Stránka 3 z 3
Napsal: ned 30.12.2012 18:56
od soukupadam
Kugelig píše:Hlavně, až tam budeš mít ty nový kotouče a k nim správné desky, tak se pokus dodržet správný postup „zahoření“ nových brzd. Já mám kotouče i desky zánovní, tak s tím musím ještě chvíli žít. Zatím mě to moc neotravuje.
to se dělá jak to "zahoření"?
Napsal: pát 01.03.2013 06:30
od janbrasna
soukupadam píše:to se dělá jak to "zahoření"?
Viz
http://bmwklub.eu/modules.php?name=Foru ... c&t=111273 nebo pokud nevadí angličtina, tak super článek je tady:
http://zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm
Napsal: pát 01.03.2013 06:45
od janbrasna
bbeavis píše:Mel sem stejny problem pri vyssi rychlosti se to tak roklepalo ze se to nedalo skoro ridit. […] Takze novy kotouce a je klid. […] Jinak ty kotouce se kurvi i tim ze odchazi predni silentbloky v prednim ramenu.
Já pořád přemejšlim, jak to "oddiagnostikovat". Mam taky 90–120kmh lehoučký vibrace ve volantu, při brždění taky lehký vibrace, ale na plných brzdách všechno v pohodě, nic nikam netáhne… ale pak zas kolikrát ve vyježděných kolejích i v blbých 40kmh to zničehonic zatahá… Dost mě to točí, ale ať s tim jel kdo chtěl a zkoumal co s tim, tak na nic nikdo nepřišel. Převažovaný to je taky do nesmyslu. Blbý je, že 19" je prostě hodně a každá drobnost je na tom strašně cítit. A podezřívam že to u mě bude kombinací víc věcí, tže úplně vidim jak vyměnim jenom něco a ono se to po čase vrátí…
Budu to zas řešit na konci zimy, až se bude přezouvat tak vyměnit znova pneu jestli nejsou probržděný, komplet převážit na nejlepším nářadí, udělat geometrii atp. … a pak budem zas zkoušet.
Dají se na 6er poznat věci jako načatý tyčky řízení nebo siláče? Mělo by to bejt dole stejný jako 5er. Dá se to nějak rozumně odzkoušet nebo mě čeká to naslepo kus po kuse měnit, než to zmizí?
Napsal: pát 22.03.2013 23:28
od Eddie
Taky se přidám. Řešil jsem ted to samé. Při brdění mezi 100-140 strašné vibrace. Vyměnil jsem komplet brzdy ate,ale pořád to samé,nakonec to dělali vymlácené čepy v zadních ramenech.
Napsal: sob 23.03.2013 01:10
od MateX3
na prednej náprave asi máš rozličné hmotnostné indexy pneumatík. Pneu môžu byť rovnakého rozmeru, ale jedna môže mať 94V a druhá 98H. (ten istý prípad sme mali, mlátilo to volantom do slova a do písmena iba pri brzdení na diaľnici, obe boli dunlop wintersport 3d 225/50R17). Vyriešila to výmena jednej pneumatiky.
Napsal: pon 08.04.2013 22:57
od Teddy
Mě se to taky mírně třepalo při brzdění. Dal jsem nový spodní ramena a byl naprostej klid. Teď po zimě se to ale vrátilo. Zjistil jsem, že na jednom kole je to nový rameno v pr... a na druhym kole zase čep řízení. Otázka je jestli jsem koupil šmejdský ramena a vyřeší to jejich výměna za lepší, nebo jestli mam zvlněný kotouče a zničilo mi to ty nový ramena.
Co myslíte?
zapoměl jsem připsat.... dělá to jen při lehkém přibrždění. Když brzdim normálně, tak se to ani nehne.
Napsal: úte 09.04.2013 13:55
od chip
A jakou značku ramen jsi koupil? Píšeš, že po výměně byl klid, tak to nevypadá, že máš zvlněný kotouče, které by ti to zničily.
Napsal: úte 09.04.2013 18:14
od Teddy
Bylo to rameno SH. Bude to nějaký čínský bláto. Teď jsem to jedno rameno reklamoval a sám prodejce mi řekl, že jsou to ramena k prdu. Nejdřív jsem byl naštvanej, že to vůbec prodává, ale pak jsem byl rád, že mi nejdřív poslal nový rameno a pak jsem mu já po výměně poslal to vadný. Poslal mi TEKNOROT. Prý je to lepší.
Napsal: stř 03.07.2013 11:19
od m4zzy
Ahoj.
já mám vlastně stejný problém. Nicméně zvláštní průběh jak mi ty vibrace vznikly. Měl jsem zarezlý levý přední pístek v brzdiči. Toho jsem si všiml až po dlouhé době. Spotřebu jsem měl s e36 2.8i kolem 11.5 litrů a jezdil jsem hodně na spotřebu, většinou s plným autem (3 lidi plus já a plný kufr) cca 150 km. sem tam jsem se v zimě dostal i na 10.5 litrů, ale to jsem jel jak slimák teda. Jednou mi začaly při pojíždění a brždění pískat nehorázně brzdy. Myslel jsem, že tam je nějaký bordel tak jsem se to snažil brzděním trochu očistit a jak jsem pak zastavil, šel jsem zkouknout ten kotouč. Z celého kola sálalo nehorázné teplo a nenapadlo mě udělat nic jiného, než si na ten kotouč šáhnout a spílit si prstíčky.
Dal jsem to LiboroviM na opravu, a tušil jsem, že ten kotouč bude KO což mi i sám Libor řekl. Jak mi auto dovezl spravené tak se při brždění nedělo nic takže jsem si říkal, že brzdy koupím až nebudou sekat dobrotu. Jak jsem přezouval na letní disky a nové pneu v servise, chtěl jsem udělat zároven i geo. Tam ale zjístili, že mám jednu tyčku (levou přední) s vůlí takže jsem tam auto nechal a vyměnila se tyčka, pneu a udělala se geo. Pak s autem jela přítelkyně ze Žďáru do Brna a všechno ok. Poté jsem já jel z práce po dálnici a jen co jsem se dotknul pedálu (100km/h), tak se roztřesl volant a zdálo se mi, že auto jakoby plave, ale to byl asi jen subjektivní pocit. Pak to plavání ustalo, ale vibrace ne a mám je doteď. mám to ovšem téměř ve všech rychlostech. Nad 80km/h to je nejintenzivnější a jde slyšet i hučení od brždění. Při nižších rychlostech to není tak intenzivní, ale jde cítit i pumpování v pedálu (ABS to není, to mi nefaká

)
Kotouče i destičky budu měnit až budu mít jistou práci a nejaké peníze. Te jsem dostudoval VŠ a práce, kde jsem dělal behem studia a mohl si tohle auto dovolit mi nevyšla tak je to ted pěkne naprd. Jezdit se s tím dá, na dálnici moc nebrzdím ale nechci si tím zničit něco jiného.
Hlavně mě překvapilo, že ty vibrace začaly z ničeho nic. jednou jedu a všechno ok, pak jedu znova, trošku sešlápnu pedál a najednou toto.
Hlavně se chci zeptat, jestli není problém vyměnit kotouče a desky na přední nápravě a zadní nechat tak? A nebo rovnou všechny 4 kola?