Napsal: ned 12.11.2006 13:05
no já měl na 530D prvovýrobu ATE ATE. A nyní na 330D nevím, ale vím že ATE se dávala. Třeba záleží na na motorizaci a na váze, aby zabezpečili dostatečnou účinnost. 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
presne tak,jestli jezdis a brzdis uplne normalne tak staci original a vydrzi nejdele.ale jestli s tim opravdu litas tak to chce neco drazsiho a zadnou neznamou znacku.porad rikam ze ty powerdisky jsou na nic(krome teda desingu)jinak desky menim kazdych max 15tis a kotouce orig super,ate power...8 tis zimm mam zatim 4tis a stale bez jedineho naznaku nejakeho problemuM3maniac píše:Hoši jak často měníte kotouče? a desky? při běžném ježdění jsou kotouče,myslím origo tak na 80-120tkm...myšleno na běžné bmw a na běžné ježdění.Takže pro některé lidi investice na 5let.Doporučuju všem dát origo brzdové komponenty.Na e39ce jsme vyměnili 3značky za sebou po 2-6tkm a až bmw bylo v poho,na e38mě powerdisc od ate vydržely 3tkm...no ale je to na Vás.... na brzdách by se určitě šetřit nemělo,navíc pokud se rádi svezete rychleji...
Tak je je pak smutné když ti v bmw daji kotouče od kellyho...snad vidíš origo zabalenou krabici né?coupe328 píše:problem ovsem byva sehnat ty originaly...co ja vim spousta prodejcu a to vcetne bmw berou kelly,mj auto apod.,takze sehnat original znamena aby mel clovek jistotu servis nemecko
to mas pravdu.ale nedrazkovane ate by se dali povazovat za originalcoupe328 píše:problem ovsem byva sehnat ty originaly...co ja vim spousta prodejcu a to vcetne bmw berou kelly,mj auto apod.,takze sehnat original znamena aby mel clovek jistotu servis nemecko
brzdice jsou ateWhisky píše:Takze ORIGO je teda co? Jurid? Nebo Nemecky ATE?
pekna prace to coupecoupe328 píše:Jurid se vetsinou pouzivaji desticky,ATE kotouce...ale myslim,ze klasicke ATE kotouce je jina kava nez je dodavano jako original![]()
Jinak ja jezdim Zimmermany s ds 2500 na seatu a v porovnani s ATE powerdisc s ATE deskama na bmw si myslim,ze ten Zimmerman vydrzi vice
sorry ze odbocuji ale chci se te zeptat jsou tam hodne znat ty m-kove stabily o proti serii.ja tam mam stavitelne HRko tak premyslim jeste o tech stabilechcoupe328 píše:diky chlape za pochvalu,je to mazlik muj![]()
v poho,dikycoupe328 píše:nepozoruju nejakou velkou zmenu,okruhy s nim nejezdim a na bezne silnici na krev take nejezdim,takze bohuzel nemuzu slouzit
Na tuto otázku nelze odpovědět,liší se to modelem,rokem výroby atd.A origo je origo od bmw...zapomeň na to že juridy co koupíš za 1200 budou stejně dobré jako juridy které jsou v prvovýrobě pro bmw...kvalita je někde jinde.A to není jen u juridu,ale u všech značek.Prostě origo desky u nového auta ti vydrží 50 až 100tis km,podle stylu jízdy.Ty co koupíš u v krabičce Ate nebo jurid vydrží 10-50tkm zase podle stylu jízdy.Whisky píše:Takze ORIGO je teda co? Jurid? Nebo Nemecky ATE?
Jistě že v bmw koupíš originály v origo bmw krabičce s origo číslem náhradního dílu,ale myslím že jsem to tu psal zbytečněWhisky píše:Hmm...tak lze vubec sehnat v cechah origo? Kdyz prijdu do BMW ze chci origo desky, tak mi daj krabicku ATE, nebo Jurid, ktera se prodava v dablech prodejnach a budou mi beztak tvrdit, ze je to origo. tak na co se spolehnout. Ja vezmu ty Bremba a nebo ty Zimm.
Asi tě někdo špatně pochopilM3maniac píše:Jistě že v bmw koupíš originály v origo bmw krabičce s origo číslem náhradního dílu,ale myslím že jsem to tu psal zbytečněWhisky píše:Hmm...tak lze vubec sehnat v cechah origo? Kdyz prijdu do BMW ze chci origo desky, tak mi daj krabicku ATE, nebo Jurid, ktera se prodava v dablech prodejnach a budou mi beztak tvrdit, ze je to origo. tak na co se spolehnout. Ja vezmu ty Bremba a nebo ty Zimm.