Stránka 3 z 4
Napsal: stř 08.10.2003 11:38
od LOPOLO
Originál zaslal d.aemon
Heh, přesně tohle se mi stalo taky, když jsem prodával. Přijel jsem, 2 borci, co se tvářili jako odborníci si prolezli celý auto, potmě
, a pak z vážným xichtem a pocitem, jak mě dostanou, sedli za volant a zobrazili tyhle údaje. A pak povídají, že je to moc stočený, že to má moc najeto a rozloučili jsme se. :pako:
Hehe .. chytrolíni

Napsal: stř 08.10.2003 11:38
od darmon
heh,mimochodem u E38 a vyssich rad nekde asi taky, je udaj o kilometrech v : palubce, cipu tachometru, pocitaci motoru, MODULU CO OVLADA SVETLA , a jeste v jednom miste co nevim
Napsal: stř 08.10.2003 11:41
od LOPOLO
Originál zaslal Lukas H.
Tak co to cislo opravdu znamena?
1. 363758 BMW Part No.
2. 0000 Code No.?
3. 7504 K No.?
4. nnnnn Last 5 digits of VIN
5. 230 Software Version
6. 62 Revision Index Hardware No.
Napsal: stř 08.10.2003 11:48
od LOPOLO
sakra, mel bych si udelat cas a prolezt celej palubni komp a vyzkouset ho .. myslim udelat minimalne tech 21 testu nebo kolik jich je atd.
Napsal: stř 08.10.2003 11:49
od Hanz
to mas asi tak, jak kdyz mi borec povida, ze 170.oookm je auto po smrti, ze baworak vydrzi 150.ooo a pak si lehne, ze videl najetejch 160 a bylo "uplne v p+deli"... tak jsem se mu snazil logicky vysvetlit, jak se veci maji, ale neslo to

proste pan vsevedouci... tak jsem jej pro tu prdel vzal ke znamemu, co si dovezl A6 r. 01 z De... povidam, kolik by rekl ze to ma najeto... koukal do auta, na radicku, na volant a pak rika ze asi tak 50 az 80.ooo/jako ze je "vylitany z Nemecka" /

)) to auto ma najeto 375.oookm dle servisni knihy a je jak novy... takze asi tak...
Napsal: stř 08.10.2003 11:52
od LOPOLO
načeš ti řekl: mnó jó kémo, ale tohle je ódy a né bawór, ten lehne jak sem řek, ne?

Napsal: stř 08.10.2003 12:01
od Hanz
nene, jen vyluzoval nejaky zvuky a hlasite polykal naprazdno... ve finale rekl, ze je skoda, ze to ma tak moc najeto, ze kdyby to melo tak tech 120.ooo, ze by do toho hned sel

)) lidem se asi proste musi lhat...
Napsal: stř 08.10.2003 12:12
od RuDoSh
Originál zaslal Hanz
to mas asi tak, jak kdyz mi borec povida, ze 170.oookm je auto po smrti, ze baworak vydrzi 150.ooo a pak si lehne, ze videl najetejch 160 a bylo "uplne v p+deli"... tak jsem se mu snazil logicky vysvetlit, jak se veci maji, ale neslo to
proste pan vsevedouci... tak jsem jej pro tu prdel vzal ke znamemu, co si dovezl A6 r. 01 z De... povidam, kolik by rekl ze to ma najeto... koukal do auta, na radicku, na volant a pak rika ze asi tak 50 az 80.ooo/jako ze je "vylitany z Nemecka" /
)) to auto ma najeto 375.oookm dle servisni knihy a je jak novy... takze asi tak...
heh takovemu cloveku bach asi rekl at jede domu.... 
Napsal: stř 08.10.2003 13:11
od Otton
Originál zaslal Hanz
nene, jen vyluzoval nejaky zvuky a hlasite polykal naprazdno... ve finale rekl, ze je skoda, ze to ma tak moc najeto, ze kdyby to melo tak tech 120.ooo, ze by do toho hned sel
)) lidem se asi proste musi lhat...
Tak co řešíš? Stoč to a je to.
Napsal: stř 08.10.2003 13:14
od tomhrb
Podle me to auto muze najet klidne 500 000KM ne? Kdyz se o nej pekne staras.. olej atd.. tak no problem ne? :bigok:
Napsal: stř 08.10.2003 13:29
od RuDoSh
Napsal: čtv 09.10.2003 11:21
od d.aemon
Kdyby u nás neběhaly takový fámy a lidi nebyli zbytečně a bezdůvodně vyplašený z najetejch kilometrů, nestáčely by se ani ty tachometry. Takže když si mám vybrat, jestli se s blbama hádat, nebo stočit tacho, radši ho stočím. Já to teda u mazla neudělal, aby si Dauši nemyslel, že jsem se k tomu tady přiznal, ale říkám... kdyby to bylo potřeba, udělal bych to. Ale těch 23o.ooo co to mělo nalítáno nic není...
Napsal: čtv 09.10.2003 18:36
od Petr_1
Originál zaslal skautik
taky ze to platilo u skodovek..... teda malo ktera najela 150tkm ne kvuli motoru, ale kvuli ostatnim vecem
) (myslim 100,120)
Škodovka při 100 tisících toho měla dost. Př. náprava na kaši a motor ulítanej. Proto je ten názor u nás zakořeněnej, že co má víc jak 100 litrů na tacháči je totální rošlapaná past.
Napsal: pát 10.10.2003 23:27
od Jawak
Já jsem před lety koupil 525i z 11/88, měla 243.000 a lítala jako nová (se serv. knížkou.), jediný co jsem časem vyměnil, byla vodní pumpa a čelní sklo. Pak mi ji nějaký svině ukradly na nových 235/17 gumákách.
Nedávno jsem koupil 320i z 07/92, má 168.000 a lítá perfektně, nemůžu si stěžovat. Zatím jsem nic nevyměnoval, ale to čelní sklo bude chtít.
Viděl jsem 318i z 92, ta měla 340.000 nalítáno a pořád ještě jezdila, tak nechápu, jak nějací dementi můžou tvrdit, že báwo nenajede víc jak 150tis, škodovkáři...

Napsal: sob 11.10.2003 19:54
od Pivson
Jó auto když maj pravidelnej servis vydržej
Doma 520i 89 rok, 318 tis km perfektní stav. srviska do 301 tisic, ve 150 tis novej motor-důvod neznam
Napsal: pon 13.10.2003 22:57
od Unregistered
Mimochodem ja mam Civica 90 rok a necelejch 300 tis no problem.Bratr mel 535i v Ačku a při 300 tis ukazovala diagnostika stejne a a i lepsi udaje nez bylo u noveho auta.
Co se tyce km, BMW se pri udrzbe tech pul milionu klidne docka.
tezko poslouchat skudkare, ktrej ma 20 let stary pelech s 60 tis a ma to na srot:)
Napsal: pon 13.10.2003 23:10
od Jawak
jo jo, svatá pravda. u toho japonce 300k, respekt :ucta:
Napsal: úte 14.10.2003 10:19
od d.aemon
Mno asi jak který škodovky... kámoš lítal 5 let se 120kou několikrát měsíčně Brno - Ukrajina (Lvov, Kijev, Charkov) a zpět, nalítal s ní asi 75o.ooo km a šlapala jak hodinky. Asi dobrej kus. Ještě ji pak dobře prodal.
Napsal: úte 14.10.2003 10:25
od Pivson
Jo ještě co mám pracovní podauto stodvácu, tak ta má cca 180 tisic kilometrů :gobeer:
Mám ji od osumnácti už je v ní druhej motor, třetí převodovka, atd... by se dalo pokračovat.
Ještě udělam trochu kitkara aby prežila zimu a pak adijé .....