Stránka 3 z 4

Napsal: ned 26.11.2006 00:18
od dsvatos
A taky bombastickej hledáček. proti tomu černýmu tunelu v D70 je to mega rozdíl. jako bys koukal do klasiky analog. zrcadlovky. A konečně to umí i ISO 100 a ukáže ho i v hledáčku a plno dalších vychytávek

Napsal: ned 26.11.2006 00:20
od dsvatos
Jo a přikoupil jsem i Baterry Pack MB-D80.. Už to není jen kastlík na baterky, hlavně na sobě konečně má spoušť, obě kolečka a AE-Lock

Napsal: ned 26.11.2006 00:22
od pazda
dsvatos píše:A taky bombastickej hledáček. proti tomu černýmu tunelu v D70 je to mega rozdíl. jako bys koukal do klasiky analog. zrcadlovky. A konečně to umí i ISO 100 a ukáže ho i v hledáčku a plno dalších vychytávek
no je fakt ze proti D70 je hledacek v analogu jako kino. a asi te neposlechnu a pudu si ji osahat, ale radsi az po koupi 320i kterou mam rozjednanou jinak bych si nebyl jistej svym jednanim v pristich hodinach :D taky bych mohl skoncit bez auta ale s D80 v brasne :)

Napsal: ned 26.11.2006 00:23
od pazda
dsvatos píše:Jo a přikoupil jsem i Baterry Pack MB-D80.. Už to není jen kastlík na baterky, hlavně na sobě konečně má spoušť, obě kolečka a AE-Lock
sakra to je good. to by se mi libilo :D

Napsal: ned 26.11.2006 00:25
od dsvatos
pazda píše:
dsvatos píše:A taky bombastickej hledáček. proti tomu černýmu tunelu v D70 je to mega rozdíl. jako bys koukal do klasiky analog. zrcadlovky. A konečně to umí i ISO 100 a ukáže ho i v hledáčku a plno dalších vychytávek
no je fakt ze proti D70 je hledacek v analogu jako kino. a asi te neposlechnu a pudu si ji osahat, ale radsi az po koupi 320i kterou mam rozjednanou jinak bych si nebyl jistej svym jednanim v pristich hodinach :D taky bych mohl skoncit bez auta ale s D80 v brasne :)

Kup si D80 a na 320 se vyprdni. Je to taková, v našich podmínkách nešťastná motorizace. Kup foťák, trochu přišetři a kup 325 :wink:

Napsal: ned 26.11.2006 00:30
od pazda
dsvatos píše:Kup si D80 a na 320 se vyprdni. Je to taková, v našich podmínkách nešťastná motorizace. Kup foťák, trochu přišetři a kup 325 :wink:
no jasny povinny ruceni a spotreba stejna jako 325i ale jen vykon nizsi. jen uz hledam strasne dlouho tak jsem si rekl ze beru jakykoliv sestihrnek, uvidim az se v tom svezu treba mi to bude stacit jsem klidnej ridic :driver: :D

Napsal: ned 26.11.2006 00:32
od dsvatos
pazda píše:
dsvatos píše:
bavo píše:tak může bejt .. :wink:

otec má panasonika digi zrcadlo 10x a videa točí suprově,stála jen 12k.. :lol:
tak to není zrcadlovka 8) Víš, oni tomu jen tak říkaj. Pravá zrcadlovka už z principu své funkce video natáčet nemůže :wink:
ale muze, jen to vyrobci z mnoha duvodu nenabizi :wink:
Tak teoreticky, čistě teoreticky ano. Otevřená závěrka (ale sklopený zrcadlo- takže jedině přes LCD). Ale kdo si koupí zrcadlovku aby na ní točil video? :lol: To video u kompaktů je tam na nalákání lidí. Umí to sice všechno, ale nic pořádně :lol:

Napsal: ned 26.11.2006 00:34
od dsvatos
pazda píše:
dsvatos píše:Kup si D80 a na 320 se vyprdni. Je to taková, v našich podmínkách nešťastná motorizace. Kup foťák, trochu přišetři a kup 325 :wink:
no jasny povinny ruceni a spotreba stejna jako 325i ale jen vykon nizsi. jen uz hledam strasne dlouho tak jsem si rekl ze beru jakykoliv sestihrnek, uvidim az se v tom svezu treba mi to bude stacit jsem klidnej ridic :driver: :D
Tak si kup ISo jako já. Jede to stejně jako 320 a celkový provozní náklady jsou nižší. Akorát budeš muset oželet ten šestihrnkovej sound.. :( Já osobně, kdybych šel do šestiválu, byla by to 323. Jede stejně jak 325, ale bere líp odspodu a míň žere..

Napsal: ned 26.11.2006 00:40
od pazda
dsvatos píše:Tak teoreticky, čistě teoreticky ano. Otevřená závěrka (ale sklopený zrcadlo- takže jedině přes LCD). Ale kdo si koupí zrcadlovku aby na ní točil video? :lol: To video u kompaktů je tam na nalákání lidí. Umí to sice všechno, ale nic pořádně :lol:
me je to jasny ale nemozny to neni :)
dsvatos píše:Tak si kup ISo jako já. Jede to stejně jako 320 a celkový provozní náklady jsou nižší. Akorát budeš muset oželet ten šestihrnkovej sound.. Sad Já osobně, kdybych šel do šestiválu, byla by to 323. Jede stejně jak 325, ale bere líp odspodu a míň žere..
ISo je taky na mym seznamu, jedinej ctyrval kterej bych bral ale na zadnej slusnej a hlavne nevylitanej jsem jeste nenarazil. 323 je pro me ideal ale rocnik 95 kdy se tusim zacal vyrabet je na to kolik na to mam prilis novy..

Napsal: ned 26.11.2006 00:45
od dsvatos
pazda píše:
dsvatos píše:Tak teoreticky, čistě teoreticky ano. Otevřená závěrka (ale sklopený zrcadlo- takže jedině přes LCD). Ale kdo si koupí zrcadlovku aby na ní točil video? :lol: To video u kompaktů je tam na nalákání lidí. Umí to sice všechno, ale nic pořádně :lol:
me je to jasny ale nemozny to neni :)
dsvatos píše:Tak si kup ISo jako já. Jede to stejně jako 320 a celkový provozní náklady jsou nižší. Akorát budeš muset oželet ten šestihrnkovej sound.. Sad Já osobně, kdybych šel do šestiválu, byla by to 323. Jede stejně jak 325, ale bere líp odspodu a míň žere..
ISo je taky na mym seznamu, jedinej ctyrval kterej bych bral ale na zadnej slusnej a hlavne nevylitanej jsem jeste nenarazil. 323 je pro me ideal ale rocnik 95 kdy se tusim zacal vyrabet je na to kolik na to mam prilis novy..
Já jsem na tom s tou 323 byl stejně jak ty :D Takže vyhrálo ISo. Sháněl jsem ho půl roku a sehnal. První majitel (60-ti letej pán), serviska, naprosto, ale naprosto origo stav, garážovaná, klima, serviska, samosvor, docela slušná výbava, najeto poctivejch 215 tisíc, motor šlape jak švýcary, spotřeba hóódně slušná. A za hodně moc zajímavou cenu :wink: Ale jak píšeš, sehnat nevylítaný ISo je docela problém..

Napsal: ned 26.11.2006 00:52
od pazda
dsvatos píše:...
ja shanim uz 4. mesic a porad nic. az ted jsem kapl na slusnou 320. jel jsem v par 325i a ani jedna nejela tak jak by mela. zabrousil jsem i k 316 v domeni ze to snad nebude tak hrozny, mel slusnou vybavu i cenu tak jsem to trochu zvazoval, a usoudil jsem, ze na 1,6l a pomerne velky auto to nejede spatne ale me to proste nestaci. vyzkousim tu 320 a uvidim. nejhorsi je ze mi ted umrela toyotka takze nemam cim jezdit a mhd uz mi leze krkem.

Napsal: ned 26.11.2006 00:56
od dsvatos
Hele, a co koupit normální 318?? Já vím, není to žádná raketa, ale svižně se s tím dá v poho jezdit a je jich velkej výběr za pohodový ceny. A nějakou vymazlenou 318 za slušnou cenu v poho koupíš.. A až bude ručení dvojnásobný a beneli bude za 40, budeš ještě rád za 318-ku :lol:

Napsal: ned 26.11.2006 00:59
od pazda
dsvatos píše:Hele, a co koupit normální 318?? Já vím, není to žádná raketa, ale svižně se s tím dá v poho jezdit a je jich velkej výběr za pohodový ceny. A nějakou vymazlenou 318 za slušnou cenu v poho koupíš.. A až bude ručení dvojnásobný a beneli bude za 40, budeš ještě rád za 318-ku :lol:
povinny me ani tak netrapi, na to mam lidi, ale to bych snad radsi bral tu 320. 318 pojede cca podobne jak 316, papirovy hodnoty jsou skoro stejny.

Napsal: ned 26.11.2006 01:10
od dsvatos
pazda píše:
dsvatos píše:Hele, a co koupit normální 318?? Já vím, není to žádná raketa, ale svižně se s tím dá v poho jezdit a je jich velkej výběr za pohodový ceny. A nějakou vymazlenou 318 za slušnou cenu v poho koupíš.. A až bude ručení dvojnásobný a beneli bude za 40, budeš ještě rád za 318-ku :lol:
povinny me ani tak netrapi, na to mam lidi, ale to bych snad radsi bral tu 320. 318 pojede cca podobne jak 316, papirovy hodnoty jsou skoro stejny.
Tak pokud bych na tom byl teď jako ty (a na 323 neměl) bral bych buď ISo nebo 325.. Ale to rozhodnutí už je jen na tobě. Hlavně dobře vyber. Ono když se to tak vezme, vymazlená 320 bude určo lepší než vylágrovaná 325 :wink: Do 320 bych šel jen v případě, že to bude fakt pěknej kousek, s výbavou a za hodně dobrou cenu.

Napsal: ned 26.11.2006 01:16
od pazda
dsvatos píše:Tak pokud bych na tom byl teď jako ty (a na 323 neměl) bral bych buď ISo nebo 325.. Ale to rozhodnutí už je jen na tobě. Hlavně dobře vyber. Ono když se to tak vezme, vymazlená 320 bude určo lepší než vylágrovaná 325 :wink: Do 320 bych šel jen v případě, že to bude fakt pěknej kousek, s výbavou a za hodně dobrou cenu.
ta posledni 325 jela skoro hur nez ta 316. puvodne byl vyber jasnej 325i ale postupem casu jsem ho musel rozsirit jinak bych nejezdil ani za par let. ta 320 je prave takova normalni vybava ale malo najety (+ serviska) a o stavu se vice dozvim zitra, jedu si to omrknout :)

Napsal: ned 26.11.2006 01:18
od dsvatos
pazda píše:
dsvatos píše:Tak pokud bych na tom byl teď jako ty (a na 323 neměl) bral bych buď ISo nebo 325.. Ale to rozhodnutí už je jen na tobě. Hlavně dobře vyber. Ono když se to tak vezme, vymazlená 320 bude určo lepší než vylágrovaná 325 :wink: Do 320 bych šel jen v případě, že to bude fakt pěknej kousek, s výbavou a za hodně dobrou cenu.
ta posledni 325 jela skoro hur nez ta 316. puvodne byl vyber jasnej 325i ale postupem casu jsem ho musel rozsirit jinak bych nejezdil ani za par let. ta 320 je prave takova normalni vybava ale malo najety (+ serviska) a o stavu se vice dozvim zitra, jedu si to omrknout :)
Tak ať se zadaří :cool2:

Napsal: ned 26.11.2006 01:20
od pazda
dsvatos píše:Tak ať se zadaří :cool2:
dik. pak zahlasim :). jak se tak divam trochu jsme tu zatentili topic :oops:

Napsal: ned 26.11.2006 01:26
od dsvatos
pazda píše:
dsvatos píše:Tak ať se zadaří :cool2:
dik. pak zahlasim :). jak se tak divam trochu jsme tu zatentili topic :oops:

No to jo :D Ale on už stejně tak nějak skončil, tak už to snad tak nevadí :wink: Jj, pak dej vědět..

Napsal: ned 26.11.2006 02:05
od Speedy
Hoši, řešíte píčoviny, samý Ot, rada žádná a ve vsledku stejně nemá cenu kupovat 4-vál...

Jinak z5 k tématu, aitbox z M3 do ISa nedávát, nemá to žádný efekt. Sportovní vložka je pro dobrej pocit, hříbek dobře ostíněnej udělá pěkný zvuk, na ISu to možná nějakýho jednoho dva koně přidá. Ale určitě do motoru nepustí víc bordelu než pappárák, spíš naopak.

Napsal: ned 26.11.2006 02:22
od dsvatos
Speedy píše:Hoši, řešíte píčoviny, samý Ot, rada žádná a ve vsledku stejně nemá cenu kupovat 4-vál...

Jinak z5 k tématu, aitbox z M3 do ISa nedávát, nemá to žádný efekt. Sportovní vložka je pro dobrej pocit, hříbek dobře ostíněnej udělá pěkný zvuk, na ISu to možná nějakýho jednoho dva koně přidá. Ale určitě do motoru nepustí víc bordelu než pappárák, spíš naopak.
Hele, nebyl jsem sám, kdo tazateli psal, že filtrbox M3 nemá smysl a ten přímej filtr je taky vlastně o ničem. Pak ten OT trochu ujel, no :oops: Hele, nechcu se hádat, ale papírák je v normálních podmínkách the best. Ty přímý filtry pustěj prostě bordelu víc. Pustí víc luftu, ale taky prachu. Holt něco za něco. Prej díky těmhle filtrům u VW TDI motorům dost odcházejí váhy vzduchu. Ta váha je tam žhavená destička a ten prach se na ní připaluje až ji odrovná. A to dřív než s klasickým papírákem.