Ahoj,a co tohle?Nevím tedy za kolik se dá spárovat klíč který si přinesu,
http://www.bmwjakes.cz/168-bmw-klice-s-cipem
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
náhradní klíče
CA aspon třeba u E65 nemá vliv na odemykání, jelikož CA neřeší odemčení auta, CA jen zjistí přitomnost klíče u dané CA Antény (u E65 je v každé klice) E90 má např jen dvou klikách, E60 má tuším taky to lowend CA s dvouma klikama. CA naslédně indetifikuje "klíč" a pošle do FBD telegram po K-canu a FBD lajně. FBD si pak přes anténu ověří přitomnost klíče a autorizuje plovoucí klíč. takže odemčení E65 s CA je uplně stejny jako odemčení auta bez CA.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Načipování donesného klíče 800 Kč a upřímně, dělám to dost nerad, protože nikdy nevím, co mi kdo přinese a co vlastně bude uvnitř - zaručuj pak někomu, že to opravdu půjde apod. Navíc na BMW Jakeš jsou napsané u těch klíčů pěkné nesmysly, jako třeba že klíč s 433 MHz je pro E6x řadu a tak...mario2503 píše:Ahoj,a co tohle?Nevím tedy za kolik se dá spárovat klíč který si přinesu,
http://www.bmwjakes.cz/168-bmw-klice-s-cipem
Totéž se týká vybroušení - donesený polotovar ti málokdo vybrousí, protože fréza je dost drahá záležitost a riziko, z čeho je který klíč vyroben, nese ten, kdo ho upne do mašiny. Zákazník se pak vzteká, že to zámečník posr..., chce nahradit cenu klíče a přitom přinesl klíč s planžetou z naprosto nevhodného materiálu. U klíčů HU58 (E32/34/36/38/39) je pak ještě další aspekt v tom, jak moc v háji jsou zámky v autě, jak je ohoblovaný klíč a jestli vůbec půjde upnout. Všechno je řešitelné, ale je třeba to vidět v širších souvislostech.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je lepší, když u toho je auto, kvůli vyzkoušení klíče v zámku. Klíče dělám na CNC na přesné výšky zubů, takže to není kopie ojetého klíče, ale nový klíč (pokud v zámku nepůjde, je problém většinou spíš v zámku než klíči). Jinak k tomu potřebuju jednotku EWS, klíč (jako vzor k vybroušení) a chci poslat kopii techničáku, kde se adresa majitele vozu bude shodovat s adresou pro zaslání zpět. Je-li to E39 s origo diamant klíčem, předpokládám výrobu od 9/99 - tam dokážu načipování klíče garantovat, pokud se v jednotce někdo v minulosti už nešťoural například kvůli stočení kilometrů (ucvakané nožičky na MCU apod.).
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,Effa píše:Zdravím Členy,
chtěl bych se please připojit s dotazem - E39 Facelift 2001 - mám 2 klíče diamant s DO:
1.klíč .. dálka funguje, nestartuje
2.klíč .. dálka nefunguje, startuje ok, nelze standardně spárovat..![]()
( baterie ok, má 3,2 volt )
Předem děkuju za jakoukoliv zkušenost, radu.
S pozdravem. Pepa
pokud jde o první klíč, který nestartuje - možností je více, diagnostika by pověděla víc:
a) špatná elektronika uvnitř klíče
b) klíč je zablokovaný v jednotce imobilizéru (např. ztracen, zablokován, nalezen, neodblokován)
c) klíčem se startovalo do velkého poklesu napětí a rozpadl se plovoucí kód
Varianty B a C jsou řešitelné, varianta A jen někdy a upřímně, finančně se to moc nevyplatí, aby to pak i smysluplně vypadalo. Nový klíč jsem schopen udělat za 2700 Kč.
Pokud jde o druhý klíč, opět je tam více variant:
a) špatná elektronika uvnitř klíče (důvody jsou různé)
b) vymačkané mikrospínače (stačí jeden ze tří, pokud to bude pro zamčení nebo odemčení, a už to nespáruješ)
c) špatná baterka