Stránka 3 z 4
Napsal: stř 04.03.2009 18:43
od PetacekBE
mne nelezlo do hlavy to že mi to neřadilo až z pomocí toho voliče. Jinak k tomu vyřazování u semaforů,přejezdů atd... Dělal jsem to ale dočet jsem se že se opotřebovávaj součásty,měnič momentu,servomotory.... Tak už stojím na brzdě a nechávám rychlost. Jinak - aby automat řadil dle mne tak tedy : zajít na diagnostiku a smazat si její uložené hdnoty řazení a pak ji učit podle sebe. Já jsem spíše klidnější řidič - motor nemám v dobrém stavu tak auto moc nehoním... Díky..
Napsal: čtv 05.03.2009 09:20
od Birkoff
Jasně nech to smazat, pak bude chvíli řadit "divně", a jen jezdi jak jsi zvyklej, ona se to za nějaký čas naučí, neboj. Hlavně držet styl!!!
Napsal: čtv 23.04.2009 21:44
od DCX11
Pánové, zajímala by mě jedna věc- už delší dobu sleduju, že při klesnutí rychlosti na 60km/h při brždění motorem (třeba při dojíždění do města, z kopce...) mi automat jak kdyby podřadí na nižší rychlost (ale otáčky se nezvednou, jen náznak podřazení) a vzápětí klesnou otáčky na volnoběžné a jede to, jako bych tam měl něutrál!!!! (svítí stále D) Sešlápnu plyn, zvednou se otáčky a jedu tak jak mám.Ale při jízdě z prudkého kopce a přibrždování to normálně podřadí na nižší stupen a motor brzdí... (myšleno při té rychlosti 60km/h)
Je to normální, nebo je něco v haj.lu??? Auto mám teprve půl roku!

Napsal: čtv 23.04.2009 22:47
od starML
DCX11 píše:Ale při jízdě z prudkého kopce a přibrždování to normálně podřadí na nižší stupen a motor brzdí... (myšleno při té rychlosti 60km/h) Je to normální, nebo je něco v haj.lu??? Auto mám teprve půl roku!

Je to normální vlastnost, prostě umí "brzdit motorem". Dělá mi to taky, když při jízdě z prudkého kopce přibrzdím. Jen nevím, jestli je to pouze v převodovce, nebo to souvisí s tempomatem. Jezdím skoro vždy se zapnutým tempomatem. Ale ještě se mi nepodařilo najít podmínku (y), při které se to "brždění motorem"
vždy aktivuje. Jestli je to jen při rychlosti menší 60km/hod, jestli je ve voze nějaké čidlo sklonu??
Napsal: pát 24.04.2009 01:16
od jurasis
StarML:
Dělá to vždy z kopce a zároveň při výrazném ubrání plynu a "ťuknutí" do brzdy (popsáno v návodu). A dělá to jen převodovka,tempomat nemá vliv.
Co je na hovno, že nezohledňuje venkovní teplotu (pod nulou)... Na náledí je to paráda...
Jinak bych rád upozornil, že původní dotaz byl na rozdílnost průběhu řazení s brzdou a bez. Schválně tu druhou možnost vyzkouším a dám vědět...

Napsal: pát 24.04.2009 07:30
od Birkoff
K té jízdě z kopce: já když jedu dolů a rychlost leze k 60km/h přibrzdím na 50km/h a převodovka si při tom podřadí a pak brzdí motorem. Dále mám vyzkoušeno, že když rozjedu auto např. na 80km/h a pak uplně uberu plyn tak převodovka jakoby vyřadí tzn. jsou volnoběžné otáčky a auto jede jakoby na volnoběh. Po klesnutí rychlosti převodovka zařadí vyšší stupeň takže otáčky jsou jen mírně zvýšené. Až po sešlápnutí plynu se zvýší a auto začne znovu zrychlovat.
Napsal: pát 24.04.2009 09:37
od DCX11
Tak jsem zase o něco chytřejší. Děkuji. Mám to auto půl roku a v podstatě se stále učím! Hlavně jsem rád, že to "vyřazení" je normální!
Jinak ta jízda z kopce-ke mě domů je takovej asi kilometr kopeček dolu a někdy se to při sjíždění v 60km/h "hodí do neutrálu", nekdy to po přibrzdění podřadí a brzdí motorem a nekdy to podřadí a brzdí motorem i bez sešlápnutí brzdy!!! Tak by mě zajímalo na čem je to závyslé...

Napsal: pát 24.04.2009 11:30
od Regis
No to by me tedy taky zajimalo, me ten zmetek nepodradil na brzdu jeste nikdy, musim to tam hodit pres manualni razeni.
Dokonce ani BMW kniza o steptroniku nemluvi o tom ze by to melo samo podrazovat...? Jenom ze kdyz auto zrychluje a neslapes na plyn tak to nezaradi nahoru.
Napsal: pát 24.04.2009 12:48
od jurasis
Elektronika je navypočitatelná...
Regis: je to v manuálu tak, jak jsem popsal výše...
Najdi si v manuálu systém AGS strana 202...(pro všechny

)
Napsal: sob 25.04.2009 14:27
od tyufa
Ahoj BAVORÁCI. Mám problém, klikla mi převodovka, auto BMW E39,530d, r.v.1.2002, 142kW, převodovka tiptronik (automat). Zhaním všude, zatím nic. Popis problému:motor běží převodovka ne reaguje vůbec. Dal jsem ji na diagnostiku, elektronicky vše funguje na 100%, ale auto ne jede. Teoreticky spousta možnosti, v praktice: sundali jsme vanu a v ni hliníkové a kovové piliny. Mam dojem že se něco uvnitř posypalo v zapěti semlelo. Je to na repas, ale viděl bych tam originál použitou, na novou nemam. Prosím o informaci.
Napsal: ned 26.04.2009 00:12
od Milhaus_
s tim podrazovanim pri jizde z kopce je to v poradku - je tam naklonove cidlo, mam to vyzkousene kdyz jedu domu, tak je u nas kopec kde se meni svah dolu - kdyz pojedu kolem 55 a tuknu do brzdy v horni mirnejsi casti, tak nic, jakmile ale prejedu zlom kde se zacne svazovat vic, tak uz podrazeni funguje
je ale pravda ze treba v jednom z 20 pripadu nepodradi, to pak zareaguje az na 3-4 tuknuti na brzdu .. proste si zije svym zivotem ;)
tyufa: velmi neprijemna zalezitost, ale hledej tady na foru, nekdo tu psal ze si nechaval delat repas a komplet (hydro menic, lamely, prace) to vyslo zhruba na podobny penize jako nova-pouzita skrin (neco kolem 30k) coz je druha varianta a mas misto jety defacto novou prevodovku...
s tim souvisi dotaz: slo by do e39 r.2001 dat skrin z e60 r.2003? obe steptronic, obe z 2,5d - e39 byla na 360Nm, e60 ma uz 400Nm takze menic nebude problem .. ale e39 je 5kvalt a e60 6 - co vsechno by se muselo menit? ptam se ze mam asi jednu k dispozici vcetne RJ kdyby mi moje klekla...
dik
Napsal: pon 27.04.2009 13:31
od Regis
jurasis píše:Elektronika je navypočitatelná...
Regis: je to v manuálu tak, jak jsem popsal výše...
Najdi si v manuálu systém AGS strana 202...(pro všechny

)
Jo, napsany to tam je, ale nedela to.

Zrejme dalsi cidlo co nefunguje.

Nebo muj 13° kopec neni pro steptronika dost kopcovitej.
Napsal: stř 28.03.2012 16:03
od Rum1
Zdarec panove... mam na vas takovou prosbu snazim se zjistit jaky olej a mnozstvi se ma lit do automatu je to model e39 530d rv1998/12 skrin mam GM se zelenym stitkem
Napsal: stř 28.03.2012 18:19
od Pavel H
Napiš sem číslo z toho štítku.
Napsal: stř 28.03.2012 20:27
od Rum1
stitek vypada asi takhle
(chtel sem vlozit fotku ale nejak mi to neslo)
GM 1 423 902 WN
hydramatic part no
starsbourg 96022599
made in france
cal icm
p09 -- serial no
0025871
Napsal: pon 02.04.2012 14:08
od Rum1
to fakt nikdo nevi jaky tam prijde olej ????

Napsal: pon 02.04.2012 19:47
od Eks
Ty jsi opsal výrobní štítek skříně. My chceme takový ten zelený nalepený na vaně skříně. Viz obrazek.
Eks
Napsal: pon 02.04.2012 23:42
od Rum1
ahaaaaaaaaaa

ok.. samozrejmne dodam...
diky za echo...
Napsal: stř 11.04.2012 12:39
od Rum1
zdarec panove..tak sem se konecne dostal pod auto.
cislo je
83220002121
Napsal: stř 11.04.2012 19:50
od Pavel H
Tak to je olej LT71141 Vyrábí ho ESSO nebo MOBIL