Stránka 3 z 4
Napsal: stř 25.05.2011 08:11
od Ancek
Jendix píše:Ancek píše:a ty jsi měl přesně tento problém?
no dalo by se říct, já jsem s autem moc nenajel.. hned poté co jsem si ho dovezl jsem to šoupnul tomu mechanikovi, takže to nedokážu moc porovnat.. jen říkám co on diagnostikoval.. a to co popisuješ by to mohlo způsobovat.. ty jsi nějak zjištoval kolik ti tlačí turbo?
Jo můj mechanik to zjišťoval a zdá se být OK...
Napsal: stř 25.05.2011 12:09
od Jendix
A neni to pak čistě jenom pocitově? Nevím z čeho si přestoupil, jel jsem za poslední dobu s více dieslama, a je jasný že pod 1500 ot moc nejedou.. dělá to tak moje e61 525D, minulý týden jsem jel se superbem.. a bylo tomu stejně tak.. od 1500ot se už konečně něco děje. nevím jestli jsi pocítil nějakou změnu v průběhu toho co auto máš, potom je asi fakt někde chyba... takhle nějak tomu je u mě a myslím že snad auto šlape tak jak má, opravy mi na tom dělal chlápek který dělá prakticky jenom BMW, sám má e60, takže by snad něco zpozoroval kdyby něco nebylo v pořádku..
Napsal: čtv 26.05.2011 12:21
od Eks
Jendix to trochu nakousnul. BMW E-60 s motorem 160kW má plný krouťák ve 2000ot/min, 170kW při 1750ot/min, Audi 165 i 171kW při 1400ot/min a MB 320 V motor 1600ot/min.
Zdeněk
Napsal: čtv 26.05.2011 12:58
od Ancek
Tady nejde o výkon, ale plynulost při přidání plynu. Zkoušel jsem auto podržet v otáčkách, kdy se mi zdá přidušené a lehce to škube..Zase ne vždycky.. Chtělo by se to projet v jiným autě,ať můžu porovnat..
Napsal: čtv 26.05.2011 16:29
od dave71
Ancek píše:Tady nejde o výkon, ale plynulost při přidání plynu. Zkoušel jsem auto podržet v otáčkách, kdy se mi zdá přidušené a lehce to škube..Zase ne vždycky.. Chtělo by se to projet v jiným autě,ať můžu porovnat..
Přesně tak tu se jedná o to, že motor nemá krivku výkonu krútiaku plynulou
ale má výkonové díři a prudké skoky ,co není normální stav
Byl sem na diagnostike za soukromým mechanikem protože
v značkovém servisu velký H.... vedí akorat obrat lidi o peníze
a výsledek opravy = 0 (tzv. měniči náhradních dílů)
soukromý mechanik mi řekl ,že přidušení spůsobuje vadná regulace EGR ventilu .Je to choroba 7 er a 5 er
Zvykne byt vadnej "Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 pozice 1 ,Podívej se zde
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... o_charger/
jestli to vyměním bude pokoj
špatná regulace EGR pridušuje motor někdy více někdy méne
Kdyby to byla mechanická chyba vstrek, komprese byla by tam pořád
a natrvalo. Odpojením Váhy vstreky neopravím len dostanu motor
do neřizeného režimu v ktorem jede lépe.
bylo mi žečeno ,že EGR neoblbnu zaslepením protože ridici jednotka
s ním s ním počítá
Je to možné pouze u staré 525 tds
530 D E60 má dve snímače teploty výfukových plynů (vymeneny)
diagnostika hlásila chybu, Odpor nového snímače 13 Omú starej 23 Omú
katalog čislo 13 62 7 809 152 pozice 1
snímač tlaku byl vadnej katalog čislo 13 62 7 789 219 pozice 5 vymenena
diagnostika už nehlási vadné snímače
plánek zde:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... unt_parts/
JEŠTĚ VYMĚNÍM ten Pressure converter 11 74 7 796 634
kterej prej přidušuje motor špatnou regulaci a uvídím
Už sem ho objednal Dám Vědět až ho vyměním jak se motor správa
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/
Napsal: čtv 26.05.2011 19:07
od Ancek
dave71 píše:Ancek píše:Tady nejde o výkon, ale plynulost při přidání plynu. Zkoušel jsem auto podržet v otáčkách, kdy se mi zdá přidušené a lehce to škube..Zase ne vždycky.. Chtělo by se to projet v jiným autě,ať můžu porovnat..
Přesně tak tu se jedná o to, že motor nemá krivku výkonu krútiaku plynulou
ale má výkonové díři a prudké skoky ,co není normální stav
Byl sem na diagnostike za soukromým mechanikem protože
v značkovém servisu velký H.... vedí akorat obrat lidi o peníze
a výsledek opravy = 0 (tzv. měniči náhradních dílů)
soukromý mechanik mi řekl ,že přidušení spůsobuje vadná regulace EGR ventilu .Je to choroba 7 er a 5 er
Zvykne byt vadnej "Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 pozice 1 ,Podívej se zde
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... o_charger/
jestli to vyměním bude pokoj
špatná regulace EGR pridušuje motor někdy více někdy méne
Kdyby to byla mechanická chyba vstrek, komprese byla by tam pořád
a natrvalo. Odpojením Váhy vstreky neopravím len dostanu motor
do neřizeného režimu v ktorem jede lépe.
bylo mi žečeno ,že EGR neoblbnu zaslepením protože ridici jednotka
s ním s ním počítá
Je to možné pouze u staré 525 tds
530 D E60 má dve snímače teploty výfukových plynů (vymeneny)
diagnostika hlásila chybu, Odpor nového snímače 13 Omú starej 23 Omú
katalog čislo 13 62 7 809 152 pozice 1
snímač tlaku byl vadnej katalog čislo 13 62 7 789 219 pozice 5 vymenena
diagnostika už nehlási vadné snímače
plánek zde:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... unt_parts/
JEŠTĚ VYMĚNÍM ten Pressure converter 11 74 7 796 634
kterej prej přidušuje motor špatnou regulaci a uvídím
Už sem ho objednal Dám Vědět až ho vyměním jak se motor správa
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/
Dobrá práce chlape, jestli to bude opravdu tím, tak ti budu moc vděčen..

Jak to vyzkoušíš, dej prosím vědět, jestli to pomohlo. Díky
Napsal: úte 31.05.2011 20:38
od Ancek
Ancek píše:dave71 píše:Ancek píše:Tady nejde o výkon, ale plynulost při přidání plynu. Zkoušel jsem auto podržet v otáčkách, kdy se mi zdá přidušené a lehce to škube..Zase ne vždycky.. Chtělo by se to projet v jiným autě,ať můžu porovnat..
Přesně tak tu se jedná o to, že motor nemá krivku výkonu krútiaku plynulou
ale má výkonové díři a prudké skoky ,co není normální stav
Byl sem na diagnostike za soukromým mechanikem protože
v značkovém servisu velký H.... vedí akorat obrat lidi o peníze
a výsledek opravy = 0 (tzv. měniči náhradních dílů)
soukromý mechanik mi řekl ,že přidušení spůsobuje vadná regulace EGR ventilu .Je to choroba 7 er a 5 er
Zvykne byt vadnej "Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 pozice 1 ,Podívej se zde
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... o_charger/
jestli to vyměním bude pokoj
špatná regulace EGR pridušuje motor někdy více někdy méne
Kdyby to byla mechanická chyba vstrek, komprese byla by tam pořád
a natrvalo. Odpojením Váhy vstreky neopravím len dostanu motor
do neřizeného režimu v ktorem jede lépe.
bylo mi žečeno ,že EGR neoblbnu zaslepením protože ridici jednotka
s ním s ním počítá
Je to možné pouze u staré 525 tds
530 D E60 má dve snímače teploty výfukových plynů (vymeneny)
diagnostika hlásila chybu, Odpor nového snímače 13 Omú starej 23 Omú
katalog čislo 13 62 7 809 152 pozice 1
snímač tlaku byl vadnej katalog čislo 13 62 7 789 219 pozice 5 vymenena
diagnostika už nehlási vadné snímače
plánek zde:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... unt_parts/
JEŠTĚ VYMĚNÍM ten Pressure converter 11 74 7 796 634
kterej prej přidušuje motor špatnou regulaci a uvídím
Už sem ho objednal Dám Vědět až ho vyměním jak se motor správa
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/
Dobrá práce chlape, jestli to bude opravdu tím, tak ti budu moc vděčen..

Jak to vyzkoušíš, dej prosím vědět, jestli to pomohlo. Díky
Zdar, jak to vypadá, už máš ten díl? Já jsem dneska preventivně pročistil EGR, byl trošku špinavý,ale nic velkýho a auto se chová pořád stejně...
Napsal: stř 01.06.2011 10:28
od dave71
Ancek píše:Ancek píše:dave71 píše:
Přesně tak tu se jedná o to, že motor nemá krivku výkonu krútiaku plynulou
ale má výkonové díři a prudké skoky ,co není normální stav
Byl sem na diagnostike za soukromým mechanikem protože
v značkovém servisu velký H.... vedí akorat obrat lidi o peníze
a výsledek opravy = 0 (tzv. měniči náhradních dílů)
soukromý mechanik mi řekl ,že přidušení spůsobuje vadná regulace EGR ventilu .Je to choroba 7 er a 5 er
Zvykne byt vadnej "Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 pozice 1 ,Podívej se zde
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... o_charger/
jestli to vyměním bude pokoj
špatná regulace EGR pridušuje motor někdy více někdy méne
Kdyby to byla mechanická chyba vstrek, komprese byla by tam pořád
a natrvalo. Odpojením Váhy vstreky neopravím len dostanu motor
do neřizeného režimu v ktorem jede lépe.
bylo mi žečeno ,že EGR neoblbnu zaslepením protože ridici jednotka
s ním s ním počítá
Je to možné pouze u staré 525 tds
530 D E60 má dve snímače teploty výfukových plynů (vymeneny)
diagnostika hlásila chybu, Odpor nového snímače 13 Omú starej 23 Omú
katalog čislo 13 62 7 809 152 pozice 1
snímač tlaku byl vadnej katalog čislo 13 62 7 789 219 pozice 5 vymenena
diagnostika už nehlási vadné snímače
plánek zde:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... unt_parts/
JEŠTĚ VYMĚNÍM ten Pressure converter 11 74 7 796 634
kterej prej přidušuje motor špatnou regulaci a uvídím
Už sem ho objednal Dám Vědět až ho vyměním jak se motor správa
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/
Dobrá práce chlape, jestli to bude opravdu tím, tak ti budu moc vděčen..

Jak to vyzkoušíš, dej prosím vědět, jestli to pomohlo. Díky
Zdar, jak to vypadá, už máš ten díl? Já jsem dneska preventivně pročistil EGR, byl trošku špinavý,ale nic velkýho a auto se chová pořád stejně...
Nazdar Ten díl dnes prijede dobírkou jak sem žekl ,až ho namontuju dam vedet sám sem moc zvědavej jak to dopadne ,už to rešime s kamarátem
půl roku. Muj Egr byl čisten a nic.
Napsal: stř 01.06.2011 10:45
od Ancek
dave71 píše:Ancek píše:Ancek píše:
Dobrá práce chlape, jestli to bude opravdu tím, tak ti budu moc vděčen..

Jak to vyzkoušíš, dej prosím vědět, jestli to pomohlo. Díky
Zdar, jak to vypadá, už máš ten díl? Já jsem dneska preventivně pročistil EGR, byl trošku špinavý,ale nic velkýho a auto se chová pořád stejně...
Nazdar Ten díl dnes prijede dobírkou jak sem žekl ,až ho namontuju dam vedet sám sem moc zvědavej jak to dopadne ,už to rešime s kamarátem
půl roku. Muj Egr byl čisten a nic.
Ok, díky, už jsem nedočkavej, to víš...

Dnes jsem odpojil tu modrou hadičku, co vede z regulátoru do EGR a zaslepil šroubkem a světe div se, auto jede jak má, žádný cukání, jde krásně odspodu, dušení je pryč.. Jednou vadu to má, rozsvítí se kontrolka DDE na palubovce ( jak jsi psal). Ale je vidět, že jsme na dobré cestě...

Napsal: čtv 02.06.2011 16:35
od dave71
"Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 sem vymenil a problém pretrváva ,diagnostika
vypisuje chybu na váhe vzduchu
Váha vzduchu bola menena za novou
Žeby nová Váha byla špatná ???
Když odpjím Váhu auto jede
Buď je Váha špatná anebo neco co jiního má s ní súvis ???
že ji porád vypisuje
Ako vím váhu skontrolovat - otestovať ?
Napsal: čtv 02.06.2011 19:34
od Ancek
dave71 píše:"Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 sem vymenil a problém pretrváva ,diagnostika
vypisuje chybu na váhe vzduchu
Váha vzduchu bola menena za novou
Žeby nová Váha byla špatná ???
Když odpjím Váhu auto jede
Buď je Váha špatná anebo neco co jiního má s ní súvis ???
že ji porád vypisuje
Ako vím váhu skontrolovat - otestovať ?
...a sakra..

Jakou jsi kupoval váhu, originál?
Napsal: pát 03.06.2011 15:13
od dave71
Ancek píše:dave71 píše:"Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 sem vymenil a problém pretrváva ,diagnostika
vypisuje chybu na váhe vzduchu
Váha vzduchu bola menena za novou
Žeby nová Váha byla špatná ???
Když odpjím Váhu auto jede
Buď je Váha špatná anebo neco co jiního má s ní súvis ???
že ji porád vypisuje
Ako vím váhu skontrolovat - otestovať ?
...a sakra..

Jakou jsi kupoval váhu, originál?
Nejdrív byla Váha Vymenena v Autorizov servise BMW na základe
diagnostiky a problém pretrvával check control oranž svítila dále,dusí se
tak sem ju vrátil a nechal púvodní.
Pak sem objednal a vymenil novou Bosh a delá to samé ,pridušuje motor,
diagnostika hlási špatnou Váhu vzduchu.
Ak Váhu odpojím motor se nepridušuje ,ale samozrejme check control oranž svíti .
Záver - že by štatisticky dve nové Váhy byly špatné ??????
Asi ne. Vypovidajíci hodnota diagnostiky je na 60% pravda.
žeby regulácia Turba ??
Vypisuje špatnou Váhu vzduchu ale špatné je neco co s ňou spolupracuje
a súvisí . Objednaný sem k dalšímu byvalému BMW servismanovi teď
spravuje BMW na soukromí .Mal by na neco asi iného PRIJÍT -Doufam a verím do prdele sere ma to, ale ja tomu prídu na ....
Zatím Čus..
Napsal: stř 08.06.2011 10:04
od dave71
dave71 píše:Ancek píše:dave71 píše:"Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 sem vymenil a problém pretrváva ,diagnostika
vypisuje chybu na váhe vzduchu
Váha vzduchu bola menena za novou
Žeby nová Váha byla špatná ???
Když odpjím Váhu auto jede
Buď je Váha špatná anebo neco co jiního má s ní súvis ???
že ji porád vypisuje
Ako vím váhu skontrolovat - otestovať ?
...a sakra..

Jakou jsi kupoval váhu, originál?
Nejdrív byla Váha Vymenena v Autorizov servise BMW na základe
diagnostiky a problém pretrvával check control oranž svítila dále,dusí se
tak sem ju vrátil a nechal púvodní.
Pak sem objednal a vymenil novou Bosh a delá to samé ,pridušuje motor,
diagnostika hlási špatnou Váhu vzduchu.
Ak Váhu odpojím motor se nepridušuje ,ale samozrejme check control oranž svíti .
Záver - že by štatisticky dve nové Váhy byly špatné ??????
Asi ne. Vypovidajíci hodnota diagnostiky je na 60% pravda.
žeby regulácia Turba ??
Vypisuje špatnou Váhu vzduchu ale špatné je neco co s ňou spolupracuje
a súvisí . Objednaný sem k dalšímu byvalému BMW servismanovi teď
spravuje BMW na soukromí .Mal by na neco asi iného PRIJÍT -Doufam a verím do prdele sere ma to, ale ja tomu prídu na ....
Zatím Čus..
Tak dnes sem si pořidil schéma zapojení kabeláže Medzi Váhou vzduchu
a řídící jednotkou a prosvítil multimetrem odpor medzi konektorem Váhy a konektorem R Jednotky. VŠE BYLO V POŘÁDKU stráty na odporu nejsou
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm
Když konektor Váhy zapojím motoru sa nechce ani pri volnobehu
do 1800-2000 potom zapne turbo a otáčky vyletej nahoru
když konektor Váhy odpojím motor jede pekne po plynu omnoho líp.
a taky preraduje jak má
Kde múže byt problém ?
1.Nasáva falešnej vzduch v sacím potrubí -to som skontroloval
2.Bylo mi žečeno ,že jestli odpojím Váhu a motor jede líp
je vadná Váha vzduchu !!.
Mohli by ste túto informaci preveriť ??????
Žeby mi prodali novou váhu=zmetek nebo použitou vyčistenou??
Půjčím si Váhu z BMW ktoré je v pořádku a jede jak má.
530d 2004 E60 má totožnú váhu s modeli
for the models: BMW 118d, 120d, 318d, 320d, 325d, 330d, 330xd, 318td, 320td, 320Cd, 330Cd, 520d, 525d, 530d, 530xd, 730d, 730Ld, X3, X5
Pasuje na BMW Diesele motory s EU4.
Info blíž
http://www.maf-shop.com/product_info.ph ... anguage/en
Tak zatím máte neco nového ????????????
... nedáme tomu pokoj musíme to dořešit
nejak společne ať to jede...............
Napsal: pát 10.06.2011 13:47
od Ancek
dave71 píše:dave71 píše:Ancek píše:
...a sakra..

Jakou jsi kupoval váhu, originál?
Nejdrív byla Váha Vymenena v Autorizov servise BMW na základe
diagnostiky a problém pretrvával check control oranž svítila dále,dusí se
tak sem ju vrátil a nechal púvodní.
Pak sem objednal a vymenil novou Bosh a delá to samé ,pridušuje motor,
diagnostika hlási špatnou Váhu vzduchu.
Ak Váhu odpojím motor se nepridušuje ,ale samozrejme check control oranž svíti .
Záver - že by štatisticky dve nové Váhy byly špatné ??????
Asi ne. Vypovidajíci hodnota diagnostiky je na 60% pravda.
žeby regulácia Turba ??
Vypisuje špatnou Váhu vzduchu ale špatné je neco co s ňou spolupracuje
a súvisí . Objednaný sem k dalšímu byvalému BMW servismanovi teď
spravuje BMW na soukromí .Mal by na neco asi iného PRIJÍT -Doufam a verím do prdele sere ma to, ale ja tomu prídu na ....
Zatím Čus..
Tak dnes sem si pořidil schéma zapojení kabeláže Medzi Váhou vzduchu
a řídící jednotkou a prosvítil multimetrem odpor medzi konektorem Váhy a konektorem R Jednotky. VŠE BYLO V POŘÁDKU stráty na odporu nejsou
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm
Když konektor Váhy zapojím motoru sa nechce ani pri volnobehu
do 1800-2000 potom zapne turbo a otáčky vyletej nahoru
když konektor Váhy odpojím motor jede pekne po plynu omnoho líp.
a taky preraduje jak má
Kde múže byt problém ?
1.Nasáva falešnej vzduch v sacím potrubí -to som skontroloval
2.Bylo mi žečeno ,že jestli odpojím Váhu a motor jede líp
je vadná Váha vzduchu !!.
Mohli by ste túto informaci preveriť ??????
Žeby mi prodali novou váhu=zmetek nebo použitou vyčistenou??
Půjčím si Váhu z BMW ktoré je v pořádku a jede jak má.
530d 2004 E60 má totožnú váhu s modeli
for the models: BMW 118d, 120d, 318d, 320d, 325d, 330d, 330xd, 318td, 320td, 320Cd, 330Cd, 520d, 525d, 530d, 530xd, 730d, 730Ld, X3, X5
Pasuje na BMW Diesele motory s EU4.
Info blíž
http://www.maf-shop.com/product_info.ph ... anguage/en
Tak zatím máte neco nového ????????????
... nedáme tomu pokoj musíme to dořešit
nejak společne ať to jede...............
Pokud máš rok 2004, musíš váhu nakódovat do řídící jednotky !!
Napsal: pon 11.07.2011 23:14
od dave71
Ancek píše:dave71 píše:dave71 píše:
Nejdrív byla Váha Vymenena v Autorizov servise BMW na základe
diagnostiky a problém pretrvával check control oranž svítila dále,dusí se
tak sem ju vrátil a nechal púvodní.
Pak sem objednal a vymenil novou Bosh a delá to samé ,pridušuje motor,
diagnostika hlási špatnou Váhu vzduchu.
Ak Váhu odpojím motor se nepridušuje ,ale samozrejme check control oranž svíti .
Záver - že by štatisticky dve nové Váhy byly špatné ??????
Asi ne. Vypovidajíci hodnota diagnostiky je na 60% pravda.
žeby regulácia Turba ??
Vypisuje špatnou Váhu vzduchu ale špatné je neco co s ňou spolupracuje
a súvisí . Objednaný sem k dalšímu byvalému BMW servismanovi teď
spravuje BMW na soukromí .Mal by na neco asi iného PRIJÍT -Doufam a verím do prdele sere ma to, ale ja tomu prídu na ....
Zatím Čus..
Tak dnes sem si pořidil schéma zapojení kabeláže Medzi Váhou vzduchu
a řídící jednotkou a prosvítil multimetrem odpor medzi konektorem Váhy a konektorem R Jednotky. VŠE BYLO V POŘÁDKU stráty na odporu nejsou
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm
Když konektor Váhy zapojím motoru sa nechce ani pri volnobehu
do 1800-2000 potom zapne turbo a otáčky vyletej nahoru
když konektor Váhy odpojím motor jede pekne po plynu omnoho líp.
a taky preraduje jak má
Kde múže byt problém ?
1.Nasáva falešnej vzduch v sacím potrubí -to som skontroloval
2.Bylo mi žečeno ,že jestli odpojím Váhu a motor jede líp
je vadná Váha vzduchu !!.
Mohli by ste túto informaci preveriť ??????
Žeby mi prodali novou váhu=zmetek nebo použitou vyčistenou??
Půjčím si Váhu z BMW ktoré je v pořádku a jede jak má.
530d 2004 E60 má totožnú váhu s modeli
for the models: BMW 118d, 120d, 318d, 320d, 325d, 330d, 330xd, 318td, 320td, 320Cd, 330Cd, 520d, 525d, 530d, 530xd, 730d, 730Ld, X3, X5
Pasuje na BMW Diesele motory s EU4.
Info blíž
http://www.maf-shop.com/product_info.ph ... anguage/en
Tak zatím máte neco nového ????????????
... nedáme tomu pokoj musíme to dořešit
nejak společne ať to jede...............
Pokud máš rok 2004, musíš váhu nakódovat do řídící jednotky !!
Váhu sen v servisu pujčil novou a nakódoval = (nastavil refernční hodnoty
medzi Váhou a řídící jednotkou)
Auto jelo se zapojenou Váhov plynule krásne výkon už od nízkych otáček
Akonáhle som mu dal Kick Down=plnej plyn pak se to zase celé pokazilo rozštelovalo a pri rozbehu na križovatkách to zase mrzne do 2000 ot min. Diagnostika zase hlási chyba váhy vzduchu
Má Nekdo nejakej nápad
Skúsim preprogramovať celú rídící jednotkou

Napsal: stř 20.07.2011 19:45
od Majkl328
To by mě teda zajímalo, čim to bude, koupil sem teď 525D E39 a taky to neni do 2 000Ot žádny labužo, ale kamarád má E60 530D a druhej E39 530D a mají to samy, do 2 000 mrtvola, tak sem si myslel, že to asi takhle u těch motorů chodí..
Napsal: pon 25.07.2011 13:47
od Martem
Tak už to vyřešte,ať mohu opravovat

Mam to samé a nevím co s tím.
Napsal: čtv 28.07.2011 13:01
od vajo
Tak už jste tu záhadu vyřešili? Mě to taky pořád dělá to samý....už jsem vyzkoušel všechno co bylo popsáno a nic
Napsal: pát 29.07.2011 23:13
od dave71
vajo píše:Tak už jste tu záhadu vyřešili? Mě to taky pořád dělá to samý....už jsem vyzkoušel všechno co bylo popsáno a nic
Dnes som bol v súkromnom servise špecializovaný na BMW
V elektronike nieje žiadna chyba,všetky súčasti fungujú
Technika som informoval ,že v sacím potrubí bolo plno karbonu
Keď bolo v saní bude aj na ventilech v komôrkach hlavy atak dále.
Ich Riešenie : dole hlavu motora prečistiť všetky kanáliky a ventily
Rešili už dve pripady 320d so zakarbovaným motorom,po vyčistení to pomohlo (určite to neuškodí) stále sa motám dookola a už neviem čoho sa pustiť . Tak som to dal prečistiť začnú 8 augusta.
Váha vzduchu (je 3-tia nová) zmeria prietok vzduchu správne ale
pravdepodobne následkom zníženého prietoku vzduchu k ventilom od sania a od výfuku v hlave (zadrbané karbónom) to klame prietok nieje ideálny a dokonalý údajne hlavne v nízkych otáčkach
Diesel Partikel filter už pred majiteľ menil v r 2010
Výfuková strana priechodná
Ak váhu odpojím už to ide s konštantnou hodnotou prietoku vzduchu v núdzovom režime samozrejme lepšie (klasické auto bez elektroniky) a riadenia. Odpojená Váha odpája aj EGR reguláciu
K Oleju - 0W40 autu škodí tahá vlhkosť je treba používať 5W40
Pod vekom to vyzeralo podobne ako na tejto stránke
Tu bol olej menený samozrejme a taký ako má!!!
http://www.bmw-planet.com/2009/03/08/fa ... regularly/
Nechal som prečistiť karbon mechanicky v hlave skontrolujeme základ motoru
Existuje aj technológia čistenia motora bez rozobratia neviem zaručiť či je to bezpečné a do akej miery účinné Tu sú linky
http://www.iob.cz/produkty-bg-care/deka ... motoru.php
http://www.dekarbonizacia.szm.com/
http://www.dekarbo.sk/index.php?clanek=3
Tak zatím Skúste niečo vykúmať
Dám samozrejme vedieť či to pomohlo ak budú hotov.
Napsal: úte 16.08.2011 22:08
od dave71
Takže po 8 mesiacoch som problém vyriešil
Elektronika a Váha vzduchu bola v poriadku
Celý problém spočíval ,že motor sacie výfukové potrubie ventily vaňa
bola zakarbonizovaná v dôsledku nepravidelnej výmeny oleja
,alebo nevhodným olejom Bol tam 0W40 má byť 5W30
Váha vzduchu odmeria správne množstvo vzduchu zúžený prietok
na saní dusí motor a v nízkych otáčkach to nejde až keď mu turbo pomốže
Motor ide tichšie už netrhá pri určitých otáčkach
Hlava ventily vačky vaňa demontované vyčistené
Tento motor mohol skončiť veľmi zle ak by sa nevyčistil
Poďakovať chcem tejto firme BAYERN partner s.r.o.
Neresnícka 12 960 01 Zvolen súkromný servis na Bávo
http://www.bayernpartner.sk/servis.html
Odporúčam fakt sa vyznajú ,už žiadny autorizovaný servis=štátny
kde serv technikov menia každé 3 mesiace nemajú k bmw vzťah
nevedia súvislosťi sú meniči náhradných dielov
Auto mi doje.... s faktúrov na 600 eur prišiel som domov za 100 eur
na odtahovke
Takto to dopadne ak sa zanedbá údržba .