Stránka 3 z 8
Napsal: stř 13.10.2010 18:20
od Kubatt
axel, hajdulak: diky. toto mi řekli ve slavném synot auto
Napsal: stř 13.10.2010 18:24
od hajdulak
Napsal: stř 13.10.2010 19:55
od libovka
Je lepší to vyměnit celé jak to nabízej.Já to tak měním taky,jelikož v tom výku je mebrána která může být prasklá,spuchřelá nebo přilepená a nemusí fungovat tak jek má.
Doporučuji to měnit celé.
Napsal: stř 13.10.2010 20:32
od marcocz78
no,a laik se zeptá na jakém principu to vše funguje? odlučovač s membránou, jsem zrovna ve stádiu před objednáním,takže co má za následek že ta membrána je prasklá, a opačně.

Napsal: stř 13.10.2010 20:35
od hajdulak
Ja si myslim,ze na to aby spuchrela a nebo se prilepila je tam porad dost mastnoty,ale zase je pravda,ze to neni az zas tak drahe aby se to nemohlo vymenit cele...Zalezi na kazdem..

Napsal: stř 13.10.2010 21:07
od libovka
hajdulak píše:Ja si myslim,ze na to aby spuchrela a nebo se prilepila je tam porad dost mastnoty,ale zase je pravda,ze to neni az zas tak drahe aby se to nemohlo vymenit cele...Zalezi na kazdem..

To si jen myslíš,že nemůže spuchřet nebo se přilepit.Ona se právě přilepí tou mastnotou a pak se nezavře.
Ta membrána je tam proto,aby zavřela odvětrání když turbo sepne aby právě nevytahoval podtlak ten olej z motoru.
BMW má na odlučovače výměnu limit 50000km.
Napsal: stř 13.10.2010 22:18
od hogi
Znovu se ptam, ma ho take 520i M54 benzin???Pokud ano, tak kde, v etk jsem nenasel. DEKUJI!!!!!
Napsal: stř 13.10.2010 22:20
od hogi
Znovu se ptam, ma ho take 520i M54 benzin???Pokud ano, tak kde, v etk jsem nenasel. DEKUJI!!!!!
Napsal: stř 13.10.2010 22:30
od hajdulak
hogi píše:Znovu se ptam, ma ho take 520i M54 benzin???Pokud ano, tak kde, v etk jsem nenasel. DEKUJI!!!!!
V ETK das ,,MOTOR,, pak ,,HLAVA VALCU,, a tam jestli ho nemas tak ho ,,NEMAS,,

..Ale tim ,ze to je odlucovac k turbu,tak ho asi nemas

Napsal: stř 13.10.2010 23:08
od Kubatt
libovka píše:hajdulak píše:Ja si myslim,ze na to aby spuchrela a nebo se prilepila je tam porad dost mastnoty,ale zase je pravda,ze to neni az zas tak drahe aby se to nemohlo vymenit cele...Zalezi na kazdem..

To si jen myslíš,že nemůže spuchřet nebo se přilepit.Ona se právě přilepí tou mastnotou a pak se nezavře.
Ta membrána je tam proto,aby zavřela odvětrání když turbo sepne aby právě nevytahoval podtlak ten olej z motoru.
BMW má na odlučovače výměnu limit 50000km.
mám lehce prasklé sání a pomaličku z toho teče olej. je možné, že ta membrána pouští olej do turba a to ho potom vytláčí skrz prasklinu v sání? pomohlo by teda vměnit i tu krytku s membránou? díky
Napsal: stř 13.10.2010 23:51
od Axel
Praskle sani? V jakem miste a co presne nazyvas sanim? Podel airboxu dole je plastova roura, do ktere vede gumova trubice z motoru. Coz je vlastne odvetrani motoru. Myslim, ze olej se muze do sani dostavat touto cestou (pokud je nekde prasklina)
- Anebo se bavime o uplne jinych vecech.
Napsal: stř 20.10.2010 00:33
od TOPCAR
Dobrý den, u nás na servisu se taky vždy mění kompletní odlučovač. Je to jistota a zese tolik peněz to nestojí. Je to na každém, zda si vybere jistotu a nebo pár ušetřených korun.
Napsal: stř 20.10.2010 05:36
od MUF_IV
Přikládám foto z mé výměny.
[/img]
Napsal: stř 20.10.2010 12:07
od Kubatt
MUF_IV píše:Přikládám foto z mé výměny.
[/img]
nějak se foto nepovedlo. já se na to chystám asi o víkendu
Napsal: stř 20.10.2010 18:12
od Beefeater-64
hogi píše:Znovu se ptam, ma ho take 520i M54 benzin???Pokud ano, tak kde, v etk jsem nenasel. DEKUJI!!!!!
Ma je pod sanim, a pokud ho chces vymenit preju pevny nervy.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
dil č.1
Napsal: čtv 21.10.2010 18:23
od MUF_IV
Kubatt píše:MUF_IV píše:Přikládám foto z mé výměny.
[/img]
nějak se foto nepovedlo. já se na to chystám asi o víkendu
TAk snad ted..
http://milhausekp.rajce.idnes.cz/komprim/
Napsal: ned 12.12.2010 21:45
od marcocz78
dneska jsem se chtěl podívat jak je na tom odlučovač, a předchozí majitel ho vytáhl ŮPLNĚ,PROSTĚ TAM NEBYL,A JEZDÍM BEZ NĚJ.
Napsal: pon 13.12.2010 22:55
od aristoloser
tak to je zatím asi ta nejlevnější varianta opravy separátoru

Napsal: stř 15.12.2010 15:32
od kim
Dneska vyměněn ten odlučovač 628,-Kč BMW Ostrava ( filtr + těsnění. Membrána vyčistěna, byla dobrá. Příští výměna celý díl.

Napsal: stř 15.12.2010 16:48
od Stanislaw
Nový filtr stojí asi 600czk. Řešil jsem to repasí. Demontovat filtr, odpreparovat filtrační hmotu z kostry filtru, na kostřičku navinout novou filtrační hmotu o stejné síle jako původní, ( např. z jiného podstatně levnějšího olej. filtru)zajistit sekundovým lepidlem a je to. V olejovém filtru vysokozdviž. vozíku je je filtračního materiálu asi na 8 odlučovačů oleje. Toť vše.