Stránka 3 z 3

Napsal: pát 25.11.2011 11:26
od fabledwarrior
Nafta za 15-16 kč mezi kamarády kamioňáky není nic zvláštního.. proto chci právě diesel, ty úspory jsou úžasný i přes to, co do toho auta zezačátku vrazíš.

Napsal: pát 25.11.2011 12:05
od m.deejay
...taky mám občas levnější naftu...
...jinak mám druhý malý auto na benzin, se kterým jezdím jenom krátký trasy, takže diesel nedostává tak naprdel... :)

Napsal: pát 25.11.2011 12:10
od jarda
m.deejay píše:...ano auto má najeto přes 200tis km, ale v těchto najetých km předchozí majitel dal nový dpf,brzdy,podvozek,svody,egr,repase turba - vše v bmw servisu,kde to bylo servisováno do poslední chvíle před koupí...já pak ještě preventivně vyměnil nový sání motoru... :) takže to s tím servisem snad nebude tak hrozný... :)
Přesně takhle jsem to auto koupil a pak jsem repasoval převodovku, hlavní čerpadlo v motoru a ještě to má původní vstřiky... tohle jsou ty drahé věci, ne to co jsi vyjmenoval...

Napsal: pát 25.11.2011 12:28
od m.deejay
jarda píše:
m.deejay píše:...ano auto má najeto přes 200tis km, ale v těchto najetých km předchozí majitel dal nový dpf,brzdy,podvozek,svody,egr,repase turba - vše v bmw servisu,kde to bylo servisováno do poslední chvíle před koupí...já pak ještě preventivně vyměnil nový sání motoru... :) takže to s tím servisem snad nebude tak hrozný... :)
Přesně takhle jsem to auto koupil a pak jsem repasoval převodovku, hlavní čerpadlo v motoru a ještě to má původní vstřiky... tohle jsou ty drahé věci, ne to co jsi vyjmenoval...
...převodovku mám manuál...jinak ano vstřiky a možná to čerpadlo mě bude časem čekat, protože zatím to vše funguje bez problémů a ani nějaké náznaky možné závady jsem zatím nevypozoroval...dávám celou dobu kvalitní aditiva do nafty (vif) - snažím se těm problémům vyhnout, aspoň je snaha...

Napsal: pon 28.11.2011 14:10
od Daudgen
Rejchy píše:
Daudgen píše:Dá se někde zjistit jestli mám GM nebo ZF? Tím nemyslím vlézt pod auto a podívat se!!!
Určitě to zjistíš podle VIN,dáš ho do ETK a máš jasno.Já jsem teda ještě neslyšel že by 525/530 D měli jinou převodovku než od GM.
Do ETK jsem VIN zadal, ale výrobce převodovky tam není. Je tam napsáno Výměna automatická převodovka EH A5S 390R - YP, z toho to poznat je?

Napsal: pon 28.11.2011 17:26
od Rejchy
Z toho jsem nezjistil nic,ale dal jsem ten typ do googlu a zjistil jsem že je od GM. :) Ale pochybuju že do těhle dízlů dávali jinou převodovku než od GM.

Napsal: pon 28.11.2011 20:47
od Atila
Daudgen píše:Do ETK jsem VIN zadal, ale výrobce převodovky tam není. Je tam napsáno Výměna automatická převodovka EH A5S 390R - YP, z toho to poznat je?
GM

Napsal: pon 28.11.2011 20:50
od Atila
Rejchy píše:Z toho jsem nezjistil nic,ale dal jsem ten typ do googlu a zjistil jsem že je od GM. :) Ale pochybuju že do těhle dízlů dávali jinou převodovku než od GM.
Americke E39tky GM maji vsechny E39 az do prvniho ctvrtleti 2001, nasledne uz maji ZFka. Jedinou vyjimkou je 540tka do ktere se nic jineho nez ZFko nikdy nedavalo. Evropske E39 by mely mit vsechny ZFka rovnou s jedinou vyjimkou a tou je 530d, ktera naopak maji az do konce produkce pouze GMka.