Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kryt pod motor E36 + fouká do ineteriéru
v kelly, aci, atd. koupíš díl číslo 1 http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-51_2047/ jako kryt motoru, ale on je to kryt co začíná mezi trojúhelníkama u nárazníku vede pod chladičema a kryje řemenice. To tam koupíš a prodává se to v replice, ale díl číslo 9 co kryje vanu převodovku navazuje na plechovej kryt co chrání vlnovec a ten dle mě se má jmenovat kryt motoru tak ten v replice nekoupíš, teda já se sním ještě nesetkal.A to co dal fotky Sihlovecondra je kryt číslo 1.
________________________________
tohle co si dal jako 9 je nějaký nasávač nebo co to nevím ani co je http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-51_4132/
________________________________
tohle co si dal jako 9 je nějaký nasávač nebo co to nevím ani co je http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-51_4132/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: pát 02.03.2007 01:00
- Bydliště: Bzenec/Vizovice
- Kontaktovat uživatele:
dovolím si znovu otevřít toto téma, protože jednak, to foukani do interieru u e36 je asi u vsech, aspon to tak bylo u uplne vsech kteryma jsem jel...holt ono to neni zas tak uzasne auto stran odhlucneni a takovych veci, ale co uz...
proc to ale otviram ma jiny duvod...praskly kryt pod remenici na tds a chybejici kryt pod motor. jelikoz mam moznost zadarmo si sehnat duralovy plech, jsem pomerne odhodlany jednou provzdy vyresit kryti motoru a potazmo celeho spodku auta, necim co uz nepraskne, jestli to bude tezsi o neco, to je mi sumak, hlavne uz to bude naporad. asi nebude nutne dodrzet presne puvodni tvar, urcite odchylky to jiste snese, hlavne aby to tam pasovalo tak jak ma, ale u tds je prave problem toho odhlucneni....cim byste to zkusili nahradit? pripadne to muze mit i vlastnosti lepsi originalu...
a nakonec, najde se nekdo ochotny z jizni moravy kdo ma oba ty kryty na tdsu a nechal by me si poradne nafotit a promerit ten co ja nemam?
proc to ale otviram ma jiny duvod...praskly kryt pod remenici na tds a chybejici kryt pod motor. jelikoz mam moznost zadarmo si sehnat duralovy plech, jsem pomerne odhodlany jednou provzdy vyresit kryti motoru a potazmo celeho spodku auta, necim co uz nepraskne, jestli to bude tezsi o neco, to je mi sumak, hlavne uz to bude naporad. asi nebude nutne dodrzet presne puvodni tvar, urcite odchylky to jiste snese, hlavne aby to tam pasovalo tak jak ma, ale u tds je prave problem toho odhlucneni....cim byste to zkusili nahradit? pripadne to muze mit i vlastnosti lepsi originalu...
a nakonec, najde se nekdo ochotny z jizni moravy kdo ma oba ty kryty na tdsu a nechal by me si poradne nafotit a promerit ten co ja nemam?
Ahoj. Moje zkušenost - kryt pod motor jsem kupoval v Inveltu v Plzni a stál mi asi 1300. K tomu foukání - v návodu k autu jsem četl, že ze střední části palubní desky + štelovatelné výdechy po stranách, tak tam se přisává čerstvý vzduch z venku smíchaný s teplým z topení. Když si chci naplno zatopit, tak dám topení na okna, nebo na nohy, nebo na obojí. 

Ernesto píše:Ahoj. Moje zkušenost - kryt pod motor jsem kupoval v Inveltu v Plzni a stál mi asi 1300. K tomu foukání - v návodu k autu jsem četl, že ze střední části palubní desky + štelovatelné výdechy po stranách, tak tam se přisává čerstvý vzduch z venku smíchaný s teplým z topení. Když si chci naplno zatopit, tak dám topení na okna, nebo na nohy, nebo na obojí.
Invelt v Plzni to je origo BMW? 1300 Kc to je asi 54Eur, mna stal ten kryt 65 eur (origo BMW)