Stránka 3 z 3
					
				
				Napsal: pát 21.09.2007 08:29
				od Slid
				michal09 píše:Radim046 píše:A zjsitil jsem že stálej prod nejni ani v jednom z těch 3drátu  na fotkách ani po otočení klíčku ani po nastartování ale až po sepnutí jojsticku zrcátka.Ale do jojsticku jde ještě jedna svorkovnice asi s 5ti drátama a tam jde do zelenožlutýho drátu stálej proud ale až po uplném nastartování auta.Dřív ne.Musel jsem proto od skla zrcátka natahnout dráty skrz dveře až k jojsticku na ovládání zrcátka a tam to píchnout na ten žlutozelenej drát a na hnědej kostru a už to frčí všechno jak má. 

 
To je divný, možná máš pravdu, schválně se na to podívám jak je to u mě.. Jo a žádný foto nevidim 

 
E46 to má jinak než E36 natažení kabelů, v E36 to máš
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.09.2007 08:37
				od michal09
				Slid píše:michal09 píše:Radim046 píše:A zjsitil jsem že stálej prod nejni ani v jednom z těch 3drátu  na fotkách ani po otočení klíčku ani po nastartování ale až po sepnutí jojsticku zrcátka.Ale do jojsticku jde ještě jedna svorkovnice asi s 5ti drátama a tam jde do zelenožlutýho drátu stálej proud ale až po uplném nastartování auta.Dřív ne.Musel jsem proto od skla zrcátka natahnout dráty skrz dveře až k jojsticku na ovládání zrcátka a tam to píchnout na ten žlutozelenej drát a na hnědej kostru a už to frčí všechno jak má. 

 
To je divný, možná máš pravdu, schválně se na to podívám jak je to u mě.. Jo a žádný foto nevidim 

 
E46 to má jinak než E36 natažení kabelů, v E36 to máš
 
No jasně 

  sem si říkal že mi to nějak nesedí 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.09.2007 12:25
				od Maikl
				Radim046 píše:A zjsitil jsem že stálej prod nejni ani v jednom z těch 3drátu  na fotkách ani po otočení klíčku ani po nastartování ale až po sepnutí jojsticku zrcátka.Ale do jojsticku jde ještě jedna svorkovnice asi s 5ti drátama a tam jde do zelenožlutýho drátu stálej proud ale až po uplném nastartování auta.Dřív ne.Musel jsem proto od skla zrcátka natahnout dráty skrz dveře až k jojsticku na ovládání zrcátka a tam to píchnout na ten žlutozelenej drát a na hnědej kostru a už to frčí všechno jak má. 

 
 Přesně o tohle mi šlo, ale 
Slid to rozlousk 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 31.10.2007 08:25
				od michal09
				Koupil jsem nové vyhřívané skla zrdcátek... V Kelly za 1800,- pár. Mám je tam už dýl, ale teprve o víkendu jsem si všiml, jak moc hřejou, nevim no, hřejou furt a dost mi přijde - Sklo je na dotek skoro až moc teplý, nemyslim si že by to mělo takhle valit, kor v létě se to bude smažit jako prase!!!!.... Chci se zeptat jestli je to normální, jestli je tam nějaká teplotní pojistka, která to při dosažení určité teploty vypne a jestli náhodou někdo nemá zkušenost s vypínačem na ten výhřev, aby to netopilo furt.... Napadlo mě protáhnout kabely pod tlačítko topení zadního okna a aby se to zapínalo a vypínalo společně se zadní mřížkou, to by bylo gut ne? díky za názory.....
			 
			
					
				
				Napsal: stř 31.10.2007 08:43
				od Slid
				michal09 píše:Koupil jsem nové vyhřívané skla zrdcátek... V Kelly za 1800,- pár. Mám je tam už dýl, ale teprve o víkendu jsem si všiml, jak moc hřejou, nevim no, hřejou furt a dost mi přijde - Sklo je na dotek skoro až moc teplý, nemyslim si že by to mělo takhle valit, kor v létě se to bude smažit jako prase!!!!.... Chci se zeptat jestli je to normální, jestli je tam nějaká teplotní pojistka, která to při dosažení určité teploty vypne a jestli náhodou někdo nemá zkušenost s vypínačem na ten výhřev, aby to netopilo furt.... Napadlo mě protáhnout kabely pod tlačítko topení zadního okna a aby se to zapínalo a vypínalo společně se zadní mřížkou, to by bylo gut ne? díky za názory.....
zrcátka origo mají mít v sobě bimetal a to zapříčiní přehřání skla, čili pokud je maj tak se neboj a neřeš to. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 31.10.2007 10:27
				od michal09
				Slid píše:michal09 píše:Koupil jsem nové vyhřívané skla zrdcátek... V Kelly za 1800,- pár. Mám je tam už dýl, ale teprve o víkendu jsem si všiml, jak moc hřejou, nevim no, hřejou furt a dost mi přijde - Sklo je na dotek skoro až moc teplý, nemyslim si že by to mělo takhle valit, kor v létě se to bude smažit jako prase!!!!.... Chci se zeptat jestli je to normální, jestli je tam nějaká teplotní pojistka, která to při dosažení určité teploty vypne a jestli náhodou někdo nemá zkušenost s vypínačem na ten výhřev, aby to netopilo furt.... Napadlo mě protáhnout kabely pod tlačítko topení zadního okna a aby se to zapínalo a vypínalo společně se zadní mřížkou, to by bylo gut ne? díky za názory.....
zrcátka origo mají mít v sobě bimetal a to zapříčiní přehřání skla, čili pokud je maj tak se neboj a neřeš to. 

 
Právě že nejsou origo, ale z kelly, ale ten bimetal by měli mít taky, snad...
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 17.02.2008 12:41
				od 100RM
				Tak som vycvakol 36kove sklo a cakal som, ze tam hodim vyhrievane, zapojim dratky a hotovo.  A vono hovno, dratky neni kam zapojit. Do motorku zozadu vedu 4 draty, ale nevypada to tak, ze by sa tam dalo pripojit nieco dalsie. Kazdopadne, zima uz jde do pr...e, tak sa s tym pohram v lete ked bude vonku krasne slunicko a teplucko 
Foto mojho zrcatka
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 17.02.2008 20:12
				od fix
				100RM píše:Tak som vycvakol 36kove sklo a cakal som, ze tam hodim vyhrievane, zapojim dratky a hotovo.  A vono hovno, dratky neni kam zapojit. Do motorku zozadu vedu 4 draty, ale nevypada to tak, ze by sa tam dalo pripojit nieco dalsie. Kazdopadne, zima uz jde do pr...e, tak sa s tym pohram v lete ked bude vonku krasne slunicko a teplucko 
Foto mojho zrcatka
 
origo je to připojené právě na 2 z těch 4 drátů co vedou k motorku, jak budu mít po ruce měřák nebo šroubovák, můžu napsat na které
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 17.02.2008 21:55
				od 100RM
				Jo, takze na motorek su dva a dva na vyhrev ?  Vsetky 4 totiz vedu od klbu zrcatka az do toho motorku, a to sa nedalo rozobrat (resp, bola brutal kosa tak sa mi s tym nechcelo srat).
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.02.2008 09:41
				od michal09
				Chlapy nejsem si jistej, měnil jsem výhřívaný zrcátka a mám dojem, že tam byly 4 drátky do motorku (různě barevný) a samostatně dva (delší, hnědý) do skla jako výhřev.... Docela to dává i smysl - 4 drátky, 4 polohy (nahoru, dolu, doprava, doleva)... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.02.2008 11:47
				od Calib
				michal09 píše:Chlapy nejsem si jistej, měnil jsem výhřívaný zrcátka a mám dojem, že tam byly 4 drátky do motorku (různě barevný) a samostatně dva (delší, hnědý) do skla jako výhřev.... Docela to dává i smysl - 4 drátky, 4 polohy (nahoru, dolu, doprava, doleva)... 

 
A co třebas 4 drátky - zem, horizontální směr, vertikální směr, výhřev? 

 Každopádně ono je to celkem jedno, když je na těch drátech napětí, tak proč to tam nepřipojit... (problém můžou dělat max. pojistky).
Chci si výhřev taky dobastlit, ale nejraději bych to připojil na výhřev zadního okna, myslíte že bylo by to hodně drátování navíc?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.02.2008 12:05
				od Slid
				normálně stačí zjistit kde po otočení klíčku v zrcátku je napětí tam se připíchne + druhej je zem tam - a hotovo sklo vyhřívá, tak je to i origo, proč to tahat zbytečně na vypínač vyhřívání skla? mě to příjde docela komfortní a nemusím se o nic starat, sednu do auta natočím auto a během 2min skla odmlžené