Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
planovana koupe e39 r 2001 530d aut.
Moje BMW tyhle věci má, a Octávia je nemá? Tohle se prostě musí měnit u každého auta. Podvozek u R6 motorů uděláš za 20 000,-Kč u Octávky to bude třeba 15 000,-Kč. Ježek stojí 1000, tyčky 400, displeje se dají levně opravit. Tyhle náklady jsou naprosto směšné oproti nákladům na servis dieselových motorů. I s V8 jsem za servis nedal zdaleka tolik jako známí za OII a Passata 2,0Tdi. Ano, vždycky záleží na stavu auta, ale u diesela je riziko vysokých nákladů prostě mnohem vyšší ať už u BMW nebo jinde. A OII může být klidně ještě větší past než 530d. Zvlášť když vidím v jakém stavu odchází kokty z naší firmy. A dětské nemoci jsou taky všude, u OII 2,0TDI je zase problém s rozvody, hlavou, kabeláží apod.
Tím nechci říct že je OII špatný auto, jen říkám, že to rozhodně není auto bez investic, nebo nějaká jistota úspory.
Tím nechci říct že je OII špatný auto, jen říkám, že to rozhodně není auto bez investic, nebo nějaká jistota úspory.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295