Stránka 3 z 3

Napsal: sob 11.10.2014 16:18
od m.deejay
knedlifek píše:Odpoví mi někdo na mojí věcnou?
dej tam nové sání a máš klid... :)

Napsal: ned 12.10.2014 17:32
od knedlifek
Špatně jste mě pochopily. Rozhodně svámi souhlasím, ale moje věcná zněla jinak. Když se klapky ukrucujou, tak když budou stále otevřené, tak se nemohou ukroutit. Tím pádem rychlá oprava. Jinak samo, když budou zaslepené, tak jsou stále zavřené, ale nevidím v tom rozdíl, ba naopak. Když zustanou otevřené, tak maj vyšší výkon ne.

PS: nebavím se o penězích, jen mě to technicky zajímá.

Napsal: ned 12.10.2014 17:57
od mcconrad
záleží co je pro tebe lepší....já jsem to pochopil tak, že když máš zavřené klapky, tak tlačíš pouze jedním kanálem, čehož se využívá v malých otáčkách, abys docílil lepší přípravy směsy vířením a tím teda lepšího výkonu. Když je zaslepíš, tak jsou jakoby stále otevřené a v nízkých otáčkách tedy ztrácíš na krouťáku - jak tu píšou výš, pro někoho zanedbatelná změna, pro někoho ne...Otevřené by měli být, když máš vyšší otáčky, tlačíš oběma kanálama...myslím, že je to dobře popsáno na linku, co jsem uvedl výš...já mám to novější sání, takže nemám strach o ty osky klapek, že by šly do kytek, ale mám prosak kolem uložení těch osek, proto tam chci dát ty záslepky. Naštěstí to není dramatická oprava, takže se to dá zkusit před tím, než se bude (jestli vůbec) kupovat to ještě novější sání...akorát jsem si říkal, jestli nemá cenu řešit turbo, když mi tlačí olej do sání, ale to bude při 160tis asi normál....dát záslepky totiž neřeší příčinu mého problému...tak nějak jsem to pobral, takže když mi někdo osvětlí další věci, budu rád 8)

Napsal: ned 12.10.2014 17:57
od mcconrad
záleží co je pro tebe lepší....já jsem to pochopil tak, že když máš zavřené klapky, tak tlačíš pouze jedním kanálem, čehož se využívá v malých otáčkách, abys docílil lepší přípravy směsy vířením a tím teda lepšího výkonu. Když je zaslepíš, tak jsou jakoby stále otevřené a v nízkých otáčkách tedy ztrácíš na krouťáku - jak tu píšou výš, pro někoho zanedbatelná změna, pro někoho ne...Otevřené by měli být, když máš vyšší otáčky, tlačíš oběma kanálama...myslím, že je to dobře popsáno na linku, co jsem uvedl výš...já mám to novější sání, takže nemám strach o ty osky klapek, že by šly do kytek, ale mám prosak kolem uložení těch osek, proto tam chci dát ty záslepky. Naštěstí to není dramatická oprava, takže se to dá zkusit před tím, než se bude (jestli vůbec) kupovat to ještě novější sání...akorát jsem si říkal, jestli nemá cenu řešit turbo, když mi tlačí olej do sání, ale to bude při 160tis asi normál....dát záslepky totiž neřeší příčinu mého problému...tak nějak jsem to pobral, takže když mi někdo osvětlí další věci, budu rád 8)

Napsal: ned 12.10.2014 17:58
od mcconrad
záleží co je pro tebe lepší....já jsem to pochopil tak, že když máš zavřené klapky, tak tlačíš pouze jedním kanálem, čehož se využívá v malých otáčkách, abys docílil lepší přípravy směsy vířením a tím teda lepšího výkonu. Když je zaslepíš, tak jsou jakoby stále otevřené a v nízkých otáčkách tedy ztrácíš na krouťáku - jak tu píšou výš, pro někoho zanedbatelná změna, pro někoho ne...Otevřené by měli být, když máš vyšší otáčky, tlačíš oběma kanálama...myslím, že je to dobře popsáno na linku, co jsem uvedl výš...já mám to novější sání, takže nemám strach o ty osky klapek, že by šly do kytek, ale mám prosak kolem uložení těch osek, proto tam chci dát ty záslepky. Naštěstí to není dramatická oprava, takže se to dá zkusit před tím, než se bude (jestli vůbec) kupovat to ještě novější sání...akorát jsem si říkal, jestli nemá cenu řešit turbo, když mi tlačí olej do sání, ale to bude při 160tis asi normál....dát záslepky totiž neřeší příčinu mého problému...tak nějak jsem to pobral, takže když mi někdo osvětlí další věci, budu rád 8)

Napsal: ned 12.10.2014 23:04
od tanner540i
..Jinak samo, když budou zaslepené, tak jsou stále zavřené, ale nevidím v tom rozdíl, ba naopak. Když zustanou otevřené, tak maj vyšší výkon ne...
Nepochopil si spravne funkci tech klapek. Pokud se odstranuji, zaslepi se otvor, ktery po nich zustane v sani. Timto otvorem totis nikdy do motoru zadny vzduch neproudi, je tam jen pro montaz klapek. Tim padem odstaraneni klapek ma stejny efekt, jako kdyz jsou uplne otevrene.
Klapky funguji jako takova restrikce v sani, ktera ma pouze jeden pozitivni vliv a to je spravne rozvireni smesy ve valci pri nizkem tlaku (tzn. nejcasteji v nizkych otackach). Ve chvily, kdy je diky turbu pretlak v sani velky, je jakakoliv restrikce nezadouci a tim padem jsou klapky otevrene.
Tvoje reseni odpojenim/zaslepenim podtlaku tim padem postrada smysl. Navic si myslim, ze pri pouhem odpojeni podtlaku zustanou klapky castecne privrene, coz bude pri max tlaku turba velmi nebezpecne...

Napsal: pon 13.10.2014 09:32
od knedlifek
No to je slovo, to jsem chtěl slyšet. Pěkně jsi to i vysvětlil. Díky

Hlavně když jsem auto koupil tak byl podtlak odpojen, proto byla i tak má otázka a teď jsi mi krásně řekl, ať ho připojim nebo zaslepim klapky. Jiné řešení je rozhodně špatné...