Stránka 3 z 3
Napsal: stř 26.09.2012 13:54
od Andre2
Copak tvoje benzínové BMW nemá tlumiče, nápravy, brzdy, ježka, lámající se tyčky světel, sypající se displaye, odcházející panel klima a další "dětské" nemoci, kterých u vozu tak zvučného jména není zrovna málo?
Napsal: stř 26.09.2012 14:31
od ada540i
Moje BMW tyhle věci má, a Octávia je nemá? Tohle se prostě musí měnit u každého auta. Podvozek u R6 motorů uděláš za 20 000,-Kč u Octávky to bude třeba 15 000,-Kč. Ježek stojí 1000, tyčky 400, displeje se dají levně opravit. Tyhle náklady jsou naprosto směšné oproti nákladům na servis dieselových motorů. I s V8 jsem za servis nedal zdaleka tolik jako známí za OII a Passata 2,0Tdi. Ano, vždycky záleží na stavu auta, ale u diesela je riziko vysokých nákladů prostě mnohem vyšší ať už u BMW nebo jinde. A OII může být klidně ještě větší past než 530d. Zvlášť když vidím v jakém stavu odchází kokty z naší firmy. A dětské nemoci jsou taky všude, u OII 2,0TDI je zase problém s rozvody, hlavou, kabeláží apod.
Tím nechci říct že je OII špatný auto, jen říkám, že to rozhodně není auto bez investic, nebo nějaká jistota úspory.