Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Čip na 320i / M50
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 124
- Kontaktovat uživatele:
.....do E36 320i M50 jsem nechal cca před 8 měsícema jeden takovej chip resp. přehrání softwaru aplikovat, a jsem velice spokojenej, dále jsem odstranil katalyzátor , rozšířil výfuk potrubí, dal rezonátor, a sport výfuk, dále otevřené odizolováné sání .... auto jede , jak pila. ...úpravou softwaru byl odstraněn omezovač max. rychlosti a nárůst otáček až na cca 7500, na 2. rychlostní stupeň 108 km/h. , nyní je toto vozidlo na prodej , příští týden se na něj má přijet podívat nějakej maník...tak uvidíme. Zrychlení a max. rychlost narostla, spotřeba cca 1-2 litry stoupla podle toho , jak se tomu šlape na krk.
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Na ten eprom (čip) ještě čekám, výfuk už jsem dal taky, ale až za katem, od příruby. Otevřený sání zajiš?uje filtr od Hanze (je kolem filtru hliníkovej plech-netěsnil), dneska jsem to odizoloval molitanem
tak uvidim, jak dlouho to vydrží... nebo má někdo jiný, lepší nápad?
Chci dát taky pryč kat, slyšel jsem, že se ale musí něco poladit, respektivě že ho nemůžu "vyčistit" aniž bych nepoladil lambdasondu nebo tak něco, tomu jsem ještě nepřišel na kloub... -Pomůže když vyrvu ten bordel z katu, nebo je lepší ho nahradit rezonátorem? Do toho zavařování se mě popravdě moc nechcéé
Doktore, kdo ti to tam šteloval/prgramoval a za jakej prajs?
Kolik uděláš maximálku podle tachece?
Jakou máš spotřebu, když jedeš "na krev" - no jednoduše jako prase
?
Kdo dával taky do pr"ele katalyzátor???

Chci dát taky pryč kat, slyšel jsem, že se ale musí něco poladit, respektivě že ho nemůžu "vyčistit" aniž bych nepoladil lambdasondu nebo tak něco, tomu jsem ještě nepřišel na kloub... -Pomůže když vyrvu ten bordel z katu, nebo je lepší ho nahradit rezonátorem? Do toho zavařování se mě popravdě moc nechcéé

Doktore, kdo ti to tam šteloval/prgramoval a za jakej prajs?
Kolik uděláš maximálku podle tachece?
Jakou máš spotřebu, když jedeš "na krev" - no jednoduše jako prase

Kdo dával taky do pr"ele katalyzátor???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
Tam kde mas ty "stremhlav vpred "mam ja "E 34 525"
Kdyz vidim ty vase upravy tak clovece si tema sprinrama nejak nejsu jistej,mate ty kary nejaky nahoneny.Ja mam vse puvodni a nemam vatu abych do toho stoural.Navic mam pocit ze ze to jede slusne a origo stav jsem prave hledal.S tim oddelani katu jsem kdesi cetl,prolez tuningove stranky,kazdopadne to neni prdel,trochu si vzpominam ze tam psali,ze oddelat kat u Hondy CRX neni problem,proste tam hodis rouru.Ale u nekterych aut(a myslim ze bawo bylo mezi nima) to muze znamenat i snizeni vykonu.Jde o to ze ve svodech se musi udrzet urcita komprese,jinak dochazi k natazeni paliva skrz valec az do svodu.Vim ze kat vyndet neni problem ale neco misto toho co bude regulovat tlak je zapotrebi.
Kdyz vidim ty vase upravy tak clovece si tema sprinrama nejak nejsu jistej,mate ty kary nejaky nahoneny.Ja mam vse puvodni a nemam vatu abych do toho stoural.Navic mam pocit ze ze to jede slusne a origo stav jsem prave hledal.S tim oddelani katu jsem kdesi cetl,prolez tuningove stranky,kazdopadne to neni prdel,trochu si vzpominam ze tam psali,ze oddelat kat u Hondy CRX neni problem,proste tam hodis rouru.Ale u nekterych aut(a myslim ze bawo bylo mezi nima) to muze znamenat i snizeni vykonu.Jde o to ze ve svodech se musi udrzet urcita komprese,jinak dochazi k natazeni paliva skrz valec az do svodu.Vim ze kat vyndet neni problem ale neco misto toho co bude regulovat tlak je zapotrebi.
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 124
- Kontaktovat uživatele:
....hovadina, samozřejmě omezovač otáček a tím souvisejíci daná max rychlost , ... jak sem se tu začet v nabídce firem které nabízejí různé úpravy softwarů řídících jednotek, tak všude píšou odstranění omezovače Vmax, ...většina aut ma omezovač otáček a málo které omezovač rychlosti, já to špatně podal, myšleno bylo-odstranění omezovače otáček a posunutí jeho hranice, OKdarmon píše:hmmm chcete mi tu voba nabulikovat ze 320 se starym motorem a par konma ma omezovac rychlosti protoze je jinak schopna litat pres 250 ?TT píše:..... ...úpravou softwaru byl odstraněn omezovač max. rychlosti

-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
to stou lamdou je blbost ne.. pokud vim , lamda sondu mas pred katem a tudis nema na ni zadnej vliv odmontovani katu ... (alespon mi to tak prijde logicky) Taky premejslim o vyndani katu a nahrazenim ho za rezonator.Jawak píše:
Chci dát taky pryč kat, slyšel jsem, že se ale musí něco poladit, respektivě že ho nemůžu "vyčistit" aniž bych nepoladil lambdasondu nebo tak něco, tomu jsem ještě nepřišel na kloub... -Pomůže když vyrvu ten bordel z katu, nebo je lepší ho nahradit rezonátorem? Do toho zavařování se mě popravdě moc nechcéé![]()
Kdo dával taky do pr"ele katalyzátor???
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Tak už je to tady! Před hodinou jsem to tam nechal radši nasadit od zkušeného mechanika u BMW, bál jsem se poškodit DME. Výměny byla rychlovka, ani jsem neodpojoval baterku, jen dlouhej konektor od řídící jednotky. Po namáhavém zápasení s nožičkama čipu si konečně sednul, zašroubovalo se to a hurá zpět do chalupy! Celá tahle akce netrvala déle než 10 minut.
Po nastartování zakolísaly otáčky, ale hned se uklidnily, zařazuji 1. stupeň, pomalu vyjíždím ze servisu BMW. Po zařazení 2. a 3. stupně jsem si říkal, že to ani necuká, když jsem ve 30 km/h na 3ku sešlápnul plyn na podlahu. Znatelná síla kopla do válců a už jsem najížděl na krátkou dálnici. U 150 km/h řadím 4. stupeň, šlapu tomu na krk, podívám se na budíky a valím zraky - 190 km/h na 5000 toček, pak jsem musel prudce brzdit, vjelo mi tam zmrd-Polo. Sjíždím z dálnice, na semaforu jsem hrabal ještě za 3. Točí to krásně přes celý otáčkoměr, u těch 7000 ale končím, "mám ten motor pořád ještě rád.."
Takže chiptuning mohu vřele doporučit i u atomsferických motorů. Píše ještě, že až si ř. jednotka "zvykne" na ten čip, tak to bude ještě lepší, ale tomu nevěřím.
Zítra večer jedeme na testovací dálnici Bonn-Köln, 7 km bez zatáčky, tak podám další čísla. Jsem zvědav jestli dosáhnu hranici 250 km/h, uvidíme (ale asi těžko
) Vezmu kameru, ale to abych sháněl nějakej program na komprimování videa...
Po nastartování zakolísaly otáčky, ale hned se uklidnily, zařazuji 1. stupeň, pomalu vyjíždím ze servisu BMW. Po zařazení 2. a 3. stupně jsem si říkal, že to ani necuká, když jsem ve 30 km/h na 3ku sešlápnul plyn na podlahu. Znatelná síla kopla do válců a už jsem najížděl na krátkou dálnici. U 150 km/h řadím 4. stupeň, šlapu tomu na krk, podívám se na budíky a valím zraky - 190 km/h na 5000 toček, pak jsem musel prudce brzdit, vjelo mi tam zmrd-Polo. Sjíždím z dálnice, na semaforu jsem hrabal ještě za 3. Točí to krásně přes celý otáčkoměr, u těch 7000 ale končím, "mám ten motor pořád ještě rád.."

Takže chiptuning mohu vřele doporučit i u atomsferických motorů. Píše ještě, že až si ř. jednotka "zvykne" na ten čip, tak to bude ještě lepší, ale tomu nevěřím.
Zítra večer jedeme na testovací dálnici Bonn-Köln, 7 km bez zatáčky, tak podám další čísla. Jsem zvědav jestli dosáhnu hranici 250 km/h, uvidíme (ale asi těžko

jestli bude ten repotr tak seriozni jako 190km/hod na 5000ot tak je to k nicemu a nema to pro me zadnou vahu. kameru si urcite vem, ta to rekne presneji.Jawak píše:Tak už je to tady! Před hodinou jsem to tam nechal radši nasadit od zkušeného mechanika u BMW, bál jsem se poškodit DME. Výměny byla rychlovka, ani jsem neodpojoval baterku, jen dlouhej konektor od řídící jednotky. Po namáhavém zápasení s nožičkama čipu si konečně sednul, zašroubovalo se to a hurá zpět do chalupy! Celá tahle akce netrvala déle než 10 minut.
Po nastartování zakolísaly otáčky, ale hned se uklidnily, zařazuji 1. stupeň, pomalu vyjíždím ze servisu BMW. Po zařazení 2. a 3. stupně jsem si říkal, že to ani necuká, když jsem ve 30 km/h na 3ku sešlápnul plyn na podlahu. Znatelná síla kopla do válců a už jsem najížděl na krátkou dálnici. U 150 km/h řadím 4. stupeň, šlapu tomu na krk, podívám se na budíky a valím zraky - 190 km/h na 5000 toček, pak jsem musel prudce brzdit, vjelo mi tam zmrd-Polo. Sjíždím z dálnice, na semaforu jsem hrabal ještě za 3. Točí to krásně přes celý otáčkoměr, u těch 7000 ale končím, "mám ten motor pořád ještě rád.."
Takže chiptuning mohu vřele doporučit i u atomsferických motorů. Píše ještě, že až si ř. jednotka "zvykne" na ten čip, tak to bude ještě lepší, ale tomu nevěřím.
Zítra večer jedeme na testovací dálnici Bonn-Köln, 7 km bez zatáčky, tak podám další čísla. Jsem zvědav jestli dosáhnu hranici 250 km/h, uvidíme (ale asi těžko) Vezmu kameru, ale to abych sháněl nějakej program na komprimování videa...