Stránka 3 z 4

Napsal: úte 09.06.2009 22:58
od bas2
zmeraj kompresiu, optimalna je cca 11-12 bar (horuci motor, plyn na podlahe pri merani...)

Napsal: stř 10.06.2009 00:30
od Killca
z vyroby je komprese kolem 15, ja na svem isu mel 13m hlavni je, aby se tlaky neodchylovaly o jeden bar, to znamena - 4valec - 11 11,5 11,5 11,5 je v norme, ale 11 11 8 11 je spatny

Napsal: stř 10.06.2009 08:03
od Cuky
Taky varianta skusím mám doma komresoměr no doufám že tím to nebude

Napsal: sob 17.10.2009 14:59
od aigo
TAK ZASE MI TO NEJEDE VZDY KDYZ SE TROCHU OCHLADI A MOTOR JE TROCHU ZAHRATY TAK JAKO BY V JEDNU CHVILI SE TO DUSILO SPADNE VYKON NECHCEE JIT DO OTACEK A POTOM SE ZASE CHYTNE A JEDE JAK MA... NEJCASTEJI MI TO DELA KDYZ SE ROZJIZDIM NA SEMAFORECH ALE I TREBA NA 3KU KDZY JE AUTO STUDENE JE VSE OK A V LETE JE KLID JEDE JAK MA ALE JAK SE OCHLADI TAK MI TO NEJEDE NEVITE NEKDO CIM TO MUZE BYT? MAM MOTOR M40 1,8...UZ NEVIM CO S TIM VSE CO JE TU PSANE JE OK

Napsal: sob 17.10.2009 20:34
od aigo
tak problem odstranen nekvalitni benzin s pridavkem vody :? :?

Napsal: ned 14.03.2010 11:15
od zupi
Taky něco podobnýho teď řešim u e36 325i vanos,od spoda jakž takž jede ale tak v 5ti tis.ot vadne a hlavně nejde do omezovače,roztočim ho na něco malinko přes 6 tis.ot. a pak jen tak bučí. Na 325i je to uplně mrtvý,protože i kamrád s isem se mě udrží :( předtim jsem měl bezvanos a ten jel proti tomu jak kule,fakt nevim co s tim.

Napsal: ned 14.03.2010 11:23
od Honza5
Ahoj nečetl jsem všechny odpovědi ale měl jsem něco podobného u E30 316i zkus se kouknout na palivový filtr

Napsal: ned 14.03.2010 11:27
od zupi
ten jsem vyměnil a pořád stejný,pár lidí mi řeklo že to může bejt čerpadlo,ale že by to kvuli tomu až takhle nejelo? Někod mi dokonce řikal že to muže dělat i rozhozenej vanos ale to už mi přijde tuplem divný,vanos by na výkon neměl mít vliv ne?

Napsal: ned 14.03.2010 11:40
od Paavo
jako me, kdyz blblo cerpadlo(vypada,ze se sem tam pridira),tak me napraskala od spoda i 320i a to mam 2.5L e36 a to jako ze kurevsky.Proste to akorat bublalo a nejelo,mezi 2000 cukatura a u 5000 to bylo mrtvy.Na diagnostice jsem byl,vanos OK,cidla OK,vaha,lambda OK.U me to vidim na cerpadlo.............nekdy to jede tak vred, nekdy se to dusi,ale budu to resit, az se mi to nekde vysere :lol:Jinak minulou zimu mi to jelo dostkrat, jkao kdyz dochazi benzin,pak to nabralo takouvej kalup ze bylo o prdel s tim jezdit.

Napsal: ned 14.03.2010 11:44
od Paavo
ten vanos ciste teoreticky muze mit vliv na vykon,prakticky muze mit za nasledek to , ze je spatny plneni(casovani) valcu smesi.Dalo by se to asi pripodobnit ke spatne nastevenejm rozvodum.Pokud vacka spatne otvira,tak je realna moznost, ze to je na ukor vykonu, kroutaku........

Napsal: ned 14.03.2010 14:16
od zupi
o jéje,to sem nechtěl slyšet :roll: ten co jsem od něj auto kupoval řikal že nechával dělat těsnění pod hlavou takže rozvody byly dole tak to vypadá že by na tom něco mohlo bejt. No zkusim asi nejdřív to čerpadlo a když nic tak holt asi rozborka :lol: protože je fakt smutný když mě naloží octavia 1.8 turbo :cry:

Napsal: ned 14.03.2010 15:05
od Karbec
Váha vzduchu...taky mi to dělala stará 318i....

Napsal: ned 14.03.2010 17:20
od zupi
myslíš? ale když jsem jí měl odpojenou tak to bylo pořád stejný :?

Napsal: ned 14.03.2010 20:58
od Karbec
Pokud to bude váha vzduchu tak to poznáš... nejvíce se to projevu rázným zrychlením..např. Předjiždění...držíš plyn a motor nedává výkon jako kdyby nic(Drží otáčky)...já to pochopil podle prvního příspěvku jak se ti auto chová...jinak já to měl taky tak...a když jí odpojíš tak to nepoznáš..motor se chová stejně..

Napsal: ned 14.03.2010 21:03
od zupi
jasně jasně,no zkusim jí aspoň vyčistit,za to nic nedám :wink: ale prostě mi nejde do hlavy že ten motor prostě nevytočim,ta 325i co jsem měl před touhle šla za plynem jak sviňa a omezovač tam práskal jak u mašiny,a tenhle je uplně hluchej,zasekne se na 6000ot a pak z ní jak přetočená fabie 1.4 mpi :roll:

Napsal: pon 15.03.2010 13:50
od Paavo
jde o to, jestli si tu drivejsi 2.5L nemel nejak udealnou,odlehcenej setrvak......to bych pak veril, ze jde do tocek jako svine.Jinak me jde dvaapule taky pomalu do otacek.Je na spodku dost leniva,ale to je, kdyz si to tu prectes,nemoc dvouapullitru.Pokud mas spatnou vahu,tak to vubec nemusis poznat,kor, kdyz nemas srovnani.Ta vaha muze bejt jenom nacla a auto jede,ale nejede na plno jak ma.Ja kdyz ji vymenil(taky jsem ji mel spatnou),tak auto strasne ozilo,bylo to az tak, ze jsem se bal rozmotat dvojaka,jaky to byl rozdil v tahu.Pri cisteni postupuj strasne opatrne,snad bych zvolil nakou bezdotykovou metodu(cistice na karbec),ja sam jsem jednu cistil a nesetrnym zachazenim ulomil jeden tistak,kterej meri prutok vzduchu.Staci o to decentne zavadit a je problem za 2000,-(jeta vaha).

Napsal: pon 15.03.2010 22:40
od zupi
Právě že na ní nic takovýho dělanýho nebylo,byla uplně obyč,a jednomu borcoj u nás jela ještě dokonce ještě líp než mě i když ta moje taky jela dost dobře. Tak sem si říkal že bude asi něco pravdy na tom že bezvanos má o malinko ostřejší včky a jde líp za plynem,ale pak sem se svezl s kamarádouvou 325i vanos a ta se sbírala uplně stejně. Ta co mám teď je jak když šlapu do hov*a :roll: Jo a teď se mi taky stalo že mi ukazovala ručička na benzín asi čtvrtku nádrže a přestalo to jet jako když dochází benzín,tak sem to dotáhl dom a když jsem chtěl mrknout na plovák jestli není kouslej tak sem čuměl že na pravý straně nádrže mám benzínu až po okraj,tak sem vatáhl i čerpadlo a ta druhá půlka uplně suchá. Takže to bude asi spíš problém s tim benálem co?

Napsal: sob 20.03.2010 08:02
od zupi
tak jsem vyměnil palivák,podávací čerpadlo sem tam dal rovnou nový,váhu sem zkusil prostříknou čističem brzd a furt to jede jak hátépéčko :x prostě ten samej problém,do 4500ot to jede docela dobře ale pak to už nic nedělá a nad 5000 už to spíš ztrácí. když šlápnu na místě na plyn tak se mu moc nechce do otáček,furt to samý. diagnóza zatim taky nic tak zkusim sehnat ještě nějakou lepší. Jo a když jsem čistil váhu tak jsem si všim že na konci je nějaká redukce takže to asi ani nebude váha z 2.5 nebo nevim. Ale takovejhle bordel by váha asi stejně neudělala ne, co myslíte?

Napsal: čtv 25.03.2010 22:31
od zupi
Paráda,zase si někdy koupim e36 v čr :roll: prej 325i! ...vejfuk je tam jako u 325i ale: airbox 320i,váha vzduchu 320i,klapka 320i,koleno ke klapce 325i,sání 325i. Co ty lidi k tomu vede dělat takovýhle pokusy????? 8O no nic ,zejtra se změří zdvih,a dozvim se jestli sem si já kokot nekoupil dvoulitra :cry:

Napsal: sob 03.04.2010 22:51
od jery
To Miki: tenhle problém s M43 znám, mě to dělá taky ale co mám vypozorované tak v prvé řadě největší problém dělá strouchnivělá hadice která vede z výka zpět do ventilu na sání, když je stará tak se slepí a přestane propouštět. Po téhle opravě problém razantně polevil, ale nepřestal, pak mi jednoho mrazivého dne odešel startér a dostat se k němu je jak k penězům, takže rozhodit komplet sání, při tom sem vyměnil těsnění sání, prostříkl volnoběžák a přešrouboval čidla klepání. Po složení byl problém úplně pryč. Bohužel to vydrželo asi jenom půl roku, ale auto jelo neuvěřitelně živěji. Takže teď když mi nesněží za krk jdu to sání znovu rozhodit a není možné abych na to nepřišel.