Napsal: stř 23.05.2007 08:06
Spíš budou v hajzlu pakny.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
jj shodíš kola brzdiče a kotouče, nahodíš ty pakny a nastavíš je na takovym ozubenym kolečku.. já koupil new pakny a nakonec to akorát bylo špatně nastavený a pakny jak nový, jenom nepřiléhaly.. nestály moc, 500 nebo 600airbone píše:Hm, asi hej, co stoja tie pakne a co obnasa vymena??? Zvladnem to i sam?
No dik, tak to zdvihnem cez vikend a omrknem to co a ako, mozno bude stacit ich nastavit, vsak sa uvidi. Nejaky holandsky servisak mi tvrdil, ze to nastavi (po tom co som ho zjazdil ze auto vcera preslo cez STK u neho a brzda nula bodov..)Fazeey píše:jj shodíš kola brzdiče a kotouče, nahodíš ty pakny a nastavíš je na takovym ozubenym kolečku.. já koupil new pakny a nakonec to akorát bylo špatně nastavený a pakny jak nový, jenom nepřiléhaly.. nestály moc, 500 nebo 600airbone píše:Hm, asi hej, co stoja tie pakne a co obnasa vymena??? Zvladnem to i sam?
tak malej update (kdyby někdo měl stejnej problem) - pumpa v nadrži u 3.0D běží po otočení klíčkem do předposlední polohy (nemusí se startovat) cca 2 minuty, když je v pořádku tak není skoro slyšet, ale jde.. moje je nejspíš na odchodu takže někdy je slyšet pěkně nahlas, ale žádnej problem s čidlem apod tam neníFazeey píše:Neměl jste někdo problém že by vám pořád natvrdo šla pumpa co je nádrži? Otočim klíčkem do druhý polohy, slyšim jak se tlakuje, ale nepřestane, vrčí pořád, nastartuju a je slyšet i při jízdě.. neni to nějaká špatná předzvěst něčeho? nebo pouze možnost nějakýho zkratu?