Stránka 3 z 5

Napsal: stř 23.10.2013 06:04
od Perunwit
no nevim jak se to chová se zacpanejma, ale já koupil auto bez nich, rok nebo víc jsem je sháněl a pak se zadařil celej první díl vejfuku. Po com co sem je tam dal malinko stoupla spotřeba, ale auto jelo líp a to hlavně kolem 2000/min, kdy to bylo sakra znát. Nemělo to tak hezkej zvuk, ale jelo to líp. Spíš bych asi zkusil sehnat celej první díl z bouračky a dal ho tam, ale je to jenom můj názor... každopádně to auto smrdělo tak, že v létě jsem nemohl děti vozit s otevřenejma oknama... jak se někde zastavilo, tak uvnitř bylo jak na motokárách někde v hale :twisted:

jinak nevím, co máš za auto, jestli je tam Vanos, tak by asi možná stálo za to uvažovat o přetěsnění toho systému, údajně právě mrtvost "ocpoda" je jedním z příznaků, že by bylo na čase...

Napsal: stř 23.10.2013 06:22
od 524td
504i je nějakej hodně spešl model asi... 5ti litr a 4kolka? :twisted:[/quote]


To by bylo 504iX..... :lol:

Napsal: stř 23.10.2013 06:26
od 524td
Totic píše:Poface, široká kapota, zrcátka a maska.. metla lak, pěkná leštěnka, tónovaný skla, snížení na podvozku a 17"/18" kola, přední spoiler s pořádnou radlicí.. a získáš si hned respekt v ulicích 8) :lol:

Koženej intoš a sportsitze.. jo E34 má rozhodně smysl



Tak přesně kvůli tomuhle jsem se jí před rokem nezbavil a pustil se do renovace. Dnes už to vidím trochu jinak, ale to je už pozdě.

Napsal: stř 23.10.2013 06:29
od Perunwit
to by stálo za vyprávění 8)

Napsal: stř 23.10.2013 06:32
od 524td
Což o to, vyprávět mohu dlouho, ale trochu mě mrzí, že jsem si neudělal detailní fotky než jsem s renovací začal, aby byl vidět ten rozdíl. Možná bych byl o trochu méně nasraný, že jsem se letos svezl jen 2x a to ještě nemám vše jak chci.

Napsal: stř 23.10.2013 06:39
od Perunwit
jo u auta je trpělivost hodně zapotřebí, člověk jinak trpí jako kůň

Napsal: stř 23.10.2013 06:44
od 524td
Nejhorší na tom je, že po tolika hodinách v dílně a investovaných financích je mi nyní líto s tím jezdit. No snad se toho pocitu časem zbavím. :cry:

Napsal: stř 23.10.2013 06:48
od Perunwit
Neblázni, jen vyjeď... copak jsi nějakej šejk aby ti to stálo v garáži?

Aspoň potěšíš pár pošuků, co potkáš na silnici 8)

Napsal: stř 23.10.2013 06:53
od 524td
Jasně že pojedu, zase takový obrovský klenot to není, ale spíš mě mrzí, že jsem to nestihl do léta, přece jen toto počasí to už není ono. Jedinou výhodu to má, že už tolik nelétají mouchy.... :lol:

Napsal: stř 23.10.2013 09:41
od Filozof
524td: A máš někde fotky krasavce ? a nějakej příběh ?
Docela by mě zajímalo co vše jsi dělal na autě. E34 mám 7let tak vím o ní celkem dost ale nervy asi abych ji dal celou dokupy hlavně karoserii nemám.
Co se týče techniky ta je celkem v pořádku a stále nějaké investice jsou...

Ale je to staré auto a furt to něco chce ...ikdyby drobnosti ...furt tam něco bude.

Napsal: stř 23.10.2013 13:37
od 524td
Jo, jo, fotky nějaké mám, dám sem odkaz. Příběh bude dlouhý. :lol:

Napsal: stř 23.10.2013 13:53
od 524td

Napsal: stř 23.10.2013 15:00
od Mechosh
Pěkné. Kolik to žere?

Napsal: stř 23.10.2013 16:30
od Perunwit
moc pěkná V8 pane. Béžová kůže moje oblíbená, sháněl jsem ji tenkrát snad dva roky... no co dodat, evidentně máš zcela jasnou představu, jak by to mělo vypadat a tuzení se tě netýká. Ať ti dlouho slouží. Malou poznámku bych měl snad jen k volantu - nechal bych ho nově pošít, třeba tady u Tomíka, jeho práce je parádní a náklady nebudou nijak astronomické.

jakej je to ročník?

Napsal: stř 23.10.2013 16:57
od 524td
Díky za pochvalu, ale jak jsem říkal, ještě nejsem se vším hotov a nadcházející zimu budu opět trávit v garáži. :wink: Máš pravdu předsedo, ten volant je také plánovaný, to je ovšem v pořadí. Ročník je to 94.

Napsal: stř 23.10.2013 19:13
od Rekin-e28
Krásný,opravdu krásný toho by mi snad taky bylo líto tahat do provozu,ale to je věc názoru....
Hele je to bezvanos taky ta 2.5 M50,nevím jistě jestli to dělají zrovna katy protože je na něm ještě orig.výfuk komplet včetně obou katů,středového a koncového dílu,vše ještě BMW.Nemohl by to dělat nějaký z těch tlumičů?Budu ted měnit ještě lambdu poněvadž začal dost žrát :twisted:

Napsal: stř 23.10.2013 19:47
od Perunwit
524td: no je mi to jasný, ale to hlavní jsi zdá se zmáknul... od kdy se dělala v E34 klima s těma horizontálníma štelovátkama? Zdá se mi že tam máš ten klasickej "sporák", tak jsem myslel, že je to starší...

Rekin: hele tak to nevim zkusil bych cizí fóra... ale osobně bych se spíš přikláněl k něčemu jinýmu, než jsou ty katy... asi to tam může bejt klidně někde přicpaný, ale nevim nevim, zkusil bych vylučovací metodu a tohle si nechal na závěr, ale zkus se poptat někoho z místních kdo tomu víc rozumí...

Napsal: stř 23.10.2013 20:39
od 524td
Tezko rici, kamarad mel E34 540i manual v touringu o nekolik mesicu starsi a mel tam ten sporak jak pises. Mozna to vyrabeli soubezne.

Napsal: stř 23.10.2013 21:09
od ARMAN
krasna 540 ještě v manualu :P chce to jen stylovějši kola třeba parallely by tomu slušely, sniženi maš tak akorat

Napsal: stř 23.10.2013 21:29
od Filozof
Uplně jedno u 540i zda má sporák nebo ne ...to auto je mazec prostě.

Lehké a silný V8 stím cvičí hodně dobře.
A mít to v manuálu no mazec. :twisted: 8)