Stránka 3 z 45

Napsal: čtv 18.10.2012 20:22
od 01mira01
Já bych měl dotaz. když jsem měl C5 Citroena tak se hodně řešil proplach horkou vapkou. Údajně z toho vytekl šílený humus, ale filtr pak fungoval zas jak má. Neříkám že to je ekologické, ale není to řešení i zde?

Napsal: čtv 18.10.2012 20:43
od rooc
pokud má někdo doma speciýl o dieslech z autotipu, tak si tam přečtěte, že filtr pevných částit od BMW nemá cenu čistit, jak si h nejvyšší jednou povolá..je tam..

Napsal: úte 23.10.2012 16:44
od 01mira01
Kdo mi ho odstraní z auta jak mechanicky také i softwarově? Ideálně blízko Plzně?

Napsal: úte 23.10.2012 22:10
od Jendix
Nemám v zásadě nic proti LPG, je ale otázka co to udělá s motorem např. při častějších studenejch startech, obecně to neni pro motor nic dobrýho, u LPG (co jsem doposud slyšel) je tomu ještě hůř, právě kvůli větší kondenzaci vody v motoru

Jinak si myslim, jestli rozhodovat o plynu při větším nájezdu jak 30tis km snad asi nemá smysl, nafta prostě vyhrává, nehledě že mi zůstane větší kufr. Nejen kvůli spotřebě, ale i např. dojezdu na nádrž. Navíc u novějších motorů stejně nejde jezdit na čistý LPG, musí se přivstřikovat benzín.

Jinak DPF má svý opodstatnění, ale jak začne jednou zlobit, fakt to chce asi buď vyměnit za novej nebo rovnou vykuchat, dokud na to nekoukaji na technickej, je to jedno.

Napsal: stř 24.10.2012 08:04
od JaraX
ono to máš vcelku jedno, pokud jedeš často se studenym motorem, jedeš často na benzín a nevzniká tolik kondenzátu ve vyfuku.
BMW motoru je LPG celkem jedno, třeba u HTPčka dochazi díky větší vyhřevnosti a špatné konstrukci motoru k výraznému snížení životnosti motoru.
u BMW ti to prodlouží životnost oleje, ale sníží životnost svíček.
akorát nechapu proč naftu na dělší trasu? když má stejně ta nafta o dost vyšší spotřebu jak LPG.
co se nádrží týče, tak prostě toroid a hotovo, stejně rezerva dneska už potřeba není. naše trojka už ani prostor na rezervu nemá.

Napsal: stř 24.10.2012 17:52
od Jendix
JaraX píše:ono to máš vcelku jedno, pokud jedeš často se studenym motorem, jedeš často na benzín a nevzniká tolik kondenzátu ve vyfuku.
BMW motoru je LPG celkem jedno, třeba u HTPčka dochazi díky větší vyhřevnosti a špatné konstrukci motoru k výraznému snížení životnosti motoru.
u BMW ti to prodlouží životnost oleje, ale sníží životnost svíček.
akorát nechapu proč naftu na dělší trasu? když má stejně ta nafta o dost vyšší spotřebu jak LPG.
co se nádrží týče, tak prostě toroid a hotovo, stejně rezerva dneska už potřeba není. naše trojka už ani prostor na rezervu nemá.


no u nafty je to jednoduchý.. když jede člověk klidnějším tempem.. nechá se najet i 950-1000km.. na plyn je to nereálný.. sice to na cenu vychází podobně jako jízda s naftou.. ale jseš rád když najedeš 400-500km.. na běžný ježdění do práce to určitě stačí.. ale lidi co jezdí častěji dálky si koupí radějí naftu.. nehledě na to že i u plynu máš počáteční investici, větší náklady na servis a častější technickou, po šesti letech pak výměnu plnové nádrže..

ale pro lidi kteří koupí za dobře 540i nebo podobný starší modely často v pěkným stavu je to supr řešení.. to neřikám.. jen si myslím že to není rovnocený k naftovýmu autu..

jinak o tom oleji je to kec, olej je sice čistější.. ale u plynovejch aut se naopak doporučuje častější výměna oleje, protože jsou zplodiny daleko agersivnější a olej tim více opotřebovávají..

jinak k tej rezervě, mám trochu odlišnej názor.. jasně.. jak píšu výše.. když jezdíš 20km tam a zpět do práce.. je to jedno.. prostě někomu zavoláš a rezervu ti přiveze.. nedokážu si to ale představit 400km od baráku.. zažil jsem už i takovou díru v kole, že to nebylo běžnýma metodama opravitelný a rezerva mě zachránila.. další plus pro diesel..

Napsal: stř 24.10.2012 18:02
od Jendix
jinak jsem dneska koukal nějakýho pdf k M57 a k filtru pevných částit tam psali, že se v podstatě regeneruje při běžným provozu sám, od 300°C a výš (dochází už k samovypalování sazí)..

pokud je auto častěji v měststkém provozu, čas občas se spustí nucená regenerace (přídavné vstřiky a zvýšením množství paliva), pak se dosáhne až 600°C..

v případě častých dlouhých tras (kdy je filtr víceméně čistej) se i tak spustí v pravidelných intervalech nucená regenerace.. ca. každých 700-1500km.. dalo by se teda předpokládat, že když se filtr vykuchá, spustí se to právě jednou za tyhle kilometry.. protože pro systém to bude v podstatě naprosto čistý...

co mi přišlo nejzajímavější je informace o nefunkční čidlo teploty nebo tlaku je prostě nahrazený regenerací jednou za 500km..

to bude asi taky důvod toho relativně bezproblémovýho provozu lidí, kteří filtr vykuchali a neodblokovali regeneraci..

Napsal: stř 24.10.2012 18:20
od mari
Já jsem jen zvědav na to odblokování regenerace. Jestli se jednou řekne, že je opravdu zbytečná soft úprava nebo naopak nutná. Zatím se setkávám s čím dál více lidma co to vyhodili třeba na octáviích a jezdí zatim bez problémů a nijak softwarově odstranění dpf neřešili.

Napsal: stř 24.10.2012 23:04
od JaraX
Jendix píše:
JaraX píše:ono to máš vcelku jedno, pokud jedeš často se studenym motorem, jedeš často na benzín a nevzniká tolik kondenzátu ve vyfuku.
BMW motoru je LPG celkem jedno, třeba u HTPčka dochazi díky větší vyhřevnosti a špatné konstrukci motoru k výraznému snížení životnosti motoru.
u BMW ti to prodlouží životnost oleje, ale sníží životnost svíček.
akorát nechapu proč naftu na dělší trasu? když má stejně ta nafta o dost vyšší spotřebu jak LPG.
co se nádrží týče, tak prostě toroid a hotovo, stejně rezerva dneska už potřeba není. naše trojka už ani prostor na rezervu nemá.


no u nafty je to jednoduchý.. když jede člověk klidnějším tempem.. nechá se najet i 950-1000km.. na plyn je to nereálný.. sice to na cenu vychází podobně jako jízda s naftou.. ale jseš rád když najedeš 400-500km.. na běžný ježdění do práce to určitě stačí.. ale lidi co jezdí častěji dálky si koupí radějí naftu.. nehledě na to že i u plynu máš počáteční investici, větší náklady na servis a častější technickou, po šesti letech pak výměnu plnové nádrže..

ale pro lidi kteří koupí za dobře 540i nebo podobný starší modely často v pěkným stavu je to supr řešení.. to neřikám.. jen si myslím že to není rovnocený k naftovýmu autu..

jinak o tom oleji je to kec, olej je sice čistější.. ale u plynovejch aut se naopak doporučuje častější výměna oleje, protože jsou zplodiny daleko agersivnější a olej tim více opotřebovávají..

jinak k tej rezervě, mám trochu odlišnej názor.. jasně.. jak píšu výše.. když jezdíš 20km tam a zpět do práce.. je to jedno.. prostě někomu zavoláš a rezervu ti přiveze.. nedokážu si to ale představit 400km od baráku.. zažil jsem už i takovou díru v kole, že to nebylo běžnýma metodama opravitelný a rezerva mě zachránila.. další plus pro diesel..


nemystifikuj, třeba u takové E65 není problem dát misto rezervy toroid 103 litru, na 100 litru LPG pak ujedeš se 735i která furt jede lip jak 730d cca 900-1000km na nádrž, tím máš prakticky stejnej dojezdt jako u nafty.
technická u auta na LPG je co 2 roky, stejně jako u každyho jinyho auta, akorát jednou za rok se stavíš u plynaře a necháš mu 200kč za revizi,
servis auta na LPG stojí podstatně min co auta na naftu, a dost podobně co auta na LPG, jediny co je dražší je snižění intervalu svíček na cca 40 000km.
jo a nádrž se nemění po 6ti, ale po 10ti letech a to už to auto většinou má malokdo a navíc 5k za novou nádrž proti třeba 30k za novy vstřiky u nafty je dost rozdil.
nafta se dnes prostě vyplatí jen nová, najet 150tisic a poslat pryč.

Napsal: čtv 25.10.2012 16:38
od PetanE60tka
Nevali se doma nekomu po vymene starej spatnej z E60tky 530D?

Napsal: ned 28.10.2012 00:57
od Jendix
JaraX píše:
Jendix píše:
JaraX píše:ono to máš vcelku jedno, pokud jedeš často se studenym motorem, jedeš často na benzín a nevzniká tolik kondenzátu ve vyfuku.
BMW motoru je LPG celkem jedno, třeba u HTPčka dochazi díky větší vyhřevnosti a špatné konstrukci motoru k výraznému snížení životnosti motoru.
u BMW ti to prodlouží životnost oleje, ale sníží životnost svíček.
akorát nechapu proč naftu na dělší trasu? když má stejně ta nafta o dost vyšší spotřebu jak LPG.
co se nádrží týče, tak prostě toroid a hotovo, stejně rezerva dneska už potřeba není. naše trojka už ani prostor na rezervu nemá.


no u nafty je to jednoduchý.. když jede člověk klidnějším tempem.. nechá se najet i 950-1000km.. na plyn je to nereálný.. sice to na cenu vychází podobně jako jízda s naftou.. ale jseš rád když najedeš 400-500km.. na běžný ježdění do práce to určitě stačí.. ale lidi co jezdí častěji dálky si koupí radějí naftu.. nehledě na to že i u plynu máš počáteční investici, větší náklady na servis a častější technickou, po šesti letech pak výměnu plnové nádrže..

ale pro lidi kteří koupí za dobře 540i nebo podobný starší modely často v pěkným stavu je to supr řešení.. to neřikám.. jen si myslím že to není rovnocený k naftovýmu autu..

jinak o tom oleji je to kec, olej je sice čistější.. ale u plynovejch aut se naopak doporučuje častější výměna oleje, protože jsou zplodiny daleko agersivnější a olej tim více opotřebovávají..

jinak k tej rezervě, mám trochu odlišnej názor.. jasně.. jak píšu výše.. když jezdíš 20km tam a zpět do práce.. je to jedno.. prostě někomu zavoláš a rezervu ti přiveze.. nedokážu si to ale představit 400km od baráku.. zažil jsem už i takovou díru v kole, že to nebylo běžnýma metodama opravitelný a rezerva mě zachránila.. další plus pro diesel..


nemystifikuj, třeba u takové E65 není problem dát misto rezervy toroid 103 litru, na 100 litru LPG pak ujedeš se 735i která furt jede lip jak 730d cca 900-1000km na nádrž, tím máš prakticky stejnej dojezdt jako u nafty.
technická u auta na LPG je co 2 roky, stejně jako u každyho jinyho auta, akorát jednou za rok se stavíš u plynaře a necháš mu 200kč za revizi,
servis auta na LPG stojí podstatně min co auta na naftu, a dost podobně co auta na LPG, jediny co je dražší je snižění intervalu svíček na cca 40 000km.
jo a nádrž se nemění po 6ti, ale po 10ti letech a to už to auto většinou má malokdo a navíc 5k za novou nádrž proti třeba 30k za novy vstřiky u nafty je dost rozdil.
nafta se dnes prostě vyplatí jen nová, najet 150tisic a poslat pryč.


nemystifikuj, taky jsem dřív přemejšlel o autě na plyn.. ale nevim, ta nafta mi přijde pořád malinko lepší.. a jak jsem psal.. rezerva se taky občas hodí..

ted je to spíš jen otázka do budoucna.. jak to bude s celkovejma nákladama na palivo u přímovstřikovejch motorů.. tam bude mít nafta ještě o to víc navrch..

s tim toroidem to u sedmy neni spatny, bohužel do e60 jde max 70 litrů, jestli se nepletu, tam ten dojezd bude mensi..

Napsal: ned 28.10.2012 08:50
od JaraX
tak E60 je sráč, o tom se nebavím, :D do E65 se vleze 103 litru misto rezervy a stojí to min. :)
jasně že u novych ma smysl nafta, když to má turba i u benzínu tak se to bude srát všecko, ale u starých potvor E60 a E65 je prostě LPG jasny.
rezervu si mužeš dát dojezdovku a hotovo. btw i na uplně proraženym kole se da v pohodě třeba 30km ujet, mam to vyzkoušeny, gumu vyhodíš a rafek necháš spravit. ale lepší než jezdit slabym nekomfortnim dieselem co se sere, určitě bych svoje auto nedegradoval dieselem jenom kvuli rezervě kterou dneska stejně má malokterý auto. ročně najedu 30-50 000km, z toho hodně po srbsku, makedonii, řecku apod, a vubec se nebojím tam jet bez rezervy.

Napsal: ned 28.10.2012 15:33
od Jendix
no jasně.. pokud někdo bere sedmu jako druhý auto do rodiny, proč ne.. taky bych se nebránil.. jetý jsou fakt za dobrý ceny.. problém je ale u lidí, kteří to berou víceméně jako hlavní nebo jediný auto a občas potřebujou něco většího transportovat.. a nandavat u sedmy každou chvíli rakev taky neni pro každýho..

je to o prioritách.. já bych bral sedmu jedině v případě že budu mít k dispozici ještě něco min. velikosti 5er touring nebo nejlépe sharan, galaxy..

Napsal: ned 28.10.2012 19:55
od mari
JaraX píše:tak E60 je sráč, o tom se nebavím, :D do E65 se vleze 103 litru misto rezervy a stojí to min. :)
jasně že u novych ma smysl nafta, když to má turba i u benzínu tak se to bude srát všecko, ale u starých potvor E60 a E65 je prostě LPG jasny.
rezervu si mužeš dát dojezdovku a hotovo. btw i na uplně proraženym kole se da v pohodě třeba 30km ujet, mam to vyzkoušeny, gumu vyhodíš a rafek necháš spravit. ale lepší než jezdit slabym nekomfortnim dieselem co se sere, určitě bych svoje auto nedegradoval dieselem jenom kvuli rezervě kterou dneska stejně má malokterý auto. ročně najedu 30-50 000km, z toho hodně po srbsku, makedonii, řecku apod, a vubec se nebojím tam jet bez rezervy.


Neřikej mi, že kdybys prorazil gumu tak bys jel 30 km po ráfku? Nehledě na to že když se ti to stane někde třeba v noci na dálnici při cestě na dovolenou tak ten podělanej toroid prokleješ a dáš království za rezervu. Prdlajs v tu chvíli vyřešíš, a už vidim jak na prázdným kole jedeš schánět novou gumu, nedej bože rovnat ráfek. Jezdit dálky bez rezervy je prostě risk kterej může způsobit pěkně krušný chvilky.

Napsal: ned 28.10.2012 22:23
od jiriik
chystám se ho v týdnu odstranit. Vadit by to ničemu nemělo ne ? když odmyslím kontrolu emisí...

Napsal: ned 28.10.2012 23:29
od JaraX
mari píše:
JaraX píše:tak E60 je sráč, o tom se nebavím, :D do E65 se vleze 103 litru misto rezervy a stojí to min. :)
jasně že u novych ma smysl nafta, když to má turba i u benzínu tak se to bude srát všecko, ale u starých potvor E60 a E65 je prostě LPG jasny.
rezervu si mužeš dát dojezdovku a hotovo. btw i na uplně proraženym kole se da v pohodě třeba 30km ujet, mam to vyzkoušeny, gumu vyhodíš a rafek necháš spravit. ale lepší než jezdit slabym nekomfortnim dieselem co se sere, určitě bych svoje auto nedegradoval dieselem jenom kvuli rezervě kterou dneska stejně má malokterý auto. ročně najedu 30-50 000km, z toho hodně po srbsku, makedonii, řecku apod, a vubec se nebojím tam jet bez rezervy.


Neřikej mi, že kdybys prorazil gumu tak bys jel 30 km po ráfku? Nehledě na to že když se ti to stane někde třeba v noci na dálnici při cestě na dovolenou tak ten podělanej toroid prokleješ a dáš království za rezervu. Prdlajs v tu chvíli vyřešíš, a už vidim jak na prázdným kole jedeš schánět novou gumu, nedej bože rovnat ráfek. Jezdit dálky bez rezervy je prostě risk kterej může způsobit pěkně krušný chvilky.


už jsem jel s E38 20km po rafku, jen pro to že jsem sem se mohl vysrat do někde na cestě řešit, rezervu jsem měl sebou. ja stejně u E65 nahodím runflaty a nebudu nějaky rezervy řešit vubec.

Napsal: pon 29.10.2012 12:53
od Filozof
JaraX píše:
mari píše:
JaraX píše:tak E60 je sráč, o tom se nebavím, :D do E65 se vleze 103 litru misto rezervy a stojí to min. :)
jasně že u novych ma smysl nafta, když to má turba i u benzínu tak se to bude srát všecko, ale u starých potvor E60 a E65 je prostě LPG jasny.
rezervu si mužeš dát dojezdovku a hotovo. btw i na uplně proraženym kole se da v pohodě třeba 30km ujet, mam to vyzkoušeny, gumu vyhodíš a rafek necháš spravit. ale lepší než jezdit slabym nekomfortnim dieselem co se sere, určitě bych svoje auto nedegradoval dieselem jenom kvuli rezervě kterou dneska stejně má malokterý auto. ročně najedu 30-50 000km, z toho hodně po srbsku, makedonii, řecku apod, a vubec se nebojím tam jet bez rezervy.


Neřikej mi, že kdybys prorazil gumu tak bys jel 30 km po ráfku? Nehledě na to že když se ti to stane někde třeba v noci na dálnici při cestě na dovolenou tak ten podělanej toroid prokleješ a dáš království za rezervu. Prdlajs v tu chvíli vyřešíš, a už vidim jak na prázdným kole jedeš schánět novou gumu, nedej bože rovnat ráfek. Jezdit dálky bez rezervy je prostě risk kterej může způsobit pěkně krušný chvilky.


už jsem jel s E38 20km po rafku, jen pro to že jsem sem se mohl vysrat do někde na cestě řešit, rezervu jsem měl sebou. ja stejně u E65 nahodím runflaty a nebudu nějaky rezervy řešit vubec.


To je masakr , museli lítat jiskry jak ve filmu :D
Jsem teď píchl nevim o co letní v sobotu a 50metru než jsem zastavil a pneumatika na sračky totál prořízlá komplet o ALU 17" a díra že jsem tam dal celou ruku....
JAk jsem byl rád že mám rezervu a nejel bych ani metr s autem bych uplně ALU oddělal.

RUNFLAT je jistě o něčem jiném ten by snad mohl podržet na bočnicích ...

Napsal: pon 29.10.2012 13:00
od JaraX
no jelo to po gumě furt, ale rozmrdalo ju to nasračku, nejlepší byl ten kouř za mnou :D

Napsal: pon 29.10.2012 18:12
od Teddy
Nikdy bych nečekal, že zrovna tady na foru, kde jsou fandové aut, se bude někdo chlubit, že jel 30 km na prázdnym kole. Navíc to zazdí tím, že rezervu měl v kufru, ale nechtělo se mu jí vyndat..... :roll: :roll: :roll:

Když tohle kdysi udělal muj ředitel nákupu, tak jsem mu to nechal všechno zaplatit a převedl jsem mu auto na referentský, pro celý oddělení!!

Napsal: pon 29.10.2012 18:20
od scooter_x
Teddy píše:Když tohle kdysi udělal muj ředitel nákupu, tak jsem mu to nechal všechno zaplatit a převedl jsem mu auto na referentský, pro celý oddělení!!


Tak to jsi fakt borec...