Stránka 3 z 4
Napsal: čtv 19.01.2012 21:15
od bibikuba
cmelak píše:Proč by to nebyl dobrej nápad, snad sami v tom návodě doporučujou udělat si svůj vlastní palivovej okruh jenom na TEC2000.
Myslim si, že je to jeden z nejlepších nápadů, to nalejt přímo do novýho pal. filtru.
no nevim co to udělá s tou vložkou-myslím se s touhle eventualitou asi počítá-ale jistej si nejsem

Napsal: čtv 19.01.2012 21:35
od Jendix
můžu se jenom zeptat těch co to již aplikovali.. kdo je tam napsanej jako výrobce.. mě jen přišlo trochu úsměvný, že na českým internetu je většinou vyobrazen obal v němčině...
ale na německým internetu na to člověk skoro nenarazí.. aby to nebyl jen nějakej podfuk jak z lidí vytáhnout peníze.. pro zlepšení zvuku a chodu by úplně bohatě stačila hodně oaditovaná nafta..
Napsal: čtv 19.01.2012 21:50
od Eks
No hlavně to nalej tam odkud přichází palivo do filtru, tedy do přívodu. To proto, abys to měl přefiltrované a dodržuj max čistotu. Když si uvědomím jaké jsou mikro vstřikovací otvory a o čerpadle nemluvím, tak bych to osobně, i když v návodu píší, že vlastní okruh atd., nalil do nádrže a napoprvé tak s 10-20litry paliva před dlouhou cestou, aby se ten bordel z karbonu uvolňoval postupně a postupně i odcházel výfukem pryč. Tak bych to udělal já i když vím, že v návodu to píšou jinak. Možná druhou várku bych nalil do nádrže tak s 5ti litry nafty. Předpokládám, že se celá dávka do filtru stejně nevejde. Asi??
Hodně štěstí a ať to dobře jede.
Eks
Napsal: čtv 19.01.2012 21:59
od rooc
Jendix píše:můžu se jenom zeptat těch co to již aplikovali.. kdo je tam napsanej jako výrobce.. mě jen přišlo trochu úsměvný, že na českým internetu je většinou vyobrazen obal v němčině...
ale na německým internetu na to člověk skoro nenarazí.. aby to nebyl jen nějakej podfuk jak z lidí vytáhnout peníze.. pro zlepšení zvuku a chodu by úplně bohatě stačila hodně oaditovaná nafta..
Víš nemyslím to špatně.., ale po tom co tady píšeš a jaké z toho máš bobky...ti prostě poradím jinak.....ty to tam nelej...a budeš mít uplnej klid....fakt
Napsal: čtv 19.01.2012 22:18
od Jendix
rooc píše:Jendix píše:můžu se jenom zeptat těch co to již aplikovali.. kdo je tam napsanej jako výrobce.. mě jen přišlo trochu úsměvný, že na českým internetu je většinou vyobrazen obal v němčině...
ale na německým internetu na to člověk skoro nenarazí.. aby to nebyl jen nějakej podfuk jak z lidí vytáhnout peníze.. pro zlepšení zvuku a chodu by úplně bohatě stačila hodně oaditovaná nafta..
Víš nemyslím to špatně.., ale po tom co tady píšeš a jaké z toho máš bobky...ti prostě poradím jinak.....ty to tam nelej...a budeš mít uplnej klid....fakt
ale o to přece vůbec nejde.. jde mi o to, že se o tom člověk na internetu nikde moc nedočte.. a ty český, a německý stránky který jsem o tom našel taky nebudí moc důvěry..
vím, pár lidí tady na to napsalo docela pozitivní ohlas.. já když vezmu v německu premium naftu.. tak je to na zvuku motoru taky znát, asi ne tolik jako po tomto přípravku..
jinak bobky, nerad bych do auta něco nalil.. a pak zjistil že to sebou sebralo vysokotlaké čerpadlo včetně vstřiků.. a to by byla slušná rána..
Napsal: čtv 19.01.2012 22:44
od rooc
já už jsem to sem psal, dal jsem to do toho... a fakt spokojenost...s naftou nevím....do německa nejezdím beru poze tu co dostau v čr(tu hrůzu) proto do každé nádrže putuje 6 odměrek vif
Napsal: sob 21.01.2012 12:54
od Perunwit
já dávám nějakej benzin aditiv taky s každym náběrem... jinak včera sem to tam nalil, měl jsem tam dojezd nějakejch 25km a nechal jsem to běžet asi 45minut... dneska s tim odpoledne pojedu tak uvidíme... ale čoudilo se z toh nějako víc než obvykle, takže předpokládam, že NĚCO to tam dělalo

a hodně se mi líbil běh motoru, tichounkej a pravidelnej.
Napsal: sob 21.01.2012 14:11
od rooc
já jsem pokročil ještě dál, včera jsem dělal ojel v motoru, tak jsme tam použil ten jejich výplach......hoši...kdyby jste slyšeli, jak si ten motor vrní...

Napsal: sob 21.01.2012 20:54
od Perunwit
Tak jsem dneska jel.... musim říct, že fakt luxus, přede si jako kočka

. Rozhodně buďte bez obav, že něco zkazíte.... já mam 22 let starej motor a super

Napsal: pon 23.01.2012 19:16
od rlspraha
Láká mě to tam taky dát...mám najeto 200 000 km tak by to mohlo k něčemu být....jen mě zajímá jestli to má nejaký negativní vliv na DPF?
Napsal: stř 25.01.2012 10:30
od Axel
Tak panove, ja jsem docilil presne opacnych vysledku. Volnobeh se zhorsil a pri rozjizdeni se projevuje pocukavani, ktere sice bylo i predtim, ale nyni je razantnejsi.
Co se tyce vykonu, tak musim uznat, ze zlepseni nastalo, ale pocukavani a volnobeh mi zrovna radost neprinaseji. Dnes jeste vymenim palivak a prikoupim stary dobry VIF.
Aplikace:
» zbytek v nadrzi cca 5 litru
» do kanystru s 5 litry nafty jsem nalil plechovku Tecu2000
» obsah kanystru nalil do nadrze a vyrazil na vylet (asi 40 km)
A TED BABO RAĎ
Napsal: stř 25.01.2012 10:35
od Dettektorr
Zkusit to ještě jednou? Nedošlo třeba k částečnýmu vyčištění?
Napsal: stř 25.01.2012 10:50
od Perunwit
no podle mě by se na to nemělo jet... nechci dělat chytrýho, ale tam bych viděl chybu...
Napsal: stř 25.01.2012 11:00
od Axel
Mozny to je, ale zkusim to uz s novym palivakem.
Musim dodat, ze i kourivost klesla, ale nechci se predcasne radovat.
Nejradeji bych jeste zkontroloval siticko na precerpavacim cerpadle v nadrzi atd., ale absolutne ted na to nemam naladu.
Diagnostika hlasi zavadu na ovladacim okruhu podavaciho cerpadla. (pravdepodobne mysleno cerpadlo pod ridicem) Jinak jsou obe cerpadla pul roku stara, takze hresim na snimac tlaku na filtru.
Napsal: stř 25.01.2012 11:02
od cmelak
Ten kanystr s tou naftou, do čeho si přilil TEC, si měl čistej? Ja jsem ten TEC nalil primo do nadrze kde jsem mel cca 3-4 litry nafty a nechal chvili klapat, pak jsem to jel projet s lehkou nohou (10km) a dotankoval.
Napsal: stř 25.01.2012 11:42
od Axel
Kanystrik pouzivam prubezne, mel by byt cisty.
S lehkou nohou jsem to projizdel prvnich 5 km., pak mi noha ztezkla.
Jako to pocukavani jsem mel i predtim, takze Tec za to nemuze.
Neklidny volnobeh ale podle me muze zpusobovat jedine vstrik/y.
Napsal: stř 25.01.2012 13:05
od hurvajs77
Tak nevím pánové. Ikdyž to sleduji a čtu na internetu, nějak jsem nedošel k závěru, že je nutné přidávat aditiva. Osobně beru Benzina Diesel Verva a jsem spokojen, v tom už aditiva jsou. Nejsem si jistý, jestli to prostě není jen placebo efekt.
Jinak jsem našel nějaké testy,
http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf a TEC tam není.
Opravdu je rozdíl tak velký, že ho člověk pozná?
Napsal: stř 25.01.2012 14:15
od Axel
TEC je vylozene cistic, sice ma podobnou funkci, ale nemel by se pouzivat casto. Kdyzto aditiva leju celorocne a vyznam to podle me ma. Verva od Benziny byla vyborna ze zacatku a spousta lidi ji chvalilo kvuli poklesu spotreby podle BC.
Napr. pred nekolika dny jsem jel do prace a svitila mi rezerva a vedel jsem, ze nedojedu a jedina pumpa byla Pap Oil. Tak jsem tam natankoval nouzove 5 litru a hned to bylo jiny,musel jsem to vytacet a vubec se tomu nechtelo jet. Proto tankuju na OMV, Shell a Benzine.
Napsal: stř 25.01.2012 17:20
od Zachs
Zkoušeli jste někdo i ty přípravky do oleje od TECu? Docela o tom uvažuji...
Mají tam něco těsně před výměnou oleje a něco jako přísada do nového oleje..
http://www.tec2000.eu/Shop/5662_benzin_ ... otoru.aspx
Napsal: stř 25.01.2012 23:10
od mcconrad
no, dostal jsem tenhle produkt do ruky, ale chtel jsem slyset nejdrive par ohlasu na tento produkt, proto tohle tema. tak jsem to soupl primo do nadrze, dojezd cca 30km, litalo to tam cca 40min. Popojel jsem pouze k benzince cca 1km, pac jezdit se na to nema, ale musim rict, ze nejake vyrazne zlepseni nepocituju...mel jsem problemy s cukanim vozu, ale tohle tomu nepomohlo a jine zlepseni taky neni znat...tolik moje zkusenost