Stránka 3 z 19
Napsal: stř 01.02.2012 22:37
od Blahis
Ještě jsem zapoměl dodat do tématu že jsem měl málo nafty tím nemislím nula tak jsem ted šupl 20 tak snad zítra budem chytřejší
Napsal: stř 01.02.2012 23:03
od Carpadian
Není tam nic, čím se pročišťuje manuálně

Fota jsou od Toyoty Hilux 2.4D. Obr.1 v ozn. místě mačkáš, obr.2 v ozn. místě je dutý motýl (schovaný za hadicí), kterým vytýká bordel z filtru, který je uvnitř toho bazmeku.
Napsal: stř 01.02.2012 23:04
od Carpadian
Blahis píše:Ještě jsem zapoměl dodat do tématu že jsem měl málo nafty tím nemislím nula tak jsem ted šupl 20 tak snad zítra budem chytřejší
Přidej 2 litry benzínu.

Napsal: stř 01.02.2012 23:53
od Tompo
Z vás leknu

, vyhřívání pal. filtru made in czech

Napsal: čtv 02.02.2012 00:10
od Lucifer
Hele já mám šikovný ručičky

a když to bude fungovat proč nééé

Napsal: čtv 02.02.2012 17:03
od Carpadian
Očekávám, že až prodáš patent nějakému výrobci doplňků za pořádnou vatu, obdržím podíl za know-how.

Napsal: čtv 02.02.2012 17:07
od Lucifer
No uvidíme heleď mám zajímavý info od toho známýho je to můj mistr z učňáku

ten nedostane ani bramboru

Napsal: čtv 02.02.2012 18:42
od Blahis
Tak další zpráva: žhavky jsem zkusil dle all po otočení klíčku tak to je v pořádku. Když jsem odpojil hadičku od filtru tak nafta taky jemně teče. A Auto ani po nabití baterie stejně nanaskočilo.
Jak sem odpojil hadičku tak se mi tam v ní vytvořila cca 5cm vzduchová bublina a teď tam je pořád . Auto točí skvěle ale ne ane naskočit.
Jak ještě bych to mohl zkusit než to dám do servisu. Díky[/b]
Napsal: čtv 02.02.2012 19:00
od Carpadian
Hulí to když točíš motorem

To dostříkni injekční stíkačkou, když není motor v chodu.

Nebo ji odpoj u prvního vstřiku a opět injekce (ale tady koňská) a "tahej" dokud nenatáhneš bublinu.
Trošku triviální postupy, ale v nouzi jsem vymyslel jen tohle (ve škarpě v lese se zavzdušněným potrubím - urval jsem ho).

jen technická otázka. To opravdu standartně nemá BMW v domečku na filtr pumpičku

Jestli ne, tak to asi dodělám, protože to mě přišlo vždycky, jako vezbytná součást (měl jsem za to, že je to normální).
Napsal: čtv 02.02.2012 19:25
od Blahis
nehulí nedělá nic prostě nenaskočí
Napsal: čtv 02.02.2012 19:35
od Lucifer
To samý dělá mě, psal jsem si s allem a prej to taky mohlo odnést vstřikovací čerpadlo

Mám uplně stejnej problém jen čekám na tu novou baterku co dorazí zejtra a to už musim kopnout už třetí den mi to auto stojí a né se čapnout
Napsal: čtv 02.02.2012 19:36
od Carpadian
Tak do toho nejde nafta. By s toho valil šedej dým.

Zkus oddělat hadičku přivodu k prvním vstřiku, dej jí do petky a ať někdo točí. Uvidíš, jestli motoru jde vůbec nafta a není někde po cestě zatuhá a dělá špunt.

Jsem přesvědčený, že je problém v naftě. Ještě minulej týden bylo nad nulou, teď máš -20C a pochybuji, že navezli ihned arktickou naftu do -33C.
Domeček na filtr s pumpou a motýlem dole:
Napsal: čtv 02.02.2012 19:41
od Lucifer
Tak tohle v bmw nenajdeš
No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne

Napsal: čtv 02.02.2012 19:43
od Blahis
tak to ještě zkusím, Ten filtr nemám s pumpou je tam plast. Jak sem odpojil hadičku tak to teče z filtru jako když pustíš jemně kohoutek vody
Napsal: čtv 02.02.2012 19:46
od Blahis
Je mi divný že by se zničeho nic posralo když normál jezdilo. Ještě teď mě napadlo že stím jela žena z práce a docházela jí nafta tak ji to pocukávalo a pak už nejelo tak jsem k ní příjel auto natočil dojel pro naftu pak týden jízdy nic no a v úterý jsem to ráno nenatočil
Napsal: čtv 02.02.2012 19:52
od Carpadian
Buď je to zavzdušněný (nemyslím si) a nebo špatná nafta. VIF do toho byl nelil - leda naníchaný v kanystru s naftou při pokojové teplotě. Koupil bych 2litry benzínu a smíchal s naftou v nádrži (max 1:10). Koňskou injekci bych vytáhl zůstatek špatné nafty, pro sichr tak 2litry do petky z vedení, zároveň natáhneš mix až ke vstřiku.
Filtr je velký, tak se to moc neprojeví to stuhnutí na první pohled - kaluž taky zamrzne rychleji než jezero.
Lucifer píše:Tak tohle v bmw nenajdeš
No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne

Tak to je jediný, co si dodělám - tohle je domeček z Mitsubishi L200 2.5TD, ale ta má jen 73Kw. Případně koupím domeček na Navaru, ta má 125kw. Asi budu první, co bude kupovat palivový filtr do BMW na L200.

Napsal: čtv 02.02.2012 19:57
od Blahis
takže zítra kupuji benzín. Rozpojim hadičku za filtrem vytáhnu naftu rozdělám filtr vyleju zaleju jemným poměrem nafta benzín . Naliji benzín do nádrže. vše našrobuji a přidělám zpět a zkusím nastartovat.
Napsal: čtv 02.02.2012 20:01
od Carpadian
Vytáhni to až u vstřiku a koncertát vlej do nádrže (benzín nebo mix nafta/vif). Musíš to vytáhnout celý - proto koňká injekce, vytáhneš a natáhneš od nádrže, přes filtr a čerpadlo až k motoru.
Lucifer píše:Tak tohle v bmw nenajdeš
No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne

Co na to říct. Je divný, že několik lidí má úplně stejný problém a jedinným spojovatelem je mráz.

Napsal: čtv 02.02.2012 20:04
od Blahis
takže to má vytahnout po odpojení vysokotlaké trubičky od prvního vstřiku , Chápu to správně. Ten filtr palivový proplachovat nemusím
Napsal: čtv 02.02.2012 20:08
od Lucifer
Hele a nebylo by lepší od každýho vstřiku to vytáhnout ? all mi zase říkal že mám vytáhnout od řídícího je to asi jedno preventivně bych vytáhl všechny

Ale to musim sehnat tu injekci
