Na jejich fóru je jeden dobrej blázen, který si koupil 535d a chce aby mu jej lépe upravili. Už teď tam má pomocí chipu pár koní a točivého momentu navíc, ale na jeho vkus je to málo. Prý se má ozvat...
Nevím, nevím, ale do takového motoru už bych moc nerýpal. Určitě má ještě rezervy, ale 560Nm je myslím velice solidních.
honza330d píše:Na jejich fóru je jeden dobrej blázen, který si koupil 535d a chce aby mu jej lépe upravili. Už teď tam má pomocí chipu pár koní a točivého momentu navíc, ale na jeho vkus je to málo. Prý se má ozvat... Nevím, nevím, ale do takového motoru už bych moc nerýpal. Určitě má ještě rezervy, ale 560Nm je myslím velice solidních.
já včera jezdil s 745d 242kW, 750Nm a to byl docela mazec.
Nicméně proč nevytáhnout z té pětky vic, jde o to jak to ovlivní životnost.
známej má 525TDS e39 udajně na 200koni (při čipovani mu udajně tvrdili že mu udělaj max 180 že jinak pude motor do sraček a on řekl že chce max tak řekli 200 ale půjde do sraček a on to prej vzal) nevím kolik to má skutečně ale sere se to, a hlavně se to jaksi moc hřeje. Dával tomu čočku a zkroutila se mu nádobka ostřikovačů.
honza330d píše:Na jejich fóru je jeden dobrej blázen, který si koupil 535d a chce aby mu jej lépe upravili. Už teď tam má pomocí chipu pár koní a točivého momentu navíc, ale na jeho vkus je to málo. Prý se má ozvat... Nevím, nevím, ale do takového motoru už bych moc nerýpal. Určitě má ještě rezervy, ale 560Nm je myslím velice solidních.
já včera jezdil s 745d 242kW, 750Nm a to byl docela mazec. Nicméně proč nevytáhnout z té pětky vic, jde o to jak to ovlivní životnost. známej má 525TDS e39 udajně na 200koni (při čipovani mu udajně tvrdili že mu udělaj max 180 že jinak pude motor do sraček a on řekl že chce max tak řekli 200 ale půjde do sraček a on to prej vzal) nevím kolik to má skutečně ale sere se to, a hlavně se to jaksi moc hřeje. Dával tomu čočku a zkroutila se mu nádobka ostřikovačů.
Tak to už je raketa. 750Nm, ani si to nedokážu představit. Na stránce http://www.bmw-drivers.de je ve foru odkaz na stažení, jak "fifth gear" testoval Z4M. Borec přilepil papírovou eurovku na přední sklo a spolujezdec ji měl při akceleraci vzít. Nevzal. Akorát řidičovi zůstala řadicí páka v ruce, jak se snažil. By mě zajímalo, jak to pak v Mnichově vysvětlovali...
honza330d píše:Na jejich fóru je jeden dobrej blázen, který si koupil 535d a chce aby mu jej lépe upravili. Už teď tam má pomocí chipu pár koní a točivého momentu navíc, ale na jeho vkus je to málo. Prý se má ozvat... Nevím, nevím, ale do takového motoru už bych moc nerýpal. Určitě má ještě rezervy, ale 560Nm je myslím velice solidních.
já včera jezdil s 745d 242kW, 750Nm a to byl docela mazec. Nicméně proč nevytáhnout z té pětky vic, jde o to jak to ovlivní životnost. známej má 525TDS e39 udajně na 200koni (při čipovani mu udajně tvrdili že mu udělaj max 180 že jinak pude motor do sraček a on řekl že chce max tak řekli 200 ale půjde do sraček a on to prej vzal) nevím kolik to má skutečně ale sere se to, a hlavně se to jaksi moc hřeje. Dával tomu čočku a zkroutila se mu nádobka ostřikovačů.
Tak to už je raketa. 750Nm, ani si to nedokážu představit. Na stránce http://www.bmw-drivers.de je ve foru odkaz na stažení, jak "fifth gear" testoval Z4M. Borec přilepil papírovou eurovku na přední sklo a spolujezdec ji měl při akceleraci vzít. Nevzal. Akorát řidičovi zůstala řadicí páka v ruce, jak se snažil. By mě zajímalo, jak to pak v Mnichově vysvětlovali...
honza330d píše:Na jejich fóru je jeden dobrej blázen, který si koupil 535d a chce aby mu jej lépe upravili. Už teď tam má pomocí chipu pár koní a točivého momentu navíc, ale na jeho vkus je to málo. Prý se má ozvat... Nevím, nevím, ale do takového motoru už bych moc nerýpal. Určitě má ještě rezervy, ale 560Nm je myslím velice solidních.
já včera jezdil s 745d 242kW, 750Nm a to byl docela mazec. Nicméně proč nevytáhnout z té pětky vic, jde o to jak to ovlivní životnost. známej má 525TDS e39 udajně na 200koni (při čipovani mu udajně tvrdili že mu udělaj max 180 že jinak pude motor do sraček a on řekl že chce max tak řekli 200 ale půjde do sraček a on to prej vzal) nevím kolik to má skutečně ale sere se to, a hlavně se to jaksi moc hřeje. Dával tomu čočku a zkroutila se mu nádobka ostřikovačů.
Tak to už je raketa. 750Nm, ani si to nedokážu představit. Na stránce http://www.bmw-drivers.de je ve foru odkaz na stažení, jak "fifth gear" testoval Z4M. Borec přilepil papírovou eurovku na přední sklo a spolujezdec ji měl při akceleraci vzít. Nevzal. Akorát řidičovi zůstala řadicí páka v ruce, jak se snažil. By mě zajímalo, jak to pak v Mnichově vysvětlovali...
Ta sedma byla nehorazna, když jsem tomu šlápl do prudkýho kopce tak to bylo přetížení jako prase a 160 tam bylo hned a to sme tam byli 4 a ještě dovoutunový auto, no jako zážitek na celej život, přišli mi to lepší jak 550i a hlavně to žralo s docela agresivní jízdou 10,5 nafty.
srle píše:Minulej Gumball v Praze jsem se Antem a Peterm potkal. Resili jsme jejich nabourane auto - viz foto http://antandpete.vault5.com/d3repairs/index.html. Jsem tam nekde i ja v cernem svetru
No ta e46 byla upravena pekne, ale rikali ze z toho jde dostat i vic. Trochu jsme se o tom bavili.... tak mam takove plany....
ted u tech novych aut maji jen remap. u e46 meli dost jineho hardwaru.
jinak je hodne kvalitni kempower...............................
Postahoval jsem od nich snad všechny videa. Ant and pete jsou dobří. Jsi znalcem hudby?? Pokud ano, dokážeš mi poradit název písničky ve videu "Ricks cafe to Marakech", hrají ji tam celkem 2x ! Nevím název, moc se libí.
srle píše:Minulej Gumball v Praze jsem se Antem a Peterm potkal. Resili jsme jejich nabourane auto - viz foto http://antandpete.vault5.com/d3repairs/index.html. Jsem tam nekde i ja v cernem svetru
No ta e46 byla upravena pekne, ale rikali ze z toho jde dostat i vic. Trochu jsme se o tom bavili.... tak mam takove plany....
ted u tech novych aut maji jen remap. u e46 meli dost jineho hardwaru.
jinak je hodne kvalitni kempower...............................
Postahoval jsem od nich snad všechny videa. Ant and pete jsou dobří. Jsi znalcem hudby?? Pokud ano, dokážeš mi poradit název písničky ve videu "Ricks cafe to Marakech", hrají ji tam celkem 2x ! Nevím název, moc se libí.
Tak to mě taky zajímá, videa už mám přes rok a hudbu tam maj skvělou, ale přišel jsem jen na některý, psal jsem jim maila, ale neodepsali.
Ta sedma byla nehorazna, když jsem tomu šlápl do prudkýho kopce tak to bylo přetížení jako prase a 160 tam bylo hned a to sme tam byli 4 a ještě dovoutunový auto, no jako zážitek na celej život, přišli mi to lepší jak 550i a hlavně to žralo s docela agresivní jízdou 10,5 nafty.[/quote]
Ve čtvrtek mě za Brnem předjížděla nová 550i limusina v Mpaketu ve světle modré metalíze s mnichovskou značkou. Jela pěkně, moc ji nešetřil
honza330d píše:Ta sedma byla nehorazna, když jsem tomu šlápl do prudkýho kopce tak to bylo přetížení jako prase a 160 tam bylo hned a to sme tam byli 4 a ještě dovoutunový auto, no jako zážitek na celej život, přišli mi to lepší jak 550i a hlavně to žralo s docela agresivní jízdou 10,5 nafty.
Ve čtvrtek mě za Brnem předjížděla nová 550i limusina v Mpaketu ve světle modré metalíze s mnichovskou značkou. Jela pěkně, moc ji nešetřil[/quote]
tak tou sem včera jezdil teda značka německá, ale nevím jeslti mnichov.
srle píše:Minulej Gumball v Praze jsem se Antem a Peterm potkal. Resili jsme jejich nabourane auto - viz foto http://antandpete.vault5.com/d3repairs/index.html. Jsem tam nekde i ja v cernem svetru
No ta e46 byla upravena pekne, ale rikali ze z toho jde dostat i vic. Trochu jsme se o tom bavili.... tak mam takove plany....
ted u tech novych aut maji jen remap. u e46 meli dost jineho hardwaru.
jinak je hodne kvalitni kempower...............................
Postahoval jsem od nich snad všechny videa. Ant and pete jsou dobří. Jsi znalcem hudby?? Pokud ano, dokážeš mi poradit název písničky ve videu "Ricks cafe to Marakech", hrají ji tam celkem 2x ! Nevím název, moc se libí.
Tak to mě taky zajímá, videa už mám přes rok a hudbu tam maj skvělou, ale přišel jsem jen na některý, psal jsem jim maila, ale neodepsali.
honza330d píše:Ta sedma byla nehorazna, když jsem tomu šlápl do prudkýho kopce tak to bylo přetížení jako prase a 160 tam bylo hned a to sme tam byli 4 a ještě dovoutunový auto, no jako zážitek na celej život, přišli mi to lepší jak 550i a hlavně to žralo s docela agresivní jízdou 10,5 nafty.
Ve čtvrtek mě za Brnem předjížděla nová 550i limusina v Mpaketu ve světle modré metalíze s mnichovskou značkou. Jela pěkně, moc ji nešetřil
tak to sem včera jezdil teda značka německá, ale nevím jeslti mnichov.[/quote]
Ale bylo mi dost divný, proč měla dole v nárazníku ty dvě "čočky" (kameru na dodržování odstupu). Vždy jsem viděl u nových trojek, pětek jenom jednu, ale tato měla dvě, na každé straně jednu, nekecám.
honza330d píše:Ta sedma byla nehorazna, když jsem tomu šlápl do prudkýho kopce tak to bylo přetížení jako prase a 160 tam bylo hned a to sme tam byli 4 a ještě dovoutunový auto, no jako zážitek na celej život, přišli mi to lepší jak 550i a hlavně to žralo s docela agresivní jízdou 10,5 nafty.
Ve čtvrtek mě za Brnem předjížděla nová 550i limusina v Mpaketu ve světle modré metalíze s mnichovskou značkou. Jela pěkně, moc ji nešetřil
tak to sem včera jezdil teda značka německá, ale nevím jeslti mnichov.
Ale bylo mi dost divný, proč měla dole v nárazníku ty dvě "čočky" (kameru na dodržování odstupu). Vždy jsem viděl u nových trojek, pětek jenom jednu, ale tato měla dvě, na každé straně jednu, nekecám.[/quote]
tak to byla asi jiná, nicméně noční vidění je super.