Stránka 3 z 4
Napsal: sob 20.02.2010 14:01
od Matrix
vlastnil sem 525 TDS e34 a měl strejnéj problém studený chytlo na otočení i při -25C ale teplí točí točí a tak po 4 až 6 otočení teprve nastartuje
celej problém byl v tom že motor neměl tlaky vzhledem k datumu výroby sem nechtěl investovat ani korunu ,jelikož spotřeba a výkon byl v pohodě tak sem pouze upravyl žhavení aby zaplo při každým zapnutí klíčku na 20vteřin a chytalo to na cuknutí i telplý
Napsal: pon 22.02.2010 22:55
od radokrno
u mne problem se starty vyřešen..čerpadlo 515,E-34 TDS 1995 tour
problem vyřešen....teplý starty na cvrnk...i studený...
po koupení dvou nefunkčních čerpadel..
první bylo mrtvý na spodek-nejspíš po používání BIONAFTY a odstávce a neuschování ,ponořené v naftě..,,zarostl spodek čerpadla..rozdělovací hlava čerpadla...
druhý bylo mrtvý na horní díl čerpadla...po namontování motor startoval ,ale po sešlápnutí plynu nereagoval..zatuhl zřejmě machanismus...prostě čerpadlo dlouho stálo a nebylo v naftě.
moje původní čerpadlo se přetěsnilo pod víčkem horní části čerpadla a pod horní hlavičkou a je po prosakování...pročistil se komplet mechanismus ,nastavilo se vše na výrobní stav a LUXUS...po konzultaci s panem D..jsme dospěli k názoru ,že kupovat tímto způsobem je hroznej hazard.
čerpadlo netěsnilo,a mechanismus byl olepen bordelem .. mám z toho fakt radost
ted eště dostat peníze za čerpadlo zpět snad se domluvíme s Prahou.
Napsal: úte 23.02.2010 10:02
od fubutomas
Cekam na vyplatu a bezim koupit zhavicky

potrebuju jeste promerit jestli mi to dobiji,nebo je baterka K.O. protoze vydrzi sotva tejden

Napsal: úte 23.02.2010 14:19
od radokrno
rovnou jí vyhod..já jio mám na radio v garage..na tds je potřeba fakt štáva...sehnal jsem v akci za 2300 kaček se startovacím proudem 850 A
Napsal: úte 23.02.2010 14:21
od radokrno
žhavičky ti podle mně moc nepomůžou i když....ale ta baterka ti udělá zázraky uvidíš...
Napsal: úte 23.02.2010 15:01
od fubutomas
Ja mam na radio v garage zasuvky

ok,zkusim nejprve tu baterku... prece jenom kdyz to vyndam z nabijecky,tak ty prvni starty jsou celkem v pohode.. pak zacina slabnout a stoji to vic a vic za hovno
Napsal: úte 23.02.2010 15:06
od radokrno
to já taky...ale nemám kabel do toho radia
Napsal: sob 27.02.2010 23:32
od fubutomas
tak jsem zmeril kolik je na baterce pri nastartovanem motoru a nameril jsem 12,3V coz je malo... takze bude neco v altiku v cici.. to vysvetluje to,ze ta baterka vydrzi tejden... co tam odchazi nejcasteji a jake jsou tak cena ND?Diky
Napsal: čtv 18.03.2010 21:36
od fubutomas
Tak uz to dobiji,byla tam nejaka spatna kostra od motoru ke kastli
Starty jsou lepsi jak to s tim motorem poradne toci,ale stale to neni ono,kdyz to scipnu a napr do 5 vterin startuju,tak to chytne dobre,pokud to stoji treba 10min,tak jak kdy,nekdy dobre,nekdy to toci dlouho

Napsal: čtv 08.04.2010 21:36
od kizby
ahoj mám stejný problém, vyřešil jsem to tím, že jsem odpojil čidlo na teplotu žhavení, to znamená, že auto žhaví i za tepla a chytá perfektně. Oprava zadarmo, 10 minut práce a čerpadlo na repas zatím počká. Kdyžtak písni do SZ
Napsal: čtv 08.04.2010 22:36
od oldaf
kizby píše:ahoj mám stejný problém, vyřešil jsem to tím, že jsem odpojil čidlo na teplotu žhavení, to znamená, že auto žhaví i za tepla a chytá perfektně. Oprava zadarmo, 10 minut práce a čerpadlo na repas zatím počká. Kdyžtak písni do SZ
jo a drží ti to na volnoběh 1000 otáček.
Napsal: čtv 08.04.2010 23:54
od Kail
Proč?Myslím že teplotní čidlo pro žhavení nemá s volnoběhem/dávkováním paiva nic společného ne?
Rád se nechám poučit

Napsal: pát 09.04.2010 14:59
od oldaf
Kail píše:Proč?Myslím že teplotní čidlo pro žhavení nemá s volnoběhem/dávkováním paiva nic společného ne?
Rád se nechám poučit

To jsem si taky myslel že to nic jinýho kromě žhavení neovlivní ale po odpojení čidla mi vyskočily otáčky motoru na volnoběh přes 1000ot. Vyzkoušej to také, třeba to dělalo jen mě.
Napsal: pát 16.04.2010 13:50
od fubutomas
Kde presne najdu to cidlo?Obcas se mi jeste stava,kdyz stojim na krizovatce,tak na volnobeh to zacne tak trosku poklepavat v motoru,drbnu o plyn a prestane to... za chvily treba zase,jenom na volnobeh a dela to jen obcas
Napsal: pát 23.04.2010 09:53
od fubutomas
Rekne nekdo kde je to cidlo? Diky

Napsal: pát 23.04.2010 13:37
od oldaf
fubutomas píše:Rekne nekdo kde je to cidlo? Diky

číslo 8
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Napsal: čtv 06.05.2010 12:17
od Palom
kizby píše:ahoj mám stejný problém, vyřešil jsem to tím, že jsem odpojil čidlo na teplotu žhavení, to znamená, že auto žhaví i za tepla a chytá perfektně. Oprava zadarmo, 10 minut práce a čerpadlo na repas zatím počká. Kdyžtak písni do SZ
Ja som urobil tiez to iste a chyta to dobre, otacky su 750 neviem preco by mali mat 1000 ot.??????? Akurat sa mi zda ze je vyssia spotreba. Ale cerpadlo dam na repas do Bosch servisu. Nebudem cakat ked ma to niekde necha

Napsal: čtv 06.05.2010 12:18
od Palom
fubutomas píše:Rekne nekdo kde je to cidlo? Diky

u 525 TDS je medzi 5 a 6 valcom
Napsal: pon 07.06.2010 20:45
od kizby
zdar omlouvám se že jsem dlouho nereagoval. to čidlo je mezi pátým a šestým válcem pokud si to dobře vybavuju, dá se odpojit i když si musíte na 3x zlomit ruku ale jde to. vypadá stejně jako čidlo na teplotu motoru. Jinak na otáčky to nemá žádný vliv, na spotřebu také ne. A pokud se někdo bojí, že to bude mít na nco vliv, dá se udlat vypínání čidla na vypínač nebo přes relátko třeba na čidlo mazání, tak že pokud svítí kontrolka mazání je čidlo odpojené, tím pádem žhaví i za tepla a jakmile se nastartuje, kontrolka zhasne čidlo se zase sepne. Snad jsem Vám pomohl, mě to ale bez problmů maká i s odpojeným čidlem a spotřeba 7,5l i míň.
Napsal: úte 08.06.2010 09:29
od fubutomas
7.5 L

ja jezdim po meste za 12L
