Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

TDS uprava

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#41 Příspěvek od oldaf »

dejv2005 píše:
ada540i píše:Já jsem před chipem nechal udělat komplet nové rozvody, těsnění motoru a čerpadla, novou spojku, hardyspojku a pár dalších drobností. Stejně můžu říct, že tds nemá spodek jako tdi a to ani po chipu. Ale nikdy jsem se za to na auto nezlobil, protože tam kde tdi vadne, tds chytá druhej dech. Rozhodně je to motor, kterému musíte přizpůsobit jízdní styl (zvlášť pokud jste jezdili s tdi), ale kdo to dokáže, tomu se bohatě odmění pěkným lineárním výkonem, zvukem, který mu koncernovky můžou jen tiše závidět a rozumnou spotřebou.


Souhlas, TDS má dobrej zvuk 6ti válce a dá se točit až ke 4.000 ot/min a pořád jede, ale ta lenost při rozjezdu, občas hraničí s problémem.
Ale ten, kdo má TDS se s tim asi už smířili a naučili jezdit.
Proč bys ho točil jen do 4000ot? Je potřeba si uvědomit že ten motor má nejvyšší výkon někde okolo 4600ot :D Je to komůrkovej motor a ten má největší výkon ve vyšších otáčkách než přimovstřikovej motor.
dejv2005
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: stř 20.04.2011 00:00

#42 Příspěvek od dejv2005 »

oldaf píše:
dejv2005 píše:
ada540i píše:Já jsem před chipem nechal udělat komplet nové rozvody, těsnění motoru a čerpadla, novou spojku, hardyspojku a pár dalších drobností. Stejně můžu říct, že tds nemá spodek jako tdi a to ani po chipu. Ale nikdy jsem se za to na auto nezlobil, protože tam kde tdi vadne, tds chytá druhej dech. Rozhodně je to motor, kterému musíte přizpůsobit jízdní styl (zvlášť pokud jste jezdili s tdi), ale kdo to dokáže, tomu se bohatě odmění pěkným lineárním výkonem, zvukem, který mu koncernovky můžou jen tiše závidět a rozumnou spotřebou.


Souhlas, TDS má dobrej zvuk 6ti válce a dá se točit až ke 4.000 ot/min a pořád jede, ale ta lenost při rozjezdu, občas hraničí s problémem.
Ale ten, kdo má TDS se s tim asi už smířili a naučili jezdit.
Proč bys ho točil jen do 4000ot? Je potřeba si uvědomit že ten motor má nejvyšší výkon někde okolo 4600ot :D Je to komůrkovej motor a ten má největší výkon ve vyšších otáčkách než přimovstřikovej motor.


:D asi... Ani nevim, do kolika je otackomer. Mam auto v servisu :wink:
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#43 Příspěvek od Kail »

Tak pro mně je to jednoduchý,TDI je dobrý do města na cukání od semaforu k semaforu,na okreskách je k hovnu.No a u TDS je to přesně obráceně :D .

TDS je super motor,je to starej ještě předimenzovanej motor,má krásnej zvuk a mně vyhovoval i průběh výkonu.Ona 2.5ka je super v e36,v e34 už je to na hraně,existovat 3.0tds tak bych upřímně snad ani jinej motor do e34 nechtěl.


Nejsem moc fanda C-R,mám rád klasický turbodiesely :wink:
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#44 Příspěvek od Misanek »

Kail píše:Nejsem moc fanda C-R,mám rád klasický turbodiesely :wink:
Co dodat 8)

Nicméně 3.0 tds by byla veliká bomba :) Proto je mi celkem sympatický i ten Mercedesí třílitr - pořádný komůrkový kus ingotu :D
Odpovědět