Stránka 3 z 3

Napsal: pát 23.07.2004 14:10
od darmon
Rocky píše:
darmon píše: ...par sem si jich do kupy dal a kdyz nevim tak jezdim asi k tomu nejlepsimu prazskymu co mi pomuze,...

a mohl bys dat kontakt? po vetsi oprave auta potrebuju kompletne naplnit klimatizaci a asi i nechat vydezinfikovat a tak. Moc servisu v Praze neznam a tak jsem to chtel dat do Temposervisu naplnit, ale tam mi rekli, ze tam mam nejakou jinou koncovku, ze to naplnit neumi. Ted shanim nejaky servis, ktery by mi to udelal, a jak tady ctu, tak vzhledem k tomu, ze mam E34 z roku 91, tak tam asi bude to stare plnivo. v BMW Krotil mi rekli predbeznou cenu 2200, ale tady pisete ceny sotva polovicni. V prazskych servisech se moc neorientuju, tak budu vdecny za jakykoli kontakt ci referenci. Diky
602108047, arnost rihacek, ta cena bude odpovidat, protoze jednak tady placaj hlavne trojkari s malejma autama, a druhak tam budes mit jeste r12ku ktera bude drazsi a to naplneni kolem dvojky bude,.

Napsal: sob 24.07.2004 00:29
od Francis
darmon píše:
Rocky píše:... mam E34 z roku 91, tak tam asi bude to stare plnivo. v BMW Krotil mi rekli predbeznou cenu 2200, ale tady pisete ceny sotva polovicni...
602108047, arnost rihacek, ta cena bude odpovidat, protoze jednak tady placaj hlavne trojkari s malejma autama, a druhak tam budes mit jeste r12ku ktera bude drazsi a to naplneni kolem dvojky bude,.

Sice uz je to dva roky a kousek, naplneni klimy chladivem R134a (myslim ze 1950g do E34 525iX) vcetne podtlakoveho testu a doplneni oleje, na Kladne, firma Autodrat, cena pod 1000 Kc vc. DPH s danovym dokladem/fakturou. http://www.autodrat.cz

Napsal: úte 27.07.2004 00:09
od RedBaron
Já do E34 540i r.v.93 asi před 3 týdny, firma "známej mýho kámoše" :) Přijel, přesně věděl co kde na baworu je, dával olej, dával náplň, dával barvivo a celou dobu co to tam šlo z tý velký skleněný odměrky kroutil hlavou že ty bawoři dávaj dvě kila když Voyager tu obrovskou tříkubíkovou bednu vychladí se 700 gramy :D Pak jsem mu dal 1450,- Kč a ještě jsem si ke Štanglovi dojel pro novej filtr, ve starým už měly veverky nanosený oříšky.

Chodí to krásně, a? je ráno nebo večer, prší nebo pálí slunce, mám 23°C pro obě strany a na xicht studený, klimu už nevypínám a na ovládání už nehrabu. Žere to teď o dvě deci benálu víc na sto, to mi jako moc neva, průměr 13.9 :D

Napsal: úte 27.07.2004 00:25
od darmon
Sice uz je to dva roky a kousek, naplneni klimy chladivem R134a (myslim ze 1950g do E34 525iX) vcetne podtlakoveho testu a doplneni oleje, na Kladne, firma Autodrat, cena pod 1000 Kc vc. DPH s danovym dokladem/fakturou. http://www.autodrat.cz

min, 1950g je R12ky, R134ky je 1550

Napsal: úte 27.07.2004 00:44
od Francis
darmon píše:
Sice uz je to dva roky a kousek, naplneni klimy chladivem R134a (myslim ze 1950g do E34 525iX) vcetne podtlakoveho testu a doplneni oleje, na Kladne, firma Autodrat, cena pod 1000 Kc vc. DPH s danovym dokladem/fakturou. http://www.autodrat.cz

min, 1950g je R12ky, R134ky je 1550

Skoda ze uz to auto nemam, byl tam cerveny samolepici stitek s napisem R134A a mnozstvi 1950g ±25g. Bylo to vyrobene 10/1992 a podle ETK byla R134a od 9/1991. Auto bylo vyrobeno pro SRN a prodano v SRN a dovezeno ze SRN. Mensi mnozstvi bylo v E34 525tds, mozna 1650 nebo 1550?

Napsal: úte 27.07.2004 10:43
od darmon
Francis píše:
darmon píše:
Sice uz je to dva roky a kousek, naplneni klimy chladivem R134a (myslim ze 1950g do E34 525iX) vcetne podtlakoveho testu a doplneni oleje, na Kladne, firma Autodrat, cena pod 1000 Kc vc. DPH s danovym dokladem/fakturou. http://www.autodrat.cz

min, 1950g je R12ky, R134ky je 1550

Skoda ze uz to auto nemam, byl tam cerveny samolepici stitek s napisem R134A a mnozstvi 1950g ±25g. Bylo to vyrobene 10/1992 a podle ETK byla R134a od 9/1991. Auto bylo vyrobeno pro SRN a prodano v SRN a dovezeno ze SRN. Mensi mnozstvi bylo v E34 525tds, mozna 1650 nebo 1550?
to co jsem rikal jsou definitivne cisla pro kazdou e32. Z principu je R134ky vzdycky min nez ve srovnatelnym aute s R12kou. Proc tam toho meli tolik, to teda nechapu taky.