Stránka 3 z 4
Napsal: úte 17.01.2006 19:33
od coupe328
jinak myslim,ze snizeni je naprosto optimalni...je to kompromis nase cesty a sportovni vyziti

Napsal: úte 17.01.2006 20:18
od error-motohanz
skoda ze je nevidim....

jojo myslim ze snizeni je akorat....to az tam bgudou letnaky tak to bude este lepsi....
Napsal: úte 17.01.2006 22:09
od Fikop
Měl by někdo fotku snížení 40mm na 20mm? Snížení 30 na 15 vypadá perfektně. Chtěl bych to porovnat abych se mohl rozhodnout.
Napsal: úte 17.01.2006 22:33
od coupe328
Jen pokud muzu trochu prispet k diskuzi o Weitecu,ma ho kamarad na Corse nestavitelnej snizeni okolo 40 mm a musim rict,je to tvrde jako orech,na normalnich silnicich se s tim neda pomalu jet.Co jsem o techto podvozcich slysel,tak jsou hodne tvrde.Proto si myslim varianta 30/15 je optimalni od znacky weitec pro bmw

Napsal: úte 17.01.2006 22:36
od Bobra2
jen se chsi zeptat, pořešil tady někdo HP sportingy?
Napsal: úte 17.01.2006 22:46
od error-motohanz
jasne, hele neni to tak tvrdy, je mozna ze vetsi snizeni bude o dost tvrdsi ale tohle tvrdost je fakt pohoda, opravdu...hp sporting jsem poresil a stavitelnej stoji okolo 30-35 tisic....

Napsal: stř 18.01.2006 01:48
od Fikop
coupe328 píše:Jen pokud muzu trochu prispet k diskuzi o Weitecu,ma ho kamarad na Corse nestavitelnej snizeni okolo 40 mm a musim rict,je to tvrde jako orech,na normalnich silnicich se s tim neda pomalu jet.Co jsem o techto podvozcich slysel,tak jsou hodne tvrde.Proto si myslim varianta 30/15 je optimalni od znacky weitec pro bmw

S tou tvrdostí od Weitecu je to asi pravda protože kámoš ma na Golfu trojce výškově stavitelny podvozek a je to tvrdé jak sviňa.
Proto jsem se rozhod že od Weitecu podvozek nechcu a koupím nejspíš Koni sport s nastavitelnou tuhostí. Snížení bych chtěl nejspíš 30/15 ale možná dáme 40/20, proto bych chtěl videt nějaké fotky se snížením 40/20. Jestli někdo máte takto sníženou E36 prosím pošlete nějakou fotku.
Napsal: stř 18.01.2006 02:50
od error-motohanz
hmm tak ja mam zas zkusenost s tim nastavitelnym podvozekm od koni, tam jak je nahore takova ta klicka, ne ze se to skoro nemeni kdyz tim tocis ale je tvrdej jak svinka tak....tak nevim kazdej mame proste jiny zkusenosti...bylo to na tenkrat na MB 190....
Napsal: stř 18.01.2006 09:22
od eko
Weitec -30/-15 je taky jeden z mych kandidatu. Moc prosim o motivacni foto i pro neregistrovane. Muzes ho nahrat na server
http://www.imageshack.us/ a dat sem odkaz (je to ten "Direct link to image")? Diky
Napsal: stř 18.01.2006 09:30
od eko
Jeste mam otazecku pro znalce. Jsou pruziny podvozku M3 a M-technik identicke?
A co vse by se melo vymenit na predni a zadni naprave pri vymene komplet podvozku? Co vim, tak ulozeni tlumicu predek/zadek a nejaky silentbloky. Ani poradne nevim, kolik jich je. Jeste neco by bylo efektivni vymenit?
Napsal: stř 18.01.2006 12:52
od error-motohanz
ok dam je tam...ale s tim co menit je to zvlastni otazka, standartne se menej ulozeni tlumicu pak takovy ty gumy jak jsou pod a nad pruzinama...dela pak dorazy tlumicu a prachovky na ne....no a potom kdyz chces tak muzes pokracovat vsema cepama a silentblokama a tyckama stabilizatoru co jsou na zadni naprave a i predni....

delal jsem to a na zadni i predni naprave a je dobry mit neco cim to zalisujes..
Napsal: stř 18.01.2006 13:06
od Speedy
Napsal: stř 18.01.2006 20:25
od error-motohanz
Napsal: stř 18.01.2006 20:34
od Honza-net
Trošku se přicmrndnu do diskuze: Jaký je rozdíl v podvozku mezi 4 válcem (1.6, 1.8 ), 4 válcem 1.8iS a 6ti válcem (2.0 a vejš)? Prý IS má stejný podvozek jako 6ti válec (kvůli výkonu). Ale když vybírám nějaký sportovní podvozek, tak vždy, když je v nějakém katalogu IS, tak je zařazený mezi 1.6/1.8..
error-motohanz: na těch 15 tisíc tě to vyšlo i s tím uložením atd?
Napsal: stř 18.01.2006 20:55
od error-motohanz
nee...to ulozeni stoji okolo 1000,- jedno na predek a okole 300-400 na zadek....plus prachovky s dorazama na 600-700 na napravu.....este nejaky ty ulozeni pruzin atak....necelejch 15 stal jen podvozek 4xtlumic a 4xpruzina.....
Napsal: stř 18.01.2006 21:04
od Honza-net
To jsi kupoval samostatně tlumiče a pružiny, nebo celou kompletní sadu "tlumičeužspružinama"?
Napsal: stř 18.01.2006 21:17
od error-motohanz
ne je to komplet podvozek....sada...prislo to v jedny krabici.....

Napsal: stř 18.01.2006 22:04
od Lukas H.
Honza-net píše:Trošku se přicmrndnu do diskuze: Jaký je rozdíl v podvozku mezi 4 válcem (1.6, 1.8 ), 4 válcem 1.8iS a 6ti válcem (2.0 a vejš)? Prý IS má stejný podvozek jako 6ti válec (kvůli výkonu). Ale když vybírám nějaký sportovní podvozek, tak vždy, když je v nějakém katalogu IS, tak je zařazený mezi 1.6/1.8..
Rozdeluje se to podle vahy motoru...
Napsal: čtv 19.01.2006 11:23
od castro
Nevíte někdo jaký tlumiče pro 318iS M44. Nejde mi zatím o žádné sportovní, jen obyč série. Nejlíp nějaká druhovýroba, ale nemám zkušenosti co za to stojí a co je shi......? Poraďte, prosím
Napsal: čtv 19.01.2006 11:29
od eko
Diky moc za inspiraci. Vypada to, ze je pro me -30/-15 akorat.