Chladící kapalina???
-
z3bmw
- Registrovaný
- Příspěvky: 239
- Registrován: úte 21.11.2006 01:00
- Bydliště: u Prahy
- Klubové ID: 849
-
Ajwori
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř 12.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1016
-
Fanny
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: pon 11.09.2006 00:00
- Bydliště: Tišnov - Kuřim
-
k100
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř 21.09.2005 00:00
- Bydliště: Velká nad Veličkou (okr.Hodonín)
Pokud tam máte nějakou nemznoucí směs, která je určena pro hlíníkové motory, a to jiste ano, nic neměnte,
pokud teda víte co s penězi, a autu tím taky nepomůžete,
zkontrolujte do kolika stupnů je, dejte ji v lahvičce a sáčku do mrazničky (- 20), pokud zmrzne - odpustit a dolít pár litrů stejnou neředěnou, pokud tam bude ledová tříšť, chce to dolít litr, pokud nezmrzne - OK. Vypuštěnou kapalinu schovat na dolévání.
Kapalina, kterou tam máte, je po určité době téměř neutrální (nasycený) roztok, pro prostředí v němž je.
Nové nemrzce chvíli trvá než se zneutralizuje, tudíž se vyskytnou různé netěsnosti atd..
Je to stejné jako třeba s topením v domě, pokud budete měnit vodu, rychle vám to prorezaví a ničemu tím nepomůžete.
V servisu a obchodě vám určitě řeknou něco jiného, jde jim o kšeft.
Brzdová kapalina je samozřejmě něco jiného, ta vodu absorbuje, dochází k rezavění - oxidaci, otěru gumiček a ke snížování teploty vření, tu měňte, na nemrzku se vy..., jen kontrolujte.
pokud teda víte co s penězi, a autu tím taky nepomůžete,
zkontrolujte do kolika stupnů je, dejte ji v lahvičce a sáčku do mrazničky (- 20), pokud zmrzne - odpustit a dolít pár litrů stejnou neředěnou, pokud tam bude ledová tříšť, chce to dolít litr, pokud nezmrzne - OK. Vypuštěnou kapalinu schovat na dolévání.
Kapalina, kterou tam máte, je po určité době téměř neutrální (nasycený) roztok, pro prostředí v němž je.
Nové nemrzce chvíli trvá než se zneutralizuje, tudíž se vyskytnou různé netěsnosti atd..
Je to stejné jako třeba s topením v domě, pokud budete měnit vodu, rychle vám to prorezaví a ničemu tím nepomůžete.
V servisu a obchodě vám určitě řeknou něco jiného, jde jim o kšeft.
Brzdová kapalina je samozřejmě něco jiného, ta vodu absorbuje, dochází k rezavění - oxidaci, otěru gumiček a ke snížování teploty vření, tu měňte, na nemrzku se vy..., jen kontrolujte.
-
camouflage
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon 04.12.2006 01:00
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
camouflage
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon 04.12.2006 01:00
-
Ajwori
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř 12.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1016
Paradox kterej vám musim říct. Už jste nekdy při výměně vody přišli málem o život? Já anu
Vesele si vypustim chladič, pak povoluju šroub na straně bloku, pomalinku pootáčim šroubem a už už prosakuje voda (jsem v montážní jámě, na stěně dvě zářivky, vypínač a el. zásuvka) co následovalo asi nemusim složitě popisovat, šroub mi vystřelil, voda začla chcát všude, i do elektriky. V tu chvíli jsem asi udělal světový rekord ve vyskakování z jámy a hned na to vylítly jističe. Takže jsem vše vysušil odmastil a dodělal zbytek práce. Tak to jen na okraj a pro zasmání se a proto, že i u takovýhle blbyny lze zažít vzrůšo
-
Ranger_Zx
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: stř 24.01.2007 01:00
- Bydliště: Brno
Mam problem s unikem chladici kapaliny a tohle je jedine forum, kde me neco zaujmulo.k100 píše:Pokud tam máte nějakou nemznoucí směs, která je určena pro hlíníkové motory, a to jiste ano, nic neměnte,
pokud teda víte co s penězi, a autu tím taky nepomůžete,
zkontrolujte do kolika stupnů je, dejte ji v lahvičce a sáčku do mrazničky (- 20), pokud zmrzne - odpustit a dolít pár litrů stejnou neředěnou, pokud tam bude ledová tříšť, chce to dolít litr, pokud nezmrzne - OK. Vypuštěnou kapalinu schovat na dolévání.
Kapalina, kterou tam máte, je po určité době téměř neutrální (nasycený) roztok, pro prostředí v němž je.
Nové nemrzce chvíli trvá než se zneutralizuje, tudíž se vyskytnou různé netěsnosti atd..
Je to stejné jako třeba s topením v domě, pokud budete měnit vodu, rychle vám to prorezaví a ničemu tím nepomůžete.
V servisu a obchodě vám určitě řeknou něco jiného, jde jim o kšeft.
Brzdová kapalina je samozřejmě něco jiného, ta vodu absorbuje, dochází k rezavění - oxidaci, otěru gumiček a ke snížování teploty vření, tu měňte, na nemrzku se vy..., jen kontrolujte.
Nejdrive mi uniklo snad jen pul deci a check control mi rekl at to zkontroluju tak sem tam asi deci dolil, neco nad rysku. Temer okamzite se hladina vratila presne na rysku tak jsem si rikal, ze zbytek vytekl prepadnim potrubim.
Po nejake dobe jsem dolival znova, asi deci a pul. Byl jsem pod ryskou. Ted o vikendu jsem dolil zase, celkem jsem od koupe s autem odjezdil 800km a dolil jsem presne 8dcl. Takze na 100km deci chladicky.
Muze to byt zpusobene tim co rikas? Nejak se me to moc nezda... Nebo to mam okamzite zacit resit?
-
capri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2068
trochu to tu obnovim mam problem chci vyměnit chladící kapalinu a nakoupil jsem tohle http://www.hazmioil.cz/PI/2006/azc_PI6-0255.pdf tak nevim jestli je to velkej problem
-
Cuky
- Registrovaný
- Příspěvky: 316
- Registrován: sob 02.05.2009 00:00
- Bydliště: Plesná u Chebu
-
capri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2068
-
capri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2068
tak jsem psal přímo do FUCHSu a odpověděli mi na dotaz jestli je problem s tim mezi kapalinou G48 a jejich kapalinou Fricolin G12 plus jestli nemůžou nastat problemy s těsněními a srážením kapaliny
odpověď:
Dobrý den ,
Můžete to bez obav mísit.
S pozdravem
Ing.Richard Boř
Technik společnosti
FUCHS OIL CORPORATION (CZ), spol. s r. o.
tel.: +420 603 899 914
e-mail: richard.bor@fuchs-oil.cz
http://www.fuchs-oil.cz
odpověď:
Dobrý den ,
Můžete to bez obav mísit.
S pozdravem
Ing.Richard Boř
Technik společnosti
FUCHS OIL CORPORATION (CZ), spol. s r. o.
tel.: +420 603 899 914
e-mail: richard.bor@fuchs-oil.cz
http://www.fuchs-oil.cz
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
pragdejf
- Registrovaný
- Příspěvky: 576
- Registrován: ned 19.04.2009 00:00
- Bydliště: praha
-
capri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2068
-
Jurmi
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: ned 04.07.2010 00:00
- Bydliště: Nový Bor
Já liji modrou,už to tam bylo a není důvod něco měnit,když to funguje.Tím mám na mysli modrou,nebo růžovou.Kamarád má e46 a má růžovou,ale jak tvrdí,je to dané od výrobce.Každej fridex je jinak agresivní,co se týká materiálu použitého na výrobu motoru.Dělám ve škodovce a tam lejem růžovou,která je namýchaná na -27°C a to jestli je to benzín,nebo nafta se neřeší.Pokud se to dobře vypláchne a má nové hadice atd,tak by se tam mohl nalít jakýkoliv fridex,ale nesmí se smýchat s jiným,to pak dělá bordel.Radši se řídím pokyny výrobce,je to 100% jistota.
-
bergos
- Registrovaný
- Příspěvky: 4075
- Registrován: sob 02.10.2004 00:00
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Klubové ID: 159
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
-
StepanMatl
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
