Stránka 3 z 9
Napsal: čtv 15.09.2011 15:42
od PolarBear
tyjo blbé kecy neřeš. Každá sranda něco stojí. Já bych taky nechtěl dělat práci za pár korun a trávit nad tím mnoho času
Jiná věc je ta že lidi (včetně mě) nechtějí aktuálně dat 2k za opravu něčeho co nemá vliv na provoz auta. To by ale nemělo znamenat že je ta oprava nějak předražená. šak jen blbá hlavice na řadičku stojí cca 500 ne?
já si to osobně chci nechat opravit, ale aktuálně to není na špici priorit.
Takže se výhledově asi ozvu

Napsal: čtv 15.09.2011 16:11
od Dan td
Jakákoli služba je věcí poptávky a nabídky, nevím, že se nad tím pořád někdo rozčiluje. Já měl taky na BC rozsypanej čaj, po troše sondování jsem váhal nad variantou airbone nebo to zkusit sám. Ani ne kvůli ceně (i když rozdíl tam je), spíš kvůli tomu, že si chci na autě max. věcí udělat sám.
Pro ty, co se jim zdá oprava od kluků drahá - "solidní firmy" to dělají od cca 3.500,- Kč a rozhodně nemají takový přístup, jako airbone/sobol.
Abych se vrátil k displeji BC - mě se to podařilo napodruhé, sraní to je teda pěkný. I když předpokládám, že s trochou praxe to jde líp
Na druhou stranu jsem si mohl potencionálně pokurvit max. svoje auto. Pokud to někdo dělá za peníze musí počítat s tím, že se něco nepovede a zaplatí to sám. A tohle je zrovna taková práce, kde je sakra riziko, že něco neklapne.
Já osobně bych to nedělal ani za tu dvojku. Pro mě je závěr ten, že doma to jde s náklady cca polovičními, ale pokud by se mě někdo zeptal - "mám to nechat za dvojku udělat?" nebo "mám to zkusit?", tak fakt nevím, co bych poradil. Resp. jednou už jsem poradil "zkus to" a ono to klaplo, ale taky to je o tom, kdo si jak rozumí s elektronikou a jak je manuálně zručnej
A není to o tom "za dvojku" nebo "zadarmo". I když to bude kdokoli dělat doma, nějaké náklady jsou. Čím je kdo šikovnější ve shánění, tím jsou nižší. Pokud vezmeme náklady na materiál pro jednotlivce plus mínus litr (protože pokud se to neobjedná ve velkém, o moc níž to nebude), tak už je otázka ne "nic nebo dvojku?", ale "litr nebo dva?". Mě by třeba ten litr navíc za odbornou práci a záruku asi stál, kdybych nevěděl, co a jak.
Čili i když jsem jejich služeb zatím nevyužil, držím klukům palce, cenu ať si dají, jakou uznají za vhodné, myslím, že kšeftů budou mít dost dokud budou e39 jezdit

Napsal: čtv 15.09.2011 16:25
od airbone
V nemecku robia MID za 256eur
A budiky e39 za 155eur.....
http://www.tachopix.de/repair/nav.399/s ... lnav.8797/
http://www.tachopix.de/controlunit/nav. ... etype.iav/
Navyse tato firma nakupuje niektore diely odomna, a nie len oni...
myslim ze cena 70-80eur je velmi ferova cena za budiky alebo MID.......
Napsal: čtv 15.09.2011 19:16
od jezour
Já mam r.v.96 a taky jsem se na to nemoh dívat. Teď si alespoň můžu vyvětrat auto půl hodiny před odjezdem, nebo přečíst kdo mi volá

. Těch peněz nelituju, vždyť je to jedna nádrž benzinu. MID maká, díky airbone :palec:
Napsal: pát 16.09.2011 09:00
od Birkoff
@airbone: Máš naprostou pravdu. Jedny budíky jsi mi opravil (téměř nečitelné a ještě poškozené) a je to opravdu paráda. Na druhých mi vypadl jeden (opravdu jen jeden) řádek, tak si říkám to je OK. Teď už to je pět až sedm (různě se to střídá), takže to odhaduju, ža na zimu už to bude taky nečitelné. A co udělám, zase ti je pošlu, protože jednak jsem byl minule spokojenej a druhak vím, že tomu opravdu, ale opravdu, rozumíš a víš co děláš.
PS: Už si prodal ty M5? Chodil ten budík teploty oleje a ty ledky na otáčkoměru?
Napsal: pát 16.09.2011 10:26
od JaneCk
Přesně tak. Je to přece věcí poptávky a nabídky. Pravděpodobně se, Airbone, nenudíš, máš co dělat, stanovíš cenu.
Ale nechci se nikoho dotknout, ale říkat někomu 2000 je moc, za 1000 budeš mít víc zakázek. Třeba má zakázek i tak dost. Nevím co na tom někteří nechápete.
Pracuju v IT. Občas známým (známým známých) dávám dokupy počítač, protože to neumí/nechcou se stím srát. Dopředu je stanovena cena. Zpočátku se mi stávalo, že jsem za opravu měl dostat 20 domácích vajec a nepochopili, že čas strávený opravou jsem mohl využít jinak - s rodinou apod. Proto si cením hodinu práce na xx Kč. Jak se ti to nelíbí, tak smolík.
Když přijde opravář pračky, řekne si o 600 jenom za to, že vyjde schody a sundá zadní dekl. Taky mu to dáte. Proto, že tu pračku neumíte opravit svépomocí. Co je na tom nepochopitelného?

Napsal: pát 16.09.2011 12:32
od pepik5
AIRBONE-uz rok se zajimam o problematiku teto zavady a hlavne jaka je uspesnost do budoucna.Na internetu tady v CR to dela kazdej druhej od ceny cca 2tis a vejs.Jenze po vetsim prozkoumani nikdo neda zaruku a o dlouhodobe funkcnosti neni ani rec.A mam spousty dobrejch znamejch z elektroservisu a ti mi rekli,ze tohle je o hubu jak prase a sami by to nedelali ani nahodou.Takze jsem rad a po debate ze SNEJKEM/a dal doporuceni/ o tve praci, se nasel clovek kterej vi co dela,dela to dobre a ze je doba ted za korunu a ze jsme narod cikanu hlavne at se kola toci a ze nejde ABS,budiky a kdovi co jeste to nikomu nevadi.Nic neres,tago za kus neni zas tak moc.Doufam,ze si nekoupim auto po domacim kutilovi co si budiky doma v kuchyni opravil sam a po mesici prodal auto.
Napsal: pát 16.09.2011 13:50
od airbone
po mojej oprave s tym budes mat pokoj a kludne dam zaruku aj 5 rokov...
no budiky sa musia poslat ku mne, resp. ak su to tie starsie co maju vzadu IKE modul, tak viem aj vymenit poskodene za repasovany kus. Ale to len u tych starsich s IKE, pretoze IKE sa prehodi na nove budiky a vsetkky kodovacie data aj km su ulozene v IKE. U novsich sa to bohuzial neda, museli by sa preprogramovat priamo na aute alebo u mna a to by sa muselo tak ci tak posielat.
Napsal: pát 16.09.2011 15:56
od Don
jak ze to je s tou opici a bananama?

jestli nekomu prijde za opravu 2k moc tak je to vul a muze si jit koupit nove do bmw nebo na vrakac nejaky smecka, co se za par mesicu znovu vysypou, kdyz si mysli, ze to je moc. myslim, ze cena je vzhledek k riziku celkem adekvatni
Napsal: pát 16.09.2011 16:26
od Maxiczech
O jakém riziku píšeš? Myslíš, že je složitý vyměnit vyschlé kondíky za nové problém pro někoho, kdo o tom jen trochu něco ví a má na to cajk? A co se ceny týče.. To je na každém.. Proč by si neřekl 2 tis., když to nikdo jinej nedělá?

Dyk by byl proti sobě, ne? Jíst se musí..

Napsal: pát 16.09.2011 16:54
od Fx
Kondíky?

Napsal: pát 16.09.2011 17:15
od Don

ach jo... vidim, ze ty uz jsi jich taky hodne "opravil" a jeste ke vsemu vymenou vyschlych kondiku. stare jsem nikdy neopravoval, ale nove ano. vetsinou se dostane smeti pod vodivou gumu nebo jinym duvodem dojde k nekontaktu. letovane s pasky vubec nemusim komentovat. asi nejvetsi vop*c je s grafickymi.
Napsal: pát 16.09.2011 20:41
od ACDC
Vloni(předloni?) jsem byl trochu při penězích a koupil celé nové budíky v BMW - asi 8kKč. Tenkrát toho o spolehlivých opravách moc nebylo. ..
Napsal: pát 16.09.2011 22:02
od Player1
Maxiczech píše:O jakém riziku píšeš? Myslíš, že je složitý vyměnit vyschlé kondíky za nové problém pro někoho, kdo o tom jen trochu něco ví a má na to cajk? A co se ceny týče.. To je na každém.. Proč by si neřekl 2 tis., když to nikdo jinej nedělá?

Dyk by byl proti sobě, ne? Jíst se musí..

Ty kokot, tebe už pustili?

Já měl zato, že člověk se z blázince už nikdy nedostane

A hned první příspěvek po letech a zase perla... vidím, že jsi zase ve formě
edit: každopádně vítej zpátky

Napsal: ned 18.09.2011 10:05
od marcocz78
Napsal: ned 18.09.2011 10:59
od Maxiczech
To Player1: To je pěkný uvítání..

Když teda zmiňuješ kokota.. Ty homokládo! Budíky (rozsypaný čaj) se tady řešily milionkrát. A už newim, kdo to tady psal, ale myslím, že ten kluk, co je opravuje, že tam vysychají kondíky. Nic víc, nic míň..

Jinak jsem rád, že mě zase rád komentuješ.. Udělej si do hlavy díru, ať se ti ten přetlak má možnost dostat jednoduše wen.. Aby se ti nesekla pumpa..

Jinak sorry, že to nejni k tématu, ale kokot.. newim, to ke mě moc nejde..

Napsal: ned 18.09.2011 11:13
od Pyron
Maxiczech píše:.. ale kokot.. newim, to ke mě moc nejde..

docela jo, když teda newíš

Napsal: ned 18.09.2011 13:33
od Player1
Maxiczech píše:To Player1: To je pěkný uvítání..

Když teda zmiňuješ kokota.. Ty homokládo! Budíky (rozsypaný čaj) se tady řešily milionkrát. A už newim, kdo to tady psal, ale myslím, že ten kluk, co je opravuje, že tam vysychají kondíky. Nic víc, nic míň..

Jinak jsem rád, že mě zase rád komentuješ.. Udělej si do hlavy díru, ať se ti ten přetlak má možnost dostat jednoduše wen.. Aby se ti nesekla pumpa..

Jinak sorry, že to nejni k tématu, ale kokot.. newim, to ke mě moc nejde..

Doba pokročila... když se několik let zpátky řešily problémy s budíkama na e30/34 - svádělo se to na kondenzátory, to je pravda. Ale dnes už místo po e34 zaujala e39 a tam už je problém o něčem jiným. Ty roky, co jsi tu nebyl bys měl zase rychle dohnat
A kokotem jsem tě nenazval (to bych napsal ,,ty kokote"), teda prozatím nenazval
A ať nejsem úplně OT: Na své e39 se budíky zatím drží, ale ještě pár řádků a je jasný, že poprosím Airboneho o opravu. Sám se do toho pouštět nebudu a cena je, myslím si, hodně férová. Za kvalitní služny se hold platí, no.
Napsal: ned 18.09.2011 21:37
od Achilles_Warrior
Zdravice. Toto tema me rozhodne potesilo, uvital bych hozeni budiku do normalu... Jen bych se chtel zeptat, jak technicky oprava funguje? To musim z palubovky vymontovat ten display a poslat? Neslo by to kdybych mel cestu? Jak je to casove narocne?
Diky a hodne zdaru
Napsal: úte 20.09.2011 20:46
od Piotr
Ahoj, přidávám se k předešlému dotazu, popřípadě měl bych zájem o opravu displeje budíků, ale radši bych se u někoho stavil než to vymontovat a posílat.... díky za info