Stránka 3 z 3
Napsal: pát 23.11.2007 15:44
od Slid
v kelly, aci, atd. koupíš díl číslo 1
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-51_2047/ jako kryt motoru, ale on je to kryt co začíná mezi trojúhelníkama u nárazníku vede pod chladičema a kryje řemenice. To tam koupíš a prodává se to v replice, ale díl číslo 9 co kryje vanu převodovku navazuje na plechovej kryt co chrání vlnovec a ten dle mě se má jmenovat kryt motoru tak ten v replice nekoupíš, teda já se sním ještě nesetkal.A to co dal fotky Sihlovecondra je kryt číslo 1.
________________________________
tohle co si dal jako 9 je nějaký nasávač nebo co to nevím ani co je
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-51_4132/
Napsal: pát 23.11.2007 16:54
od michal09
Díky Slide, už jsem tomu porozuměl

Jelikož jsem neplatič

(zatím), tak nevidim fota od Sihlovecondry, ale nevadí, už to chňápu, díkes

Napsal: pát 23.11.2007 18:01
od _peper
Pro neplatiče

Napsal: sob 12.04.2008 11:19
od miramax
dovolím si znovu otevřít toto téma, protože jednak, to foukani do interieru u e36 je asi u vsech, aspon to tak bylo u uplne vsech kteryma jsem jel...holt ono to neni zas tak uzasne auto stran odhlucneni a takovych veci, ale co uz...
proc to ale otviram ma jiny duvod...praskly kryt pod remenici na tds a chybejici kryt pod motor. jelikoz mam moznost zadarmo si sehnat duralovy plech, jsem pomerne odhodlany jednou provzdy vyresit kryti motoru a potazmo celeho spodku auta, necim co uz nepraskne, jestli to bude tezsi o neco, to je mi sumak, hlavne uz to bude naporad. asi nebude nutne dodrzet presne puvodni tvar, urcite odchylky to jiste snese, hlavne aby to tam pasovalo tak jak ma, ale u tds je prave problem toho odhlucneni....cim byste to zkusili nahradit? pripadne to muze mit i vlastnosti lepsi originalu...
a nakonec, najde se nekdo ochotny z jizni moravy kdo ma oba ty kryty na tdsu a nechal by me si poradne nafotit a promerit ten co ja nemam?
Napsal: pát 05.02.2010 12:13
od Fipo
podařilo se vám to nějak vyzkoušet a dořešit?
Napsal: pát 05.02.2010 14:12
od _peper
Já jsem to teda nedořešil, vesele tam fouká dál

I když teď v zimě je to kolem té řadičky hodně nepříjemné.
Napsal: pát 05.02.2010 14:28
od Fipo
a kryt pod motorem máš???

Napsal: pát 05.02.2010 18:36
od _peper
Měl jsem ten pod chladičem a řemenama na jednom coupe. Ale ten asi nemůže mít na tohle vliv, když mi táhne okolo řadičky. U druhého coupe není ani ten pod chladičem a řekl bych že je to možná o trochu horší, možná je letos větší zima

Napsal: pon 25.10.2010 09:01
od JardaF
Že se k tomu vracím,kryt jsem sehnal v kelly (na E 36),ale celkem mi není jasné jak se tam montuje

,lépe řečeno kde jsou ty díry na šrouby?Máte s tím někdo zkušenost?
Napsal: pon 25.10.2010 23:29
od blesk666
montuje sa to na plastove bocnice po bokoch chladica. je mozne ze ich mas ulamane. nove to stoji par eur v BMW jedna strana cca 13 Eur
Napsal: úte 26.10.2010 18:54
od Ernesto
Ahoj. Moje zkušenost - kryt pod motor jsem kupoval v Inveltu v Plzni a stál mi asi 1300. K tomu foukání - v návodu k autu jsem četl, že ze střední části palubní desky + štelovatelné výdechy po stranách, tak tam se přisává čerstvý vzduch z venku smíchaný s teplým z topení. Když si chci naplno zatopit, tak dám topení na okna, nebo na nohy, nebo na obojí.

Napsal: stř 27.10.2010 19:25
od blesk666
Ernesto píše:Ahoj. Moje zkušenost - kryt pod motor jsem kupoval v Inveltu v Plzni a stál mi asi 1300. K tomu foukání - v návodu k autu jsem četl, že ze střední části palubní desky + štelovatelné výdechy po stranách, tak tam se přisává čerstvý vzduch z venku smíchaný s teplým z topení. Když si chci naplno zatopit, tak dám topení na okna, nebo na nohy, nebo na obojí.

Invelt v Plzni to je origo BMW? 1300 Kc to je asi 54Eur, mna stal ten kryt 65 eur (origo BMW)