Stránka 3 z 7

Napsal: ned 23.09.2012 08:25
od Misanek
beny-maser píše:tak při předělání na mechaniku se používají i jíné vstřiky z mercedesa, ale je to asi to poslední co se mění.
Lucifer píše:Misanku ty si jak mamlas. Kolikrát ti mám vysvětlovat, že info čerpám z dieselpower :roll: To že jsem tam četl topic o přestavbě M51 na mechanický čerpadlo a větší tlaky. To že tam psali o větších vstřikách kvůli lepší propustnosti nafty
Takže asi takto pánové 8) První radši důkladně čtěte. U mechaniky se standartní hlavou určitě neni třeba měnit vstřiky. Jinak Lucifere, ty v tom máš evidentně docela bordel, tak si ty informace přečti na dieselpower radši ještě jednou :wink:

oldaf píše:Originální vstřiky zvládnou i přes 200ps. Já je měním za mercedesácký z toho důvodu že jsou za třetinovou cenu oproti origo vstřikům a rovnou mám trysky s větším průtokem :D

Napsal: ned 23.09.2012 12:05
od Lucifer
Misanku, ty si přečti ještě jednou co já jsem vůbec psal. Že tam kluci psali že mění vstřiky a ty vstřiky umí pustit víc nafty.
oldaf píše:Originální vstřiky zvládnou i přes 200ps. Já je měním za mercedesácký z toho důvodu že jsou za třetinovou cenu oproti origo vstřikům a rovnou mám trysky s větším průtokem :D
A na druhou stranu mít těch 80tis který bych dal do generálky tak bych to klidně udělal :!:

Napsal: ned 23.09.2012 15:30
od Misanek
Ach bože... Tak jinak - seriové vstřiky dokážou v klidu pracovat se seriovou rozdělovací hlavou u mechanického čerpadla, i když čerpadlo nakrmíš. Dokonce mám ten dojem, že zvládnou spolupracovat i s 12mm hlavou, takže nevidím důvod proč vstřiky řešit, pokud jsou původní v pohodě a práší tak, jak mají

Napsal: ned 23.09.2012 17:10
od Lucifer
Tak ještě jinak. Vím to, že sériový vsřiky dokážou pouštět dostatek nafty, ale vím že si to tam kluci měnili za MB vsřiky, údajně měli pouštět ještě víc nafty, to je jedna z výhod další teda že jsou levnější to už je bych řekl důležitější.

Napsal: ned 23.09.2012 19:16
od oldaf
Lucifer píše:Tak ještě jinak. Vím to, že sériový vsřiky dokážou pouštět dostatek nafty, ale vím že si to tam kluci měnili za MB vsřiky, údajně měli pouštět ještě víc nafty, to je jedna z výhod další teda že jsou levnější to už je bych řekl důležitější.
Ano jsou s o něco větším průtokem a jsou levnější.

Napsal: pát 28.09.2012 18:24
od Lucifer
Kolik má turbo tlačit v základu ? 1.1bar ?

Napsal: pát 28.09.2012 19:21
od starynovy
ano, spickovo ocividne viac ako 1.4..

Napsal: pát 28.09.2012 23:14
od starynovy
som zarmuteny, dnes som nahodov zistil ze 18d ma 105kW, a ze najsilnejsia 20d ma 130.. a ja tu jazdim s 25tds na 105kW slabych.. a o 50Nm menej ako ten retardovany 4 valec.. kde urobili sudruzi chybu? ten chip, a pokakaknych 125kW je tiez prd.. to TDSo musi davat min 150kW aby to stalo za nieco..

Napsal: sob 29.09.2012 01:24
od darklord
Nezabudaj ze TDS je 20 minimalne rokov stary motor...

Napsal: sob 29.09.2012 09:53
od Lucifer
No jasně tak to je to samý jak kdybych si koupil nějakýho veterána z roku třeba 1930 a nadával že to auto má pár kilowat přitom je to 6ti válec a dnešní šestiválce dosahují 10x vyššího výkonu.

A z M51 se dá vytáhnout 150kW není to ovšem za cenu chipu :)

Napsal: sob 29.09.2012 10:53
od starynovy
uz zhanam mechanicke cerpadlo, to da tych 200PS ako prd :D Ja viem ze je stary, ale ziadny zasadny rozdiel v technike tam nieje, nafta ako nafta.. proste ju treba rozprasit a vznietit, rozdiel bude v ucinnosti medzi CR a komorkou, ale aby to robilo az taku priepast.. myslim ze potencial M51 je sakra priskrteny z vyroby, tych 125kW malo mat hned.

Napsal: sob 29.09.2012 11:46
od Kantry
Neni tu nejakej znalec TDS ze zapadnich cech ? Potreboval bych to trosku zkouknout. Mam E39 touring manual a zere mi priblizne 10l pri jakekoliv jizde (na dalku jsem udelal minimum 8.9, drive 6.8) a chybi mu kousek vykonu. Nic co by bylo spatne jsem nenasel ja, ani diesel servis.. kdyztak SZ

Napsal: sob 29.09.2012 14:49
od starynovy
tak za prve bezvadne nastavit motor, a za druhe.. vaha vzduchu :D

Napsal: sob 29.09.2012 16:12
od Kantry
motor nastavenej v Bosch diesel servisu a vaha je nova

Napsal: úte 02.10.2012 11:33
od mtvrdik
Zdravím pánové, jen bych chtěl taky něco málo říc k motoru TDS.
Mám už druhou e34ku během 5 let ale, pořád první motor, dělal jsem výměnu karoserie. Motor má najeto přez 500tis Km, já sám jsem najezdil tak 150 tis km a jediný co jsem musel dělat na motoru bylo přetěsnění el. hlavy čerpadla po koupi, vyřadil jsem ARG ventil, jednou vyměnil žhavící svíčky, řídící vstřik ( protože tekl ) a vodní pumpu. Motoru dopřávám pravidelnou výměnu oleje buť to na diody, nebo po roce, když je motor studený netočím ho víc jak 2000otaček,ale motor se se zahřeje rychle i v zimně mám ho zakrytovaný a na chladiči funkcní žaluzii. A hlavně mu dávám kvalitní naftu, motor je háklivý na nekvalitní nafu, jde to znát na výkonu i spotřebě. Startuje to bez problému teplý i studený jezdím s průměrem 8 litrů. A čas od času i proženu nějaký to TDI. :twisted:

Myslím si že to není zrovna moc vhodnej motor pro nejaký začínající mladý janky , jak už tady bylo psáno s tím to motorem se musí člověk naučit jezdit.

Napsal: úte 02.10.2012 11:38
od starynovy
Amen, to s tou naftou je dobra poznamka, odporucam VIF SUper Diesel Aditiv, asi 7€ za plechovku, nedavno som mal rozobrate cerpadlo, je uplne ciste, kovovo strieborne bez usad kdekolvek.. tento vykend som pretesnoval jedno z kolegovho vozu, a bolo cele cierne, zalepene a zasrate (doveze z talianska). zlaty VIF :wink: Jo JO, vzdyt to vubec netahne vod spoda pyco, ochcavka jede 160 a zere 3L.. TDSo je k hovnu :D

Napsal: úte 02.10.2012 12:01
od mtvrdik
TDIčkaři jsou tupí je jasný že " čím fíc hrnek tím být větší šízeň " řekl helmut :twisted:

Jinak já to krmim u Benziny a v létě dávám Vervu :wink:

Napsal: úte 02.10.2012 15:13
od Kugelig
No, zrovna jsem vyměnil pumpaře. Rok beru naftu u rusáků. Někdo sem dával vlastní test mrazuvzdornosti nafty brané všude možně. A nejlíp dopadla Benzina a LukOil. Jenže, posledních cca 5 nádrží jsem měl pocit, že víc slyším vstřiky a celkově tvrdší chod motoru (525 tds, rv.2000). Z nouze jsem vzal předevčírem u Agipu tu jejich diesel tech. Motor ztichnul a ani při akceleraci se klepání nekoná. Sbohem rusáci. Ta koruna navíc mi za to stojí. Ještě bych rád vyzkoušel Aral ultimate, kterážto nafta má cetanové číslo dokonce 67. A údajně je prostá biosložky. Bohužel prý je k mání pouze v Říši. To bych si soudek koupil na horší časy.

Napsal: úte 02.10.2012 18:17
od ThatsMe
Jenže ono čím vyšší CČ, tím tvrdší chod motoru (zkracuje se průtah vznícení), tak aby tě to spíš nezklamalo...

Napsal: úte 02.10.2012 19:41
od Kugelig
ThatsMe píše:Jenže ono čím vyšší CČ, tím tvrdší chod motoru (zkracuje se průtah vznícení), tak aby tě to spíš nezklamalo...
Sakra, sakra, to by mi Aral ultimate měla rozmlátit motor :lol:
Teď vážně, pocitově je jízda příjemnější a to se mi líbí. I ráno za studena je chod motoru na volnoběh klidnější.