Stránka 3 z 3

Napsal: čtv 07.02.2013 14:38
od zverbo
No sme vsetci zato aby si si kupil 5er - e39 a minimalne 525i - 141kw
Jak pisem vyssie e46 je no jako bysom to napisal aby som nikoho neurazil, skor je to take auto pre zeny uz teraz z mojho pohladu a zo skusenosti, taktiez som mal e46 a aj e36 sice vzdy R6 a len coupe ale zhodneme sa natom ze cim viac koni tym lepsie, casom to ocenis a nebudes si buchat hlavu.

Napsal: čtv 07.02.2013 14:42
od butthead740
Nafta patri do stroju, do aut patri benzin a do BMW min R6 :idea:

Napsal: čtv 07.02.2013 14:43
od zverbo
butthead740 píše:Nafta patri do stroju, do aut patri benzin a do BMW min R6 :idea:


:thumbsup:

Napsal: čtv 07.02.2013 15:11
od Zachs
Hele nevim jestli si každej umí vyměnit ramena, tlumiče apod.. Spousta lidí by to zvládla, ale neodvážej se a jiní na to nemají podmínky a ostatní zase čas, takže těch co si většinu oprav dělaj sami je podle mě poměrně málo.. Osobně si neumim představit, že bych si měnil olej venku na parkovišti před barákem, když mrzne. Kdybych bydlel v baráčku a měl garáž nebo aspoň zahradu, tak je to jiná - to je jasný...
Teď jsem šel měnit olej, ten jsem měl svůj + se mi ztrácela voda z chladiče a měl jsem pocit, že mi od přední nápravy jdou divný pazvuky na nerovnostech. Řikal jsem si že mi asi někde prosakuje hadice a že teda necham vyměnit olej, vz. filtr + nějakou tu hadici k chladiči a do 2000 se vejdu.. Chladič byl prasklej (nevim jestli bych ho chtěl měnit sám i kdybych měl garáž) navíc se zjistilo že mam totálně zadělaný odvětrání klikovky / oil separator (to bych sám asi taky nedal - sundavat sání, odpojovat vstřikovače LPG atd..), jako bonus se ukázalo, že mam v prdeli obě přední spodní ramena a dvě tyčky řízení + pár dalších drobností.. a z celkem běžné investice do spotřebáku jsem hupnul na cca 17k (kdybych jezdil do Renocaru, tak tam za to necham 50... nejsem blázen)..

Samozřejmě na to odvětrání jsem se mohl vykašlat.. Mohl jsem taky koupit béčkovej chladič za 4k místo 6k a na ramena se vykašlat a počkat až to bude opravdu neúnosné a pak koupit celou sadu ramen z Polska za 4k, ale to auto plánuju mít delší dobu a nechci ramena ani ostatní věci měnit každej rok..;)

Napsal: čtv 07.02.2013 15:26
od LukesE39
Stejně mi to nevychází na 17 k... Oleje tam není 7-8 litrů, ale 6,5 v 2.8i

Napsal: čtv 07.02.2013 16:47
od zverbo
A sme pritom ako sa kto k autu sprava a tu to mate, cely cas furt vsetkym vysvetlujem ako zo servisom, ako co a ako furt dokola.
Aj ked si vsetko robim sam /na autach/, uplne vsetko - od komplatneho pretesnenia manzelkynej 320i az po vymenu diferaku.

/neviem zvarat ani kov ani plast - tak to jedine nerobim aj ked to neni hadam ani potreba/

Mam male vrakovisko ako hobby popri zamestnaniu zo specialkou na e39 a viem ako sa ludia spravaju k BMW a pisem vam ze 50percent majitelou BMW su dementi a tupe hovada ktore BMW pochovavaju nie ako auto ale ako znacku.

Moje skusenosti: ten kto si kupi napriklad len tak s pasie novy bordmonitor 16:9 aj z TVmodulom na LIFT z 4:3 a da mi za to 5000 alebo vobec kto dokaze dat Xtisic za prkotiny ako Mpacket atd... tak to je priklad cloveka ktoremu na aute zalezi ale clovek ktory mi zavola a chce brzdove kotuce nejake lacne tak co odtoho cakat?

Navise JA menim olej kazdych 10000 jek s filtrami nakomplet tak aj zo svieckami, baterku kupujem kazdy druhy rok a ked kupim BMW hned kupujem novu ziadnu jazdenu ani povodnu, po zime menim stierace atd...
A to je rozdiel v tom ako a kto sa k BMW sprava, mne trva kazdu nedelu 2hodiny na cistenie mojho mazlika a to najazdim mesacne mozno ani nie 50km /nepocitam tripy a vylety - kazdu sobotu a dovolenky 2-3 za rok/
A preto viem ze ked idem na dovolenku tak ma moje BMW nikdy nesklame - leto 2012 dovolenka Norsko cca 3tyzdne a viac ako 8000km navrtene A iba som nalieval vodu do ostrekovacou a tankoval kvalitu mimo ČR/SK.

Napsal: čtv 07.02.2013 16:59
od zverbo
Je pravda ze pokial si student a nalejes do motora castrola a spravis nanom 15000 a ked kupis sviecky BMW NGK a najazdis nanich 50000 tak to berem je to OK nato to je, ani baterku nemusis menit pokial mas dobru atd...

Kvalita k nezaplateniu a navise neni sme taky bohaty aby sme mohli kupovat lacne veci.

Clanok vissie odomna: ja davam mojim/nasim BMW len to naj a aj tak to menim ako pisem - moja uchylka, ale na manzelkynom to berem spotrebne ako sa ma a ako udava vyrobca alebo podla potreby ALE NIKDY NIE PO potrebnom najazde km

Napsal: pát 08.02.2013 00:22
od petr523i
E39 nebo E46 je vážně otázka toho co preferuješ. Pohodlí nebo lepší ovládání ? Měl jsem asi rok E46 ve verzi Compact s čtyřválcem 1.8 Valvetronic. Motor nic moc zázračnýho, spotřeba s lehkou nohou těsně pod 7, ale jízdní vlastnosti podvozku velmi vyvážený. Za ty ceny co se dají tyhle docela hezký třídvířka koupit je to dobrý nápad. E39 je o něčem jiném. Tu mám už dlouho a i je to taková pohodlná klasika. Mám 523i předfacelift a kvalita a pohodlí je famozní. Takhle se prostě dneska už auta nevyrábí. Motor je sice ležérnější, ale má pěkný zvukový projev, lineární charakteristiku - až moc :) a není na něm moc co by se mohlo pokazit. Je fakt že jsem měl před lety unikátní šanci pořídit auto po prvním majiteli co s ním najezdil takřka nulu a spíš leštil než jezdil. Proto to auto asi nikdy nebude na prodej, protože podobná zkrátka nejsou, nebo jen fakt vyjímečně. Taky jsem ho první dva roky používal jel v létě když bylo hezky a na zimu koupil E46, což byla trochu magořina. Zkrátka E39 523i / 528i bych doporučil asi nejvíc. Šel bych klidně do manuální převodovky, řadí dobře a odpadne starost z kontrolou a případnými riziky u steptroniku. Díly nejsou nijak zásadně drahé. Počítej že koupíš po dlouhém výběru v Německu 523i předfacelift v běžné výbavě za 2500 EUR a připrav si rezervu 30000 na přihlášení a náklady na prvotní údržbu. Třeba se povede utratit jen půlku z toho, ale radši s tím počítej...

No a jestli se chceš trochu svézt, hledej ( vím že komplikovaně a s trpělivostí) za tu cenu starou dobrou E30 325i . To je klasika kterou si jednou taky musím pořídit .... :)