Stránka 3 z 4

Napsal: pát 19.04.2013 09:08
od kornout
Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.

Napsal: pát 19.04.2013 21:17
od Misanek
aneb ať žijou moderní diesely! :) Zlatý starý přežitý komůrkáč

Napsal: pát 19.04.2013 22:16
od Jendix
kornout píše:Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
tak přesně to se mi stalo taky.. myslel jsem že mi odešlo turbo, auto sem odvez ke známýmu, vyndal se dpf a kompletně vejfuk a kouklo se na turbo..

nemáš náhodou prasklý svody, u mě to bylo možná i malinko způsobený tim..

Napsal: pát 19.04.2013 22:17
od Jendix
Misanek píše:aneb ať žijou moderní diesely! :) Zlatý starý přežitý komůrkáč
ten by ti nejezdil při 190kW za 6 litrů.. je to prostě něco za něco..

Napsal: pát 19.04.2013 22:26
od Misanek
To ne no, máš pravdu :wink: Holt je to asi o prioritách :)

Napsal: sob 20.04.2013 12:51
od kornout
Jendix píše:
kornout píše:Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
tak přesně to se mi stalo taky.. myslel jsem že mi odešlo turbo, auto sem odvez ke známýmu, vyndal se dpf a kompletně vejfuk a kouklo se na turbo..

nemáš náhodou prasklý svody, u mě to bylo možná i malinko způsobený tim..
Nene, jen shořel komplet DPF, je v něm díra jak po kryse a celá keramika prošla výfukem. Turbu nic není. Kdyby lehlo turbo, tak je všude olej. Prostě přicpanej filtr a hodně nafty= vysoká teplota plynů. Jen blbý, že auto nic nenahlásilo a nechalo to dojít až sem. Dám sem pak foto toho DPF.

Napsal: ned 21.04.2013 00:52
od Jendix
kornout píše:
Jendix píše:
kornout píše:Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
tak přesně to se mi stalo taky.. myslel jsem že mi odešlo turbo, auto sem odvez ke známýmu, vyndal se dpf a kompletně vejfuk a kouklo se na turbo..

nemáš náhodou prasklý svody, u mě to bylo možná i malinko způsobený tim..
Nene, jen shořel komplet DPF, je v něm díra jak po kryse a celá keramika prošla výfukem. Turbu nic není. Kdyby lehlo turbo, tak je všude olej. Prostě přicpanej filtr a hodně nafty= vysoká teplota plynů. Jen blbý, že auto nic nenahlásilo a nechalo to dojít až sem. Dám sem pak foto toho DPF.
to je fakt divný, minimálně hlášku o přicpanim filtru by to hodit mělo. já právě tenkrát auto ještě chcípnul, takže to nepokračovalo dál, podchytil jsem to v začátku, po vyndání bylo ale filtru vidět, že některý kanálky jsou malinko spečený a začalo to kouřit skrz.

jinak turbo by se projevilo podobně.. ale je fakt že by to asi člověk poznal předem na hadicích od sání..


jinak je možný, že jsi měl zároveň nějak pošahaný čidlo tlaku před filtrem.. jeden člověk mi tvrdil že občas odejde díky špatnýmu dpf.

předpokládám že máš předfacelift, tam je to s tou diagnostikou trochu horší, novější ročníky maji čidlo i za filtrem, pak by to už asi nějakou chybu vyhodilo..

Napsal: ned 21.04.2013 09:28
od kornout
Ne, mám facelift 173kW. V řj pak chyb jak máku, ale nic to řidiči nehlásilo. Stalo se to při plný palbě a podle mě to byla otázka chvíle, než to shořelo. Čidla vypadaj vizuálně OK, turbo taky OK. Uvidím ještě co mi řeknou u bmw, co to je za chybu, třeba bylo jedno čidlo KO, nevím co je to ta 452A chyba. První co jsem si právě myslel, že je chycený turbo, tak jsem vyskočil a hned čichnul k výfuku, jestli necítím olej. Jak by odešlo turbo, tak by jsi cítil intezvině spálenej olej.

Napsal: ned 21.04.2013 11:33
od matiz
I kdyz je dpf pricpany tak ze auto ma citelne nizsi vykon nez melo a majitel s tim prijede kvuli toho ze zere a nejede, tak zadna kontrolka, nic. Maji to tak proste nastaveno, system zabetonuj filtr a kup novy. Mne to tak proste pripada.

Napsal: ned 21.04.2013 12:43
od kornout
Hmm, jenže v tomto případě už to nebylo příjemný, jsem měl docela vítr, aby to neshořelo.
Přitom ale v sw motormanagmentu je omezení dávky při překročení určité teploty ve výfuku.

Napsal: ned 21.04.2013 12:56
od matiz
To ti verim, taky bych mel prdel stahnutou. Videl jsem video ke auto shorelo na ceste a nebyl to prijemny pohled...

Napsal: ned 21.04.2013 17:04
od Jendix
Nemyslim si že by od toho auto chytlo. Na to je vejfuk moc dobře izolovanej. To je pravděpodobnější že by auto chytlo od prasklejch svodů (což by se u 170kW verze už stát nemělo).

jinak ta chyba je podle těchto stránek něco s DPF:

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=118372

Napsal: ned 21.04.2013 18:19
od kornout
Jendix píše:Nemyslim si že by od toho auto chytlo. Na to je vejfuk moc dobře izolovanej. To je pravděpodobnější že by auto chytlo od prasklejch svodů (což by se u 170kW verze už stát nemělo).

jinak ta chyba je podle těchto stránek něco s DPF:

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=118372
No ta izolace co je mezi výfukem a kastlí nevypadala nějak přesvědčivě, navíc to speklo kabel od čidla zpátečky.
Na tu chybu jsem koukal už prvně, to vím, že je to něco s DPF, ale co přesně je ve hvězdách :(

Napsal: ned 21.04.2013 19:01
od Jendix
kornout píše:
Jendix píše:Nemyslim si že by od toho auto chytlo. Na to je vejfuk moc dobře izolovanej. To je pravděpodobnější že by auto chytlo od prasklejch svodů (což by se u 170kW verze už stát nemělo).

jinak ta chyba je podle těchto stránek něco s DPF:

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=118372
No ta izolace co je mezi výfukem a kastlí nevypadala nějak přesvědčivě, navíc to speklo kabel od čidla zpátečky.
Na tu chybu jsem koukal už prvně, to vím, že je to něco s DPF, ale co přesně je ve hvězdách :(
já jsem předtim přehlídnul tu fotku, tak od tohodle by to fakt chytnou mohlo.. .

v mym případě to jen připeklo filtr, obal přežil.. myslim že v obou případech je to dáno chipem, jezdim ted přechodně bez filtru a auto hlavně v nižších otáčkách občas pěkně zakouří.. pak se neni čemu divit že má filtr co dělat

Napsal: ned 21.04.2013 21:01
od MP666Q
Chlapi mám dotaz mám v plánu dpf vyhodit mám ho i s katem 160kw znáte někoho kdo umí ipravit software v okolí Olomouc Prostějov atd. a za jakou cenu?

Napsal: ned 21.04.2013 23:16
od Jendix
MP666Q píše:Chlapi mám dotaz mám v plánu dpf vyhodit mám ho i s katem 160kw znáte někoho kdo umí ipravit software v okolí Olomouc Prostějov atd. a za jakou cenu?
jestli máš 160kW verzi, tak ho máš pod autem..

Napsal: pon 22.04.2013 09:07
od Snejk
u toho shorelyho dpf... me prijde ze to je chyba cipu...

spousta lidi při tom cipovani uz instinktivne ma dpf odstranene protože pocita s tim ze "tuner" uz ho tam nemá... a následky neresi... spis naopak v tom vidi prinos majiteli... protože pokud by (a kor u pofaceliftu) by naskočila jedina chyba dpf tak by ti okamzite na budikach i idrave svitila particulate filter zavada...
na druhou stranu dpf filry delam celkem často, odstraneni, odkodovani i cisteni... a auto s ucpanym filtrem proste nejede... uz s nejakym 70% zaplnenimje to lina ves....
ono jen jestli ten ciptjuunink nemá trochu prehnany davky nafty když jedes pilu aby nehořela prave v tom filtru (kterej je sdilenej s katalyzátorem...

Napsal: pon 22.04.2013 20:32
od kornout
hele mám facelift a chyba v řj 452A už byla, i drive, ani budíky nic nehlásily do poslední chvíly, vlastně auto nenapsalo vůbec nic, jen pak diagnostikou.
Samo že tam je přidáno na naftě, to je logický, ale ten filtr podle mě už nemohl být uplně OK, když tam byla ta chyba.
DPF v softu vyplý není, to budu dělt až pozítří.

Napsal: pon 22.04.2013 21:38
od kornout
Ještě mě napadla jedna věc, v autě byly KO 3 hžavičky, nemůže ta závada být spojená s tím. Některý Mercedesy třeba s vadnou hžavičkou nespustí regeneraci, nevím jak je to u BMW.

Napsal: pon 22.04.2013 21:52
od m.deejay
kornout píše:Ještě mě napadla jedna věc, v autě byly KO 3 hžavičky, nemůže ta závada být spojená s tím. Některý Mercedesy třeba s vadnou hžavičkou nespustí regeneraci, nevím jak je to u BMW.
Žhavičky by na to neměly mít logicky snad vliv-mají jinou funkci...A jak si dlouho jezdil s tou chybou a "ignoroval" ji?