Stránka 3 z 3

Napsal: pát 17.02.2012 19:03
od JaraX
tak co se týče terminálu tak jich je víc, ale myslím že mají naftu všichni ze stejné rafinérky a že i to co k nim jde stojí zahovno.

ad LPG. kvalita plynu asi někde je menší a jinde větší, ale nikdy jsem neslyšel o autě který by kvuli špatnýmu LPG nejelo, nebo se něco posralo, prostě za 150 000 na LPG co jsem najezdil znám jen že to jede trochu líp a nebo malinko huř, ale nikdy to nepoznám druhej den, vždycky jen když jsem těsně po natankování, jediny s čím jsem se setkal na že na jedné benzínce to šulili asi o 10 procent na množství, ale jinak no problem, loni jsem bral od nejlevnějšího LPG co jsem kdy bral v Makedonii asi za 11kč a nopak nejradžší asi za 22kč litr v Madarsku, a pocitově to na Madarsky LPG jelo vždy hůř.
unás beru LPG všech značek, od malych zapadlych pump až po Shellky, Lukoil apod, vždy stejná kvalita, jede to naprosto stejně, natankovany množství taky stejny, takže prostě u LPG se moc kvalita řešit nemusí, je to prostě imunní.
Přístí týden se schválně pobavím s plynařem kterej to dělá hromadu let jeslti už někdy měl stav kdy někdo vzal tak nekvalitní LPG že musel vypustit nádrž.
Jo a letos jsem měnil filtr plynu po 80 000km, kuchl jsem ho a naprosto čistoučkej, nikde ani smítko, takže kvalita bude dobrá všude v evropě.

Napsal: pát 17.02.2012 21:07
od beny-maser
já tankuju naftu na shellce v Teplicích a nikdy jsem neměl problém ani v těch největších mrazech. A co vím o plynu tak jeho kvalita může být porůzná a fitr toho plynu už jsem viděl taky pěkně zasranej.

Napsal: pát 17.02.2012 22:58
od M3maniac
JaraX píše:a až do toho natankuješ naftu co zamrzne tak si budeš říkat že za to auto nemuže
ku podivu nezamrzla ani v těch mega mrazech :wink:

Napsal: pát 17.02.2012 23:07
od M3maniac
tak ja taky znám pár lidí ,co se jim rozjebal motor když namontovali LPG :wink: že by to bylo absolutně bez peripetií si nemyslím. Tady na klubu dva lidi s motorem 4,4 co jim udělal motor pápá. Jinak dalších x lidí co dělali po pár tisících km provozu na LPG taky GO, ale vesměs to je podle mě špatně instalovaným LPG systémem.

Napsal: pát 17.02.2012 23:48
od Jendix
M3maniac píše:tak ja taky znám pár lidí ,co se jim rozjebal motor když namontovali LPG :wink: že by to bylo absolutně bez peripetií si nemyslím. Tady na klubu dva lidi s motorem 4,4 co jim udělal motor pápá. Jinak dalších x lidí co dělali po pár tisících km provozu na LPG taky GO, ale vesměs to je podle mě špatně instalovaným LPG systémem.
já jsem slyšel, že když s LPG někdo jezdí jednou za čas (např. jednou za 14 dní) může se stát, že za určitých okolností začnou reznout vložky a jiný věci které přichází s plynem do styku..

když jsem měl ještě benzíňáka, taky jsem o tom uvažoval.. ale když už plyn, tak asi jen vstřikování tekutého LPG.. jakmile je tam reduktor.. je to v podstatě plýtvání energie..

Napsal: pát 17.02.2012 23:57
od JaraX
M3maniac píše:tak ja taky znám pár lidí ,co se jim rozjebal motor když namontovali LPG :wink: že by to bylo absolutně bez peripetií si nemyslím. Tady na klubu dva lidi s motorem 4,4 co jim udělal motor pápá. Jinak dalších x lidí co dělali po pár tisících km provozu na LPG taky GO, ale vesměs to je podle mě špatně instalovaným LPG systémem.
doufam že nemyslíš lidi jako je 100RM, ti si za to mužou sami, není to ani vada montáže ani vada systému, ale prostě pokud se to auto na plyn chová jinak než má (třepe se to jako prase) a ten člověk na to jezdí dál, tak se nemuže divit. znám i auta který maj na LPG najeto stovky tisíc km a bez problémů