Stránka 3 z 12
Napsal: čtv 10.01.2013 18:28
od zverbo
Dakujem, dakujem, dakujem, kedysi som bol pre svoju M3 v nemecku a mal som stoho dost zle skusenosti preto moc nechcem zo zahranicia, a navyse pokial pojdem 1000km niekam a zistim ze to je fuchtla alebo zmrd asi nebudem nadseny!
inak original M svetla mam stale k autu a je na buducom majitelovi ktore si vybere, to iste kola na zimu buduci majitel ma na vyber zo siestich sad "momentalne" a z troch letnych sad.
dva roky som sporil komplet kompletny M paket do svojej buducej 540i pretoze su to veci ktore som nadobudol tym ze som ich nepredaval z aut ktore to mali a predal som znich ine ND, takze ma to nestalo nic a strasne sa mi paci bezovy interier ktory taktiez mam

Napsal: čtv 10.01.2013 19:50
od tanner540i
Tak teda co se sere:
Prevodovky: automat je celkem splehlivy 5HP24, u upne prvnich jeste spolehlivejsi 5HP30.
Manual je asi nejvetsi problem u techto aut. Je dost poddimenzovany, vetsinou odchazeji synchrony. Nejde opravit, kdyz se posere musis sehnat druhou = docela problem.
Motory: M62B44 - bezne veci jako civky, cidla kliky a vacky, vsechny tesneni sani, membrana. + doporucuju utahnou olejove cerpadlo.
M62TUB44 - to same jako bezvanos + vodou chlazeny alternator (neopravuje se), vanosy byvaji dost hlucne, vsechny cidla a civky stoji cca 2x tolik co bezvanos verze. Take pro jistotu utahnou olejove cerpadlo.
Obe verze trpi taky na unik oleje zpod ventildeklu, coz je ale pomerne lehce opravitelne. Takze jestli myslis tim "olejnicka" ze je motor zasrany od oleje, a jsi schopny na aute delat sam, nebal bych se toho.
Obe verze take mivaji problem s vydrenymi voditky retezu - zrejme dusledek 5w-30 - rozvody nejlepe udelat.
Napsal: čtv 10.01.2013 20:24
od Filozof
chápu tě a mít peníze na víkendovou radost jistě patři 540i taky do tohoto kruhu aut které by mě zajímalo.
Osobně si myslím pokud je to prostě HOBBY CAR na víkendy a pro potěšení z V8 jízdy atd. šel bych jistě do manuálu at se tam sere cokoliv.
Chce to kalkulačku a spočítat si dvě varianty případně 3 nad čím bych přemýšlel pokud jsi schopnej si plno věcí udělat tak si auto z 80procent upravíš a předěláš sám.
1. Varianta koupíš horší kus třeba za 50-80tis a kilo (150) do něj postupně nasypeš aby bylo v TOP STAVU.
Interiér neřeš vyměníš komplet.
A pak defakto vyměníš polovinu věcí za nové nechce se mi to jmenovat. a pokud to vyjde vše dobře budeš mít vystaráno na dlouhé roky a plno dílů nových a můžeš se na to auto spolehnout.
Je tady dost bláznu co mají celá auta skoro nově přestavěná a já jim fandím ...tomu říkám prostě fandovství a propadeni značce BMW.
2. VARIANTA podle mě velice zajimavá - přišetřit a jet si pro voňavku do DE nebo tadyv ČR od fandy ale to počítej 150-250tis kč. záleží na co narazíš.
Viděl jsem 540i v manuálu v M-packetu luxusku najeto 88tisic v DE byla za 2dny prodaná. cena 8000 euro.
U této varianty doladíš detaily jako kola nebo drobnosti ale jezdíš a užíváš si V8.
3. varianta - M5 400koní.
je to na promyšlení co od toho chceš.
PS: Pokud jedeš do zahraničí pro auto máš vybrané aspon 3-4kusy a měl bys narazit na jeden co bude za to stát.
Napsal: čtv 10.01.2013 21:39
od eric
zverbo píše:Dakujem, dakujem, dakujem, kedysi som bol pre svoju M3 v nemecku a mal som stoho dost zle skusenosti preto moc nechcem zo zahranicia, a navyse pokial pojdem 1000km niekam a zistim ze to je fuchtla alebo zmrd asi nebudem nadseny!
inak original M svetla mam stale k autu a je na buducom majitelovi ktore si vybere, to iste kola na zimu buduci majitel ma na vyber zo siestich sad "momentalne" a z troch letnych sad.
dva roky som sporil komplet kompletny M paket do svojej buducej 540i pretoze su to veci ktore som nadobudol tym ze som ich nepredaval z aut ktore to mali a predal som znich ine ND, takze ma to nestalo nic a strasne sa mi paci bezovy interier ktory taktiez mam

Já jen k tomu dodělání M-Packetu.Je naprosto lichá debata o tom,jestli je dodělanej,nebo byl origo při prodeji.Důležitý je,aby byl dodělávanej M-Packet z originálních dílů a né z druhovýroby,pak chápu,že to snižuje hodnotu auta.Ale ať někdo smysluplně vysvětlí,v čem je to lepší to tam mít od výroby,anebo dodatečně?!Jestli si někdo míní mastit šaška nad výpisem origo výbavy v M-Packetu,tak to je tak asi jediný,v čem je to lepší.Spousta lidí tady má M-Packet dodělávanej a každej,kdo to dělal z origo dílů,tak ví,že je to pěkně drahá sranda,kolikrát dražší,než když to kupuješ už na autě.A taky spousta lidí se snaží ušetřit tím,že si koupí oholenku s tím,že si to pak dodělá sám a nebude ho to stát najednou takovej obnos peněz při koupi a kolikrát je to pak ve výsledku výjde daleko dráž!Buď rád,že sis ty M-Packetový věci nastřádal,nebudeš aspoň ovliněnej až tak vzhledem a výbavou při koupi 540-tky a soustředíš se pouze na tech.stav auta.Bejt tebou,tak bych se spíš soustředil na Vanosový verze od r.v.99,jednak to má o něco větší krouťák,míň to žere,je tam už el.plynovej pedál a pár faceliftových vychytávek.Ale když ti příjde pod ruku bezvanos (sám ji mám),tak taky neprohloupíš,určující je stav vozidla,ani ty kiláky bych tak neřešil,v tom automatu je to defacto nesmrtelný.
Napsal: čtv 10.01.2013 22:28
od Sweden
co ta od Annriho co je tady v inzerci?V čem byl nebo je problém,podle foto vypadá dobře,cena je už na 100tis.Kč.
Napsal: pát 11.01.2013 00:52
od LukesE39
Sweden píše:co ta od Annriho co je tady v inzerci?V čem byl nebo je problém,podle foto vypadá dobře,cena je už na 100tis.Kč.
Problémy, o kterých vím nebo tuším:
1. problém: Zverbo chce 540ku okolo 80 tis. pokud se nemýlím a nejlépe neopaketovanou, chce umístit svoje díly.
2. problém: já už mám 528 a v případě, že bych měl kilo navíc tak by stejně nebylo nejrozumnější mít dvě 39ky
Ale teď vážně - taky nevím v čem je problém, vždyť je to skvělá koupě a nechápu, proč tu to auto ještě je. Ale nicméně co ty na to Zverbo? Myslím, že za ty peníze se teď v ČR nesežene lepší 540...
Napsal: pát 11.01.2013 09:09
od ada540i
Zverbo, sehnat dneska pěknou 540i je umění samo o sobě, to že jsou tady teď zrovna aspoň dvě hezký je podle mě náhoda. Navíc u tebe je to ještě obtížnější. Ty chceš najít auto nejlépe za 80k, aby bylo motoricky super, ale nejlépe bez interiéru a m-packetu nebo v co nejhorším stavu, aby byla cena dole. Já ti nevim, ale mě tohle nějak nejde dohromady, většinou je auto v dobrým nebo špatným stavu celý. Sice chápu tvojí myšlenku si auto dodělat, ale musíš počítat s tím, že budeš hledat sakra dlouho. Ale snad jednou najdeš, všechno si tam přehážeš a budeš spokojenej. Pokud na to nechvátáš, tak to prostě nelam přes koleno, ono se časem objeví, když budeš hledat vytrvale.
A jen tak na okraj, to že na tebe takhle lidi reagujou není v závisti, nebo v tom, že bydlí u mámy. Ty máš prostě, jak to říct, jedinečný styl vyjadřování, který tady není zvykem. Vezmi si už jen tvůj název topicu ,,e39 540i chci a furt ji nemam,, plno lidí si o tobě udělá obrázek ještě než začne číst. Nebo ty hromady vykřičníků, otazníků a smajlíků a v neposlední řadě pravopis. Mě to třeba nevadí, už jsem si na to zvykl, ale musíš brát to, že někomu to prostě vadí a mají tě za bl... z vtipů o BMW. Jestli ti můžu poradit, tak zkus dávat do textu míň emocí, protože text není řeč a každému může vyznít jinak.

Napsal: pát 11.01.2013 16:22
od zverbo
540i do 80 + prvy servis 15 a hned mam 95 mozno aj viac
servis je vec ktoru nikto nevidi a pritom je to vec ktora je ale najdvolezitejsia nato ste zabudli.
Vzdy ked som kupil svoje BMW dal som ho do garaze a vymenil som komplet naplne a filtre + sviecky + mrtve ND po diagnostike potrebne na vymenu + stare hadice palivove + brzdove hadice atd atd atd
je to zdlhave a nie vzdy vesela praca - budem sa opakovat ale to zase nikto nevidi a nikto to ani neoceni IBA JA, som nenormalny ze to robim?
ADA540i ty si mi pomohol docela dost, podla SZ odteba vyberam buducu 540i, samozrejme dakujem vsetkym ostatnym za rady PREMNA VZACNE RADY ale proste moj dojem je moj dojem ked sa vezem v aute a hovorim si no to nechcem tak to nekupim, to je asi logicke. to ze som bol už kukat x 540i do 80 a premrdal som xxx km a xx hodin cestovanie to tiez nikto nevidi a nikto to neoceni.
peniaze vo vacku a auta na hovno, zatial som natrafil len na take.
Napsal: pát 11.01.2013 16:25
od zverbo
Jaj ozaj FARBA je taktiez dolezita nebudem kupovat zelenu, cervenu atd a pokial mi nepadne do oka tak ju tazko kupim, nekupujem tui na mesiac chcem ju mat dlho a preto AJ farba je dolezita.
To len tak okrajovo.
Napsal: pát 11.01.2013 17:26
od jimmyhendrix
eric píše:zverbo píše:Dakujem, dakujem, dakujem, kedysi som bol pre svoju M3 v nemecku a mal som stoho dost zle skusenosti preto moc nechcem zo zahranicia, a navyse pokial pojdem 1000km niekam a zistim ze to je fuchtla alebo zmrd asi nebudem nadseny!
inak original M svetla mam stale k autu a je na buducom majitelovi ktore si vybere, to iste kola na zimu buduci majitel ma na vyber zo siestich sad "momentalne" a z troch letnych sad.
dva roky som sporil komplet kompletny M paket do svojej buducej 540i pretoze su to veci ktore som nadobudol tym ze som ich nepredaval z aut ktore to mali a predal som znich ine ND, takze ma to nestalo nic a strasne sa mi paci bezovy interier ktory taktiez mam

Já jen k tomu dodělání M-Packetu.Je naprosto lichá debata o tom,jestli je dodělanej,nebo byl origo při prodeji.Důležitý je,aby byl dodělávanej M-Packet z originálních dílů a né z druhovýroby,pak chápu,že to snižuje hodnotu auta.Ale ať někdo smysluplně vysvětlí,v čem je to lepší to tam mít od výroby,anebo dodatečně?!Jestli si někdo míní mastit šaška nad výpisem origo výbavy v M-Packetu,tak to je tak asi jediný,v čem je to lepší.Spousta lidí tady má M-Packet dodělávanej a každej,kdo to dělal z origo dílů,tak ví,že je to pěkně drahá sranda,kolikrát dražší,než když to kupuješ už na autě.A taky spousta lidí se snaží ušetřit tím,že si koupí oholenku s tím,že si to pak dodělá sám a nebude ho to stát najednou takovej obnos peněz při koupi a kolikrát je to pak ve výsledku výjde daleko dráž!Buď rád,že sis ty M-Packetový věci nastřádal,nebudeš aspoň ovliněnej až tak vzhledem a výbavou při koupi 540-tky a soustředíš se pouze na tech.stav auta.Bejt tebou,tak bych se spíš soustředil na Vanosový verze od r.v.99,jednak to má o něco větší krouťák,míň to žere,je tam už el.plynovej pedál a pár faceliftových vychytávek.Ale když ti příjde pod ruku bezvanos (sám ji mám),tak taky neprohloupíš,určující je stav vozidla,ani ty kiláky bych tak neřešil,v tom automatu je to defacto nesmrtelný.
Jen muj nazor k tomuto.
Ja osobne bych si jen tak dodelavanej M packet nekoupil pokud bych chtel vuz pro radost a to proto protoze ja osobne neznam nikoho o kom bych vedel ze svou praci udela na 100% a 85% lidi kteri dodelavaji Mpacket to daji nekde do servisu proste nikdy to nebude udelane poradne jako z vyroby. Uznavam existuje nekolik vyjimek ale to je ta individualita pristupu kterou jiz poznas pri nakupu vozidla a poznas to na tom cloveku ze to je jednak delano z original dilu ( uz to je dulezita vec protoze 99% dodelavanych m packetu by vysla tak draho ze nejsou origo ) a jednak jak pristupuje celkove k vozu proste na kazdem aute je vse poznat a vuz vzdy vypovida o majiteli.
Tudiz jak rikam vseobecne ja osobne bych nekoupiul dodelavany m packet jednak proto protoze mam rad original jak to vyjelo z fabriky a jednak skrze duvody co jsem uvedl vyse.
Napsal: pát 11.01.2013 19:00
od zverbo
To je kazdeho nazor a vec, ja to neberem vobec, ale kedze nemam momentalne 2kila na 540i v Mku a s vybornou vybavou tak idem inou cestou.
Len tak okrajovo tento rok som predal 5parou FL svetiel prednych, 3 kompletne M interieriery a stoho som 2 prehadzoval, 6elek. roletiek a stoho som 3 nahadzoval, 3 komplet navi systemi a stoho som 2 nahadzoval, na jednej e39 som komplet prehadzoval vsetky seriove priesvitne skla za original BMW pokovene atd...
Mal som na business 523i 1999 a dal som nanu FL svetla, povodny hnusny semisovy interier som vymenil CELY za M cierny kozeny, body som nastrojil do M nakomplet, dorobil som navi system, telefon, elek roletu atd...
Majitel si podla vin overil auto co je samozrejmostou a s usmevom privital dorabku kompletu, preco? no preto ze za 90 kupil nalozenu e39 ktoru on predal potom za 105 a nikomu nevadilo ze to je vsetko dorabane
Moja predchadzajuca e39 528i: upraveny kufor koly vyfukom M5, brzdy M5, svody M3, vsetko M jak interier tak karoseria, znizene a rozsirene, standardna vybava manual sedacky koza a vyhrev, telefon, tempomat, navi, xenon a sla na SK za 140 bohuzial už nezije

Napsal: pát 11.01.2013 19:10
od zverbo
Niekomu sa lubi to niekom to a niekom to, kazdy ma svoj nazor ale M veci na e39 sa predavaju ako rozky v Tescu PRECO?
Preco su ludia ochotny dat za M volant 5
Preco su ludia ochtony dat si dorobit origo navi za 10
Preco su ludia ochotny dat za M interier 15
Preco su ludia ochotny dat za kola z M5 20
Napsal: pát 11.01.2013 19:33
od zverbo
Jednoducho moja predstava je:
1/ kupit 540i do 80
2/ vymenit za moju 528i
3/ pokial nekupim 540i a medzi tym predam moju 528i tak bude 160 na 540i
4/ vymenit za 540i a doplatit s doplatkom do 80
preto nechcem hned kupi prvu na ktoru natrafim a poviem vam vybrat schopnu 540i do 80 je vcelku dost tazke preto som este nekupil to je cely problem tejto veci
A este jedna vec MOC sa mi paci bezovy M interier /ktory inak mam/
foto - domyslite si nejaku lepsiu vybavu a je to dokonale
Napsal: pát 11.01.2013 21:10
od ada540i
Pokud ti to takhle vyhovuje, já na tom nic špatnýho nevidim. Jezdit čím teď máš, takže neni kam chvátat, počkej si na tu pravou. Já taky vyzkoušel víc aut, a ne jenom e39 a taky to stálo nějaký peníze. Výměna náplní po koupi auta je si myslim normální věc, alespoň u většiny lidí, pokud nepočítám auta do 50k. Ono to ve finále dokáže i nějaký peníze ušetřit. A když máš auto jako koníček (stejně jako já) tak neni co řešit. Přeju ti hodně štěstí s výběrem, doufám, že pak nahodíš fotky před a po úpravě
Tahle 540i
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=111141 už je jen za 100k a vypadá fakt hezky. M-packet už má, takže bys třeba prodal ten svůj+prohodíš interiér a tenhle černej taky prodáš a máš 20k co ti chybí.
Napsal: pát 11.01.2013 21:22
od zverbo
ada540i píše:Pokud ti to takhle vyhovuje, já na tom nic špatnýho nevidim. Jezdit čím teď máš, takže neni kam chvátat, počkej si na tu pravou. Já taky vyzkoušel víc aut, a ne jenom e39 a taky to stálo nějaký peníze. Výměna náplní po koupi auta je si myslim normální věc, alespoň u většiny lidí, pokud nepočítám auta do 50k. Ono to ve finále dokáže i nějaký peníze ušetřit. A když máš auto jako koníček (stejně jako já) tak neni co řešit. Přeju ti hodně štěstí s výběrem, doufám, že pak nahodíš fotky před a po úpravě

Dekuju, Ano to urcite se spolahnite AFTER a BEFORE, jak interier tak karoseria.
Napsal: pát 11.01.2013 21:32
od zverbo
Ano ja viem o tej 540i co Ondrej predava je to sused z vedlajsieho mesta ma aj e61 na predaj
Napsal: pát 11.01.2013 22:09
od Sweden
tak proč do ní nejdeš nebo se na ní nedojedeš aspoň podívat??M paket co máš doma vystřílíš za celkem pěkný peníz,spousta věcí tam asi bude udělaných,aspoň o tom všude píše,4:3 předěláš na 16:9,interiér hodíš svůj to co ti zbyde opět vystřílíš a budeš mít 540i za pár a nebudeš muset nikam lítat.Já kdybych měl stání kam bych jí mohl dát tak do ní asi jdu,měl bych to jako víkendovku,e61 je mrdka nudná

Napsal: pát 11.01.2013 22:16
od zverbo
sak uvidime co stoho bude , je pravda ze ked kupim za 100 a potom nasledne predam moje narazniky a interier atd... bude nakonci cesty za 40
alebo moju e39 necham manzelke dam jej tam LPG a predam jej e46ku aj to je riesenie.
Napsal: pát 11.01.2013 22:21
od Sweden
jo a malý OT....prosím tě oprav si tu gramatiku co máš na bazoš.cz,jinde jsem inzerci zatím neviděl....může to celkem špatně působit na případného potencionálního zájemce,vím že jsi z SK,může to dělat problém,ale kdyžtak popros manželku,určitě ráda pomůže.

Napsal: pát 11.01.2013 23:59
od eric
jimmyhendrix píše:Jen muj nazor k tomuto.
Ja osobne bych si jen tak dodelavanej M packet nekoupil pokud bych chtel vuz pro radost a to proto protoze ja osobne neznam nikoho o kom bych vedel ze svou praci udela na 100% a 85% lidi kteri dodelavaji Mpacket to daji nekde do servisu proste nikdy to nebude udelane poradne jako z vyroby. Uznavam existuje nekolik vyjimek ale to je ta individualita pristupu kterou jiz poznas pri nakupu vozidla a poznas to na tom cloveku ze to je jednak delano z original dilu ( uz to je dulezita vec protoze 99% dodelavanych m packetu by vysla tak draho ze nejsou origo ) a jednak jak pristupuje celkove k vozu proste na kazdem aute je vse poznat a vuz vzdy vypovida o majiteli.
Tudiz jak rikam vseobecne ja osobne bych nekoupiul dodelavany m packet jednak proto protoze mam rad original jak to vyjelo z fabriky a jednak skrze duvody co jsem uvedl vyse.
Jen v krátkosti,ať nezasíráme debatu.Kdyby 99% lidí dodělávalo neorigo M-Packet,tak tady kluci z náhr.dílů nemaj komu prodávat.Ono třeba neorigo M Volant,nebo sedačky jsem ještě neviděl a ty ostatní plasty si taky docela lidi kupujou origo,nevím,co na tom chceš neudělat pořádně??Narazníky vyměníš s podběhama,volant vyměníš,zrcátka a vše ostatní taky bez úprav,snad jen ty světla se musí trochu řešit.No a jinak e39 540-tka nebude až na individualitku v manuálu s pořádnou výbavou nikdy žádná raritka na víkendy,je to už docela masový auto,takže zbytečný z toho dělat něco,co to nikdy nebude.Originální stav bych si šetřil na M-ko,anebo jiné BMW v limitované sérii nebo origo úpravě.