Stránka 3 z 3

Napsal: stř 29.08.2012 02:11
od Milikan
Zdravím. Mám 525tds. Jakmile mám pod 30litru v nadrzi a auto stoji dele jak 4 hodiny, musím buď víckrát žhavit nebo dlouho točit než dorazi nafta. Jakmile je přes 40 litru v nádrži, tak bez problemu. Občas za studena kolísá volnoběh... Jakmile se motor zahřeje, pouze občas zakolísá na volnoběhu a hned se srovná. A teď to hlavní dneska po cca 40km jízdy motor zhasnul a nešel nastartovat - stále svítilo žhavení a motor točil bez nafty. Byl jsem 120km od domova, tak jsem zavolal bráchu aby mě odtáhnul. Po 15km táhnutí kontrolky zhasly, tak jsme zastavily a já v pohodě nastartoval. Odjel jsem 5km a zase to samý.... Tak jsme to dali opět na lano a po 30km se zase kontrolky vypnuli a ja nastartoval a 80km dojel po svých. Tah bez problémů až do maximálky... Mám vyčistit nádrž, nebo vadné čerpadlo? Děkuji moc za rady

Napsal: stř 29.08.2012 15:07
od beny-maser
a proč to čerpadlo nevyzkoušíš? myslím podavačku v nádrži.

Napsal: stř 29.08.2012 22:18
od Milikan
Ještě nebyl čas. Psal jsem to aktualně po příjezdu domů.... Ráno jsem to vezl do servisu a zase chciplo. Odpoledne odtah a ta samá situace, kontrolky zhasly do servisu jsem dojel. Teď počkám, jestli se něco najde. V tomhle stavu podávačka jde. Potřebuju, aby zase zhasnul. I když jsme ho nechali hodinu nastartovanej, tak nic...

Napsal: pát 31.08.2012 11:51
od Milikan
Tak zatím zjišštěno , že když chcípne, tak nejde proud do podávacího čerpadla. Po připojení na baterku se auto hned rozjede. V pondělí jde k elektrikáři. Snad jenom kravina...

Napsal: pát 31.08.2012 12:23
od Kugelig
před pár lety jsem řešil to samé, jen u jiné značky. Nakonec to bylo relé podávacího čerpadla. Přehřívalo se a po chvíli se vyplo. Někdy i za hodně dlouhou dobu. Sundal jsem z něj krytku, kotvičku šprajcnul sirkou a jelo to. Po dojezdu jsem musel sirku vyndat jinak by běželo furt. Neopravitelné, musí se koupit nové relé.