Vesa88 píše:Dejv2005: A jak se to po tech 10 000 projevilo?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 díly přední nápravy !!!Lemforder vs. Meyle HD!!!
Asi jsem se spatne vyadril, mel jsem namontovanou nekvalitni sadu dilu...Neco bylo myslim Starline a vydrzelo to necelej rok... A jak se to projevilo?? Nevhutny mlaceny predni napravy na nerovnostech, vule atd... Proto uz mozna nejakej ten tisic obetuju a koupim nejaky kvalitni dily... na origo bohuzel nemam. Ceny origo jsou dvojnasobny to co meyle... :-/
Myslim ze mas pravdu co se tyce origo dilu. Ja mam E39 525TDs 99rok, takze zadna novota, ale zas chci aby mi vydrzelo a jsem s nim spokojenej. Spotreba do 8l mesto (Praha) a je pohodlny...Kdyby nestaly tolik...Myslim ze kolem 4tisic horni a neco pod 3tis spodni rameno, tak do toho jdu.... ale zas Meyel HD by mely byt kvalitnejsi dily nez origo ne? Tak asi radsi zvolim robusnejsi variantu...Kdyby cena originalnich dilu byla prijatelnejsi, tak verim tomu, ze by si k nim nasly cestu spousty majitelu starsich BMW treba jako ja...Ale s touhle cenou me to nuti poohlizet se jinde...
Filozof píše:Tak je tady zajimavá diskuze ohledně dílu na BMW . Já bych asi volil zlatou střední cestu a kupoval bud z EBAY z německa od ověřeného výrobce nebo přímo v BMW v německu.
Jde samo o cenu a taky plány s autem.
Pokud koupím nové auto musí mi podvozek 150-200tis km vydržet na českých silnicích. Pak se ozvou většinou přední čepy, kde je největší nápor ... a až potom ostatní. To je ideal vyměnit komplet předek a pak zadek nebo komplet cely podvozek.
Pokud by to měla bejt originál kvalita tak by to zase mělo vydržet 150-200tis km na českých silnicích.
Měli jsme o tom diskuzi s mechanikama co to mají ve fochu a je jich tady pár na klubu sami mohou přihodit své poznatky.
Já taky přemýšlím co budu kupovat a ideální by bylo originál ale zase pokud existují ještě kvalitnější díly ALA MEYLE HD netuším co vydrží déle ale přeci jen na starší auto jako mám já E34 se nevyplatí dávát do podvozku desítky tisíc ale do 10tis komplet podvozek musím vyměnit za kvalitní nový uplně v pohodě.
Dávejte tedy tipy na kvalitní podvozky.
Za mě bud ORIGO z DE nebo pak hodně chvály je na HD MEYLE.![]()
Ted by to chtělo ještě nějaké tipy jak poznat originální díl od padělku ?
Mají orig, díly nějaké vyražené zkratky ?
Včera v noci jsem objednal na e38 toto:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 5352wt_986
Je to komplet osazení přední nápravy vč. spojovací tyče řízení - od ATP.
Prodejce má za posledních 12 měsíců cca 330.000 pozitivních a 119 (tj.0,03%) negativních hodnocení.
Uvidíme, jak dlouho to vydrží, ale než jedno rameno od LMI nebo origo, tohle je celá náprava za stejnou cenu. Nehledě k tomu, že toho mám na tý nápravě určitě víc, ne jen jedno rameno...
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 5352wt_986
Je to komplet osazení přední nápravy vč. spojovací tyče řízení - od ATP.
Prodejce má za posledních 12 měsíců cca 330.000 pozitivních a 119 (tj.0,03%) negativních hodnocení.
Uvidíme, jak dlouho to vydrží, ale než jedno rameno od LMI nebo origo, tohle je celá náprava za stejnou cenu. Nehledě k tomu, že toho mám na tý nápravě určitě víc, ne jen jedno rameno...
Starosta: Jo, od toho jsem to bral, teď myslím i jarda taky na e38. Přesně, za ty peníze kdyby to vydrželo rok je to luxus, nicméně jak jsem už psal, zatím po 25 tis. km je to furt jak nový, takže já jsem spokojenej, i kdyby se to rozpadlo na cucky zítra (ťuk-ťuk
). Příště beru zase ATP, protože můžu dát 3-4 nové sady místo jedné "značkové".
Dřív jsem dával taky všechno Meyle nebo MOOG, pár dílů mi rukama prošlo a ATP určitě není sračka typu Starline. Kdo měl díly různých značek v ruce tak to minimálně podle zpracování pozná. Jak se bude co chovat na silnici se pozná až na silnici
Add brzdy ATP: S tím zkušenost nemám, u brzd a zvlášť u automatu jsem se nechtěl pouštět do experimentu a dal jsem Textar. K těm TRW - měl je kámoš na e39 a taky se zkroutily, takže ono si asi nejde vybrat ideálně
Jo, a že by nové auto mělo vydržet 150 tis. mi přijde jako dobrá utopie. Máme v práci Subaru Forester, má najeto cca 50 tis. a podvozek je totálně KO. To nepočítám, že se tam mění brzdové destičky max. po 20 tisících a to se dávají originály, výměnu motoru ve 27 tis. a další špeky

Dřív jsem dával taky všechno Meyle nebo MOOG, pár dílů mi rukama prošlo a ATP určitě není sračka typu Starline. Kdo měl díly různých značek v ruce tak to minimálně podle zpracování pozná. Jak se bude co chovat na silnici se pozná až na silnici

Add brzdy ATP: S tím zkušenost nemám, u brzd a zvlášť u automatu jsem se nechtěl pouštět do experimentu a dal jsem Textar. K těm TRW - měl je kámoš na e39 a taky se zkroutily, takže ono si asi nejde vybrat ideálně

Jo, a že by nové auto mělo vydržet 150 tis. mi přijde jako dobrá utopie. Máme v práci Subaru Forester, má najeto cca 50 tis. a podvozek je totálně KO. To nepočítám, že se tam mění brzdové destičky max. po 20 tisících a to se dávají originály, výměnu motoru ve 27 tis. a další špeky


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Dandy33 píše:http://viewitem.eim.ebay.cz/SET-QUERLENKER-SPURSTANGEN-KOPPELSTANGEN-BMW5ER-E39-8T/300549670272/item
A co s tímhle nemá někdo zkušenost.Cena podezřelá
Mám to na autě a v tomto topicu a v klubovkách o tom najdeš moje zkušenosti


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Dan td píše:Starosta: Jo, od toho jsem to bral, teď myslím i jarda taky na e38. Přesně, za ty peníze kdyby to vydrželo rok je to luxus, nicméně jak jsem už psal, zatím po 25 tis. km je to furt jak nový, takže já jsem spokojenej, i kdyby se to rozpadlo na cucky zítra (ťuk-ťuk).
No, aniž bys to nejspíš věděl, jsi se svým podvozkem jedna z hlavních referencí, proč jsem nakonec koupil ATP

Jardovi jsem objednal včera ramena spolu s tou mou sadou

Rozuměj dvě přední horní ramena. Zbytek předku měnil Dan a zadek tam už mám komplet ATP, ale zatím jen pár set kilometrů.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
CITACE : Jo, a že by nové auto mělo vydržet 150 tis. mi přijde jako dobrá utopie. Máme v práci Subaru Forester, má najeto cca 50 tis. a podvozek je totálně KO. To nepočítám, že se tam mění brzdové destičky max. po 20 tisících a to se dávají originály, výměnu motoru ve 27 tis. a další špeky
[/quote]
----------------------------------------------------------------------------
Myslel jsem nové kvalitní auto ne nějakej krám od Subaru
Firemní oktávky mají kolem 160tis a 149tis km. cca 4roky staré a jezdí zatim ještě v pohodě a když byly na prohlídce, tak bylo řečeno, že ještě nějakej čas vydrží podvozky a i při jízdě to stále v pohodě.
BMW je taky na tom dobře s výdrží podvozku pokud koupíš nové auto. 150tis a více km vydrží.
To subaru je bud strašněj ksindl nebo jezdí někde vyloženě přes pole či stím jezdí nějakej poděs přes nevim co.

----------------------------------------------------------------------------
Myslel jsem nové kvalitní auto ne nějakej krám od Subaru

Firemní oktávky mají kolem 160tis a 149tis km. cca 4roky staré a jezdí zatim ještě v pohodě a když byly na prohlídce, tak bylo řečeno, že ještě nějakej čas vydrží podvozky a i při jízdě to stále v pohodě.
BMW je taky na tom dobře s výdrží podvozku pokud koupíš nové auto. 150tis a více km vydrží.
To subaru je bud strašněj ksindl nebo jezdí někde vyloženě přes pole či stím jezdí nějakej poděs přes nevim co.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Dan td píše:Starosta: Jo, od toho jsem to bral, teď myslím i jarda taky na e38. Přesně, za ty peníze kdyby to vydrželo rok je to luxus, nicméně jak jsem už psal, zatím po 25 tis. km je to furt jak nový, takže já jsem spokojenej, i kdyby se to rozpadlo na cucky zítra (ťuk-ťuk). Příště beru zase ATP, protože můžu dát 3-4 nové sady místo jedné "značkové".
Dřív jsem dával taky všechno Meyle nebo MOOG, pár dílů mi rukama prošlo a ATP určitě není sračka typu Starline. Kdo měl díly různých značek v ruce tak to minimálně podle zpracování pozná. Jak se bude co chovat na silnici se pozná až na silnici
Add brzdy ATP: S tím zkušenost nemám, u brzd a zvlášť u automatu jsem se nechtěl pouštět do experimentu a dal jsem Textar. K těm TRW - měl je kámoš na e39 a taky se zkroutily, takže ono si asi nejde vybrat ideálně![]()
Jo, a že by nové auto mělo vydržet 150 tis. mi přijde jako dobrá utopie. Máme v práci Subaru Forester, má najeto cca 50 tis. a podvozek je totálně KO. To nepočítám, že se tam mění brzdové destičky max. po 20 tisících a to se dávají originály, výměnu motoru ve 27 tis. a další špeky
nechci ti brát iluze ale 150tis km pro většinu aut nic není
v práci jsme měli škoda felicia pic-up a podvozek po 200tis km furt původní jasný, že už to nebyla novinka, ale na výměnu to furt ještě nebylo
momentálně jezdíme ve VW Caddy maxi už tam budu mít přes 80tiskm a podvozek i ty blbý destičky jsou taky furt původní prakticky se na tom autě nic neměnilo krom oleje a kabinovýho filtru.
Takže pokud autu nevydrží origo podvozek 150tis.km je to auto sračka!!!!
Koukal sem, ze tam maj i na E39 za 125 EUR celou sadu...to je celkem smesna cena...Mohl bych zatim zvolit tuhle variantu a pokud by to slo do kopru, resit to drazdima dilama
Asi do toho skocim ...

Starosta píše:Včera v noci jsem objednal na e38 toto:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 5352wt_986
Je to komplet osazení přední nápravy vč. spojovací tyče řízení - od ATP.
Prodejce má za posledních 12 měsíců cca 330.000 pozitivních a 119 (tj.0,03%) negativních hodnocení.
Uvidíme, jak dlouho to vydrží, ale než jedno rameno od LMI nebo origo, tohle je celá náprava za stejnou cenu. Nehledě k tomu, že toho mám na tý nápravě určitě víc, ne jen jedno rameno...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Rejchy píše:Sry ale srovnávat podvozek Felicie s podvozky BMW je hodně mimo.Ono když u tý felicie je 5X míň dílů na podvozku a ještě to auto nic neváží,tak to může být z bláta a vydrží to.
kolik ale stojí felicie a kolik stojí BMW? takže obhajovat u BMW,že mi odejde podvozek po 50tis.km je taky směšný,když mi to u toho nejlevnějšího auta vydrží 200tis a to to byl malej naklaďák furt naloženej. Jen pro info ta felda pic-up stála nová 125tis bez daně. Takže bych si za cenu BMW jich koupil 10.
Jenže on ten originální podvozek u BMW taky vydrží těch 200 tis.km.Ale jen defenzivnímu řidiči,který bude jezdit na šestnáctipalcových kolech.
A hlavně je potřeba si uvědomit,že v Čr málokdo mění celý podvozek,každý vymění jen to co mlátí a nebo hrozí upadnutím.Přitom už u E32 a E34 jak nebylo vše na nápravě ve 100% stavu,tak se ten podvozek nechová jak má.Protože při tolika komponentech co ty podvozky mají stačí jen několik drobných vůlí,většinou je neodhalí ani na STK,a už se to auto klepe,třese a mlátí.Proto se začaly prodávat kompletní sady pro podvozky.
Sice ty levné sady nevydrží to co díly z prvovýroby,ale za tu cenu si tu nápravu klidně vyměním každé dva roky spolu s geometrií,která by se měla provádět před každou STK (kdo to dělá,že) a mám klid.V tom sohlasím s Danem.
A s tou felinou se to prostě srovnávat nedá,prostě když na tom podvozku nic není,tak se to nemůže rozbít.
A hlavně je potřeba si uvědomit,že v Čr málokdo mění celý podvozek,každý vymění jen to co mlátí a nebo hrozí upadnutím.Přitom už u E32 a E34 jak nebylo vše na nápravě ve 100% stavu,tak se ten podvozek nechová jak má.Protože při tolika komponentech co ty podvozky mají stačí jen několik drobných vůlí,většinou je neodhalí ani na STK,a už se to auto klepe,třese a mlátí.Proto se začaly prodávat kompletní sady pro podvozky.
Sice ty levné sady nevydrží to co díly z prvovýroby,ale za tu cenu si tu nápravu klidně vyměním každé dva roky spolu s geometrií,která by se měla provádět před každou STK (kdo to dělá,že) a mám klid.V tom sohlasím s Danem.
A s tou felinou se to prostě srovnávat nedá,prostě když na tom podvozku nic není,tak se to nemůže rozbít.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Ok, tomu rozumím, mě jen zaráží jak někdo dokáže zničit podvozek na novým autě za 50tis.km.
Jinak mám e34 jako druhý auto a jsem s ním max spokojenej, ani nová octávka se s tím nedá srovnávat.
S tou STK máš absolutní pravdu! Měl jsem vůli na přední nápravě a kdybych tam nepřijel s tím,že tam ta vůle je a chci vědět kde tak by na to nepřišli.
Navíc stejně nenašel to místo kde to přesně je. Mimochodem byl to čep řízení přímo u kola, takže prkotina, ale to jsem si musel najít doma.
Mě se jen nechce měnit podvozek každé dva roky. To bych si raději objednal origo ND v německu, ale hodmě mě nasadili kluci brouka do hlavy díly Meyle HD. Opravdu s tím máte tak dobrý zkušenosti? Já taky občas používám díly Mayle, ale o řadě HD mi zatím v krámě nikdo neřekl.
Na mém TDS mě brzy čeká výměna podvozkových dílů na zadní nápravě tak mě to dost zajímá. Jesli Moog nebo Mayle HD?
Jinak mám e34 jako druhý auto a jsem s ním max spokojenej, ani nová octávka se s tím nedá srovnávat.
S tou STK máš absolutní pravdu! Měl jsem vůli na přední nápravě a kdybych tam nepřijel s tím,že tam ta vůle je a chci vědět kde tak by na to nepřišli.
Navíc stejně nenašel to místo kde to přesně je. Mimochodem byl to čep řízení přímo u kola, takže prkotina, ale to jsem si musel najít doma.
Mě se jen nechce měnit podvozek každé dva roky. To bych si raději objednal origo ND v německu, ale hodmě mě nasadili kluci brouka do hlavy díly Meyle HD. Opravdu s tím máte tak dobrý zkušenosti? Já taky občas používám díly Mayle, ale o řadě HD mi zatím v krámě nikdo neřekl.
Na mém TDS mě brzy čeká výměna podvozkových dílů na zadní nápravě tak mě to dost zajímá. Jesli Moog nebo Mayle HD?
Na tohle ma kazdej svuj nazor, takze ti vsichni reknou neco jinyho a budes v tom mit jeste vetsi zamtek, stejne jako je... Ja tady ted resim predni napravu, byl sem rozhodlej pro Meyle a Meyle HD, ale zkusim poptat dily origo z nemecka, pokud nebudou za podobny penize jako Meyle, tak koupit asi tu sadu od ATP na kterou tady nekdo daval odkaz. (Kdyby Meyle delala vsechny dily HD, tak asi koupim to, ale HD se vsechno nedela)
beny-maser píše:Ok, tomu rozumím, mě jen zaráží jak někdo dokáže zničit podvozek na novým autě za 50tis.km.
Jinak mám e34 jako druhý auto a jsem s ním max spokojenej, ani nová octávka se s tím nedá srovnávat.
S tou STK máš absolutní pravdu! Měl jsem vůli na přední nápravě a kdybych tam nepřijel s tím,že tam ta vůle je a chci vědět kde tak by na to nepřišli.
Navíc stejně nenašel to místo kde to přesně je. Mimochodem byl to čep řízení přímo u kola, takže prkotina, ale to jsem si musel najít doma.
Mě se jen nechce měnit podvozek každé dva roky. To bych si raději objednal origo ND v německu, ale hodmě mě nasadili kluci brouka do hlavy díly Meyle HD. Opravdu s tím máte tak dobrý zkušenosti? Já taky občas používám díly Mayle, ale o řadě HD mi zatím v krámě nikdo neřekl.
Na mém TDS mě brzy čeká výměna podvozkových dílů na zadní nápravě tak mě to dost zajímá. Jesli Moog nebo Mayle HD?
Filozof píše:To subaru je bud strašněj ksindl nebo jezdí někde vyloženě přes pole či stím jezdí nějakej poděs přes nevim co.
Je to xindl. V životě to nejelo s více jak dvěma lidma na palubě, je teda fakt, že v kufru je permanentně naloženo cca 100 kg, což je ale nic. Jezdíme s tím jen 4 relativně slušně, je to na origo kolech a přesto se to rozpadá. Já si koupit za svoje takový auto za mega, tak jsem buď pořádně nasranej nebo se s nima soudím, nejspíš obojí.
Těším se vždycky na přesednutí do 14 let staré e39 na podvozku ATP


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov