Stránka 3 z 19
					
				
				Napsal: stř 01.02.2012 22:37
				od Blahis
				Ještě jsem zapoměl dodat do tématu že jsem měl málo nafty tím nemislím nula  tak jsem ted šupl 20 tak snad zítra budem chytřejší
			 
			
					
				
				Napsal: stř 01.02.2012 23:03
				od Carpadian
				Není tam nic, čím se pročišťuje manuálně 
  
 Fota jsou od Toyoty Hilux 2.4D. Obr.1 v ozn. místě mačkáš, obr.2 v ozn. místě je dutý motýl (schovaný za hadicí), kterým vytýká bordel z filtru, který je uvnitř toho bazmeku.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 01.02.2012 23:04
				od Carpadian
				Blahis píše:Ještě jsem zapoměl dodat do tématu že jsem měl málo nafty tím nemislím nula  tak jsem ted šupl 20 tak snad zítra budem chytřejší
Přidej 2 litry benzínu. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 01.02.2012 23:53
				od Tompo
				Z vás leknu 

, vyhřívání pal. filtru made in czech  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 00:10
				od Lucifer
				Hele já mám šikovný ručičky 

 a když to bude fungovat proč nééé  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 17:03
				od Carpadian
				Očekávám, že až prodáš patent nějakému výrobci doplňků za pořádnou vatu, obdržím podíl za know-how. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 17:07
				od Lucifer
				No uvidíme heleď mám zajímavý info od toho známýho je to můj mistr z učňáku  

 ten nedostane ani bramboru  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 18:42
				od Blahis
				Tak další zpráva: žhavky jsem zkusil dle all  po otočení klíčku tak to je v pořádku. Když jsem odpojil hadičku od filtru tak nafta taky jemně teče. A Auto ani po nabití baterie stejně nanaskočilo. 
Jak sem odpojil hadičku tak se mi tam v ní vytvořila cca 5cm vzduchová bublina a teď tam je pořád . Auto točí skvěle ale ne ane naskočit. 
Jak ještě bych to mohl zkusit než to dám do servisu. Díky[/b]
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 19:00
				od Carpadian
				Hulí to když točíš motorem 

 To dostříkni injekční stíkačkou, když není motor v chodu. 

 Nebo ji odpoj u prvního vstřiku a opět injekce (ale tady koňská) a "tahej" dokud nenatáhneš bublinu.
Trošku triviální postupy, ale v nouzi jsem vymyslel jen tohle (ve škarpě v lese se zavzdušněným potrubím - urval jsem ho). 

jen technická otázka. To opravdu standartně nemá BMW v domečku na filtr pumpičku 

  Jestli ne, tak to asi dodělám, protože to mě přišlo vždycky, jako vezbytná součást (měl jsem za to, že je to normální).
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 19:25
				od Blahis
				nehulí nedělá nic prostě nenaskočí
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 19:35
				od Lucifer
				To samý dělá mě, psal jsem si s allem a prej to taky mohlo odnést vstřikovací čerpadlo  

 Mám uplně stejnej problém jen čekám na tu novou baterku co dorazí zejtra a to už musim kopnout už třetí den mi to auto stojí a né se čapnout
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 19:36
				od Carpadian
				Tak do toho nejde nafta. By s toho valil šedej dým. 

 Zkus oddělat hadičku přivodu k prvním vstřiku, dej jí do petky a ať někdo točí. Uvidíš, jestli motoru jde vůbec nafta a není někde po cestě zatuhá a dělá špunt. 

 Jsem přesvědčený, že je problém v naftě. Ještě minulej týden bylo nad nulou, teď máš -20C a pochybuji, že navezli ihned arktickou naftu do -33C. 
 
Domeček na filtr s pumpou a motýlem dole:
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 19:41
				od Lucifer
				Tak tohle v bmw nenajdeš  
 
No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 19:43
				od Blahis
				tak to ještě zkusím, Ten filtr nemám s pumpou je tam plast. Jak sem odpojil hadičku tak to teče z filtru jako když pustíš jemně kohoutek vody
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 19:46
				od Blahis
				Je mi divný že by se zničeho nic posralo když  normál jezdilo. Ještě teď mě napadlo že stím jela žena z práce a docházela jí nafta tak ji to pocukávalo a pak už nejelo tak jsem k ní příjel auto natočil dojel pro naftu pak týden jízdy nic no a v úterý jsem to ráno nenatočil
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 19:52
				od Carpadian
				Buď je to zavzdušněný (nemyslím si) a nebo špatná nafta. VIF do toho byl nelil - leda naníchaný v kanystru s naftou při pokojové teplotě. Koupil bych 2litry benzínu a smíchal s naftou v nádrži (max 1:10). Koňskou injekci bych vytáhl zůstatek špatné nafty, pro sichr tak 2litry do petky z vedení, zároveň natáhneš mix až ke vstřiku. 
Filtr je velký, tak se to moc neprojeví to stuhnutí na první pohled - kaluž taky zamrzne rychleji než jezero. 
Lucifer píše:Tak tohle v bmw nenajdeš  
 
No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne  

 
Tak to je jediný, co si dodělám - tohle je domeček z Mitsubishi L200 2.5TD, ale ta má jen 73Kw. Případně koupím domeček na Navaru, ta má 125kw. Asi budu první, co bude kupovat palivový filtr do BMW na L200. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 19:57
				od Blahis
				takže zítra kupuji benzín. Rozpojim hadičku za filtrem vytáhnu naftu rozdělám filtr vyleju zaleju jemným poměrem nafta benzín . Naliji benzín do nádrže. vše našrobuji a přidělám zpět a zkusím nastartovat.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 20:01
				od Carpadian
				Vytáhni to až u vstřiku a koncertát vlej do nádrže (benzín nebo mix nafta/vif). Musíš to vytáhnout celý - proto koňká injekce, vytáhneš a natáhneš od nádrže, přes filtr a čerpadlo až k motoru. 
Lucifer píše:Tak tohle v bmw nenajdeš  
 
No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne  

 
Co na to říct. Je divný, že několik lidí má úplně stejný problém a jedinným spojovatelem je mráz. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 20:04
				od Blahis
				takže to má vytahnout po odpojení vysokotlaké trubičky od prvního vstřiku , Chápu to správně. Ten filtr palivový proplachovat nemusím
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 20:08
				od Lucifer
				Hele a nebylo by lepší od každýho vstřiku to vytáhnout ? all mi zase říkal že mám vytáhnout od řídícího je to asi jedno preventivně bych vytáhl všechny 

 Ale to musim sehnat tu injekci  
