Stránka 3 z 4

Napsal: sob 26.03.2011 13:40
od jiriik
Zety píše:
jiriik píše:
Zety píše:Jak říkám jeslti jsi přesedlal z benzínu tak ten motor je hlučnější, a pokud chceš zkontrolovat vstřiky tak si zajeď do zábřeha do bosche diesel servis, a vedle v Sš automobilní je mistr co už má několikátý BMW ten by si ho mohl poslechnout


Byl jsem v Zábřehu na repasi vstřiku a uplná katastrofa...Byl jsem v Šumperku u Lukáše na Bohdíkovské ulici v servise a ten mi přeměřoval vstřiky a jsou pořád ve stejném stavu, tak jak před repasí.


Aha tak to sorry já tam s autem nebyl no. Já jen chodil do té školy tam


Ne však v pohodě... mě každý taky doporučoval Zábřeh, tak jsem si řikal asik budou dobří...Buď mám smůlu jen já nebo nevím :-)

Napsal: sob 26.03.2011 13:45
od Zety
No můj otec tam měl štestí v neštěstí, má megana 1.9dci a vyměnili mu tlakovej ventil na railu cena cca 5tis. A vyměnili mu žhavičky cena za kus cca 400,- Pak mu to naúčtovali a zapoměli mu tam započítat ty žhavičky :D tak zaplatil 5tis šel pryč :D

Napsal: sob 26.03.2011 13:49
od Led_Zeppelin
Myslim si, ze to muze byt zpusobene i ciste kilometrama (mam 330...bohuzel tisic ne 330i), jeden mi cvaka a auto bylo koupeno novy, lip se k tomu chovat neda (zahrival a dokonce jsem i nechaval menit olej :lol: , po cca 12K)...
Takze proste takhle no... Mechanik mi tam nalil nejaky to aditivum, myslim prave to liqui molly a vyrazne se to zlepsilo... Jinak delalo to hlavne po rychlejsi jizde, na volnobehu...

Akorat teda nevim, co tam menit... Ten jeden vadnej asi nenajdu, co? A hlavne co jeste se s tim dela? A aby to nejak nevyslo na 100 tisic...

Napsal: sob 26.03.2011 14:41
od jiriik
Led_Zeppelin píše:Myslim si, ze to muze byt zpusobene i ciste kilometrama (mam 330...bohuzel tisic ne 330i), jeden mi cvaka a auto bylo koupeno novy, lip se k tomu chovat neda (zahrival a dokonce jsem i nechaval menit olej :lol: , po cca 12K)...
Takze proste takhle no... Mechanik mi tam nalil nejaky to aditivum, myslim prave to liqui molly a vyrazne se to zlepsilo... Jinak delalo to hlavne po rychlejsi jizde, na volnobehu...

Akorat teda nevim, co tam menit... Ten jeden vadnej asi nenajdu, co? A hlavne co jeste se s tim dela? A aby to nejak nevyslo na 100 tisic...


Taky tam budu dávat liqui molly při výměně oleje, tak jsem zvědavéj:-)

Napsal: ned 27.03.2011 02:31
od Led_Zeppelin
jiriik píše:
Led_Zeppelin píše:Myslim si, ze to muze byt zpusobene i ciste kilometrama (mam 330...bohuzel tisic ne 330i), jeden mi cvaka a auto bylo koupeno novy, lip se k tomu chovat neda (zahrival a dokonce jsem i nechaval menit olej :lol: , po cca 12K)...
Takze proste takhle no... Mechanik mi tam nalil nejaky to aditivum, myslim prave to liqui molly a vyrazne se to zlepsilo... Jinak delalo to hlavne po rychlejsi jizde, na volnobehu...

Akorat teda nevim, co tam menit... Ten jeden vadnej asi nenajdu, co? A hlavne co jeste se s tim dela? A aby to nejak nevyslo na 100 tisic...


Taky tam budu dávat liqui molly při výměně oleje, tak jsem zvědavéj:-)


Melo by se to nejak zlepsit, ale dej tomu cas... a prachy (=benzin), jelikoz je pry lepsi to docela tocit a jezdit na otackach (alepson na 3,5 tisic otacek), ze se to tam lip dostane...

Napsal: pon 28.03.2011 11:49
od slajch
U me to chvilku cvaka po studenym startu, ale jakmile se olej ohreje je to v pohode, musi ho tam ale bejt dost! Urcite se na nem nevyplati setrit.

Napsal: pon 28.03.2011 12:27
od johnyfly1
a daju sa nejak zrepasovat? vraj je vnutri olej...
ked sa objednaju nove je v nich uz olej alebo to treba dat niekde spravit?
vraj ked sa daju do inej polohy po 10minutach zacne z nich ten olej vytekat :roll:

Napsal: pon 28.03.2011 14:13
od m30b35
tak hydra cvakají hlavně dle toho jaký olej se tam dává, u nových aut většinou (BMW) 5W-30. Ale jakmile něco najedou tak by to chtělo přejít na standartní oleje typu 10W-40 atd. Co se týká značky Liqui moly tak jejich velikou výhodou je že obsahují molyku která odstraňuje z části karbon a perfektně maže. Sice oleje od Liqui moly vypadají jako vyjeté svojí barvou tak ve všem mi fungují naprosto perfektně. pomůže hodně ale když dáte přísadu do oleje který není nejvhodnější tak to taky zázraky neumí.

Napsal: stř 30.03.2011 11:41
od K-u-b-a-
Mě cvakají jenom občas tak přemýšlím jestli tam nalít ten Liquy Moly.Mám ale z toho celkem strach :oops: Nemůže to motoru nějak uškodit?Jak to vlastně působí a má to tam někdo nalité už delší dobu?A výsledek?Díky

Napsal: stř 30.03.2011 14:23
od Figa
Na kolik vyjdou hydroštely u 320-328i? Jaké je číslo v ETK?

Napsal: stř 30.03.2011 14:42
od mequi
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25

U krotila 491,6 bez DPH/ks. Jde o hydra na m50b20. Dohromady cca 14158kč :wink:

Napsal: stř 30.03.2011 15:14
od Zety

Napsal: stř 30.03.2011 16:29
od mequi
Je tam taky rozdíl v roku výroby a podle toho jít. Na motor do 09/1992 je to zdvihátko dražší.
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... 160&page=3

Napsal: stř 30.03.2011 17:01
od Figa
WOW. Děkuji stále sháním svoji vysněnou E36 a zdvihátka mě vůbec nenapadla jako možná investice. To už se snad vyplatí nový motor ne?

Napsal: stř 30.03.2011 17:17
od martas11
Figa píše:WOW. Děkuji stále sháním svoji vysněnou E36 a zdvihátka mě vůbec nenapadla jako možná investice. To už se snad vyplatí nový motor ne?


Zdvihátka se dají vyměnit,celkem bez problémů.Není potřebe měnit motor :lol:

Napsal: stř 30.03.2011 18:21
od Figa
To vím ale 14k to už je skoro cena motoru? Nebo se mýlím? Jak moc je to častá závada?

Napsal: stř 30.03.2011 18:27
od martas11
Figa píše:To vím ale 14k to už je skoro cena motoru? Nebo se mýlím? Jak moc je to častá závada?


Dají se sehnat levněji :) Závada je to individuální.

Napsal: stř 30.03.2011 18:54
od Kalasnikov
Figa píše:To vím ale 14k to už je skoro cena motoru? Nebo se mýlím? Jak moc je to častá závada?


Cena jakého motoru? Dovnitř jetého motoru nevidíš a může tam být v pasti dalších X věcí. Jinak jak se těď dívám tak za nový M50B25 chce bmw 6322 dolarů

Napsal: stř 30.03.2011 19:24
od zbordaM
taky jsem dolil shell helix! už nikdy víc nebrat, začal cvakat motor :-(

Napsal: stř 30.03.2011 19:29
od Kalasnikov
Tím to nebude, leju shell helix do všech aut a nic necvaká, hlavně musí sedět výkonnostní specifikace.