Stránka 3 z 3

Napsal: pon 28.01.2013 20:58
od matiz
Kazdy sveho stesti strujcem -))) A nejhorsi je pausalizovat...

Napsal: pon 28.01.2013 21:26
od mcconrad

Napsal: úte 29.01.2013 12:17
od mari
Dneska už lidi logicky kilometrům nevěří, já najedu s E61 ročně max 10-12 tis. a to ještě díky cca 4-5x do roka cesta Mnichov a Berlin. V zimnim marastu z garáže prakticky nevyjíždim, na to mám winterwagen. Každej měsíc si vyfotim tachometr a už vidim jak mi někdo při prodeji bude věřit že jsem třeba za 2 měsíce ujel s autem 600 Km :-)

Napsal: úte 29.01.2013 12:27
od Filozof
mari píše:Dneska už lidi logicky kilometrům nevěří, já najedu s E61 ročně max 10-12 tis. a to ještě díky cca 4-5x do roka cesta Mnichov a Berlin. V zimnim marastu z garáže prakticky nevyjíždim, na to mám winterwagen. Každej měsíc si vyfotim tachometr a už vidim jak mi někdo při prodeji bude věřit že jsem třeba za 2 měsíce ujel s autem 600 Km :-)
no jo ale to jsi mohl každej měsíc taky najet 10 000km a pak to o 9950km stáhnout a vyfotit....to ti taky každej může říci ...je to trochu únavné ale jde to ... :lol:

myslím si, pokud sednu do auta poznám zda má 400tis nalítáno nebo 100tisic. jde to poznat z více míst na autě...

pokud někdo není vyložené prase a nejezdí 100tis km pro hnůj nebo jako auto na stavbě ... už jsem taky viděl... ikdyž ne BMW.

Napsal: úte 29.01.2013 12:39
od m.deejay
...mě těch málo najetých km můžou potvrdit např. sousedi-mám auto v garáži v řadě několik garáží...někteří mě říkají, že mám auto na ozdobu, v zimě minimálně jeto-na to mám druhé auto... :)

Napsal: úte 29.01.2013 13:18
od Filozof
m.deejay píše:...mě těch málo najetých km můžou potvrdit např. sousedi-mám auto v garáži v řadě několik garáží...někteří mě říkají, že mám auto na ozdobu, v zimě minimálně jeto-na to mám druhé auto... :)
v pohodě byl to jen vtip....víš jak udělat se dá cokoliv ale myslím si že prostě auto co má 100 najeto je poznat, když má auto 400 nebo 500 a je stočené na 160tis tak to jistě bude vidět třeba na xx dílech.....světla, volant, pedály, sedačka prosezení , a komponenty na podvozku taky něco napoví ,,, otečkovaný předek auta ... úbytek laku na jistých místech ... o určité procento...atd.

Napsal: úte 29.01.2013 13:39
od mari
Jednou za rok se někomu stočení určitě vyplatí, ale dávat třeba každej měsíc 2 litry za stočení už by bylo značně nevýhodné :-) já si archivuju každou píčovinku a každej papír z BMW kde ani na kilometry v autě nekoukaj, vyčtou to s klíčku a zapíšou do protokolu.

Napsal: úte 29.01.2013 13:45
od Filozof
mari píše:Jednou za rok se někomu stočení určitě vyplatí, ale dávat třeba každej měsíc 2 litry za stočení už by bylo značně nevýhodné :-) já si archivuju každou píčovinku a každej papír z BMW kde ani na kilometry v autě nekoukaj, vyčtou to s klíčku a zapíšou do protokolu.
já to myslel tak že to člověk umí sám a poradí si ..jako každej šikovnej čech. :D

myslím si že se to dá velice jednoduše naučit ...během hodinky...

jsou lidi co přijedou a během hodiny máš auto na šroubky rozdělané seskládané na díly v kamionu a ještě soupis dílů sepsaný v notesu
.. na cestě dál už k zákazníkům.

Takže nějaké stáčení km je prostě sranda pro šikovné děti s notebookem v ruce... :D