Stránka 3 z 5

Napsal: čtv 29.11.2012 21:33
od hadice
..čao...chlapáci moc se omlouvám ale teď nemám moc času na bádání i když bych se do toho rád schuťí pustil...v práci jsem v jednom kole..a v garáži/dílně mám nacpaného souseda s e34 něco si tam dolakovává a tak už mě to tam stojí dva tejdny a ještě asi stát bude.....ale jinak mám tedy v plánu přeťesnit komplet sání novým těsněním...a prolézt celý podtlakový systém..uplně komplet..pak při tom vyhodím egr a dle instrukcí jej vyčistím a zkontroluju....kamerou jsem zrychlení ještě nenatočil ale mám to samozřejmě v plánu..byl bych moc rád kdyby toto téma nevyšumělo do ztracena...

Napsal: čtv 29.11.2012 21:36
od hadice
..ještě jsem si vzpoměl a opět připomenu to že mám velmi zvláštní chování plynového pedálu vzhledem k tahu/síle motoru....v určitých okamžicích když ubírám tak je silně cítit vynikající zátah motoru.....na slovenském foru mi lehce poradili s adaptací plynového pedálu ale výsledek je pořád stejný...možná to nebyl správný postup....neslyšel jste o tom někdo? :?: :wink:

Napsal: sob 15.12.2012 22:21
od hadice
..tady malinké videjko tahu...sledovat od 2:00..
...prosím omluvte kvalitu točeno mobilem..cestou z práce--díky
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... FhIoVmYE_U

Napsal: ned 16.12.2012 21:25
od milo
ted jsem to nemel cas resit, navic nemam k dispozici garaz/dilnu :roll: plynovym pedalem to u me nebude, vyjizdel jsem si pres INPA live stav potenciometru, a slo to pekne plynule az na 100%.

kdyz jsem sledoval to video, mam pocit, ze ti to zabira presne v tech otackach, jak u me... jsem si ted pres tyden projizdel jinou 530d v manualu a rozdil je tam fakt znat :roll:

Napsal: pon 17.12.2012 22:34
od hadice
..tož tak..dneska jsem dle návodu z jiného tématu "adaptace plynového pedálu" proved to zaškolení a rozdíl je citelně znát k lepšímu..reakce jsou o dost lepší ..hned jak jsem to proved tak po startu lehce zavadím o pedál a otáčky lehce vyskočí....doufám že to není jen subjektivní pocit..i když no proti kopci jsem to držel v nižších otáčkách kolem 1600-1900 a po přidání jako taky nic moc...a přesně jak říkáš..:taky jsem prostě zkrátka jednou (možná bohužel, možná bohudík) seděl ve stejném autě co jelo uchvatně proti mému....no nic bude se bádat dál.....dílna už je uvolněná jen najít čas a kuuur...vafix šicko rozkuchám proleju vykuchám..vočumím hadice..aj trubky...a pak svářím pájím krájím..diag pořádnej už mám taky domluvenej mezi svátkama tak uvidíme....a jestli se to nedá dokupy tak huž to dopi....če chytnu za špagát za tahača a vytáhnu to do prde...le..a nechám to schnit na sousedovic zahrádce... :lol: :roll:

Napsal: stř 30.01.2013 09:57
od hadice
..cao,tak konecne jsem stim nekam pohnul. Narazil jsem na kamarada co dela do chiptuningu a po provereni moji original jednotky bylo zjisteno ze je original 135kw...vyroba auta je 17. ledna 2002...!..to je divny..nicmene zavady v divnem tahu jsme na diagu nenasli..takze badani v oblasti ciste mechaniky..nicmene kolega konstatoval ze to auto slape a taha velmi dobre...ani bych se tomu uz nedivil..pac uz jsem si asi zvykl ..jen teda trochu to pocukavani pri rozjizdeni a roztahovani

Napsal: čtv 31.01.2013 11:56
od jiriik
Velvetek píše:Když už to budeš dělat, kup si té hadice tak přes 2m a udělej všechny, nejlépe i ty kolem EGR.

Cítíš znatelný nárust výkonu od těch 3000ot/min? Někdy skoro nakopnutí?
Já citím kopanec vždy... budou to dělat ty hadice ?:) včera jsem se vrtal v autě... vyčistil filtr vzduchu a profoukal ty hadičky a namazal ovladaní turba ... malinko lepší, ale pořád to pocukává

Napsal: pon 04.02.2013 21:05
od milo
s autem jezdim, neni cas a hlavne pocasi na opravu. ale vypada to v mem pripade asi na problem s podtlakem. ty podtlakove hadicky kupujete original bmw, nebo mate nejakou overenou, ktera zvladne teplotu/podtlak na metraz?

Napsal: pon 04.02.2013 22:52
od hadice
škoda auto....mají je taky...dám sem origo rozměry:

- 3,5x1,8 černá/oplet (všechny přívody, tj. od rozvaděčku k elktroventilum egr, silentbloky, zásobník u turba)

- 3,5x2,0 s modrým proužkem (egr, turbo)

- 3,3!x1,8 s červeným proužkem (je u silentbloků)

Napsal: pát 08.02.2013 01:24
od milo
zatim na opravu nebyl cas (a do toho se mi zase vys.alo NIVO), ale cvicne jsem promackal a prohybal vsechny podtlakove hadicky, natlacil je na jejich pripojnych bodech atd. a co se nestalo? auto jede (resp. jelo) NORMALNE. takze je jasny, kde je problem. po zahrati motoru a nasledne poradnem prohrati motoroveho prostoru (po ujeti cca 150-200 km) to zase ztracelo vykon. podtlak netesni.

Napsal: sob 09.02.2013 15:52
od hadice
pravda pravdoucí....taky na to pujdu teď v týdnu shodím sání a všechny sakumprdum pozvymenuju... ničem jiným to nevidím..diag..5x +live data nic nikdy neukázaly...známej to projel to projel a valil oči jak to tahá..takže dekarbonizace egru a hadice...jináč to kopnu do prdele huž

Napsal: sob 09.02.2013 20:34
od Velvetek
jiriik píše:
Velvetek píše:Když už to budeš dělat, kup si té hadice tak přes 2m a udělej všechny, nejlépe i ty kolem EGR.

Cítíš znatelný nárust výkonu od těch 3000ot/min? Někdy skoro nakopnutí?
Já citím kopanec vždy... budou to dělat ty hadice ?:) včera jsem se vrtal v autě... vyčistil filtr vzduchu a profoukal ty hadičky a namazal ovladaní turba ... malinko lepší, ale pořád to pocukává
Hadice, nebo taky turbo. V mém případě to bylo turbo, když se vyndalo, nevypadalo tak zle, až když se rozdělalo - lopatky byly špatné tak, že to zvenku vidět nebylo.

Napsal: pon 01.04.2013 14:04
od cabatomas
Ja jsem dneska sedl do me 530d a asi po 15min jizdy chci predject auto a vubec to netahlo,pridavalo to strasne po malu,zadnej zatah,uz se mi to driv obcas stalo,kdyz jsem jel pilu,tak zachvilku to prestalo tahnout,po chvilce to ale prestalo a zase tahl,jak ma,ale dneska celou cestu jak snek :idea:

Napsal: pon 01.04.2013 14:55
od cabatomas
Ja jsem dneska sedl do me 530d a asi po 15min jizdy chci predject auto a vubec to netahlo,pridavalo to strasne po malu,zadnej zatah,uz se mi to driv obcas stalo,kdyz jsem jel pilu,tak zachvilku to prestalo tahnout,po chvilce to ale prestalo a zase tahl,jak ma,ale dneska celou cestu jak snek :idea:

Napsal: pon 01.04.2013 15:26
od Final-man
Podtlaková regulace. Měl jsem to samé minulej podzim.

Napsal: pon 01.04.2013 15:59
od cabatomas
Final-man píše:Podtlaková regulace. Měl jsem to samé minulej podzim.
Podtlakova regulace?Kde ji najdu a kolik stoji?Diky :wink:

Napsal: pon 01.04.2013 17:18
od cabatomas
Final-man píše:Podtlaková regulace. Měl jsem to samé minulej podzim.
Podtlakova regulace?Kde ji najdu a kolik stoji?Diky :wink:

Napsal: pon 01.04.2013 20:30
od cabatomas
Final-man píše:Podtlaková regulace. Měl jsem to samé minulej podzim.
Podtlakova regulace?Kde ji najdu a kolik stoji?Diky :wink:

Napsal: pon 01.04.2013 22:53
od Final-man
Problém podtlakové regulace spočívá asi ve 2 metrech hadiček, které ovládají EGR, naklápění lopatek turba, snad i posilovač brzd atd. Potřebuješ asi 2, nebo 3 metry. Bude Tě to stát skoro 120 korun. Prolétl jsem na rychlo tohle téma a najdeš tu všechno co potřebuješ vědět :D :wink:

Napsal: úte 02.04.2013 08:45
od cabatomas
Aha :D A co je to za hadici?Tlouska,material?Je nejaky schema,kde vsude ty hadice jsou?Dik :lol: