Stránka 3 z 4

Napsal: čtv 21.03.2013 20:25
od soukupadam
jak se teda podle vás zajížděj nový brzdy?

Napsal: pát 22.03.2013 17:41
od filini28
No když už jsem dnes málem neudržel při brždění volant,objednal jsem origo BMW kotouče,kus 3000 a desky 2800.
Snad to bude cajk.

Napsal: pát 22.03.2013 18:53
od nuny
filini28 píše:No když už jsem dnes málem neudržel při brždění volant,objednal jsem origo BMW kotouče,kus 3000 a desky 2800.
Snad to bude cajk.


Tak to jsi opravdu "narazil" na šmejd 8O ten "obchodník" to koupil kde :x

Napsal: pát 22.03.2013 19:18
od filini28
Na šmejd snad ne, když jsem zaplatil tolik. Nic lepšího neměli

Napsal: pát 22.03.2013 19:18
od filini28
Na šmejd snad ne, když jsem zaplatil tolik. Nic lepšího neměli

Napsal: pát 22.03.2013 19:23
od nuny
filini28 píše:Na šmejd snad ne, když jsem zaplatil tolik. Nic lepšího neměli


Bohužel, dnes to není o tom kolik co stojí :x :x :x

Napsal: pát 22.03.2013 20:04
od filini28
Obávám se že máš na mysli ty brzdy co se mi vysraly a ne tyhle co mám objednaný.

Napsal: sob 23.03.2013 17:33
od pragdejf
kotouce brembo, desky textar. davam to vsude a jeste nikde se to nezkroutilo. predstava, ze ve slevarne, kde delaj kotouce budou menit slozeni matrose, nebo jinak "šíbovat" s kvalitou ma fakt pobavila. pro ne je nejlevnejsi to proste sekat, vsecko na automaticky lince a s nicim se nesrat. jedinej rozdil je v tom, co je na kotouci vyrazeny. vsecko ostatní je "vo psychyce voe"

Napsal: sob 23.03.2013 19:20
od nuny
pragdejf píše:kotouce brembo, desky textar. davam to vsude a jeste nikde se to nezkroutilo. predstava, ze ve slevarne, kde delaj kotouce budou menit slozeni matrose, nebo jinak "šíbovat" s kvalitou ma fakt pobavila. pro ne je nejlevnejsi to proste sekat, vsecko na automaticky lince a s nicim se nesrat. jedinej rozdil je v tom, co je na kotouci vyrazeny. vsecko ostatní je "vo psychyce voe"


Šidí se všude 8O

http://www.auto.cz/rozvodove-retezy-pra ... dale-73506

Napsal: sob 23.03.2013 20:49
od Jendix
Don píše:Pouze original. Vse ostatni se zvlni, i kdyz brzdy "zajizdis" - vlastni dost draha zkusenost. Ani ATE to nezvladly. Jsou sice drazsi, ale porad jsou levnejsi nez predchozi tri sady neoriginalu.


Neni náhodou originál od ATE? Jestli se nepletu, já tam mám originál a je to ATE.

Napsal: sob 23.03.2013 20:54
od Jendix
nuny píše:
pragdejf píše:kotouce brembo, desky textar. davam to vsude a jeste nikde se to nezkroutilo. predstava, ze ve slevarne, kde delaj kotouce budou menit slozeni matrose, nebo jinak "šíbovat" s kvalitou ma fakt pobavila. pro ne je nejlevnejsi to proste sekat, vsecko na automaticky lince a s nicim se nesrat. jedinej rozdil je v tom, co je na kotouci vyrazeny. vsecko ostatní je "vo psychyce voe"


Šidí se všude 8O

http://www.auto.cz/rozvodove-retezy-pra ... dale-73506


to je naprosto zavádějící článek, podle mých informací mělo problémy víceméně jenom VW u starších TSI motorů a problémy způsobovalo napínání řetězu..

jinak nejde jen o šizení, někdy háže klacky pod nohy i EU která si diktuje použitý materiály..

Napsal: sob 23.03.2013 21:03
od chip
pragdejf píše: predstava, ze ve slevarne, kde delaj kotouce budou menit slozeni matrose, nebo jinak "šíbovat" s kvalitou ma fakt pobavila..."
8O Si jako myslíš, že ve slévárně nemůžou odlejt víc druhů litin jo, nebo je rozdílně dodatečně tepelně upravit? :lol: Né v pohodě, taky bych si přál, aby to bylo tak jednoduchý a origo BMW díly byly jen ,,natáhnutý aftermarket". Bohužel nebo bohudík to tak není a já, pokud chci, tak mám tu možnost, jít si do BMW pro kvalitku, kterou mám tak rád 8)

Napsal: sob 23.03.2013 21:10
od filini28

Napsal: ned 24.03.2013 10:36
od Jergus

Kotouče jsem v BMW koupil o něco levněji, desky tak na stejno, výsledek geniální...

Napsal: ned 24.03.2013 15:17
od pragdejf
chip píše:
pragdejf píše: predstava, ze ve slevarne, kde delaj kotouce budou menit slozeni matrose, nebo jinak "šíbovat" s kvalitou ma fakt pobavila..."
8O Si jako myslíš, že ve slévárně nemůžou odlejt víc druhů litin jo, nebo je rozdílně dodatečně tepelně upravit? :lol: Né v pohodě, taky bych si přál, aby to bylo tak jednoduchý a origo BMW díly byly jen ,,natáhnutý aftermarket". Bohužel nebo bohudík to tak není a já, pokud chci, tak mám tu možnost, jít si do BMW pro kvalitku, kterou mám tak rád 8)


spis si nemyslim, ze by si brembo z ofiko cesky distribuce melo potrebu kurvit povest podradnou kvalitou dilu. o opravdovy kvalite, jako treba starline se nebudeme bavit. a kdyz mam moznost koupit aftermarket za pulku ceny v prakticky stejny kvalite, tak rozhodne nebudu podporovat bmw a jejich vysokohorskou prirazku.

Napsal: ned 24.03.2013 15:55
od Vlasta
pragdejf píše: ...v prakticky stejny kvalite...
Už tohle slovní spojení napovídá, že ta kvalita není totožná

Napsal: ned 24.03.2013 18:47
od chip
Hlavně brembo ani nevyrábí kotouče na 535d a vejš, asi tak velikej (348x30) dísk neumí odlít. To musí být opravdu výborná firma :D, hned tam jdu koupit brzdy, aha, jenže oni je nemaj, škoda :lol:

Jinak k té vysokohorské přirážce, ono když se pak kupuje s nějakou tou slevičkou a na spotřebku i BMW dá celkem pěknou, tak už to takový rozdíl taky není :wink:

Napsal: ned 24.03.2013 19:27
od Jendix
chip píše:Hlavně brembo ani nevyrábí kotouče na 535d a vejš, asi tak velikej (348x30) dísk neumí odlít. To musí být opravdu výborná firma :D, hned tam jdu koupit brzdy, aha, jenže oni je nemaj, škoda :lol:

Jinak k té vysokohorské přirážce, ono když se pak kupuje s nějakou tou slevičkou a na spotřebku i BMW dá celkem pěknou, tak už to takový rozdíl taky není :wink:


njn.. u bmw to s tou slevou nebude jednoduchý.. slyšel jsem že někdo jezdí někam za hranidce kolem domažlicka, ale berou to asi ve větším množství a maji něco kolem 40% procent (nevim jestli na vše, ale na běžnej spotřebák určitě9.. ale na to jako privátní osoba člověk může rovnou zapomenout..


jinak u toho bremba.. ono ani tak nemusí jít o technologický problémy, spíš o serii, prostě se jim to cenově nevyplatí tak malou serii rozjíždět.. ono 535 zase až tolik neni.. je to stejný jako s brzdama na Mkový modely..

a nebo když už, tak bude problém s roztažností materiálu a kroucenim při zahřátí.. viděl jsem prototyp kterej to řešil zalitejma ocelovejma segmentama..

jindy jsou k vidění např. podobné kolíky:

Obrázek

jinak brembo dělá i brzdy pro nákladáky ale tam se tolik nehledí na hmotnost jaku u osobáků..

Napsal: ned 24.03.2013 19:58
od chip
Zajímavý řešit tepelnou roztažnost u litiny ocelovým segmetem, když litina má menší tepelnou roztažnost :) .
Podobně jako na tom obrázku vypadají právě brzdy z e60 (nevím jestli všechny nebo jen ty silné. Ta část disku ve styku s nábojem je z hlíny a k litinovému zbytku je to nakolíkované.

Napsal: ned 24.03.2013 20:06
od Don
e39 je proste slaba na kotouce a tak i mensi zmena materialu se rychle projevi. me se projevila u dvou vyrobcu - origo drzi a nevlni se. to co jsem dal za dvoje kotouce bych dal za ty jedny origo a mel bych od zacatku klid.