Stránka 3 z 5
Napsal: sob 22.03.2008 19:01
od tono
Tak ako to je teda s tým polským "softvérom"??

Napsal: ned 23.03.2008 16:47
od nevron
Schema zapojení ti mohu poslat na mejl, jestli máš zájem, zde nelze připojit soubor z *.pdf příponou.
Napsal: ned 23.03.2008 17:37
od tono

jasne že mám záujem, ked to funguje. Viem že to ide spraviť aj na vypínač, ale ked to dokáže automaticky tak to je pohodlnejšie. Budem ti vďačný
husky@post.sk
Napsal: ned 23.03.2008 17:57
od nevron
Máš to v poště.
Napsal: ned 23.03.2008 20:57
od Marten
To nevron: na kolik tě vyšla oprava a seřízení toho čerpadla?? Dával jsi uplně novou hlavu?
Napsal: ned 23.03.2008 21:09
od nevron
Nová hlava stojí 12000Kč, plus práce a ta je individuální. Mě to dělali v Passu Zábřeh a mohu jen doporučit, na čerpadla jsou machři.
Napsal: pon 24.03.2008 15:48
od tono
To nevron: tí poliaci ti dodajú aj návod k e39ne?? Alebo to zapojenie riadiacej je zhodné??
Napsal: pon 24.03.2008 17:00
od nevron
Podle mě je shodné, není to nic složitého, + a - za zapalováním a přerušit drát od čidla teploty.
Návod je v polštině na všechny motory 2,5 tds stejný, jelikož jsem mu nerozuměl, tak jsem se sním domluvil a on mi poslal to schema.
Napsal: úte 15.04.2008 08:48
od smrzikm
chcel by som ta poprosit, vedel by si mi preposlat tu schemu????,,ak ano tak vopred diky
smrzikm@orangemail.sk
Napsal: úte 15.04.2008 09:07
od Caris
Tento problem jsem mel taky. Auto prestalo startovat teple. Zava se projevila az tehdy kdyz jsem mel sundanou hlavu. Cidlo na zhaveni bylo zrejme zaoxidovane a tak zhavilo i pri teplem motoru. Po oprave hlavy nesel motor teplej natoci (cca 10 vterin). Vyresil jsem tento problem ze jsem mu pridal predvstrik. Nesmi se mu moc pridat potom pri volnobehu houpe. Startuji jiz bez problemu.
Napsal: úte 15.04.2008 10:59
od fafejta
Todle přerušování čidla teploty/at už vypínačem či přes relé/ se běžně používá u všech elektronicky řízených rotačních čerpadel.Jde o to,že při teplém startu dává pokyn řj k zmenšení startovací dávky,ale když už má vstřikovací čerpadlo ve výtlačném axiálním pístu vůli tak část dávky odejde touto vůli zpět do čerpadla a ne do válce a tudíž tím zmenšená dávka už nestačí k nastartování.Proto rozpojením čidla teploty se simuluje studený /mrazivý/start kdy je dávka max a už tolik nevadí,že část odejde vůlí.Mechanický čerpadla todle mají vyřešený tím,že vždy dávají na start max startovací dávku.Akorát tato úprava trošku způsobuje,že po startu to hodí mrak s čertem a dále to trošku snižuje životnost žhavících svíček,protože jdou při každém startu,ale na druhou stranu se nechá s takto vyběhlým čerpadlem najet ještě takových 50tis. km a možná i více.

Napsal: úte 15.04.2008 22:22
od nevron
smrzikm píše:chcel by som ta poprosit, vedel by si mi preposlat tu schemu????,,ak ano tak vopred diky
smrzikm@orangemail.sk
OK, máš to v meilu.
Napsal: úte 15.04.2008 22:48
od dzonnek
takže tohle řešení problému je jen přesunutí na pozdější dobu. Ale tak když už se člověku nechce do toho investovat..zase nevýhoda pro případného zájemce..
Napsal: pát 18.04.2008 07:42
od mari
Mě už s TDS došla trpělivost tak sem to upgradenul na 523i. Když naftu tak jedině funglovku.
Napsal: pát 18.04.2008 09:55
od nevron
Já ho mám již 11let, poopravoval jsem to co předchozí majitel zanedbal a jsem spokojen, samozřejmě jsou věci co se opotřebují provozem, ale to je u každého auta.
Napsal: pát 18.04.2008 09:59
od Caris
Ja si take nemuzu stezovat. Mam uz druhe tds a jedine co jsem na obou opravoval je praskla hlava, silenbloky na litinovejch ramenou na predni naprave, desticky a olej. A to jedno melo najeto 270k a druhe ma 300k
Napsal: pát 18.04.2008 10:16
od dzonnek
Asi je i tím jaxe k tomu motoru člověk chová. Je to diesel a přeci jen starší konstrukce takže opatrně zahřát a pak dochladit...myslím si že tohle by mělo stačit...snažím se to dodžovat a doufám že se mi auto odmění minimálními nároky na udržbu. Ale vždy jsem měl benzín a asi pujdu zase do beneli..mám zálusk na e39 v 3.0i
Napsal: pát 18.04.2008 10:28
od Caris
dzonnek píše:Asi je i tím jaxe k tomu motoru člověk chová. Je to diesel a přeci jen starší konstrukce takže opatrně zahřát a pak dochladit...myslím si že tohle by mělo stačit...snažím se to dodžovat a doufám že se mi auto odmění minimálními nároky na udržbu. Ale vždy jsem měl benzín a asi pujdu zase do beneli..mám zálusk na e39 v 3.0i
S naftakama jezdim uz od 1991, ale pristi auto bude asi benzin. Kdysi jsem naftu kupoval za polovic nez benzin za chvili to bude obracene.
Napsal: pát 18.04.2008 13:27
od mari
Mě se nafta už vůbec nevyplatila.TDS je pro toho kdo jezdí dálky a hafo kiláků.Já najezdim 90 % po městě a kolem 15 tis ročně takže neni co řešit.523i ideál,jsem z něj nadšenej.Jede krásně a moc nežere.Motor u TDS se ani neohřál než jsem dojel do práce.Samej studenej start a popojíždění po městě pro TDS neni.
Napsal: pát 18.04.2008 13:52
od Caris
mari píše:Mě se nafta už vůbec nevyplatila.TDS je pro toho kdo jezdí dálky a hafo kiláků.Já najezdim 90 % po městě a kolem 15 tis ročně takže neni co řešit.523i ideál,jsem z něj nadšenej.Jede krásně a moc nežere.Motor u TDS se ani neohřál než jsem dojel do práce.Samej studenej start a popojíždění po městě pro TDS neni.
To mas pravdu v tvem pripade to asi nema smysl. Ja jsem kdysi za dva roky najel 140k ted uz taky najedu jen 20k