Stránka 3 z 3
Napsal: ned 27.09.2009 19:08
od Koby
kyo: tak bud rád, to má kliku... nebo možná žerou jenom ty třílitry.. ale neberu to jako mínus...
Napsal: ned 27.09.2009 20:08
od raging
mam ji dva mesice a ted jsem po vymene oleje ujel teprve cca 1500 km,neubylo nic

tak uvidime v jake je M 54 ka kondici

Napsal: pát 02.10.2009 16:30
od FiliposII
Koby píše:zkus jet 200km po dálnici opravdu na krev pořád nad 5000 otáček...
To snad bude motor zrat vice oleje?
Muj zere i nezere,(spise nez zezere vice oleje vytece).
Jel jsem s autem delsi trasu cca 5500km a ubytek oleje tak max 0.2-0.3l.
A pri teto ceste jsem jel s autem cca 1300km v kuse prumernou rychlosti 160km (otacky tak 4500 - 5500 ). zbytek jsem jel 130 dalnice a 80 mimo dalnice.
Ale pokud jezdim kratsi trasy do prace (cca 15km tam a 15km zpet), tak mozu dolevat 1l oleje na cca 2000 - 3000km. A to jezdim s autem jen v nizkych otackach, zadne vytaceni. Po celou dobu jizdy je motor v podstate studeny.
je to smotorem M50B25 bezVANOS.
Takze opravdu mestsky provoz dava motoru nejvice zabrat.
Napsal: pát 02.10.2009 17:56
od Miguel
Musím souhlasit s Kobym, protože tak to prostě u M54 motorů je a né jenom tohoto typu.
A co na to BMW? Viz:
http://www.perfectmarketaudio.com/BMW%20Oil.pdf
Takže vlastně je to v pořádku pokud motor nežere více než 0,7l/1000km a u M motorů 1,5l/1000km.
Napsal: pát 02.10.2009 18:47
od Koby
miguel: je to vlastnost... prostě hliníkovej motor...
Napsal: pát 02.10.2009 19:38
od Nien
M52 od výměny do výměny ani ťuk. Na horní risku naleju, při horní risce vyleju. Najeto 200 tis.

Napsal: ned 04.10.2009 20:29
od Koto
Tak to teda musíš měnit hódně často

Napsal: ned 04.10.2009 20:32
od Fx
Ale houby... Já jsem na tom s M52 úplně stejně. Spotřeba nulová, výměny po 12t km (předepsáno 15t km, ale měním dřív).
Napsal: ned 04.10.2009 23:47
od xSAFA
M52 rovněž nemusím vůbec dolévat

Napsal: pát 20.11.2009 13:58
od arkadiel
Koby píše:kyo píše:to nevim ale mam 320i s M54, najeto od vymeny asi 5000km cukani po meste, tedy to nejhorsi a oleje to nesezralo ani decku.
Trochu jen ubyla chladici kapalina, ale je povlak okolo uzaveru, takze doufam ze byl jen spatne utahlej..
jestli to nebude tim.... zkus jet 200km po dálnici opravdu na krev pořád nad 5000 otáček...
To mi připomíná Ford Probe '91. Ve městě byl úbytek minimální a pak na dálnici kolem 160 km/h 1l/200km. Tak to už byl takový americký dvoutakt.
Jinak do M52 Double VANOS jsem doplňovat nemusel vůbec a nešetřil jsem ho.