Stránka 3 z 3

Napsal: ned 02.09.2012 19:34
od Batler
Tím 3,4,5 jsem myslel kvalty často jezdím úseky kde se nedá jet víc jak 50 takže nejlíp mi v tom místě brzdí 3q atd. jinak kde můžu tam jebnu pětku a jedu bez plynu :)
Omluvte prosím moji lajdáckou nezkušenost ve vašem slovníku :whaasup: ohledně CR dieseloch a rotackach ? :D

Napsal: ned 02.09.2012 21:07
od ThatsMe
Oukej oukej oukej, přiznávám porážku, stop-ventil při deceleraci opravdu nezavírá! Musel jsem to ověřit připojenou žárovičkou. :) Holt se člověk pořád učí. :)
Zbytek nicméně platí, kopec sjíždět s kvaltem, dávka je určitě menší než volnoběžná, pokud ne nulová, a má to pozitivní dopad na řadu dalších věcí. Tímto doufám můžeme spor uzavřít. :)

Batler: CR = common rail, vysokotlaký přímý vstřik paliva do spalovacího prostoru ve dně pístu
rotačka = systém přímého (do dna pístu) či nepřímého (do komůrky) vstřiku paliva rotačním vstřikovacím čerpadlem s axiálním (obvykle Bosch) nebo radiálním (obvykle Lucas) pístkem.

U E39 je TDS komůrkový motor s rotačním čerpadlem Bosch, vše ostatní je CR.

Napsal: ned 02.09.2012 21:37
od radokrno
az takhle o způsobu sjíždějí kopce nepřemýšlím,ale zajímavý pod téma v tématu o rafičce a její sprívné funkčnosti,nevím z čeho usuzoval pán,že mu ukazuje zle,,na spotřebu si nestěžuje tak nevim.leda že by mu to hrozně žralo,ale rafička ukazovala málo...podle mne to ukazuje správně,jen se často jezdí ke stojanu a nejde u to do hlavy.zkusil bych spočítat si spotřebu průměrnou pokud neni tato funkce na BC.
já sjíždím kopec dle předešlé jízdy ,pokud motor vytáčím dlouhodobě,a mám možnost mu oddechnout z kopcepoužiji většinou raději brzdy,pokud jedu volným pianostylem použiju klidně raději kvalt,,podle mne se na sjíždění z kopce dají ušetřit pouze desky a kotouče,,palivo bude plus mínus stejný,s kvaltem nebo na brzdách. :wink: :lol: