Stránka 3 z 8
Napsal: sob 26.02.2011 19:27
od Artax
micko525 píše:Filtr pevných částic je uprostřed auta a je to jakoby katalyzátor?To by bylo super že bych je neměl,ale dneska jsem zrovna měnil vzduchový filtr a když sem měl oddělanej kryt tak sem se snažil sáhnut zespod na sání a myslim že jsem tam cítil to táhnlo co ovládá klapky :\\
Tak klapky neovládá žádný táhlo, ale podtlak...

Napsal: ned 27.02.2011 10:55
od micko525
To jo,ale ty všechny klapky jsou spojený jedním dlouhým táhlem které ovládá všechny najednou,nebo se pletu ?
Napsal: ned 27.02.2011 11:17
od m.deejay
Artax píše:Když máš filtr pevnejch částic, tak nemáš klapky. Ale odkdy to bylo, nevím, Nejspíš tak 2003-04.
...pořád nevíme, jak to je...v etk mě to připadne stejný jak u e39 tak e60...dá se to vyčíst z nějakýho jinýho schématu?...
Napsal: ned 27.02.2011 11:39
od Adam
U E39 11-1999 nejsou.
Napsal: ned 27.02.2011 11:40
od HonzaK
m.deejay píše:Artax píše:Když máš filtr pevnejch částic, tak nemáš klapky. Ale odkdy to bylo, nevím, Nejspíš tak 2003-04.
...pořád nevíme, jak to je...v etk mě to připadne stejný jak u e39 tak e60...dá se to vyčíst z nějakýho jinýho schématu?...
klapky tam jsou pořád, akorát ty novější mají místo ovládání přes podtlak, ovládání elektrickým servomotorkem.
Napsal: ned 27.02.2011 12:20
od m.deejay
klapky tam jsou pořád, akorát ty novější mají místo ovládání přes podtlak, ovládání elektrickým servomotorkem.[/quote]
...dobře, takže i u e60 s filtrem pevných částic hrozí ulomení části klapky do motoru?
Napsal: ned 27.02.2011 19:42
od pupik33
Tak to tě můžu uklidnit že i před FL má klapky taky měl jsem to rozebrané.
Artax píše:Ano, jak máš motor po faceliftu (142 kW), tak tam jsou. Jsi rád?

Napsal: pon 28.02.2011 18:08
od Artax
pupik33 píše:Tak to tě můžu uklidnit že i před FL má klapky taky měl jsem to rozebrané.
Artax píše:Ano, jak máš motor po faceliftu (142 kW), tak tam jsou. Jsi rád?

Tak to jsem teda klidnej, že má sračky ještě někdo mimo mě

.
Napsal: pon 28.02.2011 18:19
od jiriik
vyndával někdo ty klaplky ?Jak dlouho zabere sundání sání na 530d E60?
Napsal: pon 28.02.2011 18:56
od Artax
Tak to jsem z toho mamut, odborný časopis (Autoojetiny) píše, že klapky jsou až po faceliftu.
Napsal: pon 28.02.2011 18:58
od Artax
jiriik píše:vyndával někdo ty klaplky ?Jak dlouho zabere sundání sání na 530d E60?
Tak včera jsem sundával sáni ne 530d (e39) a trvalo mi to tak cca 20 minut
(povolit šrouby, vytáhnout gumový kryty, odšroubovat matky, odpojit baterku, sundat kladnou svorku, odpojit tlakovou hadici a trubku EGR).
Napsal: pon 28.02.2011 19:00
od Artax
to jiriik: Jak jsi dopadl s repasí turba v PaSu?
Napsal: pon 28.02.2011 19:42
od jiriik
Artax píše:to jiriik: Jak jsi dopadl s repasí turba v PaSu?
Zatím jsem tam nevolal, nějak jsem řešil jiný problém, ale až budu vědět, tak napíšu.
Napsal: pon 28.02.2011 19:45
od jiriik
Artax píše:Tak to jsem z toho mamut, odborný časopis (Autoojetiny) píše, že klapky jsou až po faceliftu.
Asik ten odborný časopis není třeba, tak odborný

Jo, tak to se na to podivám a uvidím, ale potřebuji jeden hodně dlouhéj imbus, abych se dostal na jeden šroub:-D
Napsal: pon 28.02.2011 19:54
od Artax
Kdepak tam máš imbus?

Napsal: pon 28.02.2011 19:55
od Artax
Já tam měl všechno 10-ku nástrčkovej na šrouby 11-ku nástrčkovej na matky.
Napsal: pon 28.02.2011 19:59
od jiriik
Artax píše:Kdepak tam máš imbus?

No u E60 jak oddělám kabinovéj filtr u spolujezdce, tak tam mám saní, které musím oddělat a úplne dole je zastrřený imbus (kryt vzduchové filtru) a já se tam nemůžu dostat

Napsal: pon 28.02.2011 20:01
od jiriik
Napsal: pon 28.02.2011 20:02
od Artax
Ah tak, já mám nástavec na golu pro takový případy

, ovšem někdy se nevejde...
Napsal: pon 28.02.2011 20:04
od jiriik
Artax píše:Ah tak, já mám nástavec na golu pro takový případy

, ovšem někdy se nevejde...
To mám taky, ale taky mi tam nevleze

a navíc je to tak zastrčené, že ten imbus budu muset natvarovat nějak do S
