Stránka 3 z 3

Napsal: čtv 10.01.2013 13:02
od m.deejay
JaraX píše:
VRsix píše:zajimalo by me teda, jak se dela na 330d :) to uz je asi na motor ven ne? :)


no u trojky tím stratíš ještě víc času, ale malo kdo s trojkou zase tolik najezdí. u trojky se zase skoro nic nesere, nejsou tam žadny vyrobni vady, na druhou stranu je pěkně předražená.


... já mám E60 530d v sedanu a nic se mě tam kupodivu nesere-mám ji 2roky a byl jsem jen na servisu podle servisního plánu-jen z "vystrašení" jsem dával nový sání kvůli klapkám,ale to bych stejně řešil u u sedmy...mám najeto přes 250tis km a v nejbližší době mě nic na opravu nečeká, to je teda zajímavý... :D
Jinak samozřejmě každý auto je o vkusu a E65 před faciliftem je neskutečně pro mě hnusná, po něm ujde, ale vzhledově je E60 hezčí.Vnitřek se mě u sedmy taky nelíbí,takže já bych si ji nikdy nekoupil. Zlatě E60 v komplet m-paketu. Jo nová sedma je už něco jinýho,ale zas se mě i tak víc líbí nová pětka... :)

Napsal: čtv 10.01.2013 13:13
od Risa525
m.deejay píše:
JaraX píše:
VRsix píše:zajimalo by me teda, jak se dela na 330d :) to uz je asi na motor ven ne? :)


no u trojky tím stratíš ještě víc času, ale malo kdo s trojkou zase tolik najezdí. u trojky se zase skoro nic nesere, nejsou tam žadny vyrobni vady, na druhou stranu je pěkně předražená.


... já mám E60 530d v sedanu a nic se mě tam kupodivu nesere-mám ji 2roky a byl jsem jen na servisu podle servisního plánu-jen z "vystrašení" jsem dával nový sání kvůli klapkám,ale to bych stejně řešil u u sedmy...mám najeto přes 250tis km a v nejbližší době mě nic na opravu nečeká, to je teda zajímavý... :D
Jinak samozřejmě každý auto je o vkusu a E65 před faciliftem je neskutečně pro mě hnusná, po něm ujde, ale vzhledově je E60 hezčí.Vnitřek se mě u sedmy taky nelíbí,takže já bych si ji nikdy nekoupil. Zlatě E60 v komplet m-paketu. Jo nová sedma je už něco jinýho,ale zas se mě i tak víc líbí nová pětka... :)
to je divný....vždyt se skoro všechny E60 prej serou? :D asi máme nějaké dobré kusy...ale aspoň zlepšujem ten mizerný průměr E60tek :D

Napsal: čtv 10.01.2013 13:37
od Sweden
Jarda je jak kolovrat...prostě si bude pořád mlejt tu svou :D :D já toho moc nenajezdím,za loňský rok asi cca.12tis.km,co jsem svoji e61 v paketu koupil tak jsem pořešil klasické věci které jmenuje i Jarda jako je anténa,kable,svody,klapky,jednotku žhavení,hlavní řemenici a je klid(investice cca12tis-kč)A až něco přijde tak to prostě přijde,tím že si koupím 7er to prostě nevyřeším,když se to sype tak se to prostě sype.Je to opravdu pouze otázkou štěstí co si kdo koupí.Pokud řešíš co koupit,zda 5er-7er-X5 tak nezbývá nic jiného než ti říct to co ostatní,půjč si to a svez se v tom,toto jsou natolik diametrálně rozdílné třídy že prostě není možný aby jsi po jízdě neměl jasného favorita.Good luck :!: :wink:

Napsal: čtv 10.01.2013 19:48
od WITT
No kdybych mel moznost se v kazdem aute svezt, tak by to byla parada. Ale ta moznost tu neni .. v Breznu do toho chci jit, tak mozna se neco naskytne, a nebo si pak hodim minci - X5 nebo 5er

Napsal: čtv 10.01.2013 20:30
od rooc
Jarax:buďte rádi.., že ty auta máme...z čeho bys měl přínos.., z toho, žeby se k tobě sjely všechny 7er na servis...tam jste si všichni řekli.., jak máte auta bez závad a rozjeli se k domovu??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv 10.01.2013 20:34
od JaraX
tak ja teda radši měním olej než řeším zlomeny draty do kufru, to je tak hnusná práca, ted mi tam stojí jedna pětka na dvoře se zlomenyma dratama do kufru, přestala se zamykat a nejde otvírat sklo a mě se do toho sakra jaksi furt nechce. radši bych 5ti lidem vyměnil brzdy :)
ja mam prace dost at dělam E60 nebo ne, tak je mi to jedno, spíš mě serou lidi co dělaj obojí, furt mi říkaj jak je E60 poruchová proti E65 ale na forum by to nenapsali kvuli tomu že jim jezdí taky klubaci s E60 na servis.

Napsal: čtv 10.01.2013 20:42
od Filozof
rooc píše:Jarax:buďte rádi.., že ty auta máme...z čeho bys měl přínos.., z toho, žeby se k tobě sjely všechny 7er na servis...tam jste si všichni řekli.., jak máte auta bez závad a rozjeli se k domovu??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


ty jsi šprýmař ....živě jsem si to představil....

:lol:


hele já jsem rád že nám tady jarax říká co a jak je s auty a pokud se shodne s Snejkem jsou už dva a navíc opravdu seo servisáci BMW takže ví moc dobře co říkají a já za to děkuji.

Problém je tady to že někdo má 5er nebo 3er a najede ročně 5-15tis km a řekne že se nic nesere na autě ...

druhej má 7er nalítá 50-70tisic ročně a je na tom podobně

pak sorta lidí co si koupila špatnej kousek ...prostě dojebanej a jsou 5x do roka v servisu a furt něco řeší ...tím pádem se statistika zkresluje.

prostě benzín v 7er musí bejt nesmrtelnej co tady slyším po 50té a serou se tam jen drobnosti případně jedna věc za 300tis km.
Ovšem beru auto v dobrém stavu a ne šmejd co měl 10majitelů...

chtělo by to DIY od BMW jak k 5er tak 7er at si můžeme počíst co se tam sere a co kluci v BMW nepořešili....

Ty kabely v e61 a zatékání pod brzdové světlo je fakt smutné zjištění...

Napsal: čtv 10.01.2013 20:59
od chip
Kdyby měli všichni 7er, tak kdo by k němu jezdil, dyť se to vůbec nese*e a Jarda by přišel na buben.

Napsal: čtv 10.01.2013 22:18
od Sweden
JaraX:tak to si Jardo línej jak ta veš,dělat kablíky je pohoda narozdíl od brzd,samá špína-nic nejde povolit-všechno se musí promazat a rozhejbat-pak zas něco odmastit atp.To radší 3x kable než brzdy :D :wink:

A pánové,ruku na srdce,kdyby byla e65 tak dokonalá jak tady píšete tak by nebyla sekce 7er ani z poloviny tak plná jak je,stačí se tam mrknout a je mi hned jasný že to taky není žádná výhra,tím se samozřejmně nechci e60/61 nijak zastávat,je to mrdka vo tom žádná :D

Napsal: čtv 10.01.2013 22:46
od WITT
Jeste bych mel dotaz k motorizaci. 2.5d - co na nej rikate ?
Je mi jasny, ze 3.0d bude asi lepsi, ale tech 2.5 je celkem dost, a kdyz uz by se objevil peknej kousek v tehle motorizaci, tak jestli se toho nebat .. a nebo radsi hledat 3.0d ?

Napsal: čtv 10.01.2013 23:46
od JaraX
3.0D jede líp, žere stejně, 2,5ka má zase větší vydrž převodovky

Napsal: pát 11.01.2013 07:34
od rooc
Ja se teda omlouvam ale vymena oleje a brzd je prace kterou zvladne napul koktajici traktorista. Dokonce to dovedu i ja:-) timto bych servis nenazval...A proto se taky dost veci snazim vyresit sam, jelikoz pri predstave ze pojedu zas k nekomu na servis(ted nemyslim nikoho konkretne) a ten bude zas ohrnovat drzku jak se mu do toho nechce tam me bere slak:-) to zas snejk funguje i v sobotu vecer a nema s tim problem...ale jezdete do prahy s kazdou prkotinou. Ale kdyz jsme u toho co stoji servis e65 tak jednu si ted koupil kamarad, najeto 86tis prvni majitel, vonava a hned prvni mesic do ni zahucel kilo:-) takze....:-/

Napsal: pát 11.01.2013 09:50
od JaraX
tak pro většinu mechaniku neni problem uděalt servis i na E46 za kilo, jde o to jak tomu ten člověk rozumí.
niíkdy jsem zakaznikovi neřkel že se mi do toho nechce, to bych si nedovolil, ale moc se na to sundavani stropnice u te E39 netěším, olej byl jen přiklad, je jasny že olej je pro každyho jak pro opicu kotrmelec. ale třeba když jsem měnil u N62 okroužek pod altíkem, tak to je takova spravna jebačka, musí tisíc věcí ven a člověka to i baví.

Napsal: pát 11.01.2013 19:31
od WITT
jarax: Vetsi vydrz prevodovky ? Jako automatu myslis .. nebo i manualu ?

Napsal: pát 11.01.2013 19:47
od JaraX
automatu a dvouhmoty u manualu