Stránka 3 z 8

Napsal: stř 13.10.2010 18:20
od Kubatt
axel, hajdulak: diky. toto mi řekli ve slavném synot auto

Napsal: stř 13.10.2010 18:24
od hajdulak
No jo no,tak to nekdy byva :roll: :roll:
Ten dekl,muzes maximalne vycistit,ze sundas takovy kulaty vicko a pod nim to vytres hadrem a zpet nacvaknes,,pozor je tam pruzina at ji neztratis... :wink: :wink:

Napsal: stř 13.10.2010 19:55
od libovka
Je lepší to vyměnit celé jak to nabízej.Já to tak měním taky,jelikož v tom výku je mebrána která může být prasklá,spuchřelá nebo přilepená a nemusí fungovat tak jek má.

Doporučuji to měnit celé.

Napsal: stř 13.10.2010 20:32
od marcocz78
no,a laik se zeptá na jakém principu to vše funguje? odlučovač s membránou, jsem zrovna ve stádiu před objednáním,takže co má za následek že ta membrána je prasklá, a opačně. :?

Napsal: stř 13.10.2010 20:35
od hajdulak
Ja si myslim,ze na to aby spuchrela a nebo se prilepila je tam porad dost mastnoty,ale zase je pravda,ze to neni az zas tak drahe aby se to nemohlo vymenit cele...Zalezi na kazdem.. :wink: :wink:

Napsal: stř 13.10.2010 21:07
od libovka
hajdulak píše:Ja si myslim,ze na to aby spuchrela a nebo se prilepila je tam porad dost mastnoty,ale zase je pravda,ze to neni az zas tak drahe aby se to nemohlo vymenit cele...Zalezi na kazdem.. :wink: :wink:


To si jen myslíš,že nemůže spuchřet nebo se přilepit.Ona se právě přilepí tou mastnotou a pak se nezavře.

Ta membrána je tam proto,aby zavřela odvětrání když turbo sepne aby právě nevytahoval podtlak ten olej z motoru.

BMW má na odlučovače výměnu limit 50000km.

Napsal: stř 13.10.2010 22:18
od hogi
Znovu se ptam, ma ho take 520i M54 benzin???Pokud ano, tak kde, v etk jsem nenasel. DEKUJI!!!!!

Napsal: stř 13.10.2010 22:20
od hogi
Znovu se ptam, ma ho take 520i M54 benzin???Pokud ano, tak kde, v etk jsem nenasel. DEKUJI!!!!!

Napsal: stř 13.10.2010 22:30
od hajdulak
hogi píše:Znovu se ptam, ma ho take 520i M54 benzin???Pokud ano, tak kde, v etk jsem nenasel. DEKUJI!!!!!

V ETK das ,,MOTOR,, pak ,,HLAVA VALCU,, a tam jestli ho nemas tak ho ,,NEMAS,, 8O 8O ..Ale tim ,ze to je odlucovac k turbu,tak ho asi nemas :idea: :idea: :idea:

Napsal: stř 13.10.2010 23:08
od Kubatt
libovka píše:
hajdulak píše:Ja si myslim,ze na to aby spuchrela a nebo se prilepila je tam porad dost mastnoty,ale zase je pravda,ze to neni az zas tak drahe aby se to nemohlo vymenit cele...Zalezi na kazdem.. :wink: :wink:


To si jen myslíš,že nemůže spuchřet nebo se přilepit.Ona se právě přilepí tou mastnotou a pak se nezavře.

Ta membrána je tam proto,aby zavřela odvětrání když turbo sepne aby právě nevytahoval podtlak ten olej z motoru.

BMW má na odlučovače výměnu limit 50000km.

mám lehce prasklé sání a pomaličku z toho teče olej. je možné, že ta membrána pouští olej do turba a to ho potom vytláčí skrz prasklinu v sání? pomohlo by teda vměnit i tu krytku s membránou? díky

Napsal: stř 13.10.2010 23:51
od Axel
Praskle sani? V jakem miste a co presne nazyvas sanim? Podel airboxu dole je plastova roura, do ktere vede gumova trubice z motoru. Coz je vlastne odvetrani motoru. Myslim, ze olej se muze do sani dostavat touto cestou (pokud je nekde prasklina)
- Anebo se bavime o uplne jinych vecech.

Napsal: stř 20.10.2010 00:33
od TOPCAR
Dobrý den, u nás na servisu se taky vždy mění kompletní odlučovač. Je to jistota a zese tolik peněz to nestojí. Je to na každém, zda si vybere jistotu a nebo pár ušetřených korun.

Napsal: stř 20.10.2010 05:36
od MUF_IV
Přikládám foto z mé výměny.

[/img]

Napsal: stř 20.10.2010 12:07
od Kubatt
MUF_IV píše:Přikládám foto z mé výměny.

[/img]

nějak se foto nepovedlo. já se na to chystám asi o víkendu

Napsal: stř 20.10.2010 18:12
od Beefeater-64
hogi píše:Znovu se ptam, ma ho take 520i M54 benzin???Pokud ano, tak kde, v etk jsem nenasel. DEKUJI!!!!!

Ma je pod sanim, a pokud ho chces vymenit preju pevny nervy.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
dil č.1

Napsal: čtv 21.10.2010 18:23
od MUF_IV
Kubatt píše:
MUF_IV píše:Přikládám foto z mé výměny.

[/img]

nějak se foto nepovedlo. já se na to chystám asi o víkendu


TAk snad ted..

http://milhausekp.rajce.idnes.cz/komprim/

Napsal: ned 12.12.2010 21:45
od marcocz78
dneska jsem se chtěl podívat jak je na tom odlučovač, a předchozí majitel ho vytáhl ŮPLNĚ,PROSTĚ TAM NEBYL,A JEZDÍM BEZ NĚJ.

Napsal: pon 13.12.2010 22:55
od aristoloser
tak to je zatím asi ta nejlevnější varianta opravy separátoru :smile2:

Napsal: stř 15.12.2010 15:32
od kim
Dneska vyměněn ten odlučovač 628,-Kč BMW Ostrava ( filtr + těsnění. Membrána vyčistěna, byla dobrá. Příští výměna celý díl. :D

Napsal: stř 15.12.2010 16:48
od Stanislaw
Nový filtr stojí asi 600czk. Řešil jsem to repasí. Demontovat filtr, odpreparovat filtrační hmotu z kostry filtru, na kostřičku navinout novou filtrační hmotu o stejné síle jako původní, ( např. z jiného podstatně levnějšího olej. filtru)zajistit sekundovým lepidlem a je to. V olejovém filtru vysokozdviž. vozíku je je filtračního materiálu asi na 8 odlučovačů oleje. Toť vše.