Stránka 3 z 4
Napsal: pát 05.10.2012 21:21
od starynovy
nahriat a vborit do vnutra ak to ide, o tlaky strach nemaj, v tom zasobniku by mala byt konst. zasoba vzduchu z ktorej sa cerpa, preto to ma tvar takej vane.. drzim palce nech to facha.. uz vrci?
Napsal: sob 06.10.2012 06:07
od jura46x
dneska jdu na to, vcera jsem to chtel zkusit nakopnout a nastavit predvstrik, ale vytriskala se me baterka

tak na to vletim dneska, jestli bude cas...
Napsal: sob 06.10.2012 14:25
od oldaf
Můžeš klidně to sání upravit, nahřát a promáčknout, já na svým autě mám plastový sání a vešlo se,

Napsal: sob 06.10.2012 21:03
od jura46x
Mtotor fčí... teď ještě tam napasovat to sání a to lanko s plynem a můžu vyjet. Díky moc za cený rady!!!
Napsal: sob 06.10.2012 21:10
od oldaf
jura46x píše:Mtotor fčí... teď ještě tam napasovat to sání a to lanko s plynem a můžu vyjet. Díky moc za cený rady!!!
Jestli ti můžu poradit, tak si natáhni ke stop ventilu spínaný plus třeba od spínačky, protože to plus co je k originálnímu čerpadlu je řízený jednotkou a někdy to dělá bordel, setkal jsem se s tím že pokud tam není el. čerpadlo tak to dostává nějaký záchvaty a vypíná to šťávu do stop ventilu.
Napsal: ned 07.10.2012 10:16
od kizby
ty jo nemít tempomat tak do přestavby na mechaniku jdu taky, ale nechce se mě ho ozelet, je to docela dobrá věc.
Napsal: ned 07.10.2012 11:50
od jura46x
Je to hodně dobrá věc, já jsem ho musel oželit taky a taky mě to sere. A co se týče toho stop ventilu, tak to zkusím... díky
Napsal: ned 07.10.2012 12:06
od Lucifer
A zkusit tam dodělat z e28 nezkoušel jste to někdo nebo nevíte o někom ?
Napsal: čtv 11.10.2012 23:54
od jura46x
Dneska první jízda s novým čerpadlem a musím říct, že spokojenost. Jenom mě mrzí že nefunguje velký BC a ten tempomat no...
Napsal: pát 12.10.2012 12:05
od starynovy
teraz este potoc stellung waste gate na vyssi tlak, zober srobovak, a kluc 13, a pridaj tomu tak na 180PS

to ta ten BC prestane mrziet..
Napsal: pát 12.10.2012 19:30
od jura46x

jo, to všechno příjde. Ale Vyskytla se chyba... :/ přez přírubu čerpadla mě sere ven olej z rozvodů. Budu to muset něják pořešit

něják to utěsnit, ale nevím jak, nesetkal se s tím někdo?
Napsal: pát 12.10.2012 19:37
od starynovy
primerane, ako clovek to namatlaj motorovym silikonom, ale skutocne nie prebytocne, aby to nepopadalo do motora.. original je na prirube cerpadla velky O-kruzok..
Napsal: pát 12.10.2012 19:43
od jura46x
No a jak potom nastavím předvstřik?? Když to zatmelím?
Napsal: pát 12.10.2012 19:44
od jura46x
Nebude lepší, když seženu ten O-Kroužek??
Napsal: pát 12.10.2012 19:46
od starynovy
j to rozhodne bude lepsie, ak tam vobec nieje.. ja som ho mal uz dost zlisovany, ale tesni.. no tym silikonom som myslel len trochu tam kde bol ten kruzok

Napsal: pát 12.10.2012 22:13
od oldaf
Já to dělám tak že na čerpadle zaleju zepředu tekutým kovem ty prolisy, přebrousím do roviny pilníkem, a pak ti to normálně dotěsní ten ó kroužek. Ale musíš to mít zalitý tím tekutým kovem jinak se ten těsnící kroužek nemá o co opřít.
Napsal: stř 17.10.2012 15:14
od jura46x
No já jsem tam ten o-kroužek normálně narval, nic jsem nezalíval kovem. příruba je hladká, vybrání na kroužek je v bloku, ne na čerpadle, proto jsem si jí nevšiml. Už je to v cajku. Když už padla řeč na to turbo, nevíte chlapi kolik to sériový turbo snese? Kolik tlačí v sérii, nebo by mělo a kolik se tam muže nastavit. Chtěl bych aby to nebylo zas něják drastický k životnosti toho turba a motoru. Nový turbo zatím kupovat nebudu, to až časem, podle peněz. Zatím bych poléčil toto sériový. Je po repasi a chtěl bych aby ještě chvílu sloužilo.
Napsal: stř 17.10.2012 18:47
od starynovy
seriovo dava 1.1Bar, spickovo az k 1.4.. co znesie by ti povedali na dieselpower fore, jeden clovek tam tunil omegu na viac ako 200PS, tusim tomu daval 2 Bary.
Napsal: stř 17.10.2012 19:26
od oldaf
jura46x píše:No já jsem tam ten o-kroužek normálně narval, nic jsem nezalíval kovem. příruba je hladká, vybrání na kroužek je v bloku, ne na čerpadle, proto jsem si jí nevšiml. Už je to v cajku. Když už padla řeč na to turbo, nevíte chlapi kolik to sériový turbo snese? Kolik tlačí v sérii, nebo by mělo a kolik se tam muže nastavit. Chtěl bych aby to nebylo zas něják drastický k životnosti toho turba a motoru. Nový turbo zatím kupovat nebudu, to až časem, podle peněz. Zatím bych poléčil toto sériový. Je po repasi a chtěl bych aby ještě chvílu sloužilo.
Bez problémů ti snese dlouhodobě 1,6-1,8 baru. Je to ještě poctivý turbo, co něco vydrží. Jinak jsem na něm foukal i 2,1baru. Na E34 foukám teď 1,8b, to je asi maximum co uděláš s tou origo regulační baňkou, kdybys chtěl víc tak v ní musíš vyměnit pružinu za silnější. S GT2260 na E39 foukám 2,1b.
Napsal: stř 17.10.2012 19:26
od oldaf
starynovy píše:seriovo dava 1.1Bar, spickovo az k 1.4.. co znesie by ti povedali na dieselpower fore, jeden clovek tam tunil omegu na viac ako 200PS, tusim tomu daval 2 Bary.
Omega měla GT2260

a 209PS