Stránka 3 z 3

Napsal: pát 22.02.2013 20:29
od beny-maser
starynovy píše:do Feldy som to prendal z vrciaceho Renaulta, a bolo nadherne cistucke, ako nove, este malo tovarenske pecate na skrutkach, tecie z piestu dyn. predvstreku, ako 80% cepradiel.. uz toto vobec nerieism, bud pretesnim alebo fuck off.. stale robit na 2x, kvoli 200 kackam.

Tak to je jasný máš špatnou auru :D
slunce v duši :D

Napsal: pát 22.02.2013 21:07
od starynovy
jj tiez myslim, zajtra idem menit to vodne koleno, za 12h z toho motora vykvapka pol litra vody.. drz palce :D

Napsal: pát 22.02.2013 23:05
od Archon
Tak už ho mam zajednane a v tydnu prijede ppl :) super jeste jednnou diky za ten odkaz ;)

Napsal: pát 22.02.2013 23:06
od starynovy
a dalsie mTDS.. uz to pomaly prestava byt rarita :D

Napsal: pát 22.02.2013 23:08
od Archon
a ví někdo kolik už tech přestaveb bylo? :) jinak ma to nejake uskali co by se mohlo stat?

Napsal: pát 22.02.2013 23:10
od starynovy
oo nic, len bud pripraveny to vypnut ak by si daco zmrvil pri skladani cerpadla, alebo nasadeni paky plynu, nastaveni davky.. tds-o studene 5200RPM moc nebere.. :D pred rozobranim si poznac ako zhruba boli tie dorazove sroby, a srob bohatosti..

Napsal: pát 22.02.2013 23:13
od Archon
mno ja to delat nebudu :) mám znameho který se specialuzueje na opravy mechanickych cerpadel :) takze to mam takovy bonus, jiank nekde jsem o problemu se chcipacim ventilem je neco stim?

Napsal: pát 22.02.2013 23:16
od starynovy
chcipaci ventil je co? ako selenoid? s tym nema byt aky problem.. na tom cerpadle je este chcipacia paka, ta velka hovadina zo zadu.. to som vyhodil.

Napsal: pát 22.02.2013 23:34
od Archon
nekde jsem to cetl v diskusi jine zminoval se o tom oldaf že RJ jednotka si stim obcas neruzumi a hazi blbosti tady jsem nasel to co myslim.

"napsal oldaf z jiné diskuse (Jestli ti můžu poradit, tak si natáhni ke stop ventilu spínaný plus třeba od spínačky, protože to plus co je k originálnímu čerpadlu je řízený jednotkou a někdy to dělá bordel, setkal jsem se s tím že pokud tam není el. čerpadlo tak to dostává nějaký záchvaty a vypíná to šťávu do stop ventilu.)

Napsal: pát 22.02.2013 23:37
od starynovy
to je pravda ale len v pripade ze ti natecie napr. voda do tej zasuvky po cerpadle.. umyl som motor wapkou, a skoro som neodisiel, stacilo vyfukat vodu zo zasuvky, a pohoda, inak to nikdy stavu neodpojilo.. ale pre pokoj na dusi mozes natiahnut separatne.. ja som na tu zasuvku nasadil PET vrchnak z flasky, sadne ako uliaty :D

Napsal: pát 22.02.2013 23:45
od Archon
no to je to na co jsesm se ptal :) takze staci akorat zakryt poradne :) okej :)

Napsal: sob 23.02.2013 22:50
od oldaf
Na některých autech to opravdu dělá problém, je lepší si natáhnout nový spínaný plus. Podle mě to nějak blokuje imobilizér. Jinak já osobně jsem předělal asi 10-15 motorů na mechaniku, a dalším jsem jen pomohl nebo sestavil jen čerpadlo, někdy za mnou jezděj lidi i z druhýho konce republiky :D Takže mTDS už není žádná rarita.

Napsal: úte 26.02.2013 19:27
od Archon
Tak ceprpadlo bude zitra doma, tak ted otazecka? za co zahaknout to plynove lanko na plynovem pedalu, a kudy se da protahnout, nalezl jsem tam pruchod z motoroveho prostoru zakryty gumou s nejakym kabelem uprostret ale bokem tou gumou by urco slo protahnoout nebo je nejake jine misto na to?

Napsal: úte 26.02.2013 23:10
od starynovy
presne oproti pedalu navrtat dieru, vide to pri vodnych hadiciach za posilnovacom brzd. Po demontazi potenciometra zostane v tiahne pedalu dierka, tak do tej.

Napsal: stř 27.02.2013 16:31
od Archon
byla by moznost nejake fotky kde to je vyvrtane :) abych to videl na fotce ;) diky

Napsal: stř 27.02.2013 16:51
od starynovy
Je tam ten debilny kryt nad nohami, takze to dole davat nebudem.. Ale ked si ho zhodis, uvidis ako to funguje.. Tiahlo pedalu je spojene gulatinkou s potenciometrom, ked ju zhodis (dve sponky) zostane v pedali diera asi 3-4mm do ktorej nove lanko uchytis v pohode. V pohlade z priama je oproti tomu pekne miesto na dieru, nic nezavadzia, rovny plech, len bacha na tie vodne hadice, vide to tesne vedla. Zase zalezi ake lanko mas, ale 90% ma tu stopku na bowdene, tu len zastrcis od motora do diery, a k pedalu pojde uz len lanko. Davat to oproti je dolezite v tom zmysle aby sa zbytocne lanko neohybalo/nerezalo do niecoho, a malo pekny rovnomerny pohyb.

Obrázek snad ti to pomoze, zhod si ten kryt, a bude ti to jasne.

Napsal: stř 27.02.2013 17:07
od Archon
Diky :) to jsem potreboval vedet ;) jeste jednou dekuji

Napsal: ned 31.03.2013 15:31
od Archon
Jinak vcera jsme zjistily proc ten motor hrozne kouril bylo skočené čerpadadlo na rozvodu o klinek, ktery rozvodové kolo ustřihlo, ale co mechanika je lepsi to je nesmrtelné. Tak vcera bylo zdarne zaděláno čerpadlo do auta a chodi excelentne dekuji za rady, ted musim akorat sehnat starter zacala zlobit civka.