Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

tak uz ho mam doma (bmw 320d e90)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od JaraX »

honza330d píše:
JaraX píše:
honza330d píše:jj, taky na to koukám. není to náhodou ze stránky antandpete.com :D ??


jsou to machři :D



Viděl jsi ty parametry, které dostanou z 330d E46 ??? To je až neskutečné.


taky v sérii to má docela hovno na svůj objem a technologii, má to rezervy.
wagina
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 06.07.2005 00:00

#42 Příspěvek od wagina »

co s tim asi fšechno dělají, aby to z toho dostali, a co výdrž????
330D a 300hp/ 750Nm ????
honza330d
Registrovaný
Příspěvky: 722
Registrován: pát 31.03.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od honza330d »

Na jejich fóru je jeden dobrej blázen, který si koupil 535d a chce aby mu jej lépe upravili. Už teď tam má pomocí chipu pár koní a točivého momentu navíc, ale na jeho vkus je to málo. Prý se má ozvat...
Nevím, nevím, ale do takového motoru už bych moc nerýpal. Určitě má ještě rezervy, ale 560Nm je myslím velice solidních.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od JaraX »

honza330d píše:Na jejich fóru je jeden dobrej blázen, který si koupil 535d a chce aby mu jej lépe upravili. Už teď tam má pomocí chipu pár koní a točivého momentu navíc, ale na jeho vkus je to málo. Prý se má ozvat...
Nevím, nevím, ale do takového motoru už bych moc nerýpal. Určitě má ještě rezervy, ale 560Nm je myslím velice solidních.


já včera jezdil s 745d 242kW, 750Nm a to byl docela mazec.
Nicméně proč nevytáhnout z té pětky vic, jde o to jak to ovlivní životnost.
známej má 525TDS e39 udajně na 200koni (při čipovani mu udajně tvrdili že mu udělaj max 180 že jinak pude motor do sraček a on řekl že chce max tak řekli 200 ale půjde do sraček a on to prej vzal) nevím kolik to má skutečně ale sere se to, a hlavně se to jaksi moc hřeje. Dával tomu čočku a zkroutila se mu nádobka ostřikovačů.
wagina
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 06.07.2005 00:00

#45 Příspěvek od wagina »

a co ti Kempower, 800 euříku, a taky slušnej nárůst.
Přílohy
6.gif
6.gif (2.28 KiB) Zobrazeno 765 x
honza330d
Registrovaný
Příspěvky: 722
Registrován: pát 31.03.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od honza330d »

JaraX píše:
honza330d píše:Na jejich fóru je jeden dobrej blázen, který si koupil 535d a chce aby mu jej lépe upravili. Už teď tam má pomocí chipu pár koní a točivého momentu navíc, ale na jeho vkus je to málo. Prý se má ozvat...
Nevím, nevím, ale do takového motoru už bych moc nerýpal. Určitě má ještě rezervy, ale 560Nm je myslím velice solidních.


já včera jezdil s 745d 242kW, 750Nm a to byl docela mazec.
Nicméně proč nevytáhnout z té pětky vic, jde o to jak to ovlivní životnost.
známej má 525TDS e39 udajně na 200koni (při čipovani mu udajně tvrdili že mu udělaj max 180 že jinak pude motor do sraček a on řekl že chce max tak řekli 200 ale půjde do sraček a on to prej vzal) nevím kolik to má skutečně ale sere se to, a hlavně se to jaksi moc hřeje. Dával tomu čočku a zkroutila se mu nádobka ostřikovačů.


Tak to už je raketa. 750Nm, ani si to nedokážu představit. Na stránce http://www.bmw-drivers.de je ve foru odkaz na stažení, jak "fifth gear" testoval Z4M. Borec přilepil papírovou eurovku na přední sklo a spolujezdec ji měl při akceleraci vzít. Nevzal. Akorát řidičovi zůstala řadicí páka v ruce, jak se snažil. By mě zajímalo, jak to pak v Mnichově vysvětlovali... :)
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#47 Příspěvek od srle »

Minulej Gumball v Praze jsem se Antem a Peterm potkal. Resili jsme jejich nabourane auto - viz foto http://antandpete.vault5.com/d3repairs/index.html. Jsem tam nekde i ja v cernem svetru :)

No ta e46 byla upravena pekne, ale rikali ze z toho jde dostat i vic. Trochu jsme se o tom bavili.... tak mam takove plany.... :D

ted u tech novych aut maji jen remap. u e46 meli dost jineho hardwaru.

jinak je hodne kvalitni kempower...............................
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#48 Příspěvek od kosh »

honza330d píše:
JaraX píše:
honza330d píše:Na jejich fóru je jeden dobrej blázen, který si koupil 535d a chce aby mu jej lépe upravili. Už teď tam má pomocí chipu pár koní a točivého momentu navíc, ale na jeho vkus je to málo. Prý se má ozvat...
Nevím, nevím, ale do takového motoru už bych moc nerýpal. Určitě má ještě rezervy, ale 560Nm je myslím velice solidních.


já včera jezdil s 745d 242kW, 750Nm a to byl docela mazec.
Nicméně proč nevytáhnout z té pětky vic, jde o to jak to ovlivní životnost.
známej má 525TDS e39 udajně na 200koni (při čipovani mu udajně tvrdili že mu udělaj max 180 že jinak pude motor do sraček a on řekl že chce max tak řekli 200 ale půjde do sraček a on to prej vzal) nevím kolik to má skutečně ale sere se to, a hlavně se to jaksi moc hřeje. Dával tomu čočku a zkroutila se mu nádobka ostřikovačů.



Tak to už je raketa. 750Nm, ani si to nedokážu představit. Na stránce http://www.bmw-drivers.de je ve foru odkaz na stažení, jak "fifth gear" testoval Z4M. Borec přilepil papírovou eurovku na přední sklo a spolujezdec ji měl při akceleraci vzít. Nevzal. Akorát řidičovi zůstala řadicí páka v ruce, jak se snažil. By mě zajímalo, jak to pak v Mnichově vysvětlovali... :)



napiš odkaz
honza330d
Registrovaný
Příspěvky: 722
Registrován: pát 31.03.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od honza330d »

JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od JaraX »

honza330d píše:
JaraX píše:
honza330d píše:Na jejich fóru je jeden dobrej blázen, který si koupil 535d a chce aby mu jej lépe upravili. Už teď tam má pomocí chipu pár koní a točivého momentu navíc, ale na jeho vkus je to málo. Prý se má ozvat...
Nevím, nevím, ale do takového motoru už bych moc nerýpal. Určitě má ještě rezervy, ale 560Nm je myslím velice solidních.


já včera jezdil s 745d 242kW, 750Nm a to byl docela mazec.
Nicméně proč nevytáhnout z té pětky vic, jde o to jak to ovlivní životnost.
známej má 525TDS e39 udajně na 200koni (při čipovani mu udajně tvrdili že mu udělaj max 180 že jinak pude motor do sraček a on řekl že chce max tak řekli 200 ale půjde do sraček a on to prej vzal) nevím kolik to má skutečně ale sere se to, a hlavně se to jaksi moc hřeje. Dával tomu čočku a zkroutila se mu nádobka ostřikovačů.


Tak to už je raketa. 750Nm, ani si to nedokážu představit. Na stránce http://www.bmw-drivers.de je ve foru odkaz na stažení, jak "fifth gear" testoval Z4M. Borec přilepil papírovou eurovku na přední sklo a spolujezdec ji měl při akceleraci vzít. Nevzal. Akorát řidičovi zůstala řadicí páka v ruce, jak se snažil. By mě zajímalo, jak to pak v Mnichově vysvětlovali... :)


Ta sedma byla nehorazna, když jsem tomu šlápl do prudkýho kopce tak to bylo přetížení jako prase a 160 tam bylo hned a to sme tam byli 4 a ještě dovoutunový auto, no jako zážitek na celej život, přišli mi to lepší jak 550i a hlavně to žralo s docela agresivní jízdou 10,5 nafty.
honza330d
Registrovaný
Příspěvky: 722
Registrován: pát 31.03.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od honza330d »

srle píše:Minulej Gumball v Praze jsem se Antem a Peterm potkal. Resili jsme jejich nabourane auto - viz foto http://antandpete.vault5.com/d3repairs/index.html. Jsem tam nekde i ja v cernem svetru :)

No ta e46 byla upravena pekne, ale rikali ze z toho jde dostat i vic. Trochu jsme se o tom bavili.... tak mam takove plany.... :D

ted u tech novych aut maji jen remap. u e46 meli dost jineho hardwaru.

jinak je hodne kvalitni kempower...............................


Postahoval jsem od nich snad všechny videa. Ant and pete jsou dobří. Jsi znalcem hudby?? Pokud ano, dokážeš mi poradit název písničky ve videu "Ricks cafe to Marakech", hrají ji tam celkem 2x ! Nevím název, moc se libí.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od JaraX »

honza330d píše:
srle píše:Minulej Gumball v Praze jsem se Antem a Peterm potkal. Resili jsme jejich nabourane auto - viz foto http://antandpete.vault5.com/d3repairs/index.html. Jsem tam nekde i ja v cernem svetru :)

No ta e46 byla upravena pekne, ale rikali ze z toho jde dostat i vic. Trochu jsme se o tom bavili.... tak mam takove plany.... :D

ted u tech novych aut maji jen remap. u e46 meli dost jineho hardwaru.

jinak je hodne kvalitni kempower...............................


Postahoval jsem od nich snad všechny videa. Ant and pete jsou dobří. Jsi znalcem hudby?? Pokud ano, dokážeš mi poradit název písničky ve videu "Ricks cafe to Marakech", hrají ji tam celkem 2x ! Nevím název, moc se libí.


Tak to mě taky zajímá, videa už mám přes rok a hudbu tam maj skvělou, ale přišel jsem jen na některý, psal jsem jim maila, ale neodepsali.
honza330d
Registrovaný
Příspěvky: 722
Registrován: pát 31.03.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od honza330d »

Ta sedma byla nehorazna, když jsem tomu šlápl do prudkýho kopce tak to bylo přetížení jako prase a 160 tam bylo hned a to sme tam byli 4 a ještě dovoutunový auto, no jako zážitek na celej život, přišli mi to lepší jak 550i a hlavně to žralo s docela agresivní jízdou 10,5 nafty.[/quote]

Ve čtvrtek mě za Brnem předjížděla nová 550i limusina v Mpaketu ve světle modré metalíze s mnichovskou značkou. Jela pěkně, moc ji nešetřil
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od JaraX »

honza330d píše:Ta sedma byla nehorazna, když jsem tomu šlápl do prudkýho kopce tak to bylo přetížení jako prase a 160 tam bylo hned a to sme tam byli 4 a ještě dovoutunový auto, no jako zážitek na celej život, přišli mi to lepší jak 550i a hlavně to žralo s docela agresivní jízdou 10,5 nafty.


Ve čtvrtek mě za Brnem předjížděla nová 550i limusina v Mpaketu ve světle modré metalíze s mnichovskou značkou. Jela pěkně, moc ji nešetřil[/quote]

tak tou sem včera jezdil :D
teda značka německá, ale nevím jeslti mnichov.
honza330d
Registrovaný
Příspěvky: 722
Registrován: pát 31.03.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od honza330d »

JaraX píše:
honza330d píše:
srle píše:Minulej Gumball v Praze jsem se Antem a Peterm potkal. Resili jsme jejich nabourane auto - viz foto http://antandpete.vault5.com/d3repairs/index.html. Jsem tam nekde i ja v cernem svetru :)

No ta e46 byla upravena pekne, ale rikali ze z toho jde dostat i vic. Trochu jsme se o tom bavili.... tak mam takove plany.... :D

ted u tech novych aut maji jen remap. u e46 meli dost jineho hardwaru.

jinak je hodne kvalitni kempower...............................


Postahoval jsem od nich snad všechny videa. Ant and pete jsou dobří. Jsi znalcem hudby?? Pokud ano, dokážeš mi poradit název písničky ve videu "Ricks cafe to Marakech", hrají ji tam celkem 2x ! Nevím název, moc se libí.


Tak to mě taky zajímá, videa už mám přes rok a hudbu tam maj skvělou, ale přišel jsem jen na některý, psal jsem jim maila, ale neodepsali.


Já jsem jim psal asi před dvěma týdny, taky ohledně písniček a poslali mi odkaz na jejich forum, kde jich je většina vypsaných: http://antandpete.vault5.com/phpbb2/viewtopic.php?t=40
honza330d
Registrovaný
Příspěvky: 722
Registrován: pát 31.03.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od honza330d »

JaraX píše:
honza330d píše:Ta sedma byla nehorazna, když jsem tomu šlápl do prudkýho kopce tak to bylo přetížení jako prase a 160 tam bylo hned a to sme tam byli 4 a ještě dovoutunový auto, no jako zážitek na celej život, přišli mi to lepší jak 550i a hlavně to žralo s docela agresivní jízdou 10,5 nafty.


Ve čtvrtek mě za Brnem předjížděla nová 550i limusina v Mpaketu ve světle modré metalíze s mnichovskou značkou. Jela pěkně, moc ji nešetřil


tak to sem včera jezdil :D
teda značka německá, ale nevím jeslti mnichov.[/quote]

Ale bylo mi dost divný, proč měla dole v nárazníku ty dvě "čočky" (kameru na dodržování odstupu). Vždy jsem viděl u nových trojek, pětek jenom jednu, ale tato měla dvě, na každé straně jednu, nekecám.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od JaraX »

honza330d píše:
JaraX píše:
honza330d píše:Ta sedma byla nehorazna, když jsem tomu šlápl do prudkýho kopce tak to bylo přetížení jako prase a 160 tam bylo hned a to sme tam byli 4 a ještě dovoutunový auto, no jako zážitek na celej život, přišli mi to lepší jak 550i a hlavně to žralo s docela agresivní jízdou 10,5 nafty.


Ve čtvrtek mě za Brnem předjížděla nová 550i limusina v Mpaketu ve světle modré metalíze s mnichovskou značkou. Jela pěkně, moc ji nešetřil


tak to sem včera jezdil :D
teda značka německá, ale nevím jeslti mnichov.


Ale bylo mi dost divný, proč měla dole v nárazníku ty dvě "čočky" (kameru na dodržování odstupu). Vždy jsem viděl u nových trojek, pětek jenom jednu, ale tato měla dvě, na každé straně jednu, nekecám.[/quote]

tak to byla asi jiná, nicméně noční vidění je super.
annri
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ

#58 Příspěvek od annri »

Jara X to hodil na net,takže tady je odkaz na kamarádovu 330D v Mpacketu na 19 alu Breyton :D
http://www.jarax.net/foto/?album=anris+friend&page=1[/img]
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#59 Příspěvek od Martinéz »

annri píše:Jara X to hodil na net,takže tady je odkaz na kamarádovu 330D v Mpacketu na 19 alu Breyton :D
http://www.jarax.net/foto/?album=anris+friend&page=1[/img]


no hrozna libovice
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od matal Moderátor »

Tuto modrou žeru.. Pěkná kára..
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Odpovědět