Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: ned 10.12.2006 22:12
				od jurasis
				steer píše:hele asi budu vypadat jako nejvetsi kreten ale nevim co je double lock.
Mam predstavu ze dvakrat otocim klicem rychle za sebou ale vubec nevim jestli to tak je. A vy se o tom furt bavite a ja si pridapam jak mali decko 

 
Špatná představa... 
 
 
DOUBLE LOCK znamená, že nejde vyháčkovat čudl na dveřích a zamče se nádrž. Signál musí přijít na pin 13 (výše), většinou z dálky.
Já to tak mám taky. Když zamču dálkou, autom. DOUBLE (nevytáhneš čudl), když klíčem (nebo zacvaknu čudl) tak LOCK (vyháčkuješ čudl a otevřeš nádrž).
Kua, nějaký složitý na vysvětlování...  

  tak jednoduchá věc... 

 
			
					
				
				Napsal: ned 10.12.2006 22:16
				od _peper
				Fx: Právě že nejde 

 Takže asi špatnej zámek co?
Jinak double lock, jde taky(tedy alespon u meho alarmu) vyvolat tak, ze auto jako by dvakrat zamknu. Poprve zamknu auto nejde otevrit, ale cudliky jsou nahoře. Po druhem zamknutí, čudlíky zajedou a zamkne se i nádrž.
 
			
					
				
				Napsal: ned 10.12.2006 22:26
				od steer
				HMM tak ted ste mi nasadili brouka do hlavy asi nemam zamcenou nadrz  

 
			
					
				
				Napsal: ned 10.12.2006 22:38
				od _peper
				steer píše:HMM tak ted ste mi nasadili brouka do hlavy asi nemam zamcenou nadrz  

 
Tak to snadno vyzkoušíš, jestli je nebo není zamčená 

 Třeba já slyším jak ten čudlík od nádrže zajíždí, somozřejmě u ní musím stát.
 
			
					
				
				Napsal: pon 11.12.2006 18:06
				od dell
				jurasis píše:steer píše:hele asi budu vypadat jako nejvetsi kreten ale nevim co je double lock.
Mam predstavu ze dvakrat otocim klicem rychle za sebou ale vubec nevim jestli to tak je. A vy se o tom furt bavite a ja si pridapam jak mali decko 

 
Špatná představa... 
 
 
DOUBLE LOCK znamená, že nejde vyháčkovat čudl na dveřích a zamče se nádrž. Signál musí přijít na pin 13 (výše), většinou z dálky.
Já to tak mám taky. Když zamču dálkou, autom. DOUBLE (nevytáhneš čudl), když klíčem (nebo zacvaknu čudl) tak LOCK (vyháčkuješ čudl a otevřeš nádrž).
Kua, nějaký složitý na vysvětlování...  

  tak jednoduchá věc... 

 
Tak já zamknu klíčem a čudly nejdou vytáhnout a nádrž je také zamčená.
 
			
					
				
				Napsal: pon 11.12.2006 18:41
				od jurasis
				dell píše:jurasis píše:steer píše:hele asi budu vypadat jako nejvetsi kreten ale nevim co je double lock.
Mam predstavu ze dvakrat otocim klicem rychle za sebou ale vubec nevim jestli to tak je. A vy se o tom furt bavite a ja si pridapam jak mali decko 

 
Špatná představa... 
 
 
DOUBLE LOCK znamená, že nejde vyháčkovat čudl na dveřích a zamče se nádrž. Signál musí přijít na pin 13 (výše), většinou z dálky.
Já to tak mám taky. Když zamču dálkou, autom. DOUBLE (nevytáhneš čudl), když klíčem (nebo zacvaknu čudl) tak LOCK (vyháčkuješ čudl a otevřeš nádrž).
Kua, nějaký složitý na vysvětlování...  

  tak jednoduchá věc... 

 
Tak já zamknu klíčem a čudly nejdou vytáhnout a nádrž je také zamčená.
 
Tak máš DOUBLE a nemusíš to řešit.
Jsi rád? 

 
			
					
				
				Napsal: pon 11.12.2006 19:59
				od dell
				Tak jsem tedy rád, akorád zatím nevím včem je to pro mne dobrý. Pomůže mi to v snadnější instalaci dálky?.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 11.12.2006 20:10
				od jurasis
				Řek bych, že jo
Záleží, co máš za problém. Na fóru je snad už skoro všechno... 

 
			
					
				
				Napsal: pon 11.12.2006 20:43
				od dell
				Problém nemám žádnej, akorád bych rád zprovoznil dálku, která byla asi dodělána dodatečně a funguje z ní jen imobilizér který je její součástí. Auto je původem z Francie a dálka je pravděpodobně také odtamtuď a nemohu k ní sehnat žádnou dokumentaci. Když už jsem stím začal, neví někdo co je to za dálku a nebo jak nejjednodušeji dodělat jinou?. Když mám double lock můžu ji napojit jinde než na řidici jednotce.
Tady je údaj o mé dálce.
SRA**** 
TPDP 3070 
GT 70.2 
na druhé sraně je štítek a na něm 
Getronic sr1 
ser 437A41637
			 
			
					
				
				Napsal: pon 11.12.2006 22:38
				od jurasis
				Co to máš zač? Držím ti palce něco dohledat... Moje řešení? Starý jsem vyškubl a koupil nový...
Kompl. nový alarm včetně dálky cca 1000,- včetně daně...(a otřesovýho čidla), vyzkoušený kousek a total zpokojenost (v jiném autě). Teď bych nedokázal ustoupit jen z ovladače v klíči... (i to by šlo možná integrovat, vzhledem k velikosti vysílače...)
nevím, co je lepší...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 11.12.2006 23:11
				od steer
				jurasis píše:Co to máš zač? Držím ti palce něco dohledat... Moje řešení? Starý jsem vyškubl a koupil nový...
Kompl. nový alarm včetně dálky cca 1000,- včetně daně...(a otřesovýho čidla), vyzkoušený kousek a total zpokojenost (v jiném autě). Teď bych nedokázal ustoupit jen z ovladače v klíči... (i to by šlo možná integrovat, vzhledem k velikosti vysílače...)
nevím, co je lepší...
je to dva roky zpet ale alarm s dalkou a otresovim cidlem me stal 3K (ale i s rele motorkama na 4 dvere). kde si ho koupil? posli link
 
			
					
				
				Napsal: úte 12.12.2006 00:46
				od Fx
				jurasis píše:Co to máš zač? Držím ti palce něco dohledat... Moje řešení? Starý jsem vyškubl a koupil nový...
Kompl. nový alarm včetně dálky cca 1000,- včetně daně...(a otřesovýho čidla), vyzkoušený kousek a total zpokojenost (v jiném autě). Teď bych nedokázal ustoupit jen z ovladače v klíči... (i to by šlo možná integrovat, vzhledem k velikosti vysílače...)
nevím, co je lepší...
Co zkusit 
tohle 
			
					
				
				Napsal: úte 12.12.2006 15:29
				od jurasis
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte 12.12.2006 15:47
				od dell
				Fx píše:jurasis píše:Co to máš zač? Držím ti palce něco dohledat... Moje řešení? Starý jsem vyškubl a koupil nový...
Kompl. nový alarm včetně dálky cca 1000,- včetně daně...(a otřesovýho čidla), vyzkoušený kousek a total zpokojenost (v jiném autě). Teď bych nedokázal ustoupit jen z ovladače v klíči... (i to by šlo možná integrovat, vzhledem k velikosti vysílače...)
nevím, co je lepší...
Co zkusit 
tohle 
Tak jsem hned zkoušel na EBAY vydražit tuto dálku ale někdo mě přeplatil. Je to pěkné mít dálku v klíčku a ještě se znakem BMW. Možná to koupím za těch 39,90€ a oni to pošlou za 13€ až domů, nebo koupím něco u nás a třetí možnost když mám ten double lock, zkusit se ponořit do toho co mám a zprovoznit jej.
 
			
					
				
				Napsal: úte 12.12.2006 15:59
				od jurasis
				Já mám origo dálku a myslím si, že by ten ovladač šel zabudovat i do toho klíče (protože je malej) ...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 12.12.2006 18:05
				od _peper
				Nemohl by mi někdo pomoct s tím nezamykacím kufrem? Na co se mám podívat, na ten kontakt číslo 14? Nebo 13 teď si to přesně nepamatuju. Nebo mám proměřit napětí na zámku? Čím začít? Nejde mi se zámkem otočit klíčkem
			 
			
					
				
				Napsal: úte 12.12.2006 18:16
				od Fx
				_peper píše:Nemohl by mi někdo pomoct s tím nezamykacím kufrem? Na co se mám podívat, na ten kontakt číslo 14? Nebo 13 teď si to přesně nepamatuju. Nebo mám proměřit napětí na zámku? Čím začít? Nejde mi se zámkem otočit klíčkem
Pokud ti nejde otočit klíčkem, bude to spíš kouslej motorek než problém v elektrice. První pomoc by mohla být vyndat motorek, rozhýbat a promazat, z osobní zkušenosti ale doporučuju spíš koupit jinej motorek, klidně něorigo, a přizpůsobit táhlo. Řešil jsem to u předchozího auta - Peugeot 406 - a týden po promazání se mi to kouslo znova a než čekat, kdy to přijde zas (samozřejmě v nejnevhodnější chvíli), by se mi rozhodně nechtělo.
 
			
					
				
				Napsal: úte 12.12.2006 18:41
				od _peper
				Takže odstrojit, vyndat zámek, rozhýbat motorek. Zkusím uvidím. Snad to vyjde.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.12.2006 22:30
				od Huska
				Kluci prosím o radu z jiného soudku. V autě mi nefunguje ovládání centrálu ze dveří řidiče (z kufru jde správně a zamkne/odemkne vše) myslel jsem že to budou vadné microspínače v motorku tak jsem ho vyměnil ale žádná změna. Auto mělo originál alarm, ale údajně je vystříhaný a nefunguje. Chci rozchodit central od řidiče a už si nevím rady kde hledat chybu. Na testu BMW mi píše "Terminal R"
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.12.2006 22:39
				od JaraX
				Huska píše:Kluci prosím o radu z jiného soudku. V autě mi nefunguje ovládání centrálu ze dveří řidiče (z kufru jde správně a zamkne/odemkne vše) myslel jsem že to budou vadné microspínače v motorku tak jsem ho vyměnil ale žádná změna. Auto mělo originál alarm, ale údajně je vystříhaný a nefunguje. Chci rozchodit central od řidiče a už si nevím rady kde hledat chybu. Na testu BMW mi píše "Terminal R"
ještě todle upřesním:
když připojím ZKW na diag, dám příkaz 
Secure(bude to to čemu říkáte double Lock)
tak se zamče jen nádrž, 
když dám Lock, tak se zamče cely auto kromě nadrže a kufru
a když dám OPEN tak se odemče zase vše kromě kufru, je to divny.