Stránka 3 z 3
Napsal: sob 11.01.2014 22:42
od stawros
Jo tak urcite..

tak mi teda porad co mam "spravit" aby to jezdilo za 10..

a uz sem cetl hodne ale srovnavat bawo s pazoutem a jeste v 1,6 HDI
Jeste zacni resit jak je mozny ze 1,6i v audi jezdi za 9-11 a 330i za 11-12

Napsal: sob 11.01.2014 22:50
od tesil
To bylo jen pro srovnani a urcite to nema nic spolecnyho s pazoutem, ale cekal jsem ze se toho chytnes. Samozrejme ti to preju i tvymu kamosovi asi vsichni mame neco spatne, kdyz je to takovej etalon uspornosti.
Napsal: sob 11.01.2014 22:52
od stawros
No tak mi rekni co mam spravit aby to zralo zase 10..

Napsal: sob 11.01.2014 22:58
od tesil
Vsak tobe to 10 bere, takze spis by jsi to mel poradne nacipovat aby jsi mohl litat za 4.
Nebudu se hadat...
Jinak kdyz ted nad tim premyslim on zas ten priklad s 1,6 od PSA nebyl zas uplne od veci vuci BMW, kdyz uz ty motory tam ma taky

Napsal: sob 11.01.2014 23:03
od -iceman-
Za tech 4.4 jsem jel ja praha sumperk praha na naledi, tzn. klidnou nohou a spotreba vynulovana v Praze. Ted o vikendu stejna cesta za 5.6... Takze mam hroznou sracku, ktera ma v pici motor a jdu to hodit ze skaly. Vymrdej

Napsal: sob 11.01.2014 23:07
od tesil
Tak je rozdil jet tak jednou jak posranej a nebo tak furt litat jak tady bylo napsano. A ze skaly to klidne hod, protoze jestli to driv jezdilo za 6 ciste Prahu, tak mas neco vykurvenyho.
Napsal: sob 11.01.2014 23:11
od stawros
Tvl ja napsal ze ta e39 umi s chipem jezdit dalku za 4,4 .. Nepsal sem ze letel plnej ani ze tak lita pokazdy a ani ze tak lita po praze tak nedelej..

spis nam rekni za kolik litas ty a s cim..

Napsal: sob 11.01.2014 23:11
od -iceman-
V tom pripade doporucuju vsem, at si to vykurvy a jezdi za hovno jako ja bez nejake ztraty vykonu

Napsal: sob 11.01.2014 23:20
od tesil
Tak si to po sobe precti a neprekrucuj to:
stawros píše:V ex aute e39 530d sem po chipu jezdil za 6 litru po praze a ted s nim kamos lita dalky za 4,4..! Tak sem myslel ze tady to chipem taky sundam ale asi nee no..

Jinak moje spotreby: E60 530d 170kw mesto 10 dalka 7,5. E60 535d 200kw mesto 11,5 dalka do 8 a E61 525d 130kw mesto do 10 a dalka 7-8. (Pod 6 do Chorvatska) vsechno je v serii, automat, jen 525 ma vykuchanej FAP.
Bmw nejezdim proto, abych hlidal kazdy deci takze u me neni problem se dostat ve meste na 12 a naopak dalku kdyz jedu pianko za 6.
Napsal: ned 12.01.2014 00:43
od horan
tesil nehadej se. On ma cejchovaný budíky.

I podle spritmonitoru má jedno z nejuspornějších aut vůbec.
Nezbývá než tiše závidět. Tak já teda LETÍM.
Napsal: ned 12.01.2014 00:49
od -iceman-
Ja se taky nebudu hadat, vychazim podle budiku, kazdopadne jsem spokojenej na to ze to ma skoro 3 kila a jezdim pohodu...
Napsal: pon 13.01.2014 14:14
od Tomas535D
Mám teď dva měsíce E61 535D 200kw zatím jsem najel cca 5000km a město jezdím 10.5 s lehkou nohou. Dálka příklad OV-Vídeň-OV rychlost na dálnici cca 150-160 jinde lehce nad limit a podle tankování 7.9l. Jinak po okreskách vlažným tempem se dá jet i za 7.2l ale na to jsem si to nekupoval

každopádně Chipu bych se raději vyhnul a chipovat auto kvůli nižší spotřebě mi přijde jako cesta špatným směrem...
Napsal: pon 13.01.2014 14:52
od Trin
ja jsem auto nenechala čipovat kvůli spotřebě, ale kvůli krouťáku, ono než se čtyřkolka v kombiku rozdýchá, jde to hodně poznat. Auto je celkově živější a líp reaguje na plyn. O spotřebě to taky není, kdo si koupí třílitra nemůže počítat, že s ním bude jezdit jak s II ochcávkou

jde jen o to, že i když to je třílitr nutně to neznamená šílenou spotřebu
