Stránka 3 z 3

Napsal: úte 31.12.2013 16:32
od Speedy530d
až se k tomu dostanu, tak zkusím také ten napínák, řemeny mám nové, řemenice klikovky taky, sani s vyrivima klapkama take...

o spojce nevím nic, ale funguje a setrvacnik na volnobeh nerachoti.....

takze bych to videl na oba napinaky remenu.

Napsal: stř 01.01.2014 12:40
od JaraX
ještě to muže taky dělat řemenice na klice, + stav obou napinaku, většina lidi seru u naftaku na udržbu, ale tydle věci je dobré kontrolovat, připadně měnit preventivně.

Napsal: čtv 02.01.2014 01:16
od bibikuba
ohledně té řemenice na klice...Je tam něco jiného než uvnitř ta guma,co se může pokazit?Myslím tím vlastně spojení těch dvou řemenic...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18

Napsal: čtv 02.01.2014 13:23
od sedyvlk6
bibikuba píše:Mě to u E39 530d dělala napínací kladka klínového řemenu-znatelné písknutí či zavrzání,oklepání při zhasínání motoru..Ten samej zvuk to vydávalo při podtočení motoru popř.když jsem měl zabržděnou ručku a pouštěl trhavě spojku...Napínák už byl volnější a už to nepobíral..nejlepší metoda-na ohřátém motoru sundat řemen,nastartovat a zhasnout motor-pokud závada zmizí je v řemenovém pohonu,napínáku atd..bohužel neni až tak jednoduchý ten řemen sundat popř.nandat :D :D :D u 39 se max.zapíše nějaká závada do diagnostiky ale bez řemenu to funguje.U novějších modelů netuším...já měnil díl č.2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
U BMW E60/61 je v servisních postupech tučně psáno nestartovat auto se sundaným řemenem. Tak že bych to neriskoval.

Napsal: pát 03.01.2014 19:02
od MateX3
ked uz vsetko poriesene, pozrel by som na vyfuk. Ten dokaze zatriast kabinou aj vydavat zvuky.
Taktiez nezabudat ze silenty v E60 530D su ovladane vzduchovym ventilom, podla WDS je aktivny do rychlosti 60km/h. Aktivny znamena ze zmakcuje silentbloky. Ventil ked je vadny ukaze diagnostika, ale ked su derave hadice, hlavne ta cervenocierna, tak nedofukuje riadne a stale ide na tvrdo.

Napsal: sob 04.01.2014 00:34
od DodoSTI

Napsal: stř 15.01.2014 00:25
od Austin
No určitě bych zkontroloval tu klapku. Kámoš měl to samé, jelikož máme oba 5er tak jsme mohli zvuk motoru při chcípnutí vedle sebe jednoduše porovnat. A je to fakt znatelný rozdíl, pokud se ta klapka nezavře, dost to i zatřese autem. Ta klapka jde za tu pružinku i ručně zavřít a jde to samosebou i vidět když to auto chcípá, že se ta klapka otočí.

Jinak my jsme to normálně pro kontrolu ještě startli a za běhu jsem tu klapku ručně zavřel a tedy nechal to chcípnout. Samozřejmě to chcíplo vklidu a bez vibrací. Výměna tuším 5k.

Akurát bacha, že ta zatuhlá klapka nemá jen kosmetickou vadu, ale je podstatná pro vypalování v DPF. Jelikož na diagnostice mu při výměně zjistili, že poslední vypalování bylo před nějakýma 20 tisíci km a kvůli tomu už mu to auto jelo dost chcíple v nouzovém režimu. Po výměně hned vpořádku, pár kilometrů se z toho valil bílý dým jak z fabriky, ale pak ok.

Napsal: stř 15.01.2014 00:42
od Speedy530d
2003 bez DFP asi chcipaci klapku nemaji, takze asi jedine namontovat klapku z novejsiho modelu.

Uz jsem prostudoval i to polske forum, vymenit to jde, jen jsem poradne nepochopil co da spravnej impuls klapce, kdy se ma zavrit.....

Napsal: úte 07.04.2015 01:49
od TANN3R
At nezakladam zbytecne nove tema, hodim to sem..

Resil uz nekdo uspesne dodelani chcipaci klapky do e60 puvodne bez? Kazdy kdo slysel chcipnuti 30d se 6q bez klapky asi chape, proc se ptam..

Napsal: úte 07.04.2015 23:42
od TANN3R
Nikdo nedodelaval klapku?